Τετάρτη 25 Αυγούστου 2021

Πως η παγκοσμιοποιητική μόδα της χορτοφαγίας σαν τους ‘’Βίγκαν’’ (αποφυγή βρώσης κρέατος) διευκολύνει την προσέγγιση του Βιβλικού Θεού και εμποδίζει σατανικές τελετουργίες συμβολικού κανιβαλισμού σαν το ‘’Εωσφορικό Δείπνο του Κάιν’’ (The Luciferian Supper of Cain) που δεν μπορούν να κάνουν ούτε οι μουσουλμάνοι (θεωρούν σατανικό το κρασί) αδυνατώντας έτσι να γίνουν σατανιστές!

(σ.σ. ο αντιπαγκοσμιοποιητικός χαρακτήρας του Σατανισμού και στα οικολογικά!): ‘’όταν τρως τη σάρκα του γουρουνιού πρέπει να το κοιτάς στα μικρά του μάτια και με αυτόν τον τρόπο θα καταβροχθίσεις τη ψυχή του!!!’’ 

Πολλές φορές στα βιβλία μας επισημάναμε τη μαγνητική ιδιότητα του αίματος και κατ’ επέκταση της σάρκας που διαποτίζεται από αυτό. Το αίμα προσελκύει τις Λάρβες και τα αρνητικά πνεύματα, που ακόρεστα επιζητούν τη δύναμη να εκδηλωθούν για μια στιγμή στο αντικειμενικό (υλικό) επίπεδο. Γι’ αυτό το λόγο, οι Εβραίοι, υπακούοντας τις εντολές του Μωυσή, απεχθάνονται τα κρέατα που δεν τους έχει αφαιρεθεί εντελώς το αίμα. Όσον αφορά τη μεγαλόσχημη απαγόρευση να μην γευθούν τη σάρκα ακαθάρτων ζώων, η Πεντάτευχος μας δίνει τους λόγους για τους οποίους κάτι τέτοιο είναι δικαιολογημένο, φωτίζοντας ένα άλλο απόρρητο που γνώριζαν πολύ καλά οι ιεροφάντες των άλλων θρησκειών.

‘’Οι θεολόγοι (λέγει ο Πορφύριος) παρατήρησαν με μεγάλη προσοχή τα αποτελέσματα που είχε η αποχή από το κρέας. Οι Αιγύπτιοι μας αποκάλυψαν την αιτία, την οποία τους την δίδαξε η εμπειρία. Όταν η ψυχή ενός ζώου διαχωρίζεται βιαίως από το σώμα του, δεν απομακρύνεται αλλά παραμένει δίπλα του. Το ίδιο ισχύει και για τις ψυχές των ανθρώπων που πεθαίνουν από βίαιο θάνατο. Παραμένουν δίπλα τους κι αυτός είναι ο λόγος που πρέπει να μας αποτρέπει από την αυτοκτονία. Όταν λοιπόν σκοτώνουμε τα ζώα, οι ψυχές τους αρέσκονται να παραμένουν δίπλα από τα σώματα που τις ανάγκασαν να εγκαταλείψουν. Τίποτε δεν μπορεί να τις απομακρύνει. Παραμένουν εκεί εκ συμπαθείας.

Σημ.: πρόκειται για τη Συμπάθεια και την Αντιπάθεια που οφείλεται στο Αστρικό Φως και που παράγονται από τον μαγνητισμό του. Η Ψυχή ενσαρκώνεται σε ένα σώμα λόγω της Συμπαθείας, δηλαδή της έλξεως που ασκεί ο φορέας (σώμα) στην ψυχή. Η έλξη αυτή γίνεται με την έμμεση επίδραση του Αστρικού Φωτός και αυτός είναι ο λόγος που μία ψυχή ενσαρκώνεται πάντοτε σε ένα συγκεκριμένο σώμα και ποτέ σε κάποιο άλλο. Αντίθετα, τον νόμο της Αντιπάθειας (Απώσεως) μπορούμε να τον διαπιστώσουμε σε πολλές περιπτώσεις, που ξεκινούν από μία τυχαία γνωριμία ενός προσώπου το οποίο αντιπαθούμε χωρίς να γνωρίζουμε το γιατί (πρόκειται για άπωση ψυχικής φύσεως μέσω του Αστρικού Φωτός) και μπορεί να επεκταθεί σε ‘’Αντιπάθειες’’ επιπέδου Εγρηγοράτων.

Έχουμε δει πολλές που αναστέναζαν δίπλα από τα σώματά τους. Οι ψυχές εκείνων που τα σώματά τους δεν θάβονται μέσα στη γη, παραμένουν δίπλα στα πτώματα. Αυτές λοιπόν είναι που καταχρώνται οι Μαγγανευτές για τα εγχειρήματά τους, υποχρεώνοντάς τες να τους υπακούσουν, όταν γίνονται κύριοι του (νεκρού) σώματος ή έστω ενός μέρους του. Οι Θεολόγοι που έχουν εκπαιδευτεί σε αυτά τα μυστήρια…δικαιολογημένα απαγόρευσαν τη χρήση κρέατος για να μην βασανιζόμαστε από ξένες ψυχές, που προσπαθούν να ξαναενωθούν με το σώμα τους, και για να μην συναντάμε εμπόδια εκ μέρους των κακοποιών πνευμάτων όταν θέλουμε να προσεγγίσουμε τον Θεό. Μια συχνά επαναλαμβανόμενη εμπειρία τους δίδαξε ότι μέσα στο σώμα υπάρχει μια μυστική ιδιότητα, η οποία προσελκύει την ψυχή που άλλοτε κατοικούσε. Γι’ αυτό εκείνοι που θέλουν να δεχτούν τις ψυχές των ζώων που γνωρίζουν το μέλλον, τρώνε τα βασικά τους μέρη, όπως την καρδιά των κοράκων, των ασπαλάκων (τυφλοπόντικες), των γερακιών. Η ψυχή αυτών των ζώων εισέρχεται μέσα στα εν λόγω άτομα, καθώς τρώνε τα διάφορα μέρη τους και τους κάνουν να χρησμοδοτούν όπως οι θεότητες’’ (Πορφύριος, Περί εγκρατείας, μετάφραση του Buringy, 1767, in-2,σελ. 153-155).

Εξ άλλου, όσον αφορά τις απόψεις του Πορφύριου, η Υψηλή Μαγεία πάντοτε δίδασκε: 1ον) ότι το αίμα προσελκύει τις Λάρβες και τις Λάμιες (Lemures) που το καταβροχθίζουν για να αποκτήσουν την δυνατότητα της εφήμερης ενσάρκωσης. 2ον) ότι ένας μυστικός δεσμός συνδέει τις προσφάτως απενσαρκωμένες ψυχές με το υλικό τους κατάλοιπο, έτσι που να μπορεί κανείς να τις προσελκύσει ή να τις επικαλεσθεί με μαγικές τελετουργίες που τελούνται επάνω από τα πτώματα. 3ον) ότι αν τρέφεται κανείς συχνά με τη σάρκα ζώου κινδυνεύει να αποκτήσει –ως ένα βαθμό- τα κυρίαρχα πάθη κι ένστικτα που συνέθεταν τη φύση του. Έτσι, θα αποκτούσε μια τάση για υποκρισία, ωμότητα, ηδυπάθεια, εάν έτρωγε τακτικά το κρέας των εκ φύσεως πονηρών, σκληρών, ή φιλήδονων ζώων.

Αυτό είναι σίγουρα το μυστικό κίνητρο που ώθησε τον Μωυσή να απαγορεύσει τη βρώση ορισμένων ζώων, που στην εξωτερική τους μορφή έφεραν τα στίγματα (σφραγίδες) της κακής αρχής. Είναι αξιοσημείωτο πως ο Νομοθέτης των Εβραίων βασίζεται καθαρά στη θεωρία των φυσικών σφραγίδων, όσον αφορά τη δογματική διάκριση ανάμεσα στα καθαρά και ακάθαρτα είδη…

ΠΗΓΗ: επιλεγμένα αποσπάσματα από το βιβλίο ‘’Το Πρόβλημα του Κακού στο Αστρικό Πεδίο’’, Μέρος Δεύτερο, του Stanislas De Guaita, σελ.99-102, εκδόσεων ‘’Τετρακτύς’’ 

Τα καθαρά και ακάθαρτα ζώα

Λευ. 11,1 Καὶ ἐλάλησε Κύριος πρὸς Μωυσῆν καὶ Ἀαρὼν λέγων·

Λευ. 11,1 Ωμίλησεν ο Κυριος προς τον Μωϋσήν και τον Ααρών λέγων·

Λευ. 11,2 λαλήσατε τοῖς υἱοῖς Ἰσραὴλ λέγοντες· ταῦτα τὰ κτήνη, ἃ φάγεσθε ἀπὸ πάντων τῶν κτηνῶν τῶν ἐπὶ τῆς γῆς·

Λευ. 11,2 “είπατε στους Ισραηλίτας τα εξής· Αυτά είναι τα ζώα, τα οποία θα έχετε το δικαίωμα να τρώγετε από όλα τα επί της γης ζώα.

Λευ. 11,3 πᾶν κτῆνος διχηλοῦν ὁπλὴν καὶ ὀνυχιστῆρας ὀνυχίζον δύο χηλῶν καὶ ἀνάγον μηρυκισμὸν ἐν τοῖς κτήνεσι, ταῦτα φάγεσθε.

Λευ. 11,3 Καθε ζώον δίχηλον, αυτό που έχει σχισμένην εις δύο την οπλήν, και το οποίον μηρυκάζει, αυτά θα τρώγετε.

Λευ. 11,4 πλὴν ἀπὸ τούτων οὐ φάγεσθε, ἀπὸ τῶν ἀναγόντων μηρυκισμὸν καὶ ἀπὸ τῶν διχηλούντων τὰς ὁπλὰς καὶ ὀνυχιζόντων ὀνυχιστῆρας· τὸν κάμηλον, ὅτι ἀνάγει μηρυκισμὸν τοῦτο, ὁπλὴν δὲ οὐ διχηλεῖ, ἀκάθαρτον τοῦτο ὑμῖν·

Λευ. 11,4 Δεν θα τρώγετε από τα ζώα εκείνα, τα οποία είναι μηρυκαστικά, χωρίς να είναι δίχηλα, όπως είναι η κάμηλος, διότι αυτή είναι μεν μηρυκαστικόν, αλλά δεν έχει τα νύχια της δίχηλα. Αυτό είναι ζώον ακάθαρτον.

Λευ. 11,5 καὶ τὸν δασύποδα, ὅτι οὐκ ἀνάγει μηρυκισμὸν τοῦτο, καὶ ὁπλὴν οὐ διχηλεῖ, ἀκάθαρτον τοῦτο ὑμῖν·

Λευ. 11,5 Επίσης δεν θα τρώγετε τον λαγωόν, διότι αυτός δεν είναι μηρυκαστικόν και δεν έχει δίχηλον οπλήν. Αυτός είναι ακάθαρτος δια σας.

Λευ. 11,6 καὶ τὸν χοιρογρύλλιον, ὅτι οὐκ ἀνάγει μηρυκισμὸν τοῦτο, καὶ ὁπλὴν οὐ διχηλεῖ, ἀκάθαρτον τοῦτο ὑμῖν·

Λευ. 11,6 Δεν θα τρώγετε τον ακανθόχοιρον, διότι δεν είναι μηρυκαστικόν και δεν είναι δίχηλον. Ακάθαρτον θα είναι και τούτο δια σας.

Λευ. 11,7 καὶ τὸν ὗν, ὅτι διχηλεῖ ὁπλὴν τοῦτο, καὶ ὀνυχίζει ὄνυχας ὁπλῆς, καὶ τοῦτο οὐκ ἀνάγει μηρυκισμόν, ἀκάθαρτον τοῦτο ὑμῖν·

Λευ. 11,7 Δεν θα τρώγετε τον χοίρον, διότι είναι μεν δίχηλον καθ' ο έχον δύο σχιστά νύχια, δεν είναι όμως μηρυκαστικόν. Και τούτο θα είναι ακάθαρτον δια σας.

Λευ. 11,8 ἀπὸ τῶν κρεῶν αὐτῶν οὐ φάγεσθε καὶ τῶν θνησιμαίων αὐτῶν οὐχ ἅψεσθε, ἀκάθαρτα ταῦτα ὑμῖν.

Λευ. 11,8 Ούτε το κρέας αυτών θα φάγετε ούτε τα πτώματά των θα εγγίσετε. Αυτά θα είναι ακάθαρτα δια σας.

 

Γιατί ο Μωάμεθ απαγόρευσε το αλκοόλ στους μουσουλμάνους; Πώς ένας καυγάς στάθηκε η αφορμή για την απαγόρευση του κρασιού

Σύμφωνα με την παράδοση, όλα ξεκίνησαν από ένα λάθος του Χαμζά, γιου του Αμπντούλ Μουταλίμπ, θείου του Προφήτη Μωάμεθ. Ο Χαμζά ήταν ένας από τους πιο γενναίους πολεμιστές του μουσουλμανικού στρατοπέδου κατά τη διάρκεια των συγκρούσεων με τους ειδωλολάτρες της Μέκκας, που εχθρεύονταν τον Προφήτη.
Η γενναιότητα του Χαμζά όμως, συμβάδιζε με το εκρηκτικό ταπεραμέντο και τη ροπή του στο ποτό.

Ένα βράδυ λοιπόν, ενώ επέστρεφε μεθυσμένος στο σπίτι του, συνάντησε τον Αλή, τον αγαπημένο γαμπρό, εξάδελφο και θετό γιό του Μωάμεθ. Οι δύο άνδρες τσακώθηκαν για ασήμαντη αιτία και ο ρωμαλέος Χαμζά ξυλοκόπησε άγρια τον Αλή.
Την επόμενη ημέρα και όταν η επήρεια της μέθης πέρασε ο Χαμζά ικέτευσε τον Μωάμεθ να τον συγχωρέσει. Ο Προφήτης πείστηκε με δυσκολία. Δεν παρέλειψε όμως στην καθιερωμένη προσευχή της Παρασκευής να καταδικάσει το κρασί, το σατανικό αυτό ποτό, που θόλωνε το μυαλό τον ανθρώπων. Παράλληλα απαγόρευσε την κατανάλωση οινοπνευματωδών ποτών από τους μουσουλμάνους, εις τους αιώνας των αιώνων.
Μολονότι η διαταγή αυτή παραβιάστηκε σε ευρεία κλίμακα και εξακολουθεί να παραβιάζεται μέχρι σήμερα, η ποτοαπαγόρευση εξακολουθεί να αποτελεί σημείο διάκρισης του καλού από τον κακό μουσουλμάνο.
Ο Χαμζά εξιλεώθηκε για το σφάλμα του. Πολέμησε ηρωικά και έπεσε για την πίστη του στη μάχη του Ουχούντ.
Ο πολεμιστής που τον σκότωσε λεγόταν Βαχσί. Αναζήτησε ειδικά τον Χαμζά μέσα στην συμπλοκή γιατί είχε πληρωθεί προκειμένου να τον σκοτώσει.
Τον είχε πληρώσει μια γυναίκα, η Χίντ, προκειμένου να εκδικηθεί τον θάνατο του πατέρα της από τον Χαμζά, ένα χρόνο πριν, στη μάχη των πηγαδιών του Μπαντρ.

Όταν τελείωσαν όλα η Χίντ κατέβηκε στο πεδίο της μάχης, βρήκε το πτώμα του Χαμζά και το ακρωτηρίασε φρικτά. Έφτασε μάλιστα στο σημείο να του ξεριζώσει το συκώτι και να το καταβροχθίσει.
Όσο για τον Βαχσί, πέρασε αργότερα στο στρατόπεδο των μουσουλμάνων, πολέμησε στο πλευρό τους και έζησε πολλά χρόνια. 

Δεν γλύτωσε όμως και αυτός από την επήρεια του κρασιού.

ΠΗΓΗ: https://www.mixanitouxronou.gr/giati-o-moameth-apagorefse-to-alkool-stous-mousoulmanous-pos-enas-kavgas-stathike-i-aformi-gia-tin-apagorefsi-tou-krasiou/

 

Η Διεθνής της φιλοζωικής τρομοκρατίας

Χορτοφάγοι μαχητές για τα δικαιώματα των ζώων ή οικο-τρομοκράτες βάνδαλοι που σπάνε και καίνε στο όνομα της αναρχικής «πράσινης βίας»; Τι είναι αυτοί οι αντισπισιστές, μέλη του διεθνούς Μετώπου για την Απελευθέρωση των Ζώων (ALF), παράνομης οργάνωσης που θεωρείται κάτι σαν «Διεθνής της φιλοζωικής τρομοκρατίας»;
Στην Ελλάδα πολλοί τους άκουσαν για πρώτη φορά μετά την πρόσφατη επίθεση σε κρεοπωλείο στα Εξάρχεια. Αλλά το ALF έχει καταχωρηθεί επίσημα, από τον Ιανουάριο του 2005, στις μεγαλύτερες «τρομοκρατικές απειλές κατά των ΗΠΑ». Στη Βρετανία τα μέλη του έχουν χαρακτηριστεί «η πιο δυναμική τρομοκρατική οργάνωση» – από τις βρετανικές φυλακές έχουν περάσει εκατοντάδες ακτιβιστές του, που αποτελούσαν κάποτε τη δεύτερη πολυπληθέστερη οµάδα πολιτικών κρατουµένων, µετά τον IRA.
Ο αντισπισισμός – ή αλλιώς το κίνημα ενάντια στις διακρίσεις των ειδών – μετράει δεκαετίες βίαιης δράσης, με χιλιάδες μέλη πρόθυμα να περάσουν στην παρανομία για τον αγώνα του. Είναι απόρροια της θεωρίας του σπισισμού (από το speciesism, στα αγγλικά species=είδος), όρου που εφευρέθηκε από τον βρετανό ψυχολόγο Ρίτσαρντ Ράιντερ το 1970, προκειμένου να περιγράψει την παραβίαση των δικαιωμάτων των ζώων από τα επιστημονικά πειράματα που γίνονται με πειραματόζωα συνδέοντάς τα με τον ρατσισμό.
Βάση της θεωρίας είναι ότι δεν πρέπει να διακρίνουμε τους ανθρώπους ως ανώτερους από τα υπόλοιπα είδη των ζώων στον τρόπο με τον οποίον τα μεταχειριζόμαστε.
Στην πράξη, η ένταξη στο ALF μοιάζει με προσηλυτισμό σε μια φονταμενταλιστική θρησκεία. Από την ίδρυσή του, το 1976, τρομοκράτες για τα δικαιώματα των ζώων έχουν κάνει χιλιάδες επιθέσεις σε χασάπικα, φάρμες εκτροφής ζώων, επιστημονικά εργαστήρια, εργοστάσια και φαστ φουντ – προκαλώντας ζημιές εκατομμυρίων. Η ιδεολογία πίσω από τις καταστροφές δεν είναι ένα μανιφέστο, αλλά μια δίαιτα: η ολική χορτοφαγία (veganism).
Οι περισσότεροι ακτιβιστές των δικαιωμάτων των ζώων ξεκινούν τη σταδιοδρομία τους γύρω από το τραπέζι της οικογένειας, κυρίως έφηβοι που αρνούνται να φάνε κρέας, γίνονται στη συνέχεια vegans – οι οποίοι απορρίπτουν τη χρήση όλων των ζωικών προϊόντων. Αυτή η απόρριψη βασίζεται στην ηθική πεποίθηση ότι η δολοφονία ζώων για ανθρώπινη κατανάλωση είναι το μεγαλύτερο έγκλημα. Στο μυαλό τους τα μέλη του ALF κατέχουν μια θολωμένη θρησκευτική αλήθεια: η κοινωνία μας είναι χτισμένη πάνω στην άσκοπη δολοφονία ζώων και εκείνοι είναι ηθικά υποχρεωμένοι να χρησιμοποιήσουν όλα τα μέσα, συμπεριλαμβανομένης της βίας, για να σταματήσει αυτό το καθημερινό ολοκαύτωμα.
Το κίνημα είναι μια σειρά ομόκεντρων κύκλων: διαθέτει χιλιάδες υποστηρικτές που δίνουν μικρά χρηματικά ποσά, εκατοντάδες ακτιβιστές πρόθυμους για καταστροφές, και μια χούφτα βομβιστές, όπως ο Μπάρι Χορν, που έγινε μάρτυρας του ALF όταν πέθανε σε βρετανικές φυλακές από απεργία πείνας, το 2001.
Από τη δεκαετία του ’80 το κίνημα εξαπλώθηκε στις Ηνωµένες Πολιτείες, όπου πέρασε σε πιο βίαιες µορφές δράσης µε απελευθερώσεις ζώων από ζωολογικούς κήπους, τσίρκα, εκτροφεία και εργαστήρια πειραµάτων. Στη συνέχεια, μέλη του προχώρησαν σε καταστροφές µε βόµβες και εµπρησµούς τέτοιων εγκαταστάσεων, καταστηµάτων γουναρικών, κρεοπωλείων, σφαγείων. Το ALF έχει µια εξαιρετικά χαλαρή και αποκεντρωµένη δοµή, η οποία προσφέρει σε κάθε οµάδα ή µεµονωµένο άτοµο που συµφωνεί µε τις ιδέες του τη δυνατότητα να χρησιµοποιεί την επωνυµία του. Σε αντάλλαγµα, το ALF αναλαµβάνει την ευθύνη και παρέχει υποστήριξη στον δράστη εάν αυτός συλληφθεί.
Την ίδια κατεύθυνση ακολούθησαν και οι ιδρυτές του Μετώπου για την Απελευθέρωση της Γης (ELF), οι οποίοι εγκατέλειψαν τη μητρική οργάνωση Earth First επειδή έβρισκαν εξαιρετικά ήπιες τις µη βίαιες µεθόδους της. Συχνά σε συνεργασία µε το ALF, το ELF προχώρησε στις Ηνωµένες Πολιτείες σε εµπρησµούς και βοµβιστικές επιθέσεις. Αυτές οι πρακτικές έχουν βρει µιµητές και αλλού, με παρακλάδια ή µικρότερες οργανώσεις, που λειτουργούν σε 40 χώρες ως κλειστές σέχτες, οργανωμένες µε συνωµοτικό τρόπο.
Πιο δραστήριες είναι το Justice Department (JD) και η Animal Rights Militia (ARM), που υιοθετούν στρατιωτικού τύπου βία. Το ARM είναι γνωστό για ξυλοδαρμούς κυνηγών στην Αγγλία, ενώ το JD για την ταχυδρόμηση λεπίδων σε επιχειρηματίες γουναρικών και απειλές εναντίον ερευνητών σε εργαστήρια πειραμάτων σε ζώα.

Αντισπισισμός α λα ελληνικά

«Να σπάσουμε κρεοπωλεία, να πυρπολήσουμε γουναράδικα, να βανδαλίσουμε pet-shop, να απελευθερώσουμε έγκλειστα ζώα, να σαπίσουμε στο ξύλο κυνηγούς και σφαγείς, να δράσουμε με αντισπισιστική φαντασία και μαυροπράσινο σθένος». Με τέτοια οικο-αναρχικά συνθήματα, δύο οργανώσεις εγχώριων αντισπισιστών ανέλαβαν την ευθύνη για την πρόσφατη επίθεση σε κρεοπωλείο στα Εξάρχεια.
«Τα μεσάνυχτα του Σαββάτου της 21ης Οκτώβρη επιτεθήκαμε με σφυριά στο κρεοπωλείο “ο Γιάννης” στην οδό Καλλιδρομίου 51 σπάζοντας την τζαμαρία του πτωματοπωλείου και προκαλώντας φθορές στο φορτηγό μεταφοράς. Η πράξη μας αυτή είναι μια μικρή ανταπόδοση στη βία στην οποία συμμετέχει έμπρακτα κάθε κρεοπώλης. Ποσώς μας ενδιαφέρει αν ο ιδιοκτήτης είναι μικρός ή μεγάλος επιχειρηματίας ή αν “ζει από αυτό” εφόσον οι επιλογές του βασίζονται στην αντικειμενοποίηση και την εκμετάλλευση άλλων αισθανόμενων όντων. Το ίδιο μίσος τρέφουμε και για όσους επιλέγουν να εργαστούν σε τέτοιους χώρους με τη γελοία δικαιολογία “δεν είχα άλλη επιλογή”…» γράφει η προκήρυξη, με υπογραφή Μέτωπο Απελευθέρωσης Ζώων (ALF), Αντισπισιστικός Πυρήνας Σφυροφόρων Καταδρομέων.
Το 2007 επιτέθηκαν στον Κυνηγετικό Σύλλογο της Θεσσαλονίκης απειλώντας στην προκήρυξη: «Κυνηγοί, η επόμενη σφαίρα θα είναι στα κεφάλια σας». Το 2008 στόχος έγινε το ΤΕΙ Θεσσαλονίκης, επειδή, όπως είπαν, έκαναν εκεί πειράματα με ζώα. Τον Αύγουστο και τον Σεπτέμβριο του 2010 χτύπησαν σε φάρμες εκτροφής γουνοφόρων ζώων. Τότε η οργάνωση Αντισπισιστική Δράση ανέβασε στο Διαδίκτυο προκήρυξη, αναλαμβάνοντας την ευθύνη για την απελευθέρωση 60.000 ζώων μινκ από εκτροφεία της Σιάτιστας και της Καστοριάς. «Αποφασίσαμε να χτυπήσουμε τη βιομηχανία γούνας και ειδικότερα τις σιχαμένες “πόλεις της γούνας” Σιάτιστα και Καστοριά. Είμαστε ενάντια στην καταπίεση, την εκμετάλλευση και τη φυλάκιση που αυτός ο πολιτισμός έχει δημιουργήσει απέναντι σε κάθε ζωντανό ον. Σε αυτές τις απελπισμένες μέρες ακόμη παλεύουμε για την ελευθερία. Να τρώτε βίγκαν στα οδοφράγματα».
Τον Απρίλιο του 2014, αντισπισιστές έκαναν επίθεση στη «Θεσσαλική Κρεαταγορά» του Βόλου, έσπασαν την τζαμαρία, έβαψαν συνθήματα και προκάλεσαν ζημιές σε φορτηγό μεταφοράς. Το Πάσχα του 2015 έκαψαν τρία αυτοκίνητα εταιρείας πουλερικών, με στόχους την απελευθέρωση συλληφθέντων μελών των «Πυρήνων της Φωτιάς», την απαγόρευση χρήσης του DNA ως αποδεικτικού στοιχείου, την εξόρυξη στις Σκουριές και την κρεατοφαγία. Τον Δεκέμβριο του 2016, οργάνωση ονόματι «Πράσινη Νέμεσις» έστειλε προκήρυξη λέγοντας ότι τοποθέτησε προϊόντα δηλητηριασμένα με χλωρίνη στα ράφια σουπερμάρκετ της Αττικής, επειδή κάποιες εταιρείες «ρυπαίνουν, αποψιλώνουν δάση και εκμεταλλεύονται τα ζώα».

ΠΗΓΗ: https://www.tovima.gr/2017/11/04/world/i-diethnis-tis-filozwikis-tromokratias/

Στόχος 12) Διασφάλιση των αειφόρων προτύπων κατανάλωσης και παραγωγής: Εδώ κρύβεται το περιορίστε το κρέας γιατί τα ζώα ρυπαίνουν το περιβάλλον. Φάτε και έντομα εν ανάγκη, έχει πει ο ΟΗΕ, έχουν πρωτεΐνες και δεν παράγουν CO²...Φυτέψτε και μπόλικο μεταλλαγμένο καλαμπόκι για βιοκαύσιμα. Όλες αυτές οι πολιτικές κάνουν καλό στο περιβάλλον, γιατί θα το απαλλάξουν με μαθηματική ακρίβεια από εκατομμύρια πληθυσμών κι έτσι θα αδειάσει ο πλανήτης από τον “κακό” άνθρωπο που επηρεάζει με την ύπαρξή του το κλίμα. (σ.σ. από την παρουσίαση της παγκοσμιοποιητικής ''Ατζέντας 2030'' στο προηγούμενο ιστολόγιό μας)

Το Εωσφορικό Δείπνο του Κάιν

Ο μάγος θα πρέπει να χρησιμοποιήσει λίγο κρέας, ελαφρώς ψημένο, για να το καταναλώσει συμβολικά ως τη σάρκα του Άβελ και λίγο κρασί για να το πιει συμβολικά ως το Αίμα του Άβελ.
Στον βωμό θα πρέπει να βρίσκονται η Μαύρη Φλόγα με κάποιο μαύρο κερί ή κεριά και ένας μαύρος καθρέφτης κοντά στο βωμό σε θέση ώστε να μπορείτε να κοιτάξετε μέσα σε αυτόν κατά τη διάρκεια της Επίκλησης (σημείωση ιστολογίου: αν δεν μπορείτε να βρείτε σε μαύρο χρώμα τίποτα απ’ όλα αυτά, προτείνεται να τα χρωματίσετε ή να τα τυλίξετε με μια μαύρη μονωτική ταινία για να αλλάξει το χρώμα τους). Το κύπελλο για το κρασί που θα χρησιμοποιήσετε στο τελετουργικό να είναι το παραδοσιακό δισκοπότηρο σας.

Έπειτα πείτε τα παρακάτω:

«Είμαι αυτό που ήταν η πρώτη πέτρα με τη σάρκα του Άβελ.
Του οποίου η τελευταία του πνοή αναρροφάται στη ζωή ως κυνόδοντας σε έναν πεσμένο ιερέα, μια εκκλησία βαμμένη μαύρη με το αίμα του φεγγαριού.
Η πεσμένη πέτρα απομάκρυνε απρόθυμα την άγνοια του Κάιν, ο οποίος δεν ήταν πλέον ως Άβελ, όταν η λεπίδα έσκισε τη σάρκα οι μύγες άκουσαν αυτό το εκλεπτυσμένο κάλεσμα.
Σαν τον ήχο του δέρματος τεντωμένο και ένα κρανίο ραγισμένο και ανοιχτό σαν ένα πέος πριν να αποσυρθεί από τη στιγμή της
εκσπερμάτωσης πάνω στα στήθια μιας πόρνης.
Αυτή τη στιγμή, όταν η λεπίδα και η πέτρα κατέστρεψε το πηλό του Άβελ. Έκανε τη δίψα της Λίλιθ να αυξηθεί, όπως τα φίδια που γλιστράνε από το αιδοίο της και χορεύουν πάνω στη σπονδυλική στήλη μου, καίγοντας του τένοντες, όσο ο Σατανάς κάθεται και βλέπει»

Κοίτα μέσα στον καθρέφτη και φαντάσου τον εαυτό σου:

‘’Ένας δράκος ξύπνησε μέσα στη σάρκα μου, το σάλιο του γλοιώδη γυμνοσάλιαγκα στη νεκρή σάρκα του Άβελ έχει αναφλεγεί στην Μαυρισμένη Φλόγα του Φιδιού και τότε αυτή η φωτιά ανήλθε πάνω σε μένα.
Από αυτή τη στιγμή του θανάτου αναδύθηκε η ζωή, ένας λύκος του οποίου το παλλόμενο μέλος παραβίασε με καλωσόρισμα να εγκαταλείψει την πόρνη που επιδίωξε τη σάρκα της Λίλιθ, γύρισε ανοιχτό και έσταξε το σαγόνι προς τα επάνω προς τον καυτό ήλιο, το οποίο επισκιάζεται από τη Σελήνη και ένα φίδι σφύριξε προς το φεγγάρι με τους κυνόδοντες και τη γλώσσα να γνωρίζει τα βάθη της μήτρας της δικής μου Πνευματικής μητέρας, η Λίλιθ μέσα σε μένα αυτή τη στιγμή του οργασμού και του θανάτου!
Κάιν όπως είμαι τώρα ως θεός, ακόμα καταραμένος από τα πρόβατα της γαμημένης πλειοψηφίας, τις αγροτικές κοινότητές τους, καταγγέλλοντας αυτούς που αναζητούν μια απομόνωση πέρα από την κατανόησή τους. Ο Σατανάς είναι το όνομά σου, όπως ο πατέρας μου, ο Διάβολος!’’

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΤΙΛΕΤΟ ΚΑΤΩ ΚΑΙ ΚΡΑΤΗΣΤΕ ΤΟ ΔΙΣΚΟΠΟΤΗΡΟ ΨΗΛΑ

‘’Οι καρποί του Κρανίου έχουν ανοίξει, πίνοντας βαθιά από το
το αίμα και το δηλητήριο του Κυπέλλου από ένα πνεύμα λιγότερο κρανίο, καταβρόχθισα και έψαξα το Θηρίο μέσα! Ο Δαίμονάς μου τώρα τροφοδοτήθηκε, γλεντώντας με τη θερμότητα και τη λαγνεία όπως ο σχισμένος πυρήνας μιας γυναίκας, του οποίου η γλώσσα του φιδιού με χτύπησε ελαφρά για να ρίξω τον σπόρο μέσα στη δαγκωμένη θαυμάσια μήτρα’’

»Να πιει το αίμα του πατέρα μου στην τιμή
του Ήλιου και της Σελήνης!»

ΠΕΙΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΣΚΟΠΟΤΗΡΟ

COENA DOMINI SATHANAS

ΜΕΡΟΣ ΙΙ

Η σάρκα ας αντέξει στο πιάτο του κρέατος:

‘’Ιδού, η σάρκα είναι η τροφή των σκιών, ας φάμε αυτό το κρέας σε ανάμνηση της πρώτης πτώσης της πέτρας και της
λεπίδας, ας δοξάσουμε το σκοτάδι που άφησε ο Κάιν ψηλά ως ο
γιος του Θηρίου!’’

Το αίμα:

‘’(Κρατώντας το δισκοπότηρο) – Ας πιούμε προς τιμήν του πρώτου διαχωρισμού του αίματος, η πρώτη διψασμένη λάμψη του λύκου για τη λεία του, η πρώτη γεύση από το ελιξίριο της ζωής που τρέφεται το δέρμα της Μεγάλης Πόρνης, που πολύ επιθυμούν διακορεύοντας την Παναγία, για να γίνει σαν τη δική μας πόρνη. Ας πιούμε προς τιμήν του Σαμαέλ, ο Πατέρας και ο Υιός Κάιν. Με αυτό αίμα κάνε τα μάτια μας ανοιχτά!’’

Η Θυσία:

‘’(Τελετή) – Καταστρέψτε τις εικόνες με τις οποίες είστε εξοικειωμένοι στη ζωή σας, οι οποίες αφορούν μια μορφή στασιμότητας και καταστολής – θρησκευτικής ή άλλης. Δημιουργήστε μια ατμόσφαιρα από βλασφημία και
αυτο – απελευθέρωση’’

ΠΗΓΗ: MICHAEL W. FORD – BEGINNING LUCIFERIAN MAGICK 

THE LUCIFERIAN SUPPER OF CAIN

The practitioners should have some meat, prepared medium
rare or even rare to consume symbolic of the Flesh of Abel.
The witches will also need to have some wine or ale symbolic
of the Blood of Abel. If vegan, improvise.
The altar may feature the Black flame, other candles may
burn as well. You may have a black mirror near the altar or
hanging, it is meaningful to stare into as you invoke – it
relates back to the self.
The cup used in the ritual would be your traditional chalice,
or even opportunity presents itself- a Kapala or skull cap.

DAGGER SHOULD BE RAISED UP

Recite:

«I am that which first caressed stone with the flesh of Abel
Whose last breath sucked at life as fangs on a vagina sucking
at the feverish cock of a fallen priest, a church painted black
with the blood of the moon.
The falling rock tore away the ignorance of Cain, who was no
longer as Abel, when the blade tore into flesh the flies heard
this delicate call
Like the sound of leather stretching, and a skull cracking
open as a cock being withdrawn from the moment of
ejaculation upon a whores beasts
At the moment when the blade and stone destroyed the clay
of Abel Did the thirst of Lilith grow, like serpents slithering
from her cunt And danced upon my spine, burning tendons
as Satan stood watching’’

LOOK INTO MIRROR AND VISUALIZE SELF

A dragon woke in my flesh, the slug-slimed saliva of the dead
flesh of Abel was ignited in the Blackened Lightening of a
Serpent, and did then this fire arise up to me.
fn this moment of death did life emerge, a wolf whose
pulsating member violated with welcomed abandon the
whore who sought the flesh of Lilith, turned gaping and
dripping jaw up towards the burning sun, which was eclipsed
by the Moon, and a serpent hissed towards the moon with
fangs and tongue knowing the depths of the womb of my own
Spiritual mother, Lilith unto me at the moment of orgasm
and death!

Cain as I am now as a God, yet cursed by the sheep fucking
majority, their farming communities denouncing those who
seek a isolation beyond their understanding. Satan be thy
name, as my father the Devil!

PUT DAGGER DOWN & HOLD CHALICE UP

The fruits of the Skull had opened up, drinking deep of the
blood and venom of the Cup from a spirit-less skull, did I
devour and seek the Beast within! My Demon was now fed,
feasting with the heat and lust as the torn core of a woman,
whose serpent tongue flickered me to spilling seed in her
teeth ripping womb.

‘’ drink the blood of my father in the honor
of the Sun and the Moon!’’

DRINK FROM CHALICE
COENA DOMINI SATHANAS
PART II

The Flesh HOLD UP PLATE OF MEAT:

Behold, the flesh is the nourishment of the shadows, let us
eat this flesh in remembrance of the first falling stone and
blade, let us praise the darkness which lifted Cain up as the
Son of the Beast!

The Blood:

(Holding the Skull cup or chalice) – Let us drink in honor of
the first blood split, that first hungering gleam of the wolf on
its prey, the first taste of the elixir of life which nourished
the skin of the Great Whore, that very desire which deflowers
the Holy Virgin, who became as our whore. Let us drink in
honor of Samael the Father and Cain the Son. With this
blood do our eyes open!

The Sacrifice:

(Ceremonial) – Destroy images you are familiar with in your
life which are concerning a form of stagnation and repression
– religious or other. Create an ambience of blasphemy and
self-liberation.