Τετάρτη 29 Δεκεμβρίου 2021

Τι απαντάει η ιστοσελίδα μας για το σάλο που προκάλεσε το αντιχριστιανικό σκίτσο ενός κυβερνητικού ενάντια στη θρησκευτική πίστη (προς όφελος του εβραιοσιωνισμού και του κομμουνιστικού αθεϊσμού) και πως υποστηρίχτηκε(!) αυτός από το ‘’Ύπατο Συμβούλιο (ανθ)Ελλήνων Εθνικών(;)’’ αυτοαναιρούμενο παγανιστικά!

- ΤΟΤΕ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΘΕΩΡΗΣΟΥΜΕ ΩΣ ΠΑΡΑΜΥΘΙ (ΠΟΥ ΚΑΤΑΠΙΑΜΕ ΕΠΙΣΗΣ ΑΜΑΣΗΤΟ) ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΑΛΟΓΟ ΠΟΥ ΕΙΧΕ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΣΑΤΑΝΑ (ΑΜΦΙΒΑΛΛΟΝΤΑΣ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗ ΣΑΤΑΝΙΚΗ ΜΑΣ ΠΙΣΤΗ): Λουκ. 4,5 Και αφού τον ανέβασεν ο διάβολος εις όρος υψηλόν, του έδειξεν εις στιγμήν χρόνου πανοραματικώς όλας τας βασιλείας του κόσμου, την δύναμίν των, τα πλούτη των την μεγαλοπρέπειάν των. 6 Και είπεν εις αυτόν ο διάβολος· “θα δώσω εις σε όλην αυτήν την εξουσίαν επάνω εις τα κράτη και όλην την δόξαν των. Θα σου τα δώσω, διότι έχουν παραδοθή και υποταχθή, εξ αιτίας των αμαρτιών των, εις εμέ και εγώ τα δίδω εις όποιον θέλω. 7 Συ λοιπόν, εάν πέσης εμπρός μου και με προσκυνήσης ως κύριόν σου, θα έχης ως ιδικήν σου όλη αυτήν την εξουσία και μεγαλοπρέπειαν”. 8 Και αποκριθείς ο Ιησούς του είπεν· “φύγε απ' εμπρός μου, σατανά (δεν θέλω με κανέναν τρόπον να ακούσω την πονηράν σου πρότασιν), διότι είναι γραμμένον· Κυριον τον Θεόν σου θα προσκυνήσης και αυτόν μόνον θα λατρεύσης”

Ο λόγος που ασχολείται η ιστοσελίδα μας με μια τέτοια αντιχριστιανική και αντιθρησκευτική γενικότερα επίθεση που έγινε από το συγκεκριμένο σκίτσο, μία από τις πάμπολλες τέτοιες επιθέσεις που λαμβάνουν χώρα κατά καιρούς, είναι να καταδείξει στους ακολούθους της ‘’Σατανικής Ορθοδοξίας’’ μας ότι δεν συμβαίνει αυτό ποτέ για να επωφεληθεί ο σατανισμός, τόσο γιατί δεν μιλάμε για μια πράξη τελετουργικής βεβήλωσης που γίνεται κατά τη διάρκεια μιας σατανικής τελετής (π.χ. ο γραφών στην πρόσφατη εορταστική νύχτα μετά το Χειμερινό Ηλιοστάσιο κάθε χρόνο έκαψε φέτος μια εικόνα της Παναγίας με τον Χριστό ως βρέφος), όσο και γιατί δεν υπάρχει σήμερα στον κόσμο μας παρά μόνο χριστιανισμός από τη μια και σατανισμός από την άλλη ώστε να πούμε ότι ευνοείται ο σατανισμός από την ύπαρξη ενός τέτοιου αντιχριστιανικού σκίτσου (π.χ. επειδή διώχνει κόσμο από τον χριστιανισμό για να πάει στον σατανισμό). Το αντίθετο συμβαίνει μάλιστα, δηλαδή διώχνεται κόσμος μακριά και από τον σατανισμό όταν κάθε τέτοιο σκίτσο θέλει να προσβάλλει την ύπαρξη του Μεταφυσικού (άρα να αμφιβάλλουμε αν υπάρχει και Σατανάς συνεπακόλουθα) ή τον οδηγεί σε διαφορετική θρησκεία με ίδιο όμως Θεό (π.χ. εβραϊσμό, ισλαμισμό και μασονία) όταν προσβάλλει μόνο τη χριστιανική του προσέγγιση συγκεκριμένα (π.χ. δεν γίνεται να γεννηθεί ο Μεσσίας του από παρθένα όπως ισχυρίζονται οι εβραιοσιωνιστές σαν τον ορθόδοξο ραβίνο και καμπαλιστή Aryeh Kaplan που λέει σε βιβλίο του για τον ‘’αληθινό’’ Μεσσία ότι: ‘’Ο εβραϊκός Μεσσίας πρέπει να είναι ένας άνθρωπος γεννημένος φυσιολογικά από έναν άντρα και μια γυναίκα. Δεν θα είναι ένας θεός, ούτε ένας άνθρωπος που γεννήθηκε υπερφυσικά ή από παρθενογένεση, όπως αξιώνουν οι χριστιανοί. Πουθενά στην Αγία Γραφή δεν μας λέει ότι ο Μεσσίας θα είναι ένας θεός ή σαν τον Θεό. Η ιδέα ότι ο Θεός θα πάρει ανθρώπινη μορφή είναι αποκρουστική για τους Εβραίους, διότι έρχεται σε αντίθεση με την δική μας αντίληψη περί Θεού ως κάτι που είναι πάνω και πέρα ​​από τα όρια του ανθρώπινου σώματος. Οι Εβραίοι πιστεύουν ότι ο Θεός είναι ο μόνος που πρέπει να λατρεύεται, και όχι κάποιο άλλο ον που είναι δημιούργημά Του, είτε άγγελος, είτε άγιος, είτε ακόμα και ο ίδιος ο Μεσσίας’’). 

Βλέπετε δηλαδή με τα συγκεκριμένα παραδείγματα που δώσαμε, πως κανένας σατανισμός δεν ευνοείται από κάθε τέτοιο σκίτσο, εκτός αν δεν αμφισβητεί την ύπαρξη του Μεταφυσικού και όταν στρέφεται ενάντια στον ίδιο (Βιβλικό) Θεό όχι μόνο αντιχριστιανικά. Για παράδειγμα, αν στο συγκεκριμένο σκίτσο δεν ανέφερε τίποτα για αμφισβήτηση της επιστήμης (π.χ. για το αν υπάρχει Κορωνοϊός) προς χάρη της θρησκευτικής πίστης (π.χ. για την πίστη στην παρθενογένεση κατ’ επιθυμία κάποιου θεού) και αν το ίδιο σκίτσο κορόιδευε συμπληρωματικά τις άλλες δυο θρησκείες του ίδιου Βιβλικού Θεού (π.χ. τον Μωάμεθ επειδή άγγελος του είπε τι να γράψει στο Κοράνι και τον Μωυσή επειδή είπε ότι θεός του έδωσε τις Δέκα Εντολές). Τότε και μόνο τότε θα μπορούσαμε να πούμε ότι ένα τέτοιο σκίτσο θα μπορούσε ενδεχομένως να στείλει κόσμο στον σατανισμό εφ’ όσον χλευάζει τον Βιβλικό Θεό και αφού δεν απαρνείται την ύπαρξη του Μεταφυσικού για να αποδεχτεί τον Σατανά ως θεό του! Το συγκεκριμένο όμως αντιχριστιανικό σκίτσο, εφ’ όσον δεν τηρεί τις προαναφερόμενες προϋποθέσεις, στρέφει αντιθέτως τον κόσμο στον αθεϊσμό (π.χ. επειδή του λέει ότι δεν μπορεί να υπάρξει παρθενογένεση κατ’ εντολή κάποιου θεού) για να μπορέσει ευκολότερα να υποταχθεί στους κομμουνιστές (σ.σ. για αυτό και ο θεωρητικός τους Μαρξ έλεγε ότι οι θρησκείες είναι το όπιο ή ναρκωτικό του λαού) ή παρά μόνο στους επιστήμονες κάνοντας οτιδήποτε του πουν εφ’ όσον δεν θα πιστεύει σε καμιά θρησκεία για να κάνει ό,τι λέει εκείνη λόγου χάρη (π.χ. σε ένα θεοκρατικό καθεστώς ποτέ δεν θα απαγορεύονταν θρησκευτικές γιορτές υπό το πρόσχημα του Κορωνοϊού ώστε να μην τον κολλήσει ο κόσμος απαρνούμενος σαν ατομιστικό τομάρι με άλλα λόγια τον θεό του για να μην αρρωστήσει ενδεχομένως), αλλά ταυτοχρόνως κάθε τέτοιο σκίτσο συνεχίζει να δίνει λόγο ύπαρξης στον εβραιοσιωνισμό όπως είδαμε στα περί Μεσσία του (δηλ. ότι δεν γίνεται να γεννηθεί από παρθένα) αποκρύπτοντας ωστόσο ότι η ίδια του η Παλαιά Διαθήκη (πριν γραφτούν τα Ευαγγέλια και εμφανιστεί χριστιανισμός) προφητεύει μια τέτοια παρθενογένεση που αν την αποδεχτεί, τότε θα πρέπει όλοι του οι παραπλανημένοι ακόλουθοι να γίνουν χριστιανοί! Υπενθυμίζουμε συγκεκριμένα επ’ αυτού, τα εξής παρακάτω που μαρτυρούν και πως ευνοείται κοσμοεξουσιαστικά και από τον αθεϊσμό κάθε τέτοιου σκίτσου:

- Από τις προφητείες του Ησαϊα, η ποιο γνωστή και ποιο σπουδαία βρίσκεται στο κεφ. 7,14: «Ακούστε τώρα Οίκος του Δαυίδ… Ο ίδιος ο Κύριος θα σας δώσει σημάδι: Προσέξτε, η παρθένος θα συλλάβει και θα γεννήσει γυιό, και το όνομά του θα κληθεί Εμμανουήλ».“Ένα σπουδαίο στοιχείο στην προφητεία αυτή είναι η λέξη ΑΛΜΑ που χρησιμοποιείται στο Εβραϊκό πρωτότυπο για την παρθένο. Υποδηλώνει γυναίκα παρθένο, η οποία δεν εξαναγκάσθηκε προς τούτο, και είναι σε ηλικία γάμου. Ενώ στην Αγία Γραφή βρίσκεται σε χρήση και η λέξη ΜΠΕΤΟΥΛΑ, που υποδηλώνει αναγκαστική παρθενία. Στο Χριστό βρίσκουμε την εκπλήρωση της προφητείας αυτής, με τις εξής καταπληκτικές λεπτομέρειες. Πρώτα, σε καθαρά ιστορικά και γεωγραφικά πλαίσια. Δεύτερο, ο Μεσσίας προέρχεται από γυναίκα Ιουδαία. Τρίτο, συλλαμβάνει και γεννάει γυναίκα παρθένος. Τέταρτο, γεννάει αρσενικό παιδί. Πέμπτο, όχι οποιοδήποτε αρσενικό παιδί, αλλά τον Υιό του Θεού.

- Σε μια αμφιλεγόμενη ομιλία του εβραίου ραβίνου Εμάνιουελ Ραμπίνοβιτς το 1952 στη Βουδαπέστη σε ειδική συνέλευση ευρωπαίων ραβίνων, ειπώθηκε ότι: ‘’Δεν θα υπάρχουν πια θρησκείες. Η ύπαρξη της τάξης των ιερέων θα αποτελούσε έναν μόνιμο κίνδυνο για την διακυβέρνησή μας. Αλλά και η πίστη σε μια μετα-θάνατον ζωή θα έδινε πνευματική δύναμη σε ασυμβίβαστους ανθρώπους σε πολλές χώρες και θα τους επέτρεπε να μας αντισταθούν’’


Πέρα όμως από τους ψευταράδες εβραιοσιωνιστές που μας λένε ψευδώς (όπως διαβάσαμε πρωτύτερα) ότι πουθενά στην Αγία Γραφή δεν αναφέρεται γέννηση του Μεσσία από παρθένο και πως ευνοούνται από τον αθεϊσμό οι ίδιοι ή έστω οι αθεϊστές που για τον ίδιο λόγο (της υποταγής του κόσμου σε αυτούς) δεν επιθυμούν τη μεταφυσική πίστη που δίνει πνευματική δύναμη για να τους αντιστέκεται κάποιος, στο ίδιο μήκος κύματος βλέπουμε να κινούνται τέλος και κάποιοι άλλοι ψευταράδες που ισχυρίζονται τα ίδια (δηλ. τον ορθολογισμό) με παγανιστικό προσωπείο αρχαίας Ελλάδος! Κατηγορούν με άλλα λόγια για ανορθολογισμό τον χριστιανισμό που πιστεύει για παράδειγμα σε παρθενογενέσεις από κρίνο όταν και στη δική τους θρησκεία συμβαίνει κάτι τέτοιο που σκοπίμως αποκρύπτουν (για να μην αυτοαναιρεθούν ως ανορθολογιστές και εκείνοι), αλλά και όταν η δική τους θρησκεία επίσης ανορθολογικά και μισαλλόδοξα σαν τον χριστιανισμό που κατηγορούν, θανάτωνε κόσμο όπως θα θυμηθούμε ενδεικτικά παρακάτω (από σχετική αρθρογραφία του προηγούμενου ιστολογίου μας). Τα συμπεράσματα δικά σας λοιπόν για το κατά πόσο θρησκευόμενοι είναι όλοι αυτοί οι νεοπαγανιστές τελικά και οι οποίοι αυτοαναιρούμενοι απαρνούνται τη μεταφυσική πίστη της θρησκείας τους για να πάρουν το μέρος του αθεϊστικού σκίτσου από τον κυβερνητικό Μόσιαλο! Η ‘’Σατανική Ορθοδοξία’’ μας κατόπιν τούτου, συνεχίζει εδώ και χρόνια να τους ξεβρακώνει δημοσίως όλους αυτούς ‘’μαχαιρομουνιάζοντάς’’ τους στα θεολογικά, επειδή με τη στάση τους διώχνουν έτσι κόσμο και από τον σατανισμό μας (π.χ. αν η παρθενογένεση του Χριστού είναι παραμύθι, τότε θα μπορούσε κάποιος να θεωρήσει ως κάτι τέτοιο ολόκληρη τη Βίβλο αμφιβάλλοντας συνεπακόλουθα και για την ύπαρξη του Σατανά όπως εμφανίζεται στο διάλογο με τον Χριστό κατά τη δοκιμασία της ερήμου που καταδείξαμε στην αρχή του παρόντος άρθρου). 

«Εις το μέρος που ονομάζεται Λιμναίον υπάρχει το ιερό της Ορθίας Αρτέμιδος. Το άγαλμα της Ορθίας Αρτέμιδος που έχουν οι Λακεδαιμόνιοι προήλθε από τους βαρβάρους. Αυτοί που βρήκαν αυτό, ο Αστράβακος και ο Αλώπεκος γυιοί του Ίρβου, όταν βρήκαν το άγαλμα αμέσως τρελάθηκαν. Επίσης οι κάτοικοι των συνοικιών της Σπάρτης θυσιάζοντες εις την θεά για να λύσουν διαφορά την οποία είχαν, όχι μόνο δεν την έλυσαν, αλλά και κατέληξαν να σκοτωθούν μεταξύ τους και πολλοί φονεύτηκαν κατά την συμπλοκή γύρω από τον βωμό της θεάς, ενώ όσοι έζησαν πέθαναν όλοι από φοβερή ασθένεια. Και υπάρχει παράδοση ότι έπειτα από το γεγονός αυτό, έκαναν ανθρωποθυσίες στον βωμό και θυσιαζόταν εκείνος στον οποίο έπεφτε ο κλήρος. Ο Λυκούργος κατήργησε το έθιμο αυτό και το αντικατέστησε με μαστιγώσεις εφήβων γύρω από τον βωμό και έτσι γεμίζει με αίμα όταν γίνονται οι μαστιγώσεις. Έτσι εκπληρώνεται η θέληση της θεάς, αφού ο βωμός γεμίζει με ανθρώπινο αίμα. Η ιέρεια που κρατάει το ξόανο βρίσκεται εκεί την ώρα της μαστίγωσης. Το ξόανο είναι πολύ μικρό και ελαφρύ, αλλά όταν οι μαστιγωτές χτυπούν ελαφρά κάποιον έφηβο, λόγω της ωραιότητάς του ή του αξιώματός του, τότε το ξόανο γίνεται πολύ βαρύ στα χέρια της ιέρειας. Τότε αυτή κατηγορεί τους μαστιγωτές και φωνάζει ότι πιέζεται από το βάρος εξαιτίας τους. Έτσι το άγαλμα αυτό συνήθισε από τις ανθρωποθυσίες στην Ταυρίδα ναευχαριστιέται από τα αίματα των ανθρώπων». (Παυσανίας Λακωνικά, 3, 16, 10-11). Ο Στράβων στο ΙΔ’ 1, 23 αναφέρει τον ευνουχισμό νεαρών στο ναό της Αρτέμιδος στην Εφεσο: «ιερέας δ’ ευνούχους είχον ους εκάλουν Μεγαβύζους». 

(σ.σ. «Εις μερικές τέλος περιπτώσεις, οι σωματικές βάσανοι εφαρμόζονταν και ως πρόσθετη ποινή της ποινής του θανάτου» … «Συνδυασμός δε ποδοκάκης και κλοιού των βραχιόνων και τού λαιμού… Με αυτό το εργαλείο βασανίσθηκε και ο Σωκράτης προς της θανατώσεώς του»)

Πρωταγόρας: «διὰ ταύτην δὲ τὴν ἀρχὴν τοῦ συγγράμματος ἐξεβλήθη πρὸς Ἀθηναίων· καὶ τὰ βιβλία αὐτοῦ κατέκαυσαν ἐν τῇ ἀγορᾷ, ὑπὸ κήρυκι ἀναλεξάμενοι παρ’ ἑκάστου τῶν κεκτημένων» [Μτφρ: Εξαιτίας της δήλωσης του Πρωταγόρα στο βιβλίο του Περί θεών ότι δεν ξέρει αν υπάρχουν θεοί, οι Αθηναίοι τον έδιωξαν από την πόλη και ΕΚΑΨΑΝ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΟΥ στην Αγορά, αφού πρώτα έβγαλαν κήρυκα και ΤΑ ΜΑΖΕΨΑΝ ΕΝΑ-ΕΝΑ από όσους είχαν αντίτυπα] (Πηγή: Διογένης Λαέρτιος, Φιλοσόφων βίοι, IX 52, Το αυτό λένε και οι: Φιλόστρατος, Βίοι Σοφιστών, I 10, 3˙ Ησύχιος, Ονοματολόγος˙ Σέξτος Εμπειρικός, Προς μαθηματικούς, IX 55). «Κι ο Πρωταγόρας ως γνωστόν εξορίστηκε» (Πηγές: Πλούταρχου, Νικίας, 23· Φιλόστρατος, Βίοι Σοφιστών, I 10, 3· Ησύχιος, Ονοματολόγος· Σέξτος Εμπειρικός, Προς μαθηματικούς, IX 55.)

Ο Ξενοφάνης εξορίστηκε, ο Πυθαγόρας έγινε σκλάβος στην Βαβυλώνα, δικάστηκε για αθεΐα και διαφθορά των νέων, αργότερα εξορίστηκε και οι οπαδοί του κάηκαν μέσα στην σχολή τους ζωντανοί, ο Ίππασος εκδιώχθηκε επειδή κοινοποίησε τα απόρρητα της Πυθαγόρειας σχολής και θανατώθηκε με πνιγμό από τους ιερείς και συμπολίτες του, ο Διογένης ο Απολλωνιάτης εκδιώχθηκε στην Αθήνα με την κατηγορία της αθεΐας [ο Φαληρεύς ( Παρ. Διογ. Λαερτ. IX57) μας λέει ότι ο Διογένης κινδύνευσε να διωχθεί στην Αθήνα, διότι θεωρούσε τον αέρα αρχή του παντός, αυτός όμως ο αέρας ήταν πνευματική δύναμη κατ΄ αυτόν που τον ταύτιζε με τον Θεό (Diels. Frg. 51 B 5 – ει του περί φύσεως βλ. 51 Α 8). Ο αέρας του Διογένη είχε νόηση (Αριστο. Ρητορ. 11, 16, σ. 1391 Α’ 10)], ο Ζήνωνας ο Ελεάτης καταδικάστηκε σε θάνατο από τον τύραννο της πατρίδας του, ο Σωκράτης καταδικάστηκε δια ασέβεια διότι κατά την κατηγορία δίδασκε νέες θεότητες στην πόλη της Αθήνας, ο Πλάτωνας αναγκάστηκε να φύγει από την Αθήνα μετά τον θάνατο του Σωκράτη εφόσον το κλίμα ήταν βαρύ ενώ πουλήθηκε και ως σκλάβος από τους Σπαρτιάτες, ο Φιλόλαος εκδιώχθηκε μαζί με άλλους Πυθαγόρειους της Μεγάλης Ελλάδας κατά τον διωγμό τους το 430 π.Χ., ο Ανάξαρχος ο Αβδηρίτης θανατώθηκε από τον Μ. Αλέξανδρο, ο Διογένης ο Κυνικός εξορίστηκε και πουλήθηκε ως δούλος, ο Σπεύσιππος χαρακτηρίστηκε άθεος, ο Αριστοτέλης έφυγε από την Αθήνα διότι κινδύνεψε να κατηγορηθεί για ασέβεια, ο Καλλισθένης ο Ολύνθιος θανατώθηκε από τον Μ. Αλέξανδρο ως συνωμότης, ο Μενέδημος ο Ερετριεύς εξορίστηκε ως ύποπτος για προδοσία, ο Αρίσταρχος ο Σάμιος κατηγορήθηκε για ασέβεια επειδή υποστήριξε το ηλιοκεντρικό σύστημα, ο Ηγησίας εκδιώχθηκε από την Αλεξάνδρεια διότι η διδασκαλία του είχε ολέθρια επίδραση στους νέους, ο Βίων ο Βορυσθενίτης πουλήθηκε ως σκλάβος, Κατά τα ρωμαϊκά χρόνια ο Φίγουλος Πόπλιος Νιγίδιος εξορίστηκε, ο φιλόσοφος Άτταλος διδάσκαλος του Σενέκα εξορίστηκε, ενώ ο διδάσκαλός του κατηγορήθηκε για το ήθος του και εξαναγκάστηκε σε αυτοκτονία, ο Δημήτριος ο Κυνικός εξορίστηκε ένεκα της εχθρικής του στάσης ενάντια στο αυτοκρατορικό καθεστώς, ο Μουσώνιος Ρούφος εξορίστηκε στην Γυάρο και μετά εξαναγκάστηκε σε καταναγκαστική εργασία κατά την προσπάθεια ανοίγματος της διώρυγας της Κορίνθου, ο Επίκτητος πουλήθηκε ως δούλος στην ρώμη και αφού απελευθερώθηκε εξορίστηκε μαζί με άλλους σοφούς από τον αυτοκράτορα Δομιτιανό, ο σοφιστής Θεόδοτος ο Σάμιος θανατώθηκε από τον Βρούτο, ο νεοπλατωνιστής Κλήμης ο Αλεξανδρεύς εκδιώχθηκε από τον Σεπτήμο Σεβήρο μαζί με άλλους χριστιανούς το θρήσκευμα, Ο πλατωνιστής χριστιανός Ωριγένης , αφού ο πατέρας του πέθανε κατά τον διωγμό του Σεπτίμου Σεβήρου, διώκεται και ο ίδιος, φυλακίζεται κατά τον διωγμό του Δεκίου και βασανίζεται ενώ αργότερα πεθαίνει από αυτές τις κακουχίες, ,ο χριστιανός Πάμφιλος , οπαδός του νεοπλατωνικού Ωριγένη φυλακίσθηκε και θανατώθηκε και τέλος ο Λογγίνος ο Κάσσιος, νεοπλατωνικός φιλόσοφος θανατώθηκε άγρια και με αδυσώπητη βαναυσότητα.

 

Η Ηρα θηλάζει τον Ηρακλή και η Αθηνά αριστερά προσφέρει ένα κρίνο. Πίσω της διακρίνονται τα φτερά του Ερωτα. Δεξιά η Ιρις

Οι αρχαίοι Ελληνες θεωρούσαν ότι ένα τόσο κομψό φυτό, τόσο όμορφο και αρωματικό φυτό δεν μπορούσε παρά να έχει θεϊκή καταγωγή. Λέγανε ότι όταν γεννήθηκε ο Ηρακλής, ο Ερμής έφερε το βρέφος κρυφά στον Ολυμπο και το έβαλε στο στήθος της Ηρας για να θηλάσει.
Ο Δίας, που ήθελε ο γιος του να γίνει αθάνατος και να εξουσιάζει όλους τους άλλους ανθρώπους, είχε ποτίσει ήδη την Ηρα μ' ένα κόκκινο γλυκό κρασί και μισομεθυσμένη αποκοιμήθηκε.
Το παιδί όμως δάγκωσε τη ρώγα και η Ηρα από τον πόνο πετάχτηκε από τον ύπνο της, πέταξε το παιδί κάτω και από τις σταγόνες γάλα που πετάχτηκαν ψηλά σχηματίστηκε ο Γαλαξίας ενώ αυτές που έπεσαν στη γη μεταμορφώθηκαν σε ωραία και μυρωμένα λουλούδια που ονομάστηκαν κρίνοι.

Η Ήρα, εις πείσμα προς την αμήτορα γέννηση της Αθηνάς από τον Δία, θέλησε να γεννήσει μόνη της.
Μύρισε λοιπόν λευκό κρίνο και γέννησε τον Ήφαιστο.
Κατά την ρωμαϊκή παραποίηση του μύθου, όπως εξιστορείται από τον Οβίδιο, η θεά Φλώρα πρόσφερε τον κρίνο στην Ήρα από το μύρισμα του οποίου γεννήθηκε (κατά τους Ρωμαίους) ο Άρης και όχι ο Ήφαιστος.

Τοιχογραφίες που βρέθηκαν στη Μινωική Κρήτη και στη Θήρα δείχνουν ότι ο λευκός κρίνος χρησιμοποιούνταν ως θρησκευτικό σύμβολο.

ΠΗΓΗ: https://amfipolinews.blogspot.com/2019/02/blog-post_774.html?fbclid=IwAR1ol3MOLvb01ueT-psniuFXoHd8T8JxKj9p_I58uh84g40BSrOx6vSbmds

 

ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΤΟΝ κ. ΗΛΙΑ ΜΟΣΙΑΛΟ

Αν κάποιοι σε αυτήν την χώρα, δεν δικαιούνται να ομιλούν για «σεβασμό στην θρησκεία του άλλου», είναι οι εκπρόσωποι της ελληνόφωνης ορθοδοξίας.

Και όμως ο εσμός των ρασοφόρων που απομυζά το δημόσιο ταμείο ξύπνησε και πάλι απότομα από τον μεσαιωνικό του λήθαργο και εξέδωσε ανακοίνωση για ένα σατυρικό σκίτσο που ανάρτησε ο κ. Ηλίας Μόσιαλος. Πρόκειται για ένα σκίτσο το οποίο κυκλοφορεί ευρέως στο διαδίκτυο και απεικονίζει την Μαρία να βρίσκεται πάνω σε ένα γαϊδούρι και να ρωτάει τον Ιωσήφ "Γιατί δεν φοράς μάσκα;" Ο Ιωσήφ απαντά "Δεν πιστεύω στον κορωνοϊό" και η Μαρία ανταπαντά "Ότι έμεινα έγκυος από κρίνο όμως ε; Αμάσητο το κατάπιες".

Ενώ η ύπαρξη και η αναπαραγωγή του συγκεκριμένου σκίτσου στο διαδίκτυο ήταν γνωστή εδώ και μήνες, η ανάρτησή του από τον κ. Ηλία Μόσιαλο προκάλεσε μείζον θέμα και μεγάλη αντίδραση από την εκκλησία για λόγους προφανείς: Ο κ. Μόσιαλος είναι Ιατρός, πρώην υπουργός και εν ενεργεία καθηγητής Πολιτικής της Υγείας στο Πανεπιστήμιο London School of Economics.

Η αδηφάγα ορθόδοξη ακρίδα, που καταπίνει ανεξέλεγκτα ευρωπαϊκά και ελληνικά κονδύλια, προφανώς και δεν δικαιούται να ομιλεί για θρησκευτικό σεβασμό, όταν η ίδια πρωτοστατεί στην βεβήλωση των Ελληνικών Ιερών και στην καταπάτηση της θρησκευτικής ελευθερίας των Ελλήνων Εθνικών και της μακραίωνης Ελληνικής Εθνικής Θρησκείας. Όταν πραγματοποιεί ορθόδοξες «ιερολογήσεις» μέσα στα καταπατημένα και κατεστραμμένα Ελληνικά Ιερά σε ολόκληρη την χώρα, όπως για παράδειγμα συμβαίνει κάθε χρόνο στο Ασκληπιείο κάτω από την Ακρόπολη των Αθηνών. Ή όπως συμβαίνει κάθε χρόνο στον Άρειο Πάγο όπου «δοξολογείται» ο μισάνθρωπος και μισέλληνας Σαούλ ή όπως συμβαίνει στο Ολυμπιείο όπου ο ελληνισμός βεβηλώνεται από τα λείψανα ενός θεομανούς ορθόδοξου μάρτυρα.

Η ορθόδοξη μάστιγα του δημόσιου ταμείου, την στιγμή που υπολειτουργούν τόσο η εκπαίδευση, όσο και η δημόσια υγεία, δεν δικαιούται να εκφέρει άποψη για ιατρικά θέματα. Ήδη με την εναντίωσή της στην επιστήμη και στον ορθολογισμό, έχει αποστείλει αρκετούς αφελείς ρωμιούς, δια των «πνευματικών συμβουλών της» για τον μη εμβολιασμό τους, στον άλλο κόσμο, για να περιμένουν στο επέκεινα την «σωτηρία».

Ο ορθόδοξος συρφετός δεν δικαιούται να ομιλεί περί «βλασφημίας» μέσω της σάτιρας, καθώς μετατρέπει ένα πολιτικό κεκτημένο, αυτό της ελευθερίας του λόγου και της έκφρασης, σε θρησκευτικό παράπτωμα, ζητώντας επιτακτικά να αντιμετωπίζεται η σάτιρα και η κριτική μόνο ως συμβατή ή όχι με τα θρησκευτικά τους κριτήρια και όχι ως αυτομάτως απορρέουσα από το συνταγματικά κατοχυρωμένο δικαίωμα της πολιτικής ελευθερίας. Μόνο που με την ίδια ακριβώς αιτιολόγηση, δηλαδή θρησκευτική κρίση ενός κοσμικού, επιστημονικού ή πολιτικού ζητήματος, έδρασε και η «ιερά εξέταση» τόσο στην δυτική όσο και στην ανατολική εκδοχή της.

Η σάτιρα και η κριτική δεν συνιστούν κίνδυνο για τις πολιτικές ελευθερίες, αλλά αντιθέτως αυτές αποτελούν θεμελιώδη συστατικά στοιχεία μιας ευνομούμενης πολιτείας και χρήζουν της προστασίας της. Ο κίνδυνος για την Ελευθερία, την Δημοκρατία και το Έθνος μας, προέρχεται από αυτούς που διαχρονικά θέλουν τον άνθρωπο υποταγμένο, θεωρούν την Δημοκρατία «πολίτευμα του διαβόλου» και τα Έθνη ιδιαιτερότητες προς εξόντωση.

Ο κίνδυνος για την Ελευθερία προέρχεται από τον σκοταδισμό και την μισαλλοδοξία που διαχέει το ορθόδοξο κήρυγμα περί «θρησκευτικής πολιτικής ορθότητας» δηλητηριάζοντας την κοινωνία.

Κρείττον του λαλείν το σιγάν, λοιπόν.

Τιμή και Μνήμη σε Θεούς και Προγόνους

ΠΗΓΗ: https://www.ysee.gr/405.html