Σάββατο 4 Μαρτίου 2023

Ποινική δίωξη σε φασίστες της (εβραιοσιωνιστικής) παγκοσμιοποίησης που οι οργανώσεις τους εμπλέκονται σε λαθρομετανάστευση και το παράνομο (σε βαθμό εθνικής προδοσίας) ‘’αντιρατσιστικό’’ νομοσχέδιο που χρησιμοποιούν για να εκδιώκουν άτομα σαν εμάς…αλλά και εμείς αυτούς!

- ΚΑΤΙ ΜΠΡΑΤΣΩΜΕΝΕΣ ‘’ΑΔΕΡΦΕΣ’’ (ΜΑΘΑΜΕ ΟΤΙ) ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΗΔΗ ΣΤΗΝ ΜΠΟΥΖΟΥ…

Ὁ ἀποκαλούμενος ἀπὸ πολλοὺς ὡς ''ἐπαγγελματίας μηνυτής'' Παναγιώτης Δημητράς, χρόνια τώρα πατῶντας πάνω σὲ ἕνα παράνομο (καὶ γιατί ὅπως θὰ ὑπενθυμίσουμε στὴ συνέχεια ἀπὸ παλαιότερο ἱστολόγιό μας ἐκείνη τὴν ἐποχή) ''ἀντιρατσιστικό'' νομοσχέδιο ποὺ ἔφερε τὸ πολιτικὸ κόμμα τῆς Νέας Δημοκρατίας (κάπου ἐκεῖ τὸ 2014) κατ' ἐντολὴ παγκοσμιοποιητῶν σαφέστατα (σ.σ. ἐφ' ὅσον ἔχει νομοθετηθεῖ καὶ σὲ ἄλλες χῶρες μὲ τὸν ἴδιο ἐθνοπροδοτικὸ τρόπο), εἶχε ἀρχίσει ἕνα πογκρὸμ διώξεων ἀπέναντι σὲ ἄτομα σὰν ἐμᾶς καταπατῶντας δηλαδὴ τὴν νομιμότατη ἐλευθερία τῆς ἔκφρασης ἀπέναντι σὲ ὅποιον εἶχε διαφορετικὴ ἄποψη ἀπ' τὸν σχεδιασμὸ τῆς παγκοσμιοποίησης, ἐκμεταλλευόμενος τὴν ἀοριστία τοῦ νόμου αὐτοῦ ποὺ ἐπίτηδες συντάχθηκε ἔτσι μὲ σκοπὸ νὰ καταδιώκεται καὶ μιὰ ἄποψη ἁπλᾶ πέρα ἀπὸ τὴν ὅποια ἐγκληματικὴ ἐνέργεια ποὺ προέκυπτε ἀπὸ αὐτή, ὅπως ἀκριβῶς εἶχε προβλεφθεῖ δηλαδὴ ὅτι ἔτσι θὰ συνέβαιναν τὰ πράγματα ὅταν εἶχε ἔρθει πρὸς ψήφιση τὸ συγκεκριμένο νομοσχέδιο. Τὸ ἀποτέλεσμα ἦταν, πέρα ἀπὸ τίς διάφορες ποινικὲς διώξεις τῶν ὅσων ἀντιφρονούντων, νὰ ἐπικρατήσει μιὰ ἀναμενόμενη αὐτολογοκρισία ἀπὸ τὸν ἴδιο τὸν λαὸ ποὺ φοβότανε πιὰ νὰ πεῖ ἐλεύθερα τὴν ἄποψή του ὅπως πρῶτα πάνω σὲ θέματα πού τον ἐνοχλοῦσαν. Μιὰ κατάσταση ἡ ὁποία ἐπεκτάθηκε τὰ τελευταῖα χρόνια καὶ μὲ τὴ διαδικτυακὴ λογοκρισία ἀπὸ διάφορες ἑταιρεῖες ποὺ παρέχουν πρόσβαση στὸν κόσμο γιὰ νὰ κοινοποιεῖ τίς ἀπόψεις του καὶ γιὰ αὐτὸ πολὺ σωστὰ μιλᾶμε γιὰ φασισμὸ τῆς παγκοσμιοποίησης ἐφ' ὅσον ἡ λογοκρισία αὐτὴ ἁπλώθηκε μὲ φασιστικὸ τρόπο παγκοσμίως, ἕνα γεγονὸς ποὺ δικαιώνει καὶ τὴν νομιμότατη ἐπιλογή μας νὰ γράφουμε ἀνώνυμα τόσα χρόνια στὸ διαδίκτυο γιὰ νὰ μὴν μᾶς βγάλει ἐκτὸς μάχης ὁ ἐχθρὸς μέ το καλημέρα! 

Γιὰ ὅποιον διάβασε τώρα τὴ σελίδα μας ''ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ'' ποὺ βρίσκεται κάτω ἀπὸ τὰ γραφόμενα τῆς ὑποδοχῆς τοῦ παρόντος ἱστολογίου, ἂν πατήσει ξανὰ πάνω ἐκεῖ θὰ δεῖ γιατί εἶναι νομιμότατη ἡ δημιουργία ἑνὸς ἱστολογίου, ἡ ἐλευθερία τῆς ἔκφρασης καὶ τὸ δικαίωμα τῆς ἀνωνυμίας. Κάποια στιγμὴ ὅμως πρὶν μερικὰ χρόνια, φτάνει ἀντισυνταγματικὰ καὶ στὴν Ἑλλάδα τὸ περιβόητο ''ἀντιρατσιστικό'' νομοσχέδιο γιὰ νὰ καταπατήσει τίς ἐλευθερίες μας μὲ τὴν ἑξῆς ἀοριστία του:

ΝΟΜΟΣ 4285/2014

Αρθρο 1

Δημόσια υποκίνηση βίας ή μίσους

1. Οποιος με πρόθεση, δημόσια, προφορικά ή δια του τύπου, μέσω του διαδικτύου ή με οποιοδήποτε άλλο μέσο ή τρόπο, υποκινεί, προκαλεί, διεγείρει ή προτρέπει σε πράξεις ή ενέργειες που μπορούν να προκαλέσουν διακρίσεις, μίσος ή βία κατά προσώπου ή ομάδας προσώπων, που προσδιορίζονται με βάση τη φυλή, το χρώμα, τη θρησκεία, τις γενεαλογικές καταβολές, την εθνική ή εθνοτική καταγωγή, το σεξουαλικό προσανατολισμό, την ταυτότητα φύλου ή την αναπηρία, κατά τρόπο που εκθέτει σε κίνδυνο τη δημόσια τάξη ή ενέχει απειλή για τη ζωή, την ελευθερία ή τη σωματική ακεραιότητα των ως άνω προσώπων, τιμωρείται με φυλάκιση τριών (3) μηνών έως τριών (3) ετών και με χρηματική ποινή πέντε έως είκοσι χιλιάδων (5.000 - 20.000) ευρώ.


Ἄν κάνουμε τὸν δικηγόρο τοῦ διαβόλου ἀρχικὰ καὶ ποῦμε ὅτι δὲν ἔχει σκοπὸ νὰ καταπατήσει τὴν ἐλευθερία τῆς ἔκφρασης τοῦ καθενὸς μὲ παράνομο τρόπο, τότε ἡ νομοθεσία αὐτὴ δὲν θὰ ἦταν μεταγενέστερη χρονολογικά, διότι ἐμμέσως πλὴν σαφῶς ἀφήνεται νὰ ἐννοηθεῖ ὅτι δὲν ἦταν ποινικὰ κολάσιμος ὁ ρατσισμὸς μέχρι τότε γιὰ νὰ εἶναι παρὰ μόνο ἀπὸ τὴ στιγμὴ ποὺ ἐμφανίστηκε αὐτὸ τὸ νομοσχέδιο μέχρι σήμερα, γιατί τότε θὰ πρέπει νὰ κατηγορηθοῦν ὡς ἠθικοὶ αὐτουργοὶ κάθε ρατσιστικῆς πράξης ποὺ προηγήθηκε χρονολογικὰ ὅλοι οἱ πολιτικοὶ ποὺ τὴν ἀνέχονταν μέχρι πρότινος, ἄρα νὰ θεωρηθοῦν καὶ οἱ ἴδιοι ὡς κατηγορούμενοι! Ἄν ἀπὸ τὴν ἄλλη ποῦμε ὅτι ἀπὸ μόνα τους τὰ λεγόμενα ἢ τὰ γραπτὰ κάποιου εἶναι ἀρκετὰ ὥστε νὰ μποροῦν νὰ προκαλέσουν τίς διακρίσεις στὴν κοινωνία ποὺ ἀναφέρουν προκαλῶντας μῖσος ἢ βία, τότε καταπατάται εὐθέως ἡ νομικὰ κατοχυρωμένη ἐλευθερία τῆς ἔκφρασης ἀφοῦ μπορεῖ νὰ ταυτιστεῖ(!) μὲ τὴν ὁποιαδήποτε πράξη μίσους ἢ βίας ποὺ μπορεῖ νὰ προκύψει ἀπὸ αὐτή, σὰν νὰ λέμε ὅτι εἶναι τὸ ἴδιο δολοφόνος κάποιος ποὺ εἶπε ὅτι πρόκειται νὰ κάνει μιὰ τέτοια πράξη χωρὶς νὰ τὴν κάνει ποτέ, ταυτιζόμενος δηλαδὴ μὲ κάποιον ποὺ τὴν ἔκανε! Μπορεῖ βέβαια νὰ ἀφέθηκε νὰ ἐννοηθεῖ μετὰ ὅτι μόνον ἐφ' ὅσον προκλήθηκε ἐγκληματικὴ ἐνέργεια θὰ πρέπει νὰ διωχθεῖ ποινικὰ αὐτὸς ποὺ τὴν εἶπε μόνο, ἀλλὰ ἀπὸ τὴ στιγμὴ ποὺ παρέμεινε ἔτσι ἀόριστος αὐτὸς ὁ νόμος, ἔδωσε πάτημα σὲ κάθε Δημητρὰ νὰ ἐκδιώκει ἁπλᾶ καὶ μόνο μιὰ διαφορετικὴ ἄποψη ποὺ δὲν τοῦ ἀρέσει χωρὶς νὰ ἔχει τελεσθεῖ μιὰ ρατσιστικὴ πράξη. Συνεπῶς, ἀκολουθῶντας τὸ ἴδιο σκεπτικό, θὰ μπορούσαμε κάλλιστα νὰ ἐκδιώξουμε (μὲ τὸν ἴδιο ἀντιρατσιστικὸ νόμο περὶ ὑποκίνησης ἢ ρητορικῆς μίσους καὶ βίας) γιὰ τὸν ἴδιο λόγο κάθε μουσουλμᾶνο καὶ ἑβραῖο σύμφωνα μὲ τὰ δικά τους γραφόμενα ποὺ ὑπενθυμίζουμε παρακάτω κάποια ἐνδεικτικά, ἀλλὰ καὶ κάθε ἕναν ἀντιρατσιστὴ ποὺ δὲν τοὺς ἐκδιώκει κάνοντας ὁ ἴδιος του μὲ ρατσιστικὸ τρόπο θρησκευτικὲς διακρίσεις ὡς πρὸς τὸ ποιούς νὰ ἐκδιώξει καὶ ποιούς ὄχι:

«Κοράνι»
ΕΚΔΟΣΕΙΣ «ΔΑΡΕΜΑ» Μετάφρ. Μίνας Ζωγράφου – Μεραναίου

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3Ο
Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΕΜΡΑΝ
3. «Εκείνοι που θα αρνηθούν τη θεία διδασκαλία (δηλ. τον Ισλαμισμό), μόνον τα βασανιστήρια θα πρέπει να περιμένουν. Ο Αλλάχ είναι ισχυρός και η εκδίκηση βρίσκεται μέσα στα χέρια του».

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5ο
Η ΤΡΑΠΕΖΑ ΜΕΔΙΝΑ
37. «Η ανταμοιβή εκείνων που πολεμούν εναντίον του Αλλάχ και του προφήτη του (βλ. Ισλάμ) και που προσπαθούν να επεκτείνουν τη διαφθορά στη γη, θα είναι ο θάνατος, το μαρτύριο του σταυρού. Θα τους κόψετε τα χέρια και τα πόδια. Θα τους εξορίσετε από την πατρίδα τους. Αυτή θα είναι η εκτίμηση που θα τους καλύψει σ’ αυτόν τον κόσμο και στον άλλο, τα μαρτύρια θα είναι ο κλήρος τους».

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 47o
Η ΜΑΧΗ
4. «Αν συναντήσετε τους άπιστους, χτυπήστε τους ως το σημείο που να κάνετε μεγάλες σφαγές. Αλυσοδέστε τους αιχμαλώτους»
5. «Είτε πληρωθείτε για να τους αποδώσετε την ελευθερία τους, είτε τους διώξετε χωρίς λύτρα, να περιμένετε να σβήσει τη δάδα του ο πόλεμος. Αυτή είναι η διαταγή του ουρανού. Μπορεί να τους εξοντώσει και χωρίς τη βοήθεια των χεριών σας. Αλλά θέλει να σας δοκιμάσει τον ένα με τον άλλο. Ποτέ δεν θα χαθεί η ανταμοιβή εκείνων που θα πεθάνουν μαχόμενοι για την πίστη»
6. «Ο Αλλάχ θα τους οδηγεί. Θα διορθώσει την πρόθεσή τους» 

ΕΒΡΑΪΚΟ ΤΑΛΜΟΥΔ

TALMUD: Sepher Ikkarim III c 25 “ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΘΑΝΑΤΩΣΗ ΕΝΟΣ ΜΗ ΕΒΡΑΙΟΥ.”

TALMUD: Coschen Hamischpat, Hagah 425 “Είναι ο νόμος να θανατώνεται οποιοσδήποτε αρνείται το Torah. Οι άθεοι συγκαταλέγονται στους αρνητές του Torah.”

TALMUD: Abodah Zara, 4b “Έναν αιρετικό μη εβραίο μπορείτε να τον σκοτώσετε ευθέως με τα ίδια
σας τα χέρια.”

TALMUD: Bammidber raba c 21 & jalkut 772 “Κάθε εβραίος που χύνει το αίμα των μη εβραίων, κάνει το ίδιο με μια θυσία προς το Θεό.”

TALMUD: Makoth 7b “Αθώος δολοφονίας, εφ΄ όσον ο σκοπός είναι η δολοφονία Χριστιανού.”

(σ.σ. ἐπισημαίνεται σὲ ὅποιον ἰσχυριστεῖ δόλια παράφραση τῶν Ταλμουδικῶν κειμένων στὰ ἑλληνικὰ γιὰ νὰ κατηγορηθοῦν ἀδίκως οἱ ἑβραῖοι ἂς ποῦμε, πὼς τέτοια κείμενα βρίσκονται καὶ μέσα στὸ βιβλίο τοῦ Κωνσταντίνου Πλεύρη ''Ἑβραῖοι ὅλη ἡ Ἀλήθεια'' ὁ ὁποῖος ἀθωώθηκε δικαστικὰ ἀπὸ κατήγορους ἑβραίους ποὺ βρέθηκαν μετὰ οἱ ἴδιοι κατηγορούμενοι, χωρὶς νὰ ἐπικαλεστοῦν στὸ δικαστήριο καμιὰ πλαστογραφία τῶν Ταλμουδικῶν βιβλίων τους ποὺ ὁ Πλεύρης τὰ εἶχε ἀγοράσει ἄλλωστε ἀπὸ Συναγωγή τους πρὶν γράψει τὸ ἐν λόγῳ βιβλίο)


Καὶ τὸ θάρρος αὐτὸ τὸ παίρνει κάθε τέτοιος ἀντιρατσιστὴς νομίζοντας ὅτι δὲν θὰ στραφεῖ κανένας ἐναντίον του ἐπειδὴ πιστεύει ὅτι τὰ παγκοσμιοποιητικὰ ἀφεντικά του ἐλέγχουν τοὺς πάντες, μέχρι νὰ βρεθεῖ βέβαια πρὸ ἐκπλήξεώς του καὶ νὰ καταλήξει ὁ ἴδιος κατηγορούμενος γιὰ ἄλλο λόγο ὅπως θὰ δοῦμε παρακάτω ἀπὸ εἰσαγγελέα ποὺ νόμιζε ὅτι καὶ ἐκεῖνος θὰ ὑπηρετεῖ παγκοσμιοποιητὲς γιὰ νὰ μὴν τὸν ἐκδιώξει! Καὶ τὸ ἀντιλαμβανόμαστε πανεύκολα αὐτό, ὅταν βλέπουμε γιὰ παράδειγμα νὰ ζητεῖται νὰ συμπεριληφθεῖ ρατσιστικὸ κίνητρο σὲ μιὰ ἐγκληματικὴ πράξη ποὺ γίνεται ἀπέναντι σὲ γύφτους ἐπειδὴ εἶναι τέτοιοι, ἀλλὰ νὰ μὴν ζητεῖται τὸ ἴδιο ὅταν δολοφονήθηκε πρόσφατα ὁ ἕλληνας ὀπαδὸς τοῦ Ἄρη Ἄλκης ἀπὸ κάποιους Ἀλβανοὺς ὀπαδοὺς τοῦ ΠΑΟΚ, σὰν νὰ λέμε ὅτι ρατσιστικὴ διάκριση δὲν ὑφίσταται ὅταν τὸ θῦμα εἶναι ἕλληνας! Συνεπῶς, πολὺ σωστὰ γράφεται στὸ ἐξωτερικὸ ὅτι ὁ ''ἀντιρατσισμός'' εἶναι στὴν πραγματικότητα μιὰ κωδικὴ λέξη γιὰ τό ''ἀντι-λευκός'' καὶ γιὰ τὸ ὁτιδήποτε θέλει νὰ συνεχίζει ἀπὸ τὴν ἀρχαιότητα μέχρι σήμερα νὰ διακρίνεται ἀπὸ τὸ ὁτιδήποτε ἄλλο μέσα σὲ μιὰ κοινωνία, εἴτε μιλᾶμε γιὰ φυλὴ εἴτε γιὰ θρησκεία. Μὲ ἄλλα λόγια, ἐπιχειρεῖται νὰ ποινικοποιηθεῖ μέχρι καὶ ἡ ἐλεύθερη ἐπιλογὴ κάποιου νὰ θέλει νὰ ἔχει μόνο ὁμόφυλους ἀνθρώπους γύρῳ,γύρω του ἢ μιὰ συγκεκριμένη θρησκεία, ἀφοῦ αὐτὴ ἡ διάκριση τῶν ἐπιλογῶν του βαπτίζεται ὡς ''ρατσισμός'' χωρὶς νὰ ἔχει βλάψει ἀπαραιτήτως ὅσους δὲν διάλεξε! 

Καὶ μάλιστα, τὴν ἴδια ὥρα ποὺ μᾶς λένε ὅλοι αὐτοὶ οἱ διῶκτες ὅτι δὲν ὑπάρχει ρατσισμὸς στὴ φύση ἐπειδὴ εἴμαστε ὅλοι ἄνθρωποι ἢ ὅτι οἱ φυλὲς εἶναι ἕνα ''κοινωνικὸ κατασκεύασμα''(!) ὅπως λένε οἱ ἀριστεριστές, βγάζουν ἀντιρατσιστικὸ νόμο ποὺ νὰ παραδέχεται ἀντιφατικὰ ὅτι ὑπάρχουν διαφορὲς ἀπὸ ράτσα σὲ ράτσα ἀνθρώπου γιὰ νὰ συμβαίνουν διακρίσεις ποὺ θὰ πρέπει νὰ τιμωροῦνται καὶ τὸν συμπληρώνουν μὲ τόν ''ἀντισημιτισμό'', παραδεχόμενοι καὶ πάλι ἀντιφατικὰ ὅτι ὑπάρχει σημιτικὴ φυλὴ σὲ μιὰ ἀνθρωπότητα ποὺ δὲν διαχωρίζεται σὲ φυλὲς ἐπειδὴ εἴμαστε ὅλοι ἄνθρωποι ἢ ὅτι οἱ ζωὲς τῶν ἑβραίων ποὺ λανθασμένα τους ἀποκαλοῦν συλλήβδην σημῖτες (σ.σ. ἀφοῦ καὶ Ἄραβες μουσουλμᾶνοι ἀνήκουν στὴ φυλὴ αὐτὴ χωρὶς νὰ ἀνήκουν στὶς 12 φυλὲς τοῦ Ἰσραὴλ ἢ νὰ εἶναι ἑβραῖοι στὸ θρήσκευμα) ἔχουν μὲ ρατσιστικὸ τρόπο μεγαλύτερη ἀξία γιὰ νὰ μὴν ὑπάρχει αὐτὸ τὸ ''ἀντί'' καὶ γιὰ κάθε ἄλλον λαὸ στὴν ἴδια νομοθεσία (π.χ. ''αντιἑλληνισμός'') ὥστε νὰ τὴν χαρακτηρίσουμε τότε καὶ μόνο ὡς ἀντιρατσιστική! Τὰ ψυχιατρικὰ συμπεράσματα δικά σας καὶ τὰ θρησκευτικὰ δικά μας γιὰ τὴν τελευταία αὐτὴ περίπτωση ποὺ μᾶς λύνει τὴν ἀπορία στὸ γιατί χωρίζονται ρατσιστικὰ οἱ ἄνθρωπο σὲ ἑβραίους καὶ μὴ ἑβραίους, μέσα ἀπὸ τὸ ἑβραϊκὸ Ταλμοὺδ καὶ πάλι:

«η εβραϊκή ψυχή είναι πιο πολύτιμη και πιο ευχάριστη στο Θεό απ’ όλες τις ψυχές όλων των ανθρώπων της γης που κατάγονται από τον διάβολο και είναι ίδιες με τις ψυχές των ζώων». (Sefa tal. 4, Sepher Ha-Nechamma 221, Salqut Chad 1541)

Στο Ταλμουδικό βιβλίο των Εβραίων, το
Χορκόιμ, αναφέρεται: «Κάθε ετερόδοξος δεν είναι άνθρωπος αλλά κτήνος. Ο Εβραίος είναι πιο αγαπητός στο Θεό και από τους Αγγέλους ακόμη. Το να ραπίζεις Εβραίον είναι ίσο με το αντιτάσσεσθαι
στο Θεό.

TALMUD: Baba Mezia, 114b “Οι εβραίοι αποκαλούνται ανθρώπινα όντα, αλλά οι μη εβραίοι δεν είναι άνθρωποι. ΕΙΝΑΙ ΚΤΗΝΗ”

TALMUD: Midrasch Talpioth, σελ. 225, Warsaw 1855 “Αν και ο Θεός δημιούργησε τον μη εβραίο, αυτός παραμένει ΖΩΟ με ανθρώπινη μορφή. Δεν είναι πρέπον για έναν εβραίο να υπηρετείται από ένα ζώο. Επομένως θα υπηρετείται από ζώα με ανθρώπινη μορφή”

TALMUD: Sanhedrin 57a “Ένας εβραίος δεν χρειάζεται να πληρώνει σε έναν μη εβραίο τους χρωστούμενους μισθούς για την δουλειά του.”

TALMUD: Baba Kamma 37b “Αν ένα βόδι ισραηλίτη σκοτώσει το βόδι ενός Κανανίτη δεν υπάρχει ευθύνη, αλλά αν το βόδι ενός Κανανίτη σκοτώσει το βόδι ενός ισραηλίτη, η πληρωμή πρέπει να αποδοθεί στο ακέραιο.”


Κατὰ συνέπεια, μετὰ ἀπὸ ὅλα αὐτὰ ποὺ θυμηθήκαμε, ἐπικαλούμαστε τὸ ἴδιο ἀντιρατσιστικὸ νομοσχέδιο γιὰ νὰ ζητήσουμε τὴν ποινικὴ δίωξη τοῦ Παναγιώτη Δημητρὰ καὶ κάθε πολιτικάντη ποὺ ἔφερε αὐτὸ τὸ ἀντιρατσιστικὸ νομοσχέδιο μαζὶ μὲ τοῦ ''ἀντισημιτισμοῦ'', κατηγορῶντας τους γιὰ ρατσιστικὲς διακρίσεις μεταξὺ ἑβραίων ἢ σημιτῶν εὐρύτερα καὶ ὅσων δὲν εἶναι τέτοιοι (φυλετικὰ καὶ θρησκευτικὰ) σὰν ἐμᾶς μέσα στὴν κοινωνία, ζητῶντας ἐπίσης τὴν ἀπαγόρευση τῆς μουσουλμανικῆς καὶ ἑβραϊκῆς θρησκείας, ἀφοῦ σύμφωνα μὲ τὴν ἴδια νομοθεσία προκαλοῦν (μὲ τὰ θρησκευτικά τους κείμενα) δημόσια ὑποκίνηση τῶν πιστῶν τους σὲ βία ἢ μῖσος ἀπέναντι σὲ ὅσους σὰν ἐμᾶς δὲν ἀνήκουν στὶς θρησκεῖες τους. Τὴν ἴδια ἀπαγόρευση ζητᾶμε καὶ γιὰ τὸν χριστιανισμὸ σὲ περίπτωση ποὺ ἐκδιωχθοῦμε ἀπὸ κάποιον πιστό τους ἢ ἀπὸ κάποιον παγκοσμιοποιητὴ ποὺ θὰ τὸ παίξει ''χριστιανός'' γιὰ παραπλάνηση, ἀφοῦ καὶ στὰ δικά του θρησκευτικὰ κείμενα βλέπουμε τὴν ἴδια ὑποκίνηση μίσους ἢ βίας:

Εκκλησιαστής. 3,7 Είναι καιρός κατά τον οποίον θα διαρρήξη κανείς τα ενδύματα του εις ένδειξιν πένθους και αποδοκιμασίας, και πάλιν είναι καιρός κατά τον οποίον θα ράψη τα ρούχα του. Καιρός σιωπής και καιρός, κατά τον οποίον έχει το δικαίωμα κανείς να ομιλήση. 8 Καιρός να αγαπήση και καιρός να μισήση. Καιρός προς πόλεμον και καιρός προς σύναψιν ειρήνης.

Ρωμ. 12,9 Η αγάπη σας ας είναι πάντοτε ειλικρινής, απηλλαγμένη από κάθε υποκρισίαν και ιδιοτέλειαν· να αποστρέφεσθε και να μισήτε με όλην σας την δύναμιν το πονηρόν, να είσθε δε και να μένετε πάντοτε προσκολλημένοι στο αγαθόν.

Λουκ. 19,26 (σ.σ. είπε ο Χριστός με μια παραβολή ότι) Καμετε όπως σας είπα. Διότι σας λέγω τούτο· εις εκείνον που έχει τα χαρίσματα και τα καλλιεργεί και τα χρησιμοποιεί όπως πρέπει, θα δοθή ακόμη περισσότερον. Από εκείνον όμως που δεν έχει ούτε ελάχιστον καλόν έργον να παρουσιάση, θα του αφαιρεθή και το μικρόν χάρισμα, που έχει. 27 Οσον δε δια τους εχθρούς μου εκείνους που δεν με ήθελαν βασιλέα των, φέρετέ τους εδώ και κατασφάξατέ τους εμπρός μου”. 28 Και αφού είπεν αυτά, συνέχισε την πορείαν του, αναβαίνων εις τα Ιεροσόλυμα.

Ματθ. 10,34 Μη νομίσετε ότι ήλθα να επιβάλω μία ψευδή ειρήνην εις την γην. Δεν ήλθα να φέρω τέτοιαν ειρήνην, αλλά μάχαιραν και διαίρεσιν. 35 Διότι ήλθα να χωρίσω τον ασεβή υιόν εναντίον του πιστού πατρός του και την ασεβή θυγατέρα εναντίον της μητρός της και την νύμφην ενάντιον της πενθεράς της. 36 Και θα γίνουν εχθροί του πιστού ανθρώπου οι οικιακοί του, που δεν θα δεχθούν το Ευαγγέλιον της σωτηρίας.

Ὑπενθυμίζεται δέ, ὅτι ἡ Σατανικὴ Ὀρθοδοξία ποὺ ἐκφράζεται διαδικτυακὰ ἀπὸ ἐμᾶς ὅπως στὸ παρὸν ἱστολόγιο, δὲν ἀποτελεῖ ὀργανωμένη θρησκεία γιὰ νὰ ὑποκινηθοῦν ἐνδεχομένως σὲ παρόμοιες πράξεις οἱ δικοί της πιστοί, γιὰ αὐτὸ ἡ ὁποιαδήποτε ἐγκληματικὴ πράξη ποὺ ἐνδεχομένως νὰ προκληθεῖ ἀπὸ κάποιον ποὺ μᾶς διάβασε ἀπέναντι σὲ κάποιον ἄνθρωπο γιὰ ὁποιονδήποτε λόγο, βαραίνει ἀποκλειστικὰ τὸν ἴδιο καὶ ὄχι ἐμᾶς, γιὰ τὸν ἴδιο λόγο ποὺ δὲν εὐθύνεται κάποιος συγγραφέας ἑνὸς βιβλίου ἢ σκηνοθέτης μιᾶς ταινίας γιὰ τὸ ὁποιοδήποτε ἔγκλημα ποὺ πιθανὸν νὰ διαπράξει μετὰ κάποιος ποὺ διάβασε τὸ βιβλίο του ἢ εἶδε τὴν ταινία του ἀντίστοιχα. 

«Αντιρατσιστικό» νομοσχέδιο: «Καραμπινάτη» περίπτωση εγκλήματος εθνικής προδοσίας

Νά ὑπενθυμίσουμε μέ δυό λόγια τί λέγεται στό ἄρθρο αὐτό, πρίν περάσουμε στόν σχολιασμό μας:
«Είναι το πρώτο νομοσχέδιο που θα εισαχθεί προς συζήτηση στο Θερινό Τμήμα, αμέσως μετά τις ολιγοήμερες διακοπές. Πρόκειται για ένα επαίσχυντο νομοθέτημα, που ποινικοποιεί την σκέψη και την έκφραση, αφήνοντας παράλληλα ανοιχτό το πεδίο στους ανθέλληνες, να ασχημονούν, αρνούμενοι τις Γενοκτονίες που υπέστη ο Ελληνισμός. Πρόκειται για ένα νομοσχέδιο που έχει ήδη κριθεί αντισυνταγματικό από την Κεντρική Νομοπαρασκευαστική Επιτροπή της Βουλής, η οποία έκρινε ότι «υπάρχουν αόριστες έννοιες όπως π.χ. «παροτρύνει, προκαλεί ή διεγείρει σε βιαιοπραγίες ή μίσος.», που επιτρέπουν στο νομοσχέδιο να χρησιμοποιείται κατά το δοκούν,….. Υπάρχει ειδική διάταξη (στο εν λόγω νομοθέτημα), περί της ποινικοποίησης της άρνησης ή εγκωμιασμού εγκλημάτων γενοκτονίας. Η διάταξη αυτή, κατόπιν διαταγής Ερντογάν και σχετικού ηλεκτρονικού μηνύματος της Βουλευτού της ΔΗΜΑΡ, Μαρίας Ρεπούση, δεν περιλαμβάνει την Γενοκτονία των Ποντίων, των Αρμενίων και των Ελλήνων της Μικράς Ασίας».

Στό προαναφερθέν ἄρθρο ἀναφέρεται καί τό ἑξῆς ἀπόσπασμα ἄρθρου του Σάββα Καλεντερίδη:
«Δηλαδή, επί της ουσίας, αν ψηφιστεί αυτός ο νόμος, όποιος στην Ελλάδα εγκωμιάζει ή αρνείται το Ολοκαύτωμα των Εβραίων και τη γενοκτονία των Τούτσι από τους Χούτου, που αναγνωρίστηκαν από διεθνές δικαστήριο, θα τιμωρείται από το συγκεκριμένο νόμο, ενώ οι κεμαλιστές και ισλαμιστές φασίστες με τους εν Αθήναις και Θεσσαλονίκη συνοδοιπόρους τους, θα είναι ελεύθεροι να λοιδωρούν τα θύματα και τους απογόνους της γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου και της Μικράς Ασίας και των Αρμενίων και των Ασσυρίων, αφού οι γενοκτονίες αυτές δεν έχουν αναγνωριστεί από ελληνικό ή διεθνές δικαστήριο!…. ».

Ο ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΜΑΣ:
Κανονικά, ἄν ἐνεργήσουνε ὅπως πρέπει καί πολύ προσεκτικά οἱ ἁρμόδιοι Εἰσαγγελεῖς καί δικαστές, πρέπει νά δοῦν ὅτι αὐτό το νομοσχέδιο, πού ἀγνοεῖ ἐπιδεικτικά καί μετά προθέσεως τίς γενοκτονίες πού ἔχουν γίνει σέ βάρος των Ἑλλήνων καί ἐπιδιώκει τήν καταστροφή τῆς ἐλευθερίας ἐκφράσεως τῶν Ἐλλήνων, ἐπιβάλλοντας την αὐτολογοκρισία, δέν εἶναι ἁπλῶς ἀντισυνταγματικό, ἀλλά εἶναι ἐθνική μειοδοσία πού ἀγγίζει -και νομίζω ὅτι ξεπερνᾶ – τά ὅρια τῆς ποινικά κολαζόμενης ἐθνικῆς προδοσίας. Τό ἴδιο καί ἄν ψηφισθῆ, διότι μέ τήν ψήφιση αὐτοῦ δέν ἀλλάζει ἡ ποινική φύση του.

Γιατί λοιπόν ἐθνική προδοσία;

Διότι, παραχωρεῖται μέ τό λεγόμενο ἀντιρατσιστικό νομοσχέδιο, ἡ ἐθνική κυριαρχία ὅλου τοῦ περί κοινωνικῆς, οἰκονομικῆς καί ἐθνικῆς ἀμύνης λόγου τοῦ Ἑλληνικοῦ λαοῦ. Καί τοῦτο, ἐνῶ συνεχίζουν νά εἰσρέουν μεταξύ τῶν οἰκονομικῶν μεταναστῶν καί πολιτικῶν προσφύγων στήν πατρίδα μας, οὐσιαστικῶς σχεδόν ἀκωλύτως, ἡ Σάρα καί ἡ Μάρα καί τό κακό συναπάντημα τοῦ ἐγκλήματος καί τοῦ πανισλαμιστικοῦ ἤ τουρκικοῦ τζιχαντισμοῦ.
Σέ ποῖον παραχωρεῖται δέ μέ τό «αντιρατσιστικό» νομοσχέδιο αὐτό, ὁ λόγος τῶν Ἑλλήνων περί ἀμύνης, δεμένος χειροπόδαρα; Στούς ἀφανεῖς καί ἡμι-ἐμφανεῖς διακρατικούς πολιτικο-οἰκονομικούς ἡγέτες τῆς παγκοσμιοποιήσεως, οἱ ὁποῖοι:

α) ἔχουν ἀπαγορεύσει νά γίνεται λόγος περί αὐτῶν καί κριτική περί τῶν σχεδίων τους, καταδικάζοντας ἐξόντωση, τοὐλάχιστον ἠθική, ὅποιον παραβιάσει τόν νόμο τῆς σιωπῆς (ὡς «συνομωσιολόγο»), και
β) χρειάζονται τούς ἀντιρατσιτικούς νόμους χωρίς καθόλου ἐθνική χροιά (τήν ὁποία κανονικά θά ἔπρεπε νά εἶχε ὁ δικός μας ἀντιρατσιστικός νόμος), ὥστε διά τῶν μεταναστῶν νά καταστραφοῦν οἱ ἐθνικές ταυτότητες καί νά ἐκμηδενισθοῦν οἱ κοινωνικές καί ἐθνικές ἀντιστάσεις, στήν ἀσύδοτη οἰκονομική ἐκμετάλλευση.

Ἑπομένως, ἀφοῦ παραχωρεῖται ὄχι ἁπλῶς ἔδαφος, ἀλλά ὁ ἴδιος περί κοινωνικῆς, οἰκονομικῆς καί ἐθνικῆς ἀμύνης λόγος τοῦ Ἑληνικοῦ λαοῦ, σέ ξένα κέντρα λήψεως πολιτικο-οικονομικῶν ἀποφάσεων, δηλαδή υπερκρατικούς και διακρατικούς φορεῖς κρατικῆς ἐξουσίας, καί ἀφοῦ καλοῦνται τά ὄργανα τοῦ Ἑλληνικοῦ κράτους νά συμβάλλουν – διώκοντας τόν ἐλεύθερο καί καίριο γιά τήν ἄμυνα τῆς πατρίδος λόγο τοῦ Ἑλληνικοῦ λαοῦ – στήν ἐγκατάσταση τῆς ἰσχύος τῶν ἐν λόγῳ διακρατικῶν κέντρων, μέσα στήν Ἑλληνική Ἐπικράτεια, ἔχουμε «καραμπινάτη» περίπτωση τοῦ ποινικοῦ ἐγκλήματος τῆς ἐθνικῆς προδοσίας.
Ὄχι λοιπόν μόνον «οι κεμαλιστές και ισλαμιστές φασίστες με τους εν Αθήναις και Θεσσαλονίκη συνοδοιπόρους τους, θα είναι ελεύθεροι να λοιδωρούν τα θύματα και τους απογόνους της γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου και της Μικράς Ασίας και των Αρμενίων και των Ασσυρίων», ἀλλά καί ὅποιος μιλήσει γιά ἐθνικούς κινδύνους π.χ. ἀπό τήν Τουρκία γιά τήν Θράκη, θά κινδυνεύῃ νά διωχθῆ ἀπό μουσουλμάνους τούρκους τῆς Θράκης, μέ τήν κατηγορία ὅτι διεγείρει ἀντικειμενικά (!!!) σέ μίσος ή πράξεις ρατσιστικές σέ βάρος τῶν τούρκων τῆς Θράκης!
Ὅποιος θά εἰπῆ, ὅτι οἱ εὐκαιρίες ἐργασίας τῶν ἀλλοδαπῶν εἶναι καλλίτερες ἀπό τίς εὐκαιρίες ἐργασίας τῶν Ἑλλήνων στήν ἴδια τήν πατρίδα μας, σίγουρα διεγείρει ἀντικειμενικά σέ μίσος καί μισαλλοδοξία τούς ἄλλους ἐργαζόμενους!
Ὅποιος θά εἰπῆ ὅτι «ὁ Πάπας, ὅπως λέγει ὁ Ἅγιος Κοσμᾶς ὁ Αἰτωλός, εἶναι ὁ Ἀντίχριστος», θά κινδυνεύῃ μέ ὅλο τό βάρος τῶν μηχανισμῶν τοῦ Βατικανοῦ ἐπάνω του, νά διωχθῆ γιά τό ὅτι διεγείρει , πάλι ἀντικειμενικά, σέ πράξεις μισαλλοδοξίας σέ βάρος τῶν καθολικῶν-παπικῶν!
Ὅποιος εἰπῆ δημόσια, π.χ. σέ μία τάξη Λυκείου, καθηγητής ἤ μαθητής, ἤ στήν καφετέρια, ὅτι «δέν μπορῶ νά ἐξηγήσω πῶς γίνεται καί οἱ περισότεροι ἄνδρες πού καλοῦνται νά συμμετέχουν στά τηλεοπτικά πάνελ εἶναι θηλυπρεπεῖς», θα κινδυνεύῃ νά συλληφθῆ ἀπό τήν ἀστυνομία πού θα κληθῆ πρός τοῦτο ἀπό ἕναν παριστάμενο ὁμοφιλόφυλο…

«Μά ἐπί τέλους, ποιός κυβερνᾶ αὐτόν τόν τόπο;»

Ἡ ἀπάντηση εἶναι πλέον ἁπλῆ, ὅσο καί ἀπογοητευτική – ἀλλά καί ἀφορμή γιά ἀφύπνιση: Τόν κυβερνᾶ ἤ ἔχει ἀξιώσεις νά τήν κυβερνᾶ, ὅποιος προδότης, γράφοντας στά παλαιότερα τῶν ὑποδημάτων του κάθε δέσμευσή του ἀπό τό Σύνταγμα, ἀποδέχεται νά εἶναι ἡ πατρίδα μας ἕνα μικρό καί οὐσιαστικά ὑπεξούσιο κράτος, παλαιότερα τῆς «Δύσεως» ἤ τοῦ «Παραπετάσματος», τώρα τῆς λεγομένης παγκοσμιοποιήσεως.
Τό κλειδί παλαιότερα γιά τέτοια ἐπαίσχυντη κυριαρχία ἐπί τοῦ Ἑλληνικοῦ λαοῦ, γιά τόν κάθε τυχοδιώκτη, ἰδεολόγο ἤ μή, πού γινόταν ὄργανο τῶν ξένων, ἦταν τό παλάτι μέ τίς εὔκολες ξένες ἐπηροές του, ἡ ἐπίκληση ἐθνικῶν ἀναγκῶν καί ἡ ἐλεύθερη οἰκονομία, ἤ ἀντίθετα τό Κόμμα, ἡ ἐπίκληση τῆς κοινωνικῆς δικαιοσύνης καί μία κομματο-κρατικοποιημένη οἰκονομία.
Σήμερα, τό κλειδί γιά τόν κάθε τυχοδιώκτη , ἰδεολόγο ἤ μή, πού θέλει καί γίνεται ὄργανο τῶν ξένων, εἶναι ἡ δουλική του ὑποτέλεια στήν παγκοσμιοποίηση καί τήν ἡμι-ἀφανῆ ἡγεσία της (βλέπουμε μόνο τό προσωπεῖο τῆς Εὐρωπαϊκῆς Ἑνώσεως), ἡ ἐπίκληση ἐκτάκτων δημοσίων ἀναγκῶν καί ὁ στοχευμένος κατά τῆς ἐλευθερίας τοῦ λαοῦ «ἀντιρατσισμός» σέ ὅλα τά ἐπίπεδα, κοινωνικό, οἰκονομικό, ἐθνικό.
«Ἀντιρατσισμός», ὁ ὁποῖος, ἀρχίζοντας ἀπό τήν ὑποδούλωση τοῦ δημοσίου λόγου τοῦ λαοῦ περί κοινωνικῆς, οἰκονομικῆς καί ἐθνικῆς ἀμύνης (ἀλλά καί τοῦ ἰδιωτικοῦ ἕως καί τοῦ ἐσωτερικοῦ λόγου τοῦ ἀτόμου πού θά αὐτολογοκρίνεται), θα γίνεται ὁλονένα περισσότερο, σάν τό τσιμέντο πού πήζει, τό θεμέλιο γιά τήν οἰκοδόμηση τῆς κοινωνικῆς, οἰκονομικῆς καί ἀντεθνικῆς ὑποδουλώσεως τοῦ λαοῦ καί τοῦ ἔθνους, ἀλλά καί τοῦ κάθε πολίτου ἀτομικῶς, μέ πράξεις καί δόλιες παραλείψεις τῆς πολιτικῆς καί τῆς οἰκονομικῆς έξουσίας, κατά τῶν ὁποίων πράξεων καί παραλείψεων, οὐδείς θά δικαιοῦται νά ὁμιλεῖ ἐπί τῆς οὐσίας, διότι ἡ κριτική θά ἐνέχῃ «ρατσισμό».
Ὕστερα λοιπόν ἀπό τό «ἀντιρατσιστικό νομοσχέδιο», ἑπόμενο εἶναι ὅτι θά δημιουργηθῆ τέτοια δυναμική περί πολιτικῆς ὀρθότητας, ὥστε ἡ ἡμι-ἀφανής ἡγεσία τῆς παγκοσμιοποιήσεως, θά ἔχῃ τήν ἀπόλυτη ἄνεση νά ὀργανώσῃ καί ἐνεργήσῃ ὅποιας ἐκτάσεως ἐθνοκάθαρση ἐπιθυμεῖ.
Τότε, ἡ ἀντίληψη περί ἐσχάτης προδοσίας θά ἀντιστραφῆ! Ἕνα παράδειγμα τέτοιας δυναμικῆς τῆς «πολιτικῆς ὀρθότητας» τοῦ δημοσίου λόγου, βλέπουμε στήν ἐπιχειρούμενη στήν Οὐκρανία ἐθνοκάθαρση τῶν Ρώσων (οὐκρανόφωνων καί ρωσόφωνων), ἀπό μία κυβέρνηση πού ὑποτίθεται ὅτι δέν κάνει διακρίσεις τῶν «οὐκρανῶν» μέ βάση τό ἔθνος, τήν γλῶσσα καί τήν θρησκεία, καί ἄρα ἐπιτίθεται σέ ὅσους Ρώσους (οὐκρανόφωνους ἤ ρωσόφωνους) θέλουν νά τά διατηρήσουν! (τήν ἐθνική ρωσική τους συνείδηση, μέ τήν ὀρθόδοξη χριστιανική ταυτότητά της, καί τήν ρωσική γλῶσσα τους, εἴτε μόνη, εἴτε ὡς βάση τῆς οὐκρανικῆς διαλέκτου τους).
Ἡ Εἰσαγγελική Ἀρχή καί ἡ δικαστική ἐξουσία, θά ἀντιληφθοῦν τί διακυβεύεται πίσω ἀπό τίς λέξεις τοῦ προδοτικά ἀντεθνικοῦ καί ἀντι-κοινωνικοῦ «ψευδο-ἀντιρατσισμοῦ» τοῦ «ἀντιρατσιστικοῦ νομοσχεδίου» ἤ νόμου; Καί, θά μπορέσουν νά σταθοῦν στό ὕψος τῶν περιστάσεων;

Πηγή: Ινφογνώμων Πολιτικά

Σοβαρές κατηγορίες κακουργηματικού χαρακτήρα στον Παναγιώτη Δημητρά

Τι αναφέρει η ανακοίνωση της Εισαγγελίας Κω

Παναγιώτης Δημητράς: Παραπέμπεται από την Εισαγγελία της Κω για κακούργημα

Η Εισαγγελία Κω, αξιοποιώντας σχετική δικογραφία του Λιμενικού Σώματος, αποδίδει σοβαρές κατηγορίες κακουργηματικού χαρακτήρα στον Παναγιώτη Δημητρά, διευθυντή του Ελληνικού Παρατηρητηρίου Συμφωνιών του Ελσίνκι (ΕΠΣΕ), και εις βάρος του Τόμι Όλσεν, ιδρυτή και διευθυντή της οργάνωσης Aegean Boat Report, για «συγκρότηση εγκληματικής οργάνωσης με σκοπό να παραλαμβάνει στοιχεία πολιτών τρίτων χωρών, οι οποίοι επιχειρούν παράνομη είσοδο στην Ελλάδα, προκειμένου να διευκολύνει την παράνομη είσοδο και διαμονή αυτών, αποστέλλοντας στις αρχές τα πλήρη στοιχεία τους και το ακριβές σημείο εντοπισμού τους στη χώρα, προκειμένου οι τελευταίοι να υπαχθούν στις διαδικασίες ασύλου».

Και όλα αυτά με την επιβαρυντική περίπτωση της τέλεσης αυτών των αδικημάτων «κατ’ επάγγελμα, καθώς από την υποδομή που έχει δημιουργήσει (δηλαδή τη λειτουργία της οργάνωσης Ελληνικό Παρατηρητήριο Συμφωνιών του Ελσίνκι) προκύπτει πρόθεση επανειλημμένης τέλεσης της πράξης και πορισμός εισοδήματος».Σημειώνεται ότι πριν λίγες μέρες η εφημερίδα «Το Βήμα» έφερε στο φως αποκαλυπτικά στοιχεία για τον τρόπο δράσης της αναφερόμενης ΜΚΟ Aegean Boat Report στη Λέσβο. Σχετικά με την οργάνωση αυτή η έρευνα αναφέρει ότι ελέγχεται για διακίνηση μεταναστών και κατασκοπεία. Ωστόσο, παρά τα όσα έχουν δει το φως της δημοσιότητας, η συγκεκριμένη οργάνωση συνεχίζει τη δράση της.

Τον Ιούλιο του 2021 η Υποδιεύθυνση Ασφαλείας Μυτιλήνης σε συνεργασία με την Αντιτρομοκρατική και την ΕΥΠ είχαν σχηματίσει δικογραφία κατά τεσσάρων αλλοδαπών μελών της ΜΚΟ Aegean Boat Report, στη Λέσβο, για διακίνηση μεταναστών και κατασκοπεία. Οι κατηγορούμενοι φέρονται να διακινούσαν συστηματικά μετανάστες. «Μετά από αξιοποίηση πληροφοριών, παρείχαν οδηγίες στους αλλοδαπούς υπηκόους τρίτων χωρών κατά την άφιξη σε ελληνικό έδαφος, που αφορούν τη μετάβασή τους είτε σε δύσβατες προς απόκρυψη περιοχές των νησιών είτε σε χώρους και δομές υγειονομικής υποστήριξης, δυσχεραίνοντας συστηματικά το έργο των αρμόδιων ελληνικών Αρχών» ανέφερε η Υποδιεύθυνση Μυτιλήνης.

Οι έρευνες των Αρχών είχαν εστιαστεί ειδικά στον διαχειριστή της ιστοσελίδας Aegean Boat Report, στην οποία δημοσιεύονται πληροφορίες για κινήσεις μεταναστών από τα παράλια της Τουρκίας με στόχο την προσέγγιση νησιών του Ανατολικού Αιγαίου. Η οργάνωση έκανε τότε λόγο για «αβάσιμη και σκόπιμα παραπλανητική επίθεση». Επίσης, η συγκεκριμένη ΜΚΟ έχει κατηγορηθεί επανειλημμένα για φιλοτουρκική προπαγάνδα και τονίζει σε κάθε ευκαιρία ότι η Τουρκία κάνει εξαιρετική ανθρωπιστική δουλειά ενώ οι 'Ελληνες λιμενικοί πνίγουν τους μετανάστες. Από το υλικό που είχαν κατασχέσει είχε γίνει εμφανές ότι σε ορισμένες περιπτώσεις μετανάστες επικοινώνησαν με την τουρκική Ακτοφυλακή για να τους διασώσει, και αυτή τους παρέπεμψε στη συγκεκριμένη οργάνωση.

Η οργάνωση δεν είναι καταγεγραμμένη σε κανένα ελληνικό μητρώο, παρ’ όλα αυτά μέλη της δραστηριοποιούνται στη χώρα μας, ενώ σκοτεινό παραμένει το από πού αντλούν τις πληροφορίες τους. Μάλιστα η οργάνωση, χωρίς αυτό να προβλέπεται από το καταστατικό της, παίρνει θέση και σε εθνικά ζητήματα αναπαράγοντας φωτογραφίες που είχαν υποκλέψει με drones οι τουρκικές υπηρεσίες από τη μεταφορά αμερικανικού στρατιωτικού εξοπλισμού σε Λέσβο και Χίο. Είχαν σχολιάσει σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης ότι κάτι τέτοιο «μπορεί να θεωρηθεί από ορισμένους ως παραβίαση της Συνθήκης της Λωζάννης και της Συνθήκης των Παρισίων». 

ΠΗΓΗ: https://www.athensvoice.gr/epikairotita/ellada/783329/sovares-katigories-kakourgimatikou-haraktira-ston-panagioti-dimitra/