(σ.σ. ο πραγματικός λόγος που διαδηλώνουμε με κάθε μέσο, άρα και βιαίως αν χρειαστεί σε περίπτωση που καταλυθεί το Σύνταγμα, όπως πολύ εύστοχα έγραψε άρθρο που δημοσιεύσαμε): […Τα ΜΜΕ θα συνεχίσουν να προσφέρουν το άλλοθι που χρειάζεται ο καθένας, για να ενδώσει. Και γνωρίζουμε πως υπάρχουν αρκετοί που δεν χρειάζονται καν άλλοθι. Οι δούλοι δεν μπορεί παρά να αναπαράγουν δούλους και να αισθάνονται καλά μόνον δίπλα σε άλλους δούλους…Γιατί, αυτοί οι εμβολιασμοί (πειραματικές γονιδιακές θεραπείες για την ακρίβεια) δεν θα είναι οι τελευταίοι. Θέλουν να θεσπίσουν τέτοιου τύπου εμβολιασμούς σε παγκόσμια κλίμακα μία ή και δύο φορές κάθε έτος – στο διηνεκές και για πάντα. Αυτά θα καταγράφονται λεπτομερώς στο πιστοποιητικό εμβολιασμού, το οποίο στην πραγματικότητα θα είναι μια εφαρμογή (σε πρώτη φάση σε ένα «έξυπνο» τηλέφωνο), που θα λειτουργεί ως κανονική – και σταδιακά, με τον καιρό, ως μόνη νόμιμη – ταυτότητα. Εκεί θα υπάρχει όλη η ζωή του καθενός. Η ύπαρξη και λειτουργία του ηλεκτρονικού «πορτοφολιού» θα προϋποθέτει το ότι ακολουθείς κανονικά το εμβολιαστικό πρόγραμμα. Με δεδομένο ότι κάποια στιγμή το νόμισμα προβλέπεται να ψηφιοποιηθεί πλήρως, το να κάνει κάποιος την οποιαδήποτε συναλλαγή είναι αναγκαία για να ζήσει, θα προϋποθέτει το ότι έχει κάνει τα εμβόλιά του. Αυτό θα είναι ένα επόμενο στάδιο της «επανεκκίνησης». Θα έρθει η στιγμή, που οι τράπεζες θα θέσουν εκτός λειτουργίας τα «χαρτιά» και το κράτος θα επιβάλλει ως μόνες νόμιμες συναλλαγές τις ηλεκτρονικές. Εν ολίγοις, δεν εμβολιάζεσαι, δεν μπορείς να συνδιαλλαγείς και άρα να ζήσεις. Οι απειλές που εκτοξεύονται σήμερα είναι απλός προάγγελος αυτού του μέλλοντος…]
- ΠΑΜΕ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΓΙΑ ΚΑΦΕ ;;;
Όταν στην αρθρογραφία μας γράφονταν ότι οι μαζικές διαδηλώσεις απέναντι σε ένα κυβερνητικό μέτρο μπορούν να φέρουν το επιθυμητό για τους αντιδρώντες αποτέλεσμα αναγκάζοντας τους κυβερνητικούς να το αποσύρουν αν θέλουν να παραμείνουν στην εξουσία, κάποιοι έγραφαν ή έλεγαν ότι με τις ειρηνικές διαδηλώσεις δεν αλλάζει τίποτα φέροντας ως παράδειγμα τα Μακεδονικά συλλαλητήρια που προδόθηκαν τελικά (ναι αλλά ο ΣΥΡΙΖΑ έχασε την εξουσία έπειτα και εξαιτίας της μεγάλης απώλειας ψήφων απ’ τη Βόρεια Ελλάδα) ή ότι μόνο με τη βία αλλάζει κάτι (συνεχίζοντας όμως να κερδίζει χρόνο εξουσίας η κάθε κυβέρνηση παρουσιαζόμενη ως ‘’θύμα τρομοκρατών που απειλούν τη Δημοκρατία’’ κερδίζοντας την υποστήριξη του υπόλοιπου παθητικού και τρομοκρατημένου κόσμου) ή ότι αλλάζουν τα πράγματα παρά μόνο στις Εκλογές (ναι αλλά μέχρι τότε μπορεί να μην υπάρχει πια ούτε η ίδια η Ελλάδα στο χάρτη).
Η διάψευση όλων αυτών όμως ήρθε πανηγυρικά και πάλι από τη χριστιανική Εκκλησία που κατάφερε να συνεχίζει να λειτουργεί ανυπότακτα σε σχέση με την υπόλοιπη κοινωνία (από το τωρινό φθινόπωρο και έπειτα), χωρίς να κάνει τίποτα απ’ όλα αυτά που μας έλεγαν εκείνοι οι βλάκες στρατηγικά και τους οποίους φυσικά ουδέποτε ακούσαμε. Και αυτό το πέτυχε, γιατί απλούστατα εντόπισε σαν και εμάς το ΤΡΩΤΟ σημείο της παγκοσμιοποίησης, που δεν είναι άλλο από την ανάγκη μαζικής συναίνεσης του κόσμου στα σχέδιά της ώστε να μπορεί να λειτουργήσει, διότι και όπως ξαναγράψαμε, αν η πλειοψηφία συνεχίσει φανατικά να χρησιμοποιεί μετρητά χρήματα αντί για ηλεκτρονικές συναλλαγές λόγου χάρη ή να μην κάνει τα εμβόλια κατά του Κορωνοϊού παραθέτοντας πιστοποιητικό για αυτό οπουδήποτε, τότε όλος αυτός ο σχεδιασμός που εκμεταλλεύεται και την πανδημία (ενδημία πλέον σαν της γρίπης όπως εξελίχτηκε) του Κορωνοϊού, αποτυγχάνει να ξεδιπλωθεί παραπέρα όπως επισήμανε σχετικό δημοσίευμα σε άρθρο μας:
[…Με την εξέλιξη των ΜΜΕ, στόχευσαν στην κατάκτηση του μυαλού του καθενός, στην δέσμευση και καθοδήγηση του ανθρώπινου πνεύματος. Η τωρινή επιχείρηση στοχεύει στην κατάκτηση και του φυσικού σώματος του καθενός. Το σώμα του καθενός θα ανήκει στο κράτος, σε ιδιωτικούς οργανισμούς και κατ’ επέκταση στην διεθνή ελίτ. Και θα ανήκει κυριολεκτικά, εφόσον η ίδια η φυσική και κοινωνική επιβίωσή του θα εξαρτάται από αυτό. Το κρίσιμο σημείο είναι η διασύνδεση της παροχής ιατρικών δεδομένων, ή της επιβολής ιατρικών πράξεων με την δυνατότητα ηλεκτρονικών οικονομικών συναλλαγών, δηλαδή την δυνατότητα φυσικής επιβίωσης σε μια υποτιθέμενη «κοινωνία». Τότε, δεν θα μπορείς να ρωτάς τί εμβόλιο θα σου κάνουν, αν είναι mRNA, ή DNA ή ότι άλλο. Εσύ θα ξέρεις ότι πρέπει να κάνεις ένα εμβόλιο για κάποιον κορωναϊό ή για την Δέλτα, Έψιλον, ή Ωμέγα παραλλαγή του. Από εκεί και πέρα… «οι ειδικοί ξέρουν». Τώρα όμως μπορείς ακόμα. Τώρα χρειάζονται τη συναίνεσή σου για να εγκαθιδρύσουν κοινωνικά τα πιστοποιητικά εμβολιασμού. Ο εμβολιασμός του 70% ή 80% του πληθυσμού που θέλουν να επιτύχουν αφορά ακριβώς αυτήν την «κοινωνικοποίηση», τόσο των πιστοποιητικών όσο και του δικαιώματος του κράτους να επεμβαίνει στο σώμα σου με ιατρικές πράξεις. Εάν πετύχουν αυτά τα ποσοστά – και σήμερα απέχουν αρκετά ακόμα από κάτι τέτοιο – τότε ευκολότερα θα μπορέσουν να πιέσουν και το υπόλοιπο «αδιάλλακτο» 20%, ώστε είτε να υποταχθεί είτε να βρεθεί στο δίλημμα να θέσει εαυτόν εκτός «κοινωνίας» με ότι αυτό συνεπάγεται. Έτσι μεταφράζεται στον αληθινό κόσμο το περίφημο «χτίσιμο του τείχους ανοσίας». Δεν είναι πραγματικά ένα εξαιρετικό όνομα; Και μπροστά σε μια τέτοια εφιαλτική προοπτική απειλούν οι κυριολεκτικοί δούλοι της εξουσίας ότι δεν θα μπαίνουμε στα γήπεδα, στις συναυλίες και στα καφέ. Ότι οι εργοδότες θα τολμούν να μην μας προσλαμβάνουν για τέτοιους λόγους. Εάν απειλούν χυδαία τώρα που δεν μας έχουν ακόμη «στο χέρι», όταν θα συμβεί αυτό τί θα κάνουν;…]
Κατανοούμε συνεπώς ότι για να φτάσουν έπειτα στο τέλος του σχεδιασμού τους που διαβάσατε στην εισαγωγή του παρόντος άρθρου και για αυτό αγωνιζόμαστε εκεί έξω, αφού ένας άνθρωπος που δεν θα έχει λόγο ούτε καν πάνω στο ίδιο του το σώμα είναι αδύνατον να έχει τον οποιονδήποτε προς υπεράσπιση και της θρησκείας του (σαν τη δική μας σατανική), χρειάζονται υποχρεωτικά τη συναίνεση περισσότερων δούλων τους για να μην αντιδράσουν ποτέ εφ’ όσον θα συμφωνούν οι ίδιοι τους με ετούτη στη σκλαβιά! Δίνοντας μάλιστα και τα διαπιστευτήριά τους με ένα τέτοιο πιστοποιητικό εμβολιασμού που παρέχει όμως τη δυνατότητα ελέγχου όλων των προσωπικών του στοιχείων, μέχρι και από τον ταβερνιάρη της γειτονιάς! Διότι, αν δεν ήταν έτσι τα πράγματα και κάναμε εμείς λάθος επειδή είμαστε τάχα μου ‘’συνωμοσιολόγοι’’, τότε το συγκεκριμένο πιστοποιητικό για παράδειγμα που ουδέποτε ζητήθηκε για άλλη πιο θανατηφόρα μάλιστα ασθένεια (π.χ. κανείς μαγαζάτορας ή εργοδότης δεν ζήτησε ποτέ πιστοποιητικό ότι δεν πάσχει κάποιος από Έιντζ ας πούμε για να τον δεχτεί στο μαγαζί ή στη δουλειά αντίστοιχα), θα ήταν έστω μια απλή γραπτή βεβαίωση χωρίς γραμμωτούς κώδικες ώστε να διαβάζεται και κάθε άλλο προσωπικό μας στοιχείο πέρα από την πιστοποίηση του εμβολιασμού για τον Κορωνοϊό (π.χ. κάποιος μαγαζάτορας θα μπορούσε κάλλιστα να μάθει τα στοιχεία ταυτότητας ενός εμβολιασμένου και να ανοίξει μετά μαγαζί στο δικό του όνομα ή να κάνει την οποιαδήποτε άλλη παρανομία γνωρίζοντας όλα αυτά τα προσωπικά στοιχεία του οποιουδήποτε που μπαίνει στο μαγαζί του). Αν το συνδυάσουμε τώρα και με τις χρηματικές συναλλαγές, καθίσταται αυτονόητο πως από τη στιγμή που παύει πλέον να υπάρχει υλικό χρήμα στη τσέπη κάποιου (δηλ. χαρτονομίσματα) παρά μόνο ηλεκτρονικό, τότε πανεύκολα αφήνει τη ζωή του να καθορίζεται από τους διαχειριστές του χρήματός του (π.χ. τράπεζα ή βάση δεδομένων) που ανά πάσα στιγμή θα μπορούν να απειλήσουν τη φυσική του επιβίωση (π.χ. να ‘’μπλοκάρουν’’ το ηλεκτρονικό πορτοφόλι του και να μην μπορεί να αγοράσει έπειτα ούτε ψωμί) αν δεν είναι υπάκουος στο οτιδήποτε του επιβάλλεται στην καλύτερη περίπτωση (αν δεν του κλέψει κιόλας το ηλεκτρονικό του πορτοφόλι με ΟΛΑ του τα χρήματα κάποιος χάκερ), ενώ στη χειρότερη ενός ηλεκτρονικού ‘’μπλακ άουτ’’ του παγκόσμιου συστήματος να ψοφήσει από την πείνα (αφού μόνο ηλεκτρονικές συναλλαγές θα επιτρέπονται για ό,τι και αν αγοράσεις) ή να μην μπορεί να μπει ούτε καν μέσα στο ίδιο του το σπίτι σε περίπτωση που πάλι με ηλεκτρονικά μέσα θα γίνεται η πρόσβαση (π.χ. με κωδικό σε υπολογιστή αντί με κλειδί σε πόρτα).
Αυτή είναι η ‘’πρόοδος’’ με άλλα λόγια που ευαγγελίζονται όλοι αυτοί οι δούλοι που θέλουν να κάνουν και εμάς να γίνουμε σαν τα μούτρα τους, και στην περίπτωση του υποχρεωτικού εμβολιασμού κατά του Κορωνοϊού παραβιάζοντας όλες τις κατοχυρωμένες συνταγματικά ελευθερίες μας από άτομα που υποτίθεται ότι υπερασπίζονται την αντιφασιστική ελευθερία, χωρίς να διαφέρουν όμως σε τίποτε από κάθε θρησκόληπτο άτομο σαν εμάς όταν και εκείνοι παραδίδουν μέχρι και το σώμα τους για να το κάνει ό,τι θέλει ο οποιοσδήποτε για το ‘’καλό’’ του, αφού το λέει η Επιστήμη τους όπως παρομοίως όμως κάθε θεός οποιασδήποτε θρησκείας και για τους δικούς του πιστούς στο τι να κάνουν με το δικό τους σώμα (π.χ. νηστεία). Το δε νομικό πρόσχημα τώρα που επικαλούνται περί προστασίας της δημόσιας υγείας που πρέπει να επιβάλλει υποχρεωτικό εμβολιασμό σε όλους μας μέσα στην κοινωνία, μέσα από την αρθρογραφία μας στο θέμα ‘’Πανδημία’’ θα αντιληφθείτε τόσο ότι και οι εμβολιασμένοι συνεχίζουν να απειλούν τη δημόσια υγεία όταν επίσης κολλάνε και μεταδίδουν Κορωνοϊό κινδυνεύοντας και πάλι να καταλήξουν σε νοσοκομείο, όσο και ότι δεν μιλάμε για πανδημία επιπέδου πανούκλας ή πανώλης ας πούμε που σκότωνε εκατομμύρια κόσμο ώστε να αιτιολογηθεί μια τέτοια απειλή κατά της δημόσιας υγείας απ’ όσους δεν εμβολιάζονται, αλλά με ελάχιστη θνητότητα που γίνεται όλο και μικρότερη όσο μεταλλάσσεται κάθε τέτοιος Κορωνοϊός, παρά μόνο σε ηλικιωμένα άτομα, παχύσαρκους και με υποκείμενα νοσήματα ανθρώπους για να καταστεί πιθανόν θανατηφόρα για τους ίδιους (σ.σ. οι υπόλοιποι περνάνε τον ιό ασυμπτωματικά ή με ελαφριά συμπτώματα επιπέδου γρίπης).
Μία ακόμα απόδειξη τώρα ότι όλα αυτά τα περιοριστικά μέτρα δεν έχουν να κάνουν με καμιά προστασία δημόσιας υγείας, είναι όταν βλέπουμε πως δεν εφαρμόζονται και στις Εκκλησίες όπως πολύ εύστοχα επισήμανε κάποιος στη φωτογραφία που παραθέσαμε στην αρχή αυτού του άρθρου μας. Αν με άλλα λόγια ήταν πράγματι τόσο θανατηφόρος αυτός ο ιός και έπρεπε υποχρεωτικά να εμβολιαστούν όλοι ώστε να προστατευθεί η δημόσια υγεία όπως προπαγανδίζεται, τότε και οι πιστοί θα έπρεπε να κάνουν ‘’ράπιντ’’ τεστ σε ιδιωτικές κλινικές πληρώνοντάς το από την τσέπη τους για να μπούνε σε εκκλησία όπως παρομοίως για να πάνε στη δουλεία τους! Από τη στιγμή όμως που συνεχίζανε να πηγαίνουνε μέχρι τώρα στις δουλειές τους και σε χώρους εστίασης σαν τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς (π.χ. στιβαγμένοι στο μετρό ο ένας πάνω στον άλλον) χωρίς να κάνουν το συγκεκριμένο τεστ παρά μόνο αυτό που αγόραζαν από το φαρμακείο τζάμπα, αλλά και παρά μόνο φορώντας μάσκες προηγουμένως πριν υπάρξει κάθε τέτοιο τεστ, τότε αυτό σημαίνει ότι καμιά δημόσια υγεία δεν κινδυνεύει από ανεμβολίαστους (παρά μόνον οι ίδιοι τους αν αρρωστήσουν εφ’ όσον οι εμβολιασμένοι δεν κινδυνεύουν όπως μας λένε) όταν μπορεί να συνεχίζει να πηγαίνει κάποιος στη δουλεία του και να μπαίνει σε λεωφορεία ή μετρό, χωρίς κανένα τεστ και κανένα εμβόλιο, φορώντας παρά μόνο τη μάσκα του! Κατά συνέπεια, όποιος θέλει να πάψει να φοράει μάσκα όταν μπαίνει σε κλειστούς χώρους ή σε συνωστισμένους, τότε θα πρέπει να κάνει τεστ ή εμβόλιο σύμφωνα με αυτή τη κυβερνητική λογική που γνωρίσαμε (από την πρώτη καραντίνα μέχρι σήμερα) ώστε να παραμένει προστατευμένος από τον Κορωνοϊό. Οτιδήποτε άλλο ακούγεται από κυβερνητικά χείλη και δημοσιογραφικά τους φερέφωνα, εξυπηρετούν απλά τον περιγραφόμενο παγκοσμιοποιητικό σχεδιασμό που παραθέσαμε πρωτύτερα και ο οποίος για να μπορέσει να υλοποιηθεί αδιαμαρτύρητα, θα πρέπει να επικαλεστεί προστασία δημόσιας υγείας με πρόσχημα τον Κορωνοϊό! Από τη στιγμή όμως που παραβιάζει συνταγματικά κατοχυρωμένα δικαιώματα όπως υπενθυμίζουμε παρακάτω φωτογραφικά και εφ’ όσον δεν πιάσουν τόπο οι μαζικές διαδηλώσεις απέναντι σε ετούτη την κυβερνητική παρανομία, τότε και μόνο τότε (για να μην μπορεί η κυβέρνηση να παρουσιαστεί πια ως ‘’θύμα τρομοκρατών’’ στα μάτια του κόσμου) βάσει του Συντάγματός μας επιτρέπεται και η ένοπλη αντίσταση από τον λαό (σ.σ. ειδάλλως δεν θα ανέφερε ότι μπορεί να γίνει με κάθε μέσο, παρά μόνο με διαδηλώσεις ή Εκλογές ή με ποιους συγκεκριμένους τρόπους ώστε να αποκλεισθεί ο ένοπλος ως παράνομος):
Η ακροτελεύτια διάταξη του Συντάγματος (άρθρο 120 παρ. 4) ορίζει: "Η τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Ελλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία"
Συνοψίζοντας λοιπόν την όλη κατάσταση και εφ’ όσον συνεχίζουν να μας προκαλούν οι κυβερνητικοί επηρεάζοντας και τη δική μας ζωή (και έτσι δημοσιεύουμε πάλι άρθρο για τον Κορωνοϊό), θα λέγαμε ότι 1ον) καμιά ελευθερία δεν κερδίζει κάποιος εμβολιασμένος κατά του Κορωνοϊού παίρνοντας και πάλι τη ζωή του πίσω (όπως παραμυθιάζει τον εαυτό του εκτός και αν είναι πράγματι βλάκας), παρά θα χάνει όλο και περισσότερες όσο συνεχίζει να υποτάσσεται, αφού κανένας κατακτητής δεν σταματάει ποτέ απέναντι σε απαθείς και δουλικές μάζες που δεν του εναντιώνονται, 2ον) όλα τα υγειονομικά μέτρα που έχουν παρθεί μέχρι τώρα δεν έχουν να κάνουν με καμιά προστασία δημόσιας υγείας απ’ τον Κορωνοϊό (π.χ. στην πρώτη καραντίνα πριν βγει εμβόλιο και τεστ πάλι συνωστίζονταν κόσμος σε λεωφορεία διασπείροντας τον ιό όπως και οι λαθρομετανάστες που τους έβαζαν κρυφά στις γειτονιές σας δίχως κανένα μέτρο προστασίας όσο ήσασταν κλεισμένοι σπίτι), παρά μόνο με την υλοποίηση προαναφερόμενων παγκοσμιοποιητικών σχεδιασμών που προσπαθούν να επιβληθούν υποχρεωτικά υπό το πρόσχημα του Κορωνοϊού (για να μην υπάρχουν γενικευμένες αντιδράσεις του κόσμου που θα τους ανέτρεπαν αυθημερόν κιόλας), και 3ον) απέτυχαν όλα αυτά να επιβληθούν στη χριστιανική Εκκλησία (παρά μόνο η χρήση μάσκας σε κάποιες όσο ήταν ανοιχτές), αφού εντοπίζοντας σαν εμάς το τρωτό σημείο της παγκοσμιοποίησης που επισημάναμε (στην αρχή του άρθρου αυτού), εκβίασε με έμμεσο τρόπο τους κυβερνητικούς που δεν γίνεται να μη λάβουν σοβαρά υπόψη την απώλεια χιλιάδων ψήφων αν πάνε κόντρα στη χριστιανική Εκκλησία, σε σχέση με οποιαδήποτε άλλη θρησκευτική, πολιτική και ιδεολογική οργάνωση που αδυνατεί να πετύχει τον ίδιο εκβιασμό, τόσο εξαιτίας των κάποιων δεκάδων (άντε το πολύ εκατοντάδων) μελών της που δεν πετυχαίνει ίδια απώλεια ψήφων για τους κυβερνητικούς αν δεν κάνουν αυτά που θέλει, όσο και γιατί αδυνατεί να παρασύρει και τον υπόλοιπο κόσμο έξω σε διαδηλώσεις (π.χ. λόγω ελιτισμού της) όπως το καταφέρνει αντιθέτως η χριστιανική Εκκλησία (π.χ. στα Μακεδονικά συλλαλητήρια πήγαμε και εμείς ανάμεσα σε χιλιάδες κόσμο, όταν οι αναρχικοί απ’ την άλλη που υπερασπίστηκαν αντιθέτως τον εθνικισμό των Σκοπιανών εναντίον μας, δεν κατάφεραν να μαζέψουν πάνω από 50 άτομα προστατευόμενα από μπάτσους μάλιστα για να μην τους δείρουμε στην Καμάρα της Θες/νίκης όπως διαπιστώσαμε και εμείς οι ίδιοι μάλιστα).
Δεν χρειάζεται οπότε και πολύ στρατηγικό μυαλό για να καταλάβει κάποιος σατανιστής σαν εμάς ότι για να συνεχίζει να είναι ο ίδιος ανεξάρτητος και για να υπάρχει μελλοντικά η θρησκεία του από παγκοσμιοποιητικά κωλοτρυπίδια που θέλουν να την αντικαταστήσουν αθεϊστικά με την Επιστήμη (σ.σ. συνεχώς σου λένε να ακούς μόνο επιστήμονες και γιατρούς αντί ιερείς της θρησκείας σου) και να φέρουν έπειτα τη δική τους Πανθρησκεία (όπως ενθυμούμαστε παρακάτω από Μασονικό βιβλίο του εβραιομασόνου Ελιφάς Λεβί που παρουσιάστηκε στο προηγούμενο ιστολόγιό μας), τότε δεν έχει παρά να συνταχθεί με αυτούς που καταφέρνουν να μαζέψουν αντιδραστικά τόσο κόσμο (όπως η χριστιανική Εκκλησία που διαπιστώνουμε) ώστε να σωθεί και ο ίδιος μιας που δεν συνεχίζουμε να ζούμε σε Βυζάντιο ώστε να κινδυνεύει πλέον στον τόπο του από χριστιανούς ως αλλόθρησκος, παρά μόνο από παγκοσμιοποιητές σε κάθε τόπο όμως όπου και αν αποφασίσει να ξεφύγει (εκτός και αν αλλάξει πλανήτη δραπετεύοντας με διαστημόπλοιο):
‘’Γι’ αυτόν τον λόγο, ο Χριστός, πεθαίνοντας, έκρινε τους δημίους του. Και γι’ αυτόν τον λόγο ο Ιωάννης ο Χούσιος, ευρισκόμενος στην πυρά, κατακεραυνοβόλησε το σύνολο των κακών κι έκανε να κοκκινίσει αυτός που κρατούσε τότε την εξουσία του Σατανά. Γιατί οι βασιλείς αυτού του διεφθαρμένου κόσμου είναι τα τέκνα του διαβόλου, και οι ισχείς του είναι οι ισχείς της κολάσεως, και τολμούν να βασιλεύουν εν ονόματι του Χριστού’’
(σ.σ. κεφάλαιο ‘’Η Ελευθερία’’, σελ. 43)
‘’Ο Χριστός είναι το θύμα της ελευθερίας, ο καταστροφέας του εγκληματικού κόσμου και ο Θεός της επαναστάσεως…Όπως και ο Μωϋσής, διαφεύγει στην έρημο, και μπαίνει στον πειρασμό από το πνεύμα του εγωισμού, όμως του προκαλεί σύγχυση με την τριπλή του ισχύ, και ο ουρανός υποτάσσεται στον νικητή του Σατανά…Μιας και δεν μπορεί να λυτρώσει την πατρίδα του, ο Χριστός θα πεθάνει για ολόκληρο τον κόσμο…Αποκαλύπτεται στον κόσμο η τριπλή ανθρώπινη αξιοπρέπεια: ελευθερία, ισότητα, αδελφότητα. Διαφορετικά ο θάνατος, προσθέτει η εμπειρία των αιώνων. Και πράγματι ο θάνατος βασιλεύει όπου δεν θριαμβεύει η ζωή, και η ζωή είναι η ελευθερία, η ισότητα και η αδελφότητα’’
(σ.σ. κεφάλαιο ‘’Ο Χριστός’’, σελ. 59-60)
‘’Ιδού η λύση των αριθμών και η αιώνια επίδειξη της ενότητας. Ένας λαός, ένας Θεός, ένας νόμος, ένας βασιλέας. Κι ο Θεός θα είναι ο λαός, κι ο νόμος θα είναι ο Θεός, κι ο βασιλέας θα είναι ο νόμος. Η δικαιοσύνη και η ειρήνη θα βασιλεύσουν επί πάντων, κι όλοι θα έχουν ως διερμηνέα έναν υπηρέτη του λαού, βοηθούμενο από ένα συμβούλιο σοφών ανθρώπων, που θα είναι ο φρουρός των θησαυρών του Κράτους. Οι θησαυροί του κράτους θα είναι η σοφία και η αγάπη. Ο χρυσός θα χρησιμεύει πια μονάχα για να φτιάχνουμε αγάλματα σπουδαίων ανθρώπων. Ο βασιλιάς θα είναι ένας άνθρωπος του μόχθου που θα θυσιάζεται για όλους: επίσης, θα επιθυμεί να απαλλαγεί απ’ αυτό το φορτίο, και η μόνη του φιλοδοξία θα είναι η μεγαλύτερη αγάπη των ανθρώπων. Ο λόγος του βασιλιά θα είναι ο λόγος του νόμου. Επίσης, θα είναι δίκαιος όπως η ζυγαριά και κοφτερός όπως το ξίφος. Γιατί ο βασιλιάς θα είναι ο αντιπρόσωπος του λαού, κι ο λαός θα είναι μονάρχης και υπέρτατος αρχιερέας: ο άνθρωπος θα ζει και θα βασιλεύει αθάνατος, και θα είναι ο άνθρωπος – Θεός, ο λαός – Χριστός, ο ενσαρκωμένος Λόγος. Κι όταν ο Χριστός γίνει λαός, θα παραδώσει τον κόσμο στα χέρια του πατέρα του, και θα πάει να καθήσει στα δεξιά του Θεού. Και η βασιλεία του δεν θα έχει τέλος. Αμήν’’
(σ.σ. κεφάλαιο ‘’Το Μέλλον’’, σελ. 112)
‘’Όλα τα χαρακτηριστικά που είχε παρουσιάσει η διαδοχική τέχνη των εθνών, θα συνενωθούν και θα σχηματίσουν την πλήρη εικόνα του Θεού. Η Ιερουσαλήμ θα οικοδομήσει τον ναό του Γιεχωβά πάνω στο πρότυπο που προφήτεψε ο Ιεζεκιήλ, κι ο Χριστός, νέος και αιώνιος Σολομών, θα ψάλλει εκεί, κάτω από τα φατνώματα τα φτιαγμένα από κέδρο και κυπαρίσια, τους γάμους του με την σύζυγο του άσματος. Όμως ο Γιεχωβά θα έχει αφήσει κατά μέρος τον κεραυνό του για να ευλογήσει και με τα δυο του χέρια τους μνηστήρες: θα εμφανισθεί χαμογελώντας ανάμεσα στους δύο συζύγους και θα αγαλλιάζεται ακούγοντας να τον αποκαλούν πατέρα. Ωστόσο, η ποίηση της Ανατολής, μέσα στις μαγικές αναμνήσεις της, θα εξακολουθεί να τον αποκαλεί Βράχμα και Δία. Η Ινδία θα διδάξει στα μαγεμένα κλίματά μας τους θαυμαστούς μύθους του Βισνού, κι εμείς θα δοκιμάσουμε, πάνω στο ακόμα ματωμένο μέτωπο του πολυαγαπημένου μας Χριστού, το τριπλό μαργαριταρένιο στέμμα της μυστικιστικής Τριμούρτι. Η εξαγνισμένη Αφροδίτη, κάτω από το πέπλο της Μαρίας, δεν θα κλαίει πια για τον Αδωνί της, ο Σύζυγος αναστήθηκε για να μην πεθάνει πια, κι ο καταχθόνιος κάπρος βρήκε τον θάνατο μέσα στην παροδική νίκη του. Εγερθείτε, ναοί των Δελφών και της Εφέσσου, ο Θεός του φωτός και των τεχνών κατέστη ο Θεός του κόσμου, κι ο Λόγος του Θεού θέλει κάλλιστα να αποκαλείται Απόλλων…Ας λατρεύσει η Ανατολή τον Ιησού Χριστό μέσα στα τζαμιά, πάνω στους μινεράδες μιας νέας Αγίας Σοφίας, ας ανυψωθεί ο σταυρός εν μέσω του μισοφέγγαρου…Όλη η γη ενδεδυμένη με πλούσια ενδύματα που της τα κέντησαν όλες οι τέχνες, δεν θα είναι παρά ένας θαυμάσιος ναός του οποίου ο αιώνιος ιερέας, θα είναι ο άνθρωπος…Όταν η ψυχή, έχοντας φθάσει σ’ ολόκληρη την ισχύ της, θα κατασκευάσει για τον εαυτό της ένα σώμα κατ’ εικόνα της. Εκεί θα είναι η βασιλεία των ουρανών επί της γης. Και τα σώματα θα είναι οι ναοί της ψυχής, όπως το αναγεννημένο σύμπαν θα είναι ο ναός του Θεού. Και οι ψυχές, και η μορφή και η σκέψη, κι ολόκληρο το σύμπαν θα είναι Θεός. Αμήν! Αμήν! Αμήν!’’
(σ.σ. κεφάλαιο ‘’Ο Ναός’’, σελ. 113-115)
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Ο Ελιφάς Λεβί γεννήθηκε στο Παρίσι στις 8 Φεβρουαρίου του 1810. Κατά την περίοδο από τα 22 έως τα 41 έτη του έγραψε το άνωθεν πανθρησκευτικό βιβλίο, γραμμένο δηλαδή δυο αιώνες πριν από τον δικό μας σημερινό, για
να δείτε από πότε υπάρχει τέτοιος παγκοσμιοποιητικός σχεδιασμός στα
θρησκευτικά με την Μασονική ‘’Ελευθερία-Ισότητα-Αδελφότητα’’, καταγεγραμμένος δημοσίως! Κατά συνέπεια, κάθε υπόνοια περί ''συνωμοσιολογίας'' ή περί ''σατανικής'' τάχα μου παγκοσμιοποίησης από τον οποιονδήποτε σήμερα (πλην όσων χριστιανών που το ισχυρίζονται αυτό για να μαζεύουν ή κρατάνε τρομοκρατημένους πιστούς στις εκκλησιές τους), καταδεικνύει είτε την παθητική αποδοχή του σχεδιασμού αυτού εφ' όσον δεν αντιδρά σαν εμάς είτε την προδοτική του συμμετοχή σε αυτόν.