- ΠΩΣ ΕΝΑΣ ΑΘΩΟΣ ΑΝΑΓΚΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙ ΥΠΟΓΡΑΦΟΝΤΑΣ ΕΝΑ ΕΓΚΛΗΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ΕΠΕΙΔΗ ΑΓΝΟΟΥΣΕ ΤΙΣ ΜΕΘΟΔΟΥΣ ΤΩΝ ΑΝΑΚΡΙΤΙΚΩΝ ΑΡΧΩΝ…
Στὸ παραπάνω βίντεο ποὺ παραθέσαμε ἀπὸ τὴν κλασικὴ (περὶ ἰρλανδικῆς κάποτε τρομοκρατίας σὲ ἀγγλικὰ ἐδάφη) ταινίας ποὺ ὀνομάζεται ''Εἰς τὸ Ὄνομα τοῦ Πατρός'' ἑλληνιστί, βλέπουμε πὼς μὲ βίαιες καὶ ἐκβιαστικὲς μεθόδους κάποιων ἀστυνομικῶν ἀναγκάζεται ὁ πρωταγωνιστής της νὰ ὑπογράψει ὁμολογία μιᾶς βομβιστικῆς ἐπίθεσης ποὺ δὲν ἔκανε ποτέ! Μπορεῖ βέβαια στὸ τέλος τῆς ταινίας νὰ ἀθωώθηκε τελικὰ (σ.σ. ἀφοῦ ἔκατσε ὅμως ἀρκετὰ χρόνια φυλακὴ ἀδίκως) μετὰ τὴν εὕρεση μιὰ κρυμμένης(!) ἀπὸ τὴν ἴδια τὴν ἀστυνομία κατάθεσης ποὺ τὸν ἀθώωνε ἐπειδὴ ἀποδείκνυε τὸ ἄλλοθί του τὴν ὥρα ποὺ εἶχε γίνει ἐκείνη ἡ βομβιστικὴ ἐπίθεση, παρόλο ποὺ κατὰ τὴ διάρκεια τῆς φυλάκισής του ὁμολόγησε ὁ πραγματικὸς δολοφόνος τὸ ἔγκλημα καὶ δὲν ἀποφυλακίστηκε ὁ ἀθῶος ποὺ ὑπῆρξε τὸ ἐξιλαστήριο θῦμα γιὰ νὰ καθησυχαστεῖ ὁ ἀγγλικὸς λαός, ὅμως βλέπουμε παρόλα αὐτὰ ὅτι τὸ ἠθικὸ δίδαγμα ποὺ προκύπτει ἀπὸ αὐτὴ (καὶ κάθε ἄλλη παρόμοια) ἱστορία εἶναι ὅτι αὐτὸς ποὺ ἀγνοεῖ ποιός εἶναι ὁ ἐχθρός του καὶ πὼς λειτουργεῖ μὲ τὰ διάφορα ἐκτελεστικά του ὄργανα (π.χ. ἀσφαλῖτες, μυστικοὺς πράκτορες, ἀνακριτές, εἰσαγγελεῖς κ.α.), κινδυνεύει νὰ ἐνοχοποιηθεῖ γιὰ κάτι ποὺ δὲν ἔκανε ἢ μόνο καὶ μόνο ἐπειδὴ δὲν ὑποτάχτηκε καὶ ἐκεῖνος στὸν ἐχθρό, ὅπως συνέβῃ γιὰ παράδειγμα τὴν ἐποχὴ τοῦ Κορωνοϊοῦ ὅταν κατέληγαν ἀπολογούμενοι σὲ δικαστήρια ἀπὸ τὴν αντιτρὁμοκρατική(!) μάλιστα ὑπηρεσία κάποιοι γιατροὶ ποὺ ἐξέφραζαν διαφορετικὴ (ἀλλὰ τεκμηριωμένη ὅμως) ἄποψη ἀπὸ τὴν καθεστωτικὴ γιὰ τὸν συγκεκριμένο ἰὸ (σ.σ. παίρνοντας ἤδη μιὰ γεύση γιὰ τὸ τί θὰ συμβαίνει ἂν τελεσφορήσει μιὰ Παγκόσμια Διακυβέρνηση). Γιὰ αὐτὸ τὸ λόγο δίνονται καὶ τρία ἐγχειρίδια ποὺ θὰ πάρετε ξανὰ στὸ κλείσιμο τοῦ παρόντος ἄρθρου σὲ δυὸ διαφορετικὲς γιὰ τὸ καθένα ἠλεκτρονικὲς μορφὲς αὐτὴ τὴ φορὰ (ποὺ δὲν ἀπαιτοῦν ἐγγραφὴ κ.λ.π.) ὅπως δόθηκαν πρὸ ἐτῶν στὸ προηγούμενο ἱστολόγιό μας ἀπὸ κάποιον συναγωνιστὴ πού μας τὰ εἶχε ἀποστείλει τότε, ἀφενὸς μὲν γιὰ νὰ μὴν μπλέξουν κάποιον σὲ κάτι ποὺ δὲν ἔκανε ἢ νὰ μὴν μπλέξει περισσότερο ἂν τὸ ἔκανε καὶ ἀφετέρου δέ, γιὰ νὰ γνωρίζει πὼς νὰ δράσει ἐνάντια στὸν ἐβραιοσιωνιστικὸ ἐχθρὸ χωρὶς νὰ κινδυνέψει νὰ μπλέξει ἢ τοὐλάχιστον νὰ ἐλαχιστοποιήσει τίς πιθανότητες αὐτὲς ὅσο τὸ δυνατὸν περισσότερο.
Γιατί ὅμως μιλᾶμε (καὶ ἐμεῖς) γιά ''Σιωνιστικὴ Κατοχικὴ Κυβέρνηση'' καὶ νὰ μὴν ἀποτελεῖ αὐτὴ μιὰ συνωμοσιολογία κάποιων ἐθνικιστῶν ἢ ναζιστῶν ὅπως προπαγανδίζεται γιὰ νὰ καταλάβουν ἐκεῖνοι τὴν ἐξουσία, παρουσιάζοντας ἕνα τέτοιο ψέμα ἂς ποῦμε γιὰ νὰ μαζεύουν κόσμο πρὸς αὐτὴ τὴν κατεύθυνση; Θὰ μποροῦσε εὔλογα νὰ ἀναρωτηθεῖ κάποιος. Τὴν ἀπάντηση δὲν χρειάζεται νὰ ψάξουμε νὰ τὴ βροῦμε καθόλου, ἀφοῦ ἁπλούστατα μᾶς τὴ δίνουν οἱ ἴδιοι οἱ πολιτικάντηδες ὑπηρέτες τοῦ ἐβραιοσιωνισμοῦ μὲ τίς πράξεις τους καὶ ἔτσι δὲν χρειάζεται νὰ κάνουμε ὑποθέσεις ἢ λάθος ἐκτίμηση τοῦ ἐχθροῦ. Νὰ μερικὰ παραδείγματα (ὅπως παρουσιάζονται καὶ στὴν ἀρθρογραφία μας):
Πολιτικοὶ ἡγέτες (καὶ τῆς Ἑλλάδος) ποὺ πᾶνε στὸ Ἰσραὴλ γιὰ νὰ ἀφήσουν τίς μύξες τους στὸ Τεῖχος τῶν Δακρύων (=τμήματος τοῦ Δεύτερου Ναοῦ τῆς Ἱερουσαλὴμ) φορῶντας τὸ ἑβραϊκὸ καπελάκι ἢ κιπὰ στὴν κεφάλα τους σὰν νὰ εἶναι ἑβραῖοι ἱερεῖς χωρὶς ὅμως νὰ κάνουν τὸ ἴδιο γιὰ κανέναν ἄλλο λαὸ (π.χ. νὰ πᾶνε καὶ στὸ Θιβὲτ νὰ κάνουν τὸ ἴδιο σὲ κάποιο τεῖχος ντυμένοι Σαολὶν ἂς ποῦμε), νὰ τιμᾶνε παρὰ μόνο τὸ Ὁλοκαύτωμα κάποιων ἑβραίων ἀπὸ τοὺς Ναζὶ καὶ κανένα ἄλλο μὲ παρόμοιες ἐκδηλώσεις μνήμης (π.χ. τῶν ἑκατομμυρίων ἰνδιάνων τῆς Ἀμερικῆς ποὺ ἐξολοθρεύτηκαν ἐπισκεπτόμενοι κάποιο μνημεῖο τοὺς ἐκεῖ πέρα ἢ ἀναγείροντας ἕνα στὶς χῶρες τους ὅπως ἤδη κάνουν μὲ τὰ ἑβραϊκὰ μνημεῖα), ψήφιση ἀντιρατσιστικῶν νομοσχεδίων ποὺ προβλέπουν ποινικοποίηση παρὰ μόνο τοῦ ἀντισημιτισμοῦ καὶ κανενὸς ἄλλου λαοῦ παρομοίως (π.χ. ἀντι-ἑλληνισμοῦ) λὲς καὶ οἱ ζωὲς τῶν ἑβραίων ἔχουν μεγαλύτερη ἀξία ἀπὸ τῶν ὑπολοίπων ἀνθρώπων γιὰ νὰ γίνεται τέτοιος ρατσιστικὸς διαχωρισμὸς μέσα στὴν κοινωνία (δηλ. μεταξὺ ἑβραίων καὶ μὴ ἑβραίων), ἀνοχὴ σὲ ἐγκλήματα πολέμου τοῦ παράνομου κράτους τοῦ Ἰσραὴλ (ποὺ φτιάχτηκε πάνω σὲ ἀραβικὰ καὶ πρώην ἑλληνικὰ ἐδάφη μετὰ τὴ λήξη τοῦ Β' Παγκοσμίου Πολέμου) ἀπέναντι σὲ Ἄραβες χωρὶς νὰ δίνεται παρομοίως ἡ ἴδια ἀνεκτικότητα σὲ ἄλλους ἐπεκτατικοὺς πολεμικὰ λαοὺς (π.χ. συμμάχησαν ἐναντίον τῆς Ναζιστικῆς Γερμανίας κατὰ τὴν εὐρωπαϊκή της ἐξάπλωση καὶ ἐναντίον τῆς Ρωσίας κατὰ τὴν εἰσβολή της στὴν Οὐκρανία ἐπὶ ἡμερῶν μας, ἀντὶ νὰ κάνουν τὰ στραβὰ μάτια ὅπως στὴν περίπτωση τῶν ἰσραηλινῶν ποὺ μὲ παρόμοιες μεθόδους μεγάλωσαν ἐδαφικὰ καὶ τὸ δικό τους κράτος).
Δὲν χρειάζεται λοιπὸν νὰ προσθέσουμε τίποτε περισσότερο γιὰ νὰ καταλάβει μέχρι καὶ ὁ πιὸ βλάκας ὅτι δὲν δύναται νὰ μιλᾶμε στὴν ἐποχή μας γιὰ ἀνεξάρτητη κυβέρνηση ἢ διαφορετικῆς κατοχῆς ἀπὸ τὴν ἐβραιοσιωνιστικὴ στὸν Δυτικὸ Κόσμο ὅπου διαβιώνουμε καὶ ὅτι ἡ ἐπίκληση τῆς ''συνωμοσιολογίας'' ἢ τοῦ ''ἀντισημιτισμοῦ'' γίνεται μόνο καὶ μόνο γιὰ νὰ πάψει ὁ κόσμος νὰ ψάχνει τον ἢ νὰ ἀναφέρεται στὸν ἐχθρό του ἐπειδὴ κάτι τέτοιο ἀποτελεῖ παραμύθι ἢ ἀντιεβραϊκὴ προπαγάνδα κάποιων ἀκραίων (π.χ. θρησκόληπτων ἢ ναζιστῶν) ἀντίστοιχα. Πόσο μᾶλλον, ὅποτε ἐπιχειρεῖται καὶ παραπλάνηση τοῦ κόσμου ὅταν παρουσιάζεται ὡς ''σατανική'' ἀντὶ γιὰ ἐβραιοσιωνιστική, ἀφοῦ οἱ προφητευμένες Βιβλικὰ σατανικὲς δυνάμεις (βλ. Γὼγ καὶ Μαγὼγ) ὑπενθυμίζουμε ξανὰ ὅτι ἐπιτίθενται ἀντιθέτως στοὺς ἰσραηλινούς, ἀντὶ νὰ τοὺς προσκυνήσουν ἀφήνοντας καὶ ἐκεῖνες τίς μύξες τους στὸ Τεῖχος τῶν Δακρύων:
Παλαιά Διαθήκη, Ιεζ. 38,1 Ο Κυριος ομίλησε προς εμέ και είπεν· 2 “υιέ ανθρώπου, στρέψε το πρόσωπόν σου εναντίον του Γωγ και της χώρας Μαγώγ και των αρχόντων Ρως, Μοσόχ και Θοβέλ. Προφήτευσε εναντίον του Γωγ. 3 και είπε εις αυτόν· αυτά λέγει ο Κυριος Κυριος· Ιδού, εγώ επέρχομαι εναντίον σου, Γωγ, και εναντίον των αρχόντων Ρως, Μοσόχ και Θοβέλ…8 Αυτή η στρατιά από τα πολλά έθνη, που έχουν συγκεντρωθή ολόγυρά σου, έχει από αρχαιοτάτους χρόνος προορισθή, και κατά τους τελευταίους τούτους καιρούς θα έλθη και θα φθάση εις μίαν χώραν, η οποία έχει πλέον λυτρωθή από την φονικήν μάχαιραν των εχθρών, εις την χώραν του Ισραήλ, η οποία προηγουμένως είχεν εξ ολοκλήρου ερημωθή. Αυτός όμως ο Ισραηλιτικος λαός εβγήκε πλέον από την αιχμαλωσίαν των ειδωλολατρικών εθνών και κατοικούν όλοι ειρηνικώς εις την χώραν των.
Καινή Διαθήκη, Αποκ. 20,7 Καὶ ὅταν τελεσθῇ τὰ χίλια ἔτη, λυθήσεται ὁ σατανᾶς ἐκ τῆς φυλακῆς αὐτοῦ, 8 καὶ ἐξελεύσεται πλανῆσαι τὰ ἔθνη τὰ ἐν ταῖς τέσσαρσι γωνίαις τῆς γῆς, τὸν Γὼγ καὶ τὸν Μαγώγ, συναγαγεῖν αὐτοὺς εἰς τὸν πόλεμον, ὧν ὁ ἀριθμὸς αὐτῶν ὡς ἡ ἄμμος τῆς θαλάσσης. 9 καὶ ἀνέβησαν ἐπὶ τὸ πλάτος τῆς γῆς, καὶ ἐκύκλευσαν τὴν παρεμβολὴν τῶν ἁγίων καὶ τὴν πόλιν τὴν ἠγαπημένην· καὶ κατέβη πῦρ ἐκ τοῦ οὐρανοῦ ἀπὸ τοῦ Θεοῦ καὶ κατέφαγεν αὐτούς· 10 καὶ ὁ διάβολος ὁ πλανῶν αὐτοὺς ἐβλήθη εἰς τὴν λίμνην τοῦ πυρὸς καὶ τοῦ θείου, ὅπου καὶ τὸ θηρίον καὶ ὁ ψευδοπροφήτης, καὶ βασανισθήσονται ἡμέρας καὶ νυκτὸς εἰς τοὺς αἰῶνας τῶν αἰώνων.
Καινή Διαθήκη, Αποκ. 16,14 Και ήσαν αυτά δαιμονικά πνεύματα, που έκαμναν αγυρτικά και μαγικά θαύματα. Και τα δαιμονικά αυτά πνεύματα, που εξεπήδησαν από τα στόματα εκείνων, έσπευσαν στους βασιλείς όλης της οικουμένης, δια να τους συγκεντρώσουν με τας δολιότητάς των στον πόλεμον, που θα εγίνετο κατά την μεγάλην εκείνην ημέραν, την οποίαν είχεν ορίσει ο Θεός ο Παντοκράτωρ, δια να καταλύση και συντρίψη τον αντίχριστον. 15 “Ιδού έρχομαι έξαφνα σαν κλέπτης, λέγει ο Κυριος. Μακάριος είναι εκείνος, που μένει άγρυπνος και προσεκτικός και φυλάσσει αγνά και καθαρά τα ενδύματα της ψυχής του, δια να μη ζη και περιπατή γυμνός από αγαθά έργα και βλέπουν οι άγιοι και οι άγγελοι του ουρανού την ασχημίαν της ηθικής γυμνότητός του”. 16 Και τότε τα δαιμονικά εκείνα πνεύματα εμάζεψαν τους βασιλείς με τους στρατούς των εις τόπον, ο οποίος λέγεται Εβραϊστί Αρμαγεδών, στους πρόποδας του Καρμήλου, όπου ο Ηλίας είχε κατασφάξει τους ιερείς της αισχύνης.
Κατὰ συνέπεια, κάθε τέτοιο καθεστὼς δὲν τὸ θεωροῦμε φιλικὸ ἐπειδὴ εἶναι τάχα μου ''σατανικό'' ὅπως προπαγανδίζεται παραπλανητικὰ γιὰ διάφορες σκοπιμότητες καὶ σίγουρα ἐξυπηρετεῖ ἐβραιοσιωνιστικὰ συμφέροντα ὅπως ἀποδείξαμε παραδειγματικὰ πρωτύτερα. Αὐτὸ πρακτικὰ σημαίνει ὅτι ὅλα τὰ ἐκτελεστικὰ ὄργανα τους κράτους ὑπακοῦνε στοὺς πολιτικάντηδες ὑπηρέτες τοῦ ἐβραιοσιωνισμοῦ συνεπακόλουθα, εἴτε τὸ γνωρίζουν αὐτὸ οἱ ὑπάλληλοί του εἴτε ὄχι, ἄρα εἶναι ἐχθροί μας στὴν πρώτη περίπτωση καὶ ἐν δυνάμει τέτοιοι στὴ δεύτερη ὅταν ἐπίσης δὲν δύναται νὰ εἶναι φίλοι ἢ συναγωνιστὲς μᾶς ἀπὸ τὴ στιγμὴ ποὺ ὑπακοῦνε στὶς ἴδιες ἐντολές. Ἰδίως ἀσφαλῖτες καὶ εἰσαγγελεῖς ποὺ ἤδη γνωρίζουν ποιούς ὑπηρετοῦν διαβάζοντας καὶ τὴ δική μας ἀρθρογραφία (πέρα ἀπὸ ἄλλες ἐθνικιστικὲς κ.λ.π.) ποὺ παρακολουθοῦν ''φακελώνοντας'' τὴ Σατανικὴ Ὀρθοδοξία, ὅπως ἤδη γνωρίζουμε (ἐδῶ καὶ χρόνια) καὶ μὲ πρόσφατη φωτογραφικὴ ἀπόδειξη ποὺ τὸ γνωστοποιεῖ αὐτὸ δημοσίως σὲ ἱστολόγιο:
Ἔτσι λοιπόν, ὄχι μόνο δὲν ὀφείλουμε καμιὰ ἀπολογία γιὰ τίς ἀπόψεις μας σε ἢ συνεργασία μὲ ἐκτελεστικὰ ὄργανα τῆς καθεστωτικῆς ἐξουσίας ποὺ ὑπηρετεῖ ἐβραιοσιωνιστές, ἀλλὰ ἐκεῖνοι εἶναι ὑπόλογοι σὲ ἐμᾶς ἐφόσον μᾶς διαβάζουν καὶ ἐν γνώσει τους ὑπηρετοῦν παρόλο αὐτὰ μὲ προδοτικὸ τρόπο (π.χ. ἐκδιώκοντας ὅσους ἀντιφρονοῦντες) διαφορετικὸ ἔθνος ἀντὶ τὸ ἑλληνικὸ ὅπως ὁρκίστηκαν παίρνοντας μισθὸ ἀπὸ τὴ φορολογία ἡμῶν καὶ τῶν ὑπολοίπων πολιτῶν του, σὲ περίπτωση ποὺ ἐπικρατοῦσε δηλαδὴ μιὰ Σατανικὴ Θεοκρατία μᾶς μέσα στὴν κοινωνία βιώνοντας ξανὰ τὸ κάψιμο πάνω σὲ πασσάλους ἀπὸ δική μας αὐτὴ τὴ φορὰ Ἱερὰ Ἐξέταση! Ἐφ' ὅσον συνεχίζει νὰ ὑπάρχει ὅμως τὸ συγκεκριμένο ἐχθρικὸ (καὶ πρὸς ἐμᾶς) καθεστὼς καὶ οἱ νομοθεσίες του, καλὸ εἶναι νὰ γνωρίζετε πὼς λειτουργεῖ καὶ στὴν Ἑλλάδα, ἔτσι ὥστε νὰ μὴν κινδυνέψει νὰ κατηγορηθεῖ κανεὶς γιὰ κάτι τὸ ποινικὰ ἐπιλήψιμο ἐνῶ θὰ εἶναι ἀθῶος ἢ μόνο καὶ μόνο γιὰ νὰ τὸν βγάλουν ἀπὸ τὴ μέση οἱ ἐβραιοσιωνιστὲς ἐπειδὴ δὲν τοὺς προσκύνησε καὶ ἐκεῖνος ἢ τοὐλάχιστον γιὰ νὰ μὴν τοῦ βάζουν ἐμπόδια στὴ ζωή του προσπαθῶντας νὰ τὸν ἀπομακρύνουν νὰ ἐργαστεῖ ἂς ποῦμε σὲ εὐαίσθητα πόστα τίς ἐξουσίας ποὺ θέλουν νὰ παρέχουν μόνο σὲ δικούς τους ὑπηρέτες (π.χ. Μασόνους, νεοεποχίτες, ἀριστεριστὲς κ.α. σὲ Ἐκπαίδευση, Δικαστικὴ ἐξουσία, Μέσα Μαζικῆς Ἐνημέρωσης κ.α.) ὥστε νὰ μὴν ἀπειλεῖται ἐκ τῶν ἔσω ἡ διακυβέρνησή τους. Καὶ πρὸς αὐτὴ τὴν κατεύθυνση βοηθοῦν τὰ ἐγχειρίδια ποὺ θὰ ἀκολουθήσουν καὶ στὴν περίπτωση τῶν ὅσων σατανιστῶν σὰν ἐμᾶς.
Κάνοντας ἔτσι κάποιες ἐπισημάνσεις ἀπὸ μέρους μᾶς πάνω σὲ αὐτὰ κλείνοντας, θὰ λέγαμε ὅτι ὅσοι δροῦν μὲ τὴν τακτικὴ τοῦ ''μοναχικοῦ λύκου'' ποὺ ἀναφέρουν τὰ γραπτὰ αὐτά, εἶναι καὶ οἱ πιὸ προστατευμένοι σὲ σχέση μὲ σατανιστὲς ποὺ βρίσκονται σὲ ὁμάδες ἢ ὀργανώσεις, ἀφοῦ κανένας πλὴν τοῦ ἰδίου δὲν γνωρίζει ὅτι κάνει καὶ ποὺ σατανικὲς τελετὲς μόνος του, παρὰ μόνο ἂν τὸ ἀναφέρει ὁ ἴδιος σὲ κάποια ἀστυνομικὴ ἢ δικαστικὴ ἀρχή. Ἀκόμη καὶ ἂν τοῦ παρουσιάσουν μαρτυρίες ἄλλων προσώπων ποὺ θὰ γνωρίζουν ὅτι εἶναι σατανιστής, πάλι δὲν μποροῦν νὰ ἀποδείξουν ὅτι εἶναι ὅταν κάλλιστα θὰ μποροῦσε νὰ ἰσχυριστεῖ ὅτι παρίστανε τὸν σατανιστὴ γιὰ παράδειγμα σὲ ἐκείνους μὲ σκοπὸ νὰ μαζεύει ἂς ποῦμε πληροφορίες γιὰ κάποιο λόγο ποὺ θὰ σκεφτεῖ νὰ πεῖ ἐκείνη τὴ στιγμή. Ἄν συμμετεῖχε τώρα μαζί τους σὲ κάποια τελετὴ ἐπειδὴ ἦταν μέλος σατανικῆς ὁμάδος, μπορεῖ νὰ ἰσχυριστεῖ ὅτι μόνο τότε ἦταν σατανιστὴς καὶ ὄχι σήμερα ἐπειδὴ τάχα μου τὰ παράτησε γιὰ νὰ γίνει κάτι ἄλλο θρησκευτικὰ ἢ ἄθεος ἀποκρύπτοντας καὶ πάλι τὴ σατανική του ἰδιότητα. Μπορεῖ ἐπίσης νὰ ἀποκτήσει παραπλανητικὴ στάση ζωῆς γιὰ νὰ πάψει ἡ παρακολούθηση ποὺ τοῦ γίνεται, παριστάνοντας τὸν χριστιανὸ λόγου χάρη (π.χ. πηγαίνοντας σὲ ἐκκλησίες κ.λ.π.) ἢ τὸν ἀθεϊστὴ χωρὶς νὰ ξεχνάει, εἴτε ἔτσι εἴτε ἀλλιῶς (δηλ. ὅταν δὲν παρακολουθεῖται), νὰ παύει νὰ τραβάει τὰ βλέμματα πάνω του υἱοθετῶντας οὐδέτερη ἐμφάνιση ποὺ δὲν προδίδει στὸν περίγυρό του τὰ πιστεύω τοῦ (π.χ. δὲν κυκλοφορεῖ μὲ ἀνάποδες πεντάλφες ἔξω στὸ δρόμο ἢ μὲ ντύσιμο ποὺ ξεχωρίζει ἀπὸ τοὺς ὑπόλοιπους ἀνθρώπους γύρω του), ἀφοῦ ἀπὸ αὐτὸν ἀντλεῖ πληροφορίες γιὰ τὸ ἄτομό του κάθε ἀσφαλίτης τῆς γειτονιᾶς (π.χ. ρωτῶντας κάποιον γείτονα, κουρέα, μπακάλη κ.α.) στὴν προσπάθειά του νὰ μάθει τί ρόλο βαράει καὶ ὄχι ἀπὸ κάποιον ἄγνωστο ποὺ δὲν μᾶς γνωρίζει καθόλου.
Οὔτε εἴμαστε φλύαροι δίνοντας λεπτομέρειες γιὰ τὰ πιστεύω μας στὸν ὁποιονδήποτε. Γιὰ παράδειγμα, λέμε ἁπλᾶ ὅτι εἴμαστε πατριῶτες ἢ συντηρητικῶν ἀντιλήψεων καὶ Ὀρθόδοξοι ἄνθρωποι γιὰ νὰ προσελκύουμε ἔτσι ἐν δυνάμει συναγωνιστὲς διώχνοντας ἀπὸ τὴν ἄλλη τοὺς ἐχθροὺς μὲ τέτοιες γενικόλογες ἀπόψεις καὶ ἀνοιγόμαστε περισσότερο ἀνάλογα μὲ τίς γνώσεις ποὺ βλέπουμε νὰ ἔχει ὁ συνομιλητή μας ποὺ θὰ πρέπει νὰ τὸν γνωρίζουμε καλὰ (δηλ. ὄχι στὸν πρῶτο τυχόντα). Πάντως, εἴτε εἶναι ἔνοχος κάποιος γιὰ κάτι εἴτε ἀθῶος, θὰ συμφωνήσουμε καὶ ἐμεῖς μὲ τὰ ἐν λόγῳ ἐγχειρίδια ποὺ λένε ὅτι δὲν πρέπει νὰ πεῖ ἀπολύτως τίποτα στὴν ἀστυνομία ἂν προσαχθεῖ ἐκεῖ (πλὴν τῶν στοιχείων τῆς ταυτότητάς του) καὶ νὰ ἀποφύγει νὰ ὑπογράψει τὸ ὁτιδήποτε, ἀκόμη καὶ στὴν περίπτωση ποὺ τὸν βασανίσουν γιὰ νὰ μὴν παραδεχτεῖ κάτι περισσότερο ἐπιβαρυντικὸ στὴν πρώτη περίπτωση ἢ κάτι ποὺ ποτὲ δὲν ἔκανε στὴ δεύτερη ὅπως εἴδαμε παραδειγματικὰ σὲ ἐκεῖνο τὸ προαναφερόμενο βίντεο τῆς ταινίας, χωρὶς νὰ ἔρθει πρῶτα σὲ συνεννόηση μὲ κάποιον δικηγόρο ποὺ γνωρίζει καλύτερα τὰ νομικὰ ζητήματα γιὰ νὰ τὸν συμβουλέψει καταλλήλως στὸ τί νὰ ἀπολογηθεῖ στὸν ἀνακριτὴ ἔπειτα, ἀφοῦ μπορεῖ τὰ ἀποδεικτικὰ στοιχεῖα ποὺ θὰ τοῦ παρουσιάσει ἡ ἀστυνομία νὰ εἶναι εἴτε ἀνύπαρκτα μὲ σκοπὸ νὰ τὸν κάνει νὰ μιλήσει εἴτε προϊὸν παράνομης ὑποκλοπῆς ποὺ μπορεῖ νὰ τὴν προσβάλλει ἔπειτα δικαστικὰ κερδίζοντας κάποια ἀποζημίωση ἂς ποῦμε καὶ ἀπὸ θύτης νὰ γίνει θῦμα, ὅπως ὑπενθυμίζουμε νομικὰ μὲ δυὸ λόγια:
Το άρθρο 19§1 του Συντάγματος κατοχυρώνει το «απόλυτα απαραβίαστο» απόρρητο της επικοινωνίας, αναφέροντας περιοριστικά δύο νόμιμες βάσεις για την άρση του: λόγους εθνικής ασφάλειας και διακρίβωση ιδιαίτερα σοβαρών εγκλημάτων. Για αυτούς τους δύο λόγους μπορεί να διαταχθεί η άρση του απορρήτου. Τα «ιδιαίτερα σοβαρά εγκλήματα» έχουν τυποποιηθεί από τον Ν.2225/1994 και περιλαμβάνουν ορισμένα βαρύτατα κακουργήματα. Σε αυτή τη λίστα των ιδιαίτερα σοβαρών εγκλημάτων δεν περιλαμβάνεται η συκοφαντική δυσφήμηση, ούτε βέβαια πιο ήπιες προσβολές της τιμής (απλή δυσφήμηση, εξύβριση). Έτσι, δεν μπορεί να διαταχθεί άρση του απορρήτου για να εντοπιστεί ο blogger που διέπραξε την προσβολή…Το ανώτατο δικαστήριο του Delaware των ΗΠΑ πάντως, αρνήθηκε να διατάξει άρση του απορρήτου για να εντοπιστεί blogger που είχε προσβάλλει τοπικό άρχοντα, επειδή κρίθηκε ότι η ανωνυμία σε αυτήν την περίπτωση έχει συνταγματικό θεμέλιο που κατισχύει των δικαιωμάτων του θιγόμενου. Διάταξη άρσης απορρήτου για να εντοπιστεί φερόμενος δράστης συκοφαντικής δυσφήμησης δεν επιτρέπεται βάσει του ισχύοντος δικαίου. Και αν εδόθη έχει γίνει κατά καταστρατήγηση του Ν.2225/1994. Το οποίο σημαίνει ότι αν έχει γίνει παράνομη άρση, αυτό μπορεί να προσβληθεί. Ο μόνος λόγος για τον οποίο θεωρώ ότι με βάση το ισχύον δίκαιο, παρόλο που με μια σύμφωνη με το Σύνταγμα ερμηνεία, υπό αυστηρούς όρους περιπτώσεις βαρύτατης συκοφαντικής δυσφήμησης αποτελούν «ιδιαίτερα σοβαρό έγκλημα», αυτό που εμποδίζει την άρση είναι ότι ο ανώνυμος δεν είναι προειδοποιημένος από τον Νόμο ότι η ανωνυμία του δεν θα είναι απόλυτη. Θα προσέκρουε δηλαδή στην προϋπόθεση της «προβλεψιμότητας» που δικαιολογεί μια παρέμβαση στην ιδιωτική ζωή, όπως έχει νομολογήσει κατ’ επανάληψη το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου.
Τέλος, ἡ ἀποσιωπημένη στάση τοῦ κατηγορούμενου εἴτε εἶναι ἀθῶος εἴτε ὄχι, θὰ πρέπει νὰ παραμείνει καὶ στὴν περίπτωση ποὺ τοῦ παρουσιαστεῖ ὁ ὅποιος ἀστυνομικὸς ἢ δικαστικὸς ἀνακριτὴς ὡς ''συναγωνιστής'', λέγοντας ἂς ποῦμε ὅτι συμφωνεῖ καὶ ἐκεῖνος μὲ τίς ἀπόψεις τοῦ κατηγορουμένου ἀλλὰ θὰ πρέπει νὰ κάνει τὴ δουλειά του, διότι ἂν πράγματι εἶναι κάποιος συναγωνιστής μας ἐνάντια στή ''Σιωνιστικὴ Κατοχικὴ Κυβέρνηση'', τότε παραβλέπει νὰ κάνει σωστὰ τὴ δουλειά του ἢ κάνει τὰ στραβὰ μάτια ἀφήνοντας ἀμέσως τὸν κατηγορούμενο ἐλεύθερο νὰ φύγει (κερνῶντας τοῦ καὶ τσιγάρο ἅμα λάχει) ἐφόσον δὲν θέλει νὰ συνεργαστεῖ ἢ νὰ πεῖ τὸ ὁτιδήποτε. Ὅπως ἀκριβῶς συμβαίνει δηλαδὴ καὶ μὲ τὰ ἀφεντικὰ τοὺς ὅποτε κατηγοροῦνται ἐκεῖνα γιὰ κάτι (π.χ. παραγράφονται τὰ ἀδικήματά τους δικαστικὰ ἢ μπαίνει ἡ ὑπόθεση ἀμέσως στὸ ἀρχεῖο χωρὶς κἂν νὰ ἀρχίσει ἡ ὁποιαδήποτε διωκτικὴ ἐνέργεια) ἢ ὅπως στὴν κλασικὴ ταινία ''Ὁ Μισσισσιπὴς Καίγεται'' ὅταν ὅλοι ὅσοι στρέφονταν βιαίως κατὰ τῶν νέγρων ἀθωώνονταν ἀπὸ τὴν ντόπια δικαιοσύνη ποὺ ὑποστήριζε τίς ἴδιες ἄλλωστε ρατσιστικὲς ἀπόψεις τῆς ὀργάνωσης ''Κοὺ Κλοὺξ Κλάν'' ἐκεῖ πέρα γιὰ νὰ κάνει ἔτσι τὰ στραβὰ μάτια (σ.σ. παρομοίως καὶ σὲ ὅσους ἐθνικιστὲς ἢ νεοναζὶ τρομοκράτες ποὺ οὐδέποτε θὰ ἔμπαιναν φυλακὴ ἂν τὰ ἐκτελεστικὰ ὄργανα εἶχαν πράγματι ἴδιες ἀντιλήψεις ἢ ἂν πράγματι ζούσανε σὲ ἐθνικὰ ἀνεξάρτητη ἀπὸ ἐβραιοσιωνιστὲς πατρίδα ὥστε νὰ μὴν χρειαστεῖ νὰ καταφύγουν στὴν τρομοκρατία), ἄρα πάλι δὲν ὑπάρχει κανένας λόγος νὰ πεῖ τὸ ὁτιδήποτε ὁ κατηγορούμενος ἐφόσον αὐτοὶ ποὺ λένε ὅτι εἶναι ''δικοί'' του θὰ τὸν ἀπαλλάξουν ἔτσι καὶ ἀλλιῶς ἀπὸ τὶς ὅποιες κατηγορίες ἂν πράγματι εἶναι δικοί του, ἀκόμη καὶ ἂν παρέμενε σιωπηλός!
https://pdfcoffee.com/--5956-pdf-free.html
ΚΑΙ ΕΔΩ: Άκου Σύντροφε Εθνικιστή / Εθνικοσοσιαλιστή
https://pdfcoffee.com/--5960-pdf-free.html
ΚΑΙ ΕΔΩ: ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ ΑΥΤΟΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ
https://pdfcoffee.com/--3605-pdf-free.html
ΚΑΙ ΕΔΩ: ΤΟ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ ΤΟΥ ΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΣΤΡΑΤΙΩΤΗ
ΣΗΜΕΙΩΣΗ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ: ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΝ ΠΡΟΤΙΜΑ ΤΗΝ ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΣΑΝ ΤΟΥ ΓΚΑΝΤΙ ΚΑΠΟΤΕ ΣΤΗΝ ΙΝΔΙΑ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΥΣ ΑΓΓΛΟΥΣ Ή ΣΑΝ ΤΗ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΠΟΥ ΚΡΑΤΗΣΑΜΕ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΩΝ ΠΕΡΙΟΡΙΣΤΙΚΩΝ ΜΕΤΡΩΝ ΤΟΥ ΚΟΡΩΝΟΪΟΥ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΕ ΑΝΕΜΒΟΛΙΑΣΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΠΟΧΗ, ΥΠΕΝΘΥΜΙΖΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΧΕΤΙΚΑ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΚΑΙ ΕΠΕΙΤΑ ΤΑ ΒΑΣΙΚΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΟ ΤΟΥ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ ΜΑΣ ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕ ΓΕΝΙΚΕΥΜΕΝΑ ΤΟ ΟΛΟ ΘΕΜΑ...
‘’…Προκύπτει λοιπόν το ερώτημα του τί να κάνουμε και πώς να αντισταθούμε – το μόνο σοβαρό ερώτημα αυτή τη στιγμή. Θεωρητικά η απάντηση είναι απλή: Όσοι δεν θέλουν να εμβολιαστούν – και είναι πολλοί – να μην το κάνουν, αψηφώντας τους κρατικούς εκβιασμούς. Στην πράξη, βέβαια, τα πράγματα δεν είναι καθόλου απλά. Δεν είναι απλό το να βρίσκεται κάποιος υπό καθεστώς διωγμού και απαγορεύσεων, ειδικά όταν εκβιάζεται με την ίδια του την προοπτική επιβίωσης. Και όμως, δεν υπάρχει καμία άλλη εναλλακτική πέρα από την ολοκληρωτική άρνηση ή την ολοκληρωτική αποδοχή· όχι γιατί το λέμε εμείς, αλλά γιατί οι κρατούντες φροντίζουν με κάθε αποφασιστικότητα να κλείσουν κάθε δίοδο διαφυγής. Ο καθένας πλέον – τουλάχιστον απ’ όσους καταλαβαίνουν τί συμβαίνει – θα τριφτεί ανάμεσα στο μεγάλο «ναι» και στο μεγάλο «όχι». Και το «ναι» και το «όχι» θα έχουν σοβαρές συνέπειες, προσωπικές και κοινωνικές…Ίσως είναι από τις λίγες ιστορικές στιγμές που το αποτέλεσμα της σύγκρουσης θα κριθεί περισσότερο από την ατομική στάση και επιλογή του καθενός, παρά από τις κοινωνικές εκδηλώσεις, διαδηλώσεις και διαμαρτυρίες. Δεν εννοούμε πως αυτές δεν είναι απαραίτητες. Εννοούμε ότι δεν είναι αυτές που θα κρίνουν το αποτέλεσμα. Θα μπορούσαν ίσως να το κρίνουν εάν ήταν μαζικές, εκτός του πολιτικού ελέγχου και επίμονες, αλλά φαίνεται πως δεν ζούμε σε τέτοιες εποχές. Το αποτέλεσμα θα κριθεί από ατομικές επιλογές που εκτείνονται σε μεγάλη κλίμακα και αν το σκεφτούμε καλύτερα είναι λογικό: εφόσον η εξουσία σήμερα, μέσω της τεχνολογίας, έχει τη δυνατότητα και την επιδίωξη να ελέγχει ξεχωριστά και εξατομικευμένα τον καθένα, πέρα από το όποιο κοινωνικό ή οικονομικό πλαίσιο βρίσκεται αυτός, οι προσωπικές επιλογές στο επίπεδο της κοινής καθημερινότητας αποκτούν τεράστια σημασία…’’
Όχι Αντίδραση αλλά Ορθή Δράση: Στην αντίδραση, το κίνητρο που ενώνει τα άτομα (εγώ=εμείς) είναι ο κοινός ο φόβος, η ανασφάλεια, η αδυναμία και συνήθως η δειλία για προσωπική ΑΦΑΝΗ, Δράση. Η απλή, ανούσια, επικίνδυνη και ανόητη, διαμαρτυρία που οδηγεί σε βιαιότητες και καταστροφές, εξυπηρετεί συγκεκριμένα κέντρα λήψης αποφάσεων, εκτονώνει και ανακουφίζει την μάζα (πρόβατα), δεν παρέχει όμως από μόνη της καμία λύση. Ο φαύλος κύκλος της συντήρησης – καταπίεσης διαιωνίζεται και δεν υπάρχουν καθόλου αποτελέσματα επί καλό του συνόλου.
Η αντίδραση είναι η βαλβίδα που επιτρέπει στην χύτρα του συστήματος, να μην σκάσει, με ολέθρια αποτελέσματα για την διαιώνιση του. Αλλοίμονο λες να μην το γνωρίζουν; Αυτός είναι ο λόγος που επιτρέπουν, ελέγχουν, κατευθύνουν, οριοθετούν τις αντιδράσεις.
Γι αυτό στην πραγματικότητα τα αποτελέσματα είναι εκ διαμέτρου αντίθετα από τα επιδιωκόμενα. Μην ξεχνάμε πως όλες αυτές τις δήθεν διαμαρτυρίες κατά (φαντασίαν) του κατεστημένου, τις διοργανώνει το ίδιο το κατεστημένο και οι εκπρόσωποι του, ανεξάρτητα σε ποιά ομάδα ανήκουν εξωτερικά. Γιατί εσωτερικά ανήκουν ΟΛΟΙ στην ίδια Μυστική Εταιρία με τα άπειρα κλαδιά και παρακλάδια της.
Η Ορθή Δράση δεν στοχεύει αποκλειστικά στο να σπάσει την απάθεια, στο να αποφέρει αλλαγή στο σύστημα ή στην πίεση του, για επωφελείς προς τον εαυτό (εγωιστικές) αποφάσεις. Η Ορθή Δράση είναι ένα εφαλτήριο μετασχηματισμού των ίδιων των συνθηκών της ζωής. Πρέπει να συνειδητοποιήσεις, εδώ και τώρα, ο χρόνος που σου απομένει είναι ελάχιστος, πως όλα όσα σου έμαθαν στο σχολείο, στα πανεπιστήμια, στην εκκλησία, στην ομάδα, στην κοινωνία, στους εργασιακούς χώρους, στις τηλεοράσεις, στις εφημερίδες, στις Μυστικές ή φανερές Εταιρίες, είναι άχρηστα. Είναι στατικά, στείρα, άχρηστα για την ελευθερία, θολά και καταπιεστικά δεδομένα που οδηγούν καθέναν από τον άνθρωπο-πρόβατο-καταναλωτή, να γίνει ένα απλό γρανάζι στην σκουριασμένη αλυσίδα ενός απάνθρωπου συστήματος καθόλου ανθρωποκεντρικού.
Ουσιαστική Ελευθερία, ουσιαστική Δράση, και όχι αντίδραση, συνεπάγεται να απορρίψεις στην πράξη, όλους εκείνους τους δογματισμούς, όλους τους –ισμούς, που απορρέουν από την παγ(ι)ωμένη λογική και καθιστούν τους ανθρώπους ανενεργούς και αδρανείς. Δεν είναι δύσκολο να δεις τι γίνεται γύρω σου, τι είναι αυτό που κρατάει την συνοχή του δογματικά παγ(ι)ωμένου συστήματος και να το ταρακουνήσεις εκ των έσω. Να πριονίσεις τον θρόνο του δικτάτορα – σύστημα, όχι σαν ηλεκτρικό πριόνι, αλλά σαν σαράκι. Να ρίξεις τον αυτοκράτορα, ροκανίζοντας τον χρυσό του θρόνο σαν σαράκι. Αυτό είναι και αυτό κάνει Δρώντας, ο Κατεργάρης. Ποτέ αντιδρώντας.
Με απλά λόγια, ανεξάρτητα απ ότι σου λένε, άσχετα απ’ ότι θέλεις αφελώς να πιστεύεις, η κοινωνία των πόλεων, τους πολιτισμού δεν είναι ανθρωποκεντρική. Άλλωστε δεν είναι δική μου άποψη αυτή, το λένε στην Ατζέντα 21, αλλά και σε κάθε ευκαιρία.
ΕΣΥ δεν θέλεις να το ακούσεις, δεν θέλεις να το πιστέψεις από φόβο, από τρόμο. Δεν θέλεις να το πιστέψεις γιατί έμαθες, σε βολεύει να πιστεύεις, αντί να φροντίσεις να Γνωρίζεις. Σε βολεύει να πιστεύεις αντί να ΚΑΝΕΙΣ, σε βολεύει, σου αρέσει να κατεβαίνεις στις πλατείες, στους δρόμους, να σπας, την περιουσία του άλλου ανθρώπου, όχι γιατί κάνεις αντίσταση, όπως ψευδώς διατείνεσαι, αλλά γιατί δεν είναι δική σου. Οι Αργεντινοί αλλά και οι Ισπανοί, Ιρλανδοί, έχουν αποδειχτεί πολύ πιο έξυπνοι αλλά και ικανοί από τους Έλληνες με το περίφημο ΙΧΩΡ… τρομάρα τους.
Την 1η Φεβρουαρίου (2012) ανακοίνωσαν οι καταναλωτές, πως θα κόψουν το ρεύμα, σαν παθητική αντίσταση-αντίδραση, προς την ΔΕΗ και την κυβέρνηση για τα γνωστά χαράτσια, μάλιστα θα το κάνουν την ώρα των ειδήσεων στις 8μμ. Άλλο ένα ολέθριο λάθος και χάσιμο χρόνου αλλά και ενέργειας, χωρίς να αποφέρει κανένα αποτέλεσμα. Η αντίσταση απλά ενισχύει αυτόν κατά του οποίου στρέφεται. Ειδικά όταν είναι τόσο δυνατός όπως ένα κράτος, οι τράπεζες, οι αγορές, οι εκκλησίες και οι μηχανισμοί καταστολής που διαθέτουν.
Διαφωνώ με το κλείσιμο τους ρεύματος, είναι κάτι που τους συμφέρει, πληρώνουν (χρωστάνε) το ρεύμα επίτηδες πανάκριβα και το πουλάνε ακόμη πιο πανάκριβα στον λαό, λίγη οικονομία δεν τους κάνει κακό. Άσε το γέλιο που θα ρίξουν με τα πρόβατα-καταναλωτές, που θα τους δώσουν αυτή την ικανοποίηση. ΟΧΙ διακοπή ρεύματος, ούτε φυσικά και ειδικά μεταφυσικά δεν είναι προς καλό του απαίδευτου ανθρώπου της πόλης, το σκοτάδι.
Επίσης το κλείσιμο του ρεύματος είναι μια αντίδραση και δεν είναι δράση. ΕΣΥ αυτό που χρειάζεται να γνωρίζεις είναι πως πρέπει να ΔΡΑΣ και όχι να αντιδράς. Όταν Δρας, βρίσκεσαι και δρας από την ανώτερη κατάσταση της ΑΙΤΙΑΣ, όταν αντιδράς, αυτόματα τοποθετείσαι στην κατάσταση του αποτελέσματος κάποιου άλλου.
Είσαι Αποτέλεσμα και δεν είσαι Αιτία όταν ΑντιΔράς.
Είσαι Αιτία και δημιουργείς ένα Αποτέλεσμα όταν Δρας.
τόσο απλό.
Δράση (Αιτία) είναι η … μη πράξη, δηλαδή όχι τι κάνεις αλλά τι ΔΕΝ κάνεις.
Δράση είναι η Αποχή (Αποτέλεσμα).
Αποχή από ότι περιμένουν να κάνεις. Μην το κάνεις, ή αν δεν γίνεται καθολική αποχή, απλά ελαχιστοποίησε την.
Πάψε να αγοράζεις τις εφημερίδες της προπαγάνδας και ενημερώσου από τους τίτλους στα περίπτερα ή από τους τίτλους στο ιντερνέτ. Ασχολήσου στο να διαβάζεις βιβλία, όχι ότι βιβλία να ‘ναι αλλά αυτά που θα αναπτύξουν την ικανότητα σου να γίνεις Κατεργάρης.
Μετακινήσου με τα πόδια ή με ποδήλατο όπου είναι εφικτό. Αξιολόγησε τις ομάδες που έδωσες την συμφωνία σου, κοίτα στα ψιλά γράμματα και ανάμεσα στα μεγάλα γράμματα, ίσως δεν είναι τόσο αθώες όσο διατείνονται.
Όπου έχεις την δυνατότητα να έχεις πέντε (από οτιδήποτε), κράτα και χρησιμοποίησε ένα ή δύο, άφησε τα υπόλοιπα τρία, στο Σύμπαν, Φύση, Άπειρο. Δεν σου χρειάζονται. Αυτά είναι μερικά, όχι όλα φυσικά, βήματα για να μπορέσεις να μπεις στο μονοπάτι Δράσης του Κατεργάρη. Για να σταματήσεις να είσαι καταναλωτής-αντιδραστικός-ψηφοφόρος-πρόβατο-πιστός και να γίνεις άνθρωπος-Κατεργάρης.
Όσο σκέφτομαι πως το χαράτσι έσπευσαν και το πλήρωσαν 8 στους 10, αντιλαμβάνομαι πως η αντίδραση είναι αυτή που ταιριάζει στις μάζες-πρόβατα-καταναλωτές. Πόσοι θα έτριβαν τα χέρια τους ή τις ουρές τους, από ικανοποίηση όχι για τα λεφτά αλλά γιατί το πρόβατο εξακολουθεί να βελάζει, χαζοχαρούμενο, περιμένοντας το πάσχα και ξεχνώντας τι σουβλίζουν το πάσχα.
Αντιλαμβάνεσαι πως δεν μιλώ για επανάσταση, αλλά για ένα νέο τρόπο ζωής, ενάντια σε κάθε πεπαλαιωμένη, νεκρή και στείρα νοοτροπία, ανόργανη και άχρηστη, μπροστά στον όλεθρο της καταστροφής, που ορθώνεται απειλητικά μπροστά σου.Η ολιγάρκεια που ύμνησαν και προτρέπουν όλοι οι Σοφοί ανά τους αιώνες, σήμερα όχι μόνο επιβάλλεται, αλλά και δίνει αέρα αισιοδοξίας για τις προοπτικές μιας κοινωνίας. Απέναντι σε έναν κόσμο ανελευθερίας, η εξάλειψη των αναγκών, ή η ελαχιστοποίηση τους, είναι η ουσιαστική και συνειδητή ελευθερία. Αυτή η ελευθερία αχρηστεύει στην πράξη την αντιδραστική αχαλίνωτη μορφή των δεσμών, που επιτίθεται εναντίον του ανθρώπου καθιστώντας τον κύριο της ζωής του.
Μάθε να ζεις με ελάχιστα και στην συνέχεια ελαχιστοποίησε τα. Αυτό θα σε φέρει σε κατάσταση Αιτίας. Μην ξεχνάς πως σε κατάσταση Αιτίας είναι ο δημιουργός κάθε δημιουργίας. Γίνε δημιουργός τουλάχιστον της ζωής σου. Δράσε και μην αντιδράς.
Έχω την θεώρηση πως θα εξακολουθήσεις να είσαι αντιδραστικός καταναλωτής… Αλλά από την άλλη κάθε θεώρηση είναι εν τη γένεση της υπό απόρριψη. Άρα… ! …κάνε παιχνίδι !
> Άρθρο που πρώτοδημοσιεύτηκε το 1/2012
Πόση Αλλαγή πόση Δράση βλέπετε μέχρι σήμερα;
Προς ποιά κατεύθυνση;
από: https://katohika.blogspot.com/2013/07/giati-prepei-na-mathis-na-zeis-me-elaxista.html