Μετά τη μύηση που δώσαμε στην αντίστοιχη θεματική ετικέτα του παρόντος ιστολογίου για να γίνει κάποιος σατανιστής, σε αυτό το άρθρο θα δοθούν συνοπτικά κάποιες οδηγίες με παραδείγματα για το πως να κάνει κάποιος σατανικές τελετές έπειτα, είτε θα αφορούν τον ίδιο τον Σατανά είτε όχι, αλλά και κάποιες συμβουλές για να αυξηθούν οι πιθανότητες επιτυχίας κάθε τέτοιας δίνοντας ορισμένα τρικ ας τα πούμε έτσι, εφ’ όσον συμπλέει όμως η δική μας θέληση με αυτή των διαβολικών οντοτήτων που επικαλούμαστε για να μεσολαβήσουν ώστε να πετύχουμε αυτό που θέλουμε (π.χ. όπως κάνουν και οι χριστιανοί ζητώντας τη βοήθεια του θεού τους σε κάτι που θέλουν), ειδάλλως αν θέλουμε να το πετύχουμε με διαφορετικό τρόπο (π.χ. από δική μας ενέργεια φτιάχνοντας μια Σκεπτομορφή) χωρίς επίκληση, τότε δεν θα μιλάμε για σατανική τελετή για να μας απασχολήσει κάτι τέτοιο στο παρόν άρθρο. Κατά συνέπεια και όπως θα εξηγηθεί εν συνεχεία, από εμάς τους ίδιους εξαρτάται κατά πόσο θα πετύχει μια τελετή σε κάτι που ζητάμε σε περίπτωση που συμφωνεί σε αυτό η οντότητα/ες που επικαλούμαστε (σ.σ. για αυτό θα δοθούν συμβουλές για αυτό), ενώ όχι αν δεν συμφωνεί για το καλό μας (σ.σ. κάθε εμπόδιο για καλό που λέει και ο λαός μας) που δεν μπορούμε να γνωρίζουμε μελλοντικά (π.χ. μια διαβολική οντότητα εμποδίζει κάποιον να κατακτήσει μια γυναίκα κάνοντας μια τελετή για αυτό, έτσι ώστε να αποφύγει έναν δυσάρεστο χωρισμό που θα τον οδηγούσε σε κατάθλιψη ή αυτοκτονία μελλοντικά). Διαφορετικά, αν από μόνα τους θα μπορούσαν τα γραπτά ενός τελετουργικού να εκπληρώσουν αυτό που ζητείται, τότε το ίδιο αποτέλεσμα θα πετύχαινε μέχρι και ένας παπαγάλος που θα τον είχαν μάθει να μιλάει! Έχοντας λοιπόν κάποιος όλα αυτά τα γενικά κατά νου, μπορεί να κάνει μια σατανική τελετή ακολουθώντας κάποια υποχρεωτικά βήματα κατά σειρά, όπως παρουσιάστηκαν κατά λέξη στο προηγούμενο ιστολόγιό μας (κάνοντας σε αυτό τώρα μια σύνοψη).
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ
Υπενθυμίζουμε αρχικά ότι οι σατανικές μας τελετουργίες λαμβάνουν χώρα την ημέρα Δευτέρα και πιο συγκεκριμένα μετά τις 12 τη νύχτα της Κυριακής που αλλάζει η μέρα (που μπαίνει η Δευτέρα δηλαδή), μπορεί οποιαδήποτε ώρα να κάνει κάποιος τότε μια τελετή και πιο συγκεκριμένα στις 3 με 4 τη νύχτα αν θέλει να πετύχει κάτι πιο συγκεκριμένο για προσωπικό του όφελος (π.χ. θέλει να ρίξει κατάρα σε κάποιον ή να ζητήσει να εκπληρωθεί κάποια επιθυμία του) ή εναλλακτικά στις 11 με 12 το βράδυ της Δευτέρας πριν μπει η ημέρα Τρίτη έπειτα δηλαδή, διότι οι συγκεκριμένες ώρες είναι του Σατανά ή με άλλα λόγια Αυτός ασκεί τη μέγιστη επιρροή Του τότε. Χωρίς να θέλουμε να υποτιμήσουμε τώρα τους υπόλοιπους δαίμονες και τη δική τους αξία, διευκρινίζουμε ότι η ιστοσελίδα μας είναι σατανική και όχι δαιμονολατρική για να ασχολούμαστε ελάχιστα ή καθόλου με τον Σατανά, για αυτό ασχολούμαστε αντιθέτως ελάχιστα με τους υπόλοιπους δαίμονες σε μια τελετουργία δηλαδή που να αφορά αποκλειστικά κάποιον από αυτούς, για τον ίδιο λόγο που και ένας χριστιανός λόγου χάρη προσεύχεται σχεδόν πάντα στον Χριστό και όχι ή σχεδόν ποτέ στον Αρχάγγελο Μιχαήλ για παράδειγμα.
Όσον αφορά τώρα το στήσιμο του τελετουργικού χώρου έπειτα, ανεξαρτήτως τελετής που θα κάνετε και γιατί, θα πρέπει να βρίσκεστε σε κάποιο σκοτεινό χώρο εσωτερικό ή εξωτερικό ντυμένοι στα μαύρα το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα που είπαμε στην αρχή τους άρθρου αυτού. Τα αντικείμενα που θα πρέπει ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ να βρίσκονται στον όποιο βωμό μας (π.χ. μπορεί να είναι απλά ένα τραπεζάκι) θα πρέπει να είναι μια εικόνα ή αγαλματίδιο του Σατανά στη μέση (αν ακούτε ‘’μπλακ μέταλ’’ μουσική ιδίως, θα βρείτε αρκετές όπως και σύμβολα ή Σφραγίδες μέσα στα βιβλιαράκια των δίσκων της) σε κάποια υπερυψωμένη θέση (π.χ. βάλτε από κάτω του κάποια βιβλία) προσέχοντας όμως να ΜΗΝ χρησιμοποιήστε κάποια εικόνα ή αγαλματίδιο που να φέρει ορθή πεντάλφα στο μέτωπο παρά μόνο ανάποδη (σ.σ. αναφερόμαστε σε κάποια αγαλματίδια Μπαφομέτ με ορθή που όπως εξηγήθηκε από βιβλίο του δημιουργού τους Ελιφάς Λεβί ΔΕΝ αφορά κάτι τέτοιο τον Σατανά), τουλάχιστον ένα μαύρο κερί στα αριστερά (αν δεν βρίσκετε μαύρο τυλίξτε κάποιο άλλο με μαύρη μονωτική ταινία ή βάψτε το έτσι) και ένα κόκκινο στα δεξιά (σ.σ. αν βάλετε περισσότερα κεριά να είναι πάντα σε ζυγό αριθμό), ένα ξιφίδιο ή μαχαίρι μπροστά στο βωμό (σ.σ. ο γραφών χρησιμοποιεί ένα γνήσιο αντίγραφο ναζιστικής ξιφολόγχης των Ες Ες) και αν πρόκειται να κάψετε κάποιο χαρτί ή μια εβραιοχριστιανική εικόνα ή σύμβολο σε μια τελετή, θα πρέπει να έχετε ένα τασάκι ή οποιοδήποτε παρόμοιο αντικείμενο για καύση στο κέντρο του βωμού. Προς ενίσχυση της ενεργειακής δυνάμεως του χώρου του βωμού, μπορείτε αν θέλετε να βάλτε ένα καθρεφτάκι (αν δεν βρείτε μαύρο δεν πειράζει) στα αριστερά του βωμού κάτω από το μαύρο κερί και έναν ανεστραμμένο χριστιανικό σταυρό ή κάτι που να τον συμβολίζει (π.χ. αναποδογυρίστε μια Καινή Διαθήκη που τον έχει στο εξώφυλλο ή μια εικόνα του Χριστού) στα δεξιά του βωμού κάτω από το κόκκινο κερί. Αν δεν φοράτε πάνω σας, γιατί δεν έχετε, μια ανάποδη πεντάλφα σε μενταγιόν ή δαχτυλίδι, μπορείτε να σχεδιάσετε μια και να τη βάλετε κάπου στη μέση του βωμού για να τη βλέπουν τα μάτια σας. Αν θελήσετε να διαλογιστείτε σε κάποιο τέτοιο σύμβολο ή Σφραγίδα αναλόγως του είδους της τελετής, προσπαθήστε να αντιληφθείτε τρισδιάστατα το όποιο σχήμα για να γίνει ευκολότερη η εν λόγω προσπάθεια (σ.σ. στην εικόνα του βωμού που δίνεται στην αρχή αυτού του άρθρου, δίπλα στο μαύρο κερί υπάρχει μια τέτοια Σφραγίδα που είναι του Σατανά και η οποία απεικονίζεται με κόκκινο χρώμα σαν ένας διπλός σταυρός πάνω σε ένα πλαγιαστό αριθμό 8). Για να προσκαλέσουμε έπειτα την οντότητα της Σφραγίδας στην οποία διαλογιζόμαστε, επαναλαμβάνουμε συνεχώς και με αργό ρυθμό το όνομά της από μέσα μας όσο κοιτάζουμε τη Σφραγίδα της. Καμπανάκι: Μικρά καμπανάκια (π.χ. σαν αυτά που κρατάνε χριστουγεννιάτικες κούκλες Άγιου Βασίλη και μπορείτε από εκεί να ξηλώστε κάποιο για να το χρησιμοποιήστε) προαιρετικά χρησιμοποιούνται συνήθως μετά τη λήξη της εναρκτήριας προσευχής που θα διαβάστε παρακάτω, μετά την απαγγελία της επιθυμίας μας ή του καψίματος του χαρτιού που θα τη γράφει (αφού τη διαβάσουμε επίσης φωναχτά) πριν το κάψουμε σε ένα τασάκι και μετά τα τελευταία λόγια που λέμε στο κλείσιμο της τελετής, για να μεταφερθούν τα λόγια αυτά γρηγορότερα στον Πνευματικό Κόσμο (σ.σ. για αυτό παρομοίως χτυπάνε καμπάνες στις Εκκλησίες όταν διαβάζονται και εκεί πέρα δικά της λόγια από παπάδες).
ΑΝΟΙΓΜΑ ΤΕΛΕΤΗΣ
Αφού εξασφαλίστε λοιπόν έναν τελετουργικό χώρο με απόλυτη ησυχία κλείνοντας όλες τις ηλεκτρονικές συσκευές γύρω σας αν είστε σπίτι (π.χ. κινητό τηλέφωνο, τηλεόραση, υπολογιστή κ.α.) και ανάψτε τα κεριά του βωμού ώστε μόνο αυτά να φωτίζουν τον περιβάλλοντα χώρο, αρκετοί να αναρωτιέστε ενδεχομένως ΤΙ να επιλέξω να κάνω ως άνοιγμα μιας σατανικής τελετής και καθαγιασμού του χώρου (από επιβλαβείς ενέργειες στο περιβάλλον μας από άλλους ανθρώπους ή και του ίδιου του Βιβλικού Θεού). Η πιο σύντομη και απλοϊκή τώρα που προτείνουμε για εξοικονόμηση τελετουργικού χρόνου (π.χ. αν πρόκειται να κάνετε πολλά πράγματα που απαιτούν ώρα), είναι αυτή που δημοσιεύσαμε μέσα από ένα βιβλίο Διαβολικού Γνωστικισμού:
‘’Αρχικά, αν θέλετε μπορείτε να κάνετε έναν πολύ απλοϊκό καθαγιασμό του τελετουργικού σας χώρου (προς Σατανά πλευρά φυσικά) με μια τέτοια πρακτική Διαβολικού Γνωστικισμού. Όπως βρίσκεστε λοιπόν μπροστά στο βωμό μας, απλώστε το αριστερό σας χέρι προς το κέντρο του τελετουργικού σας χώρου ή του βωμού και το δεξιό σας χέρι να τεντωθεί προς τα έξω από αυτόν. Στη συνέχεια, περπατήστε γύρω από τον τελετουργικό χώρο σε περίπτωση που είναι μεγάλος ή γυρίστε απλά το σώμα σας αν είναι μικρός, έτσι ώστε να σέρνετε την ενέργεια με το δεξί σας χέρι και να ψέλνετε το όνομα του Διαβόλου ως ‘’He Vau He Yod’’ (Χε Βάου Χε Γιοντ) κατά τη διάρκεια κάθε περιστροφής σας αριστερόστροφα (δηλ. περπατώντας ή γυρίζοντας το σώμα σας αντίθετα προς τη φορά των δεικτών του ρολογιού). Ολοκληρώστε το αυτό επτά φορές και κάθε φορά που θα ολοκληρώνετε μια περιστροφή, να μην ξεχνάτε να προφέρετε αυτό το όνομα του Διαβόλου μπροστά στο βωμό σας με τη συγκεκριμένη στάση των χεριών που είπαμε. Ξεκινάτε δηλαδή την περιστροφή του σώματος ή το περπάτημα κοιτώντας τον βωμό και όταν ολοκληρωθεί η περιστροφή φτάνοντας ξανά σε αυτόν, λέτε αυτό το όνομα, με τη διαδικασία αυτή να επαναλαμβάνεται επτά φορές΄΄
Υπενθυμίζεται από εκείνο το άρθρο ότι το πραγματικό όνομα του Διαβόλου είναι το Τετραγράμματο όνομα του Βιβλικού Θεού Γιαχβέ (ΓΧΒΧ) ανάποδα προφερόμενο ως ‘’Χε Βάου Χε Γιοντ’’ ή ‘’Χαβαγιώθ’’, σε περίπτωση που αναρωτηθούν κάποιοι τι σημαίνουν οι λέξεις αυτές που θα προφέρει, για αυτό και όποτε επιθυμήσει κατά τη διάρκεια της όποιας τελετής (προτείνεται σίγουρα στο τέλος) να κάνει παρομοίως και τα παρακάτω όπως μας λέει το ίδιο πάλι βιβλίο:
– The inverted Sign of the Cross: Vibrate »He» at the top point, »Vau» at the lowest point, the second »He» to the left, and »Yod» to the right
(σ.σ. Κάντε το ανεστραμμένο Σημάδι του Σταυρού με το χέρι πάνω σας ως εξής: Πείτε »Χε» στο πάνω μέρος, »Βάου» στο κάτω, το δεύτερο »Χε» στα αριστερά και »Γιοντ» στα δεξιά)
Κατόπιν τούτου (για να ολοκληρωθεί και το άνοιγμα μιας σατανικής τελετής), πάρτε το ξιφίδιο από το βωμό (που θα υποδηλώνει τον Βορρά από άποψη κατεύθυνσης) και στραφείτε Ανατολικά σχηματίζοντας στον αέρα το σχήμα της ανάποδης πεντάλφας προτείνοντας ως εξής (και γιατί) όπως ενθυμούμαστε από ένα άλλο σατανικό βιβλίο ενός Σουηδικού Γριμορίου που είχαμε δημοσιεύσει:
(σ.σ. για να ενεργοποιήσετε το ‘’Πνευματικό πεντάγραμμο’’ και να ανοίξετε την πύλη του εσωτερικού θρόνου και του άμορφου δράκου που είναι μια μαύρη φλόγα)
Αφού το κάνετε αυτό, αναφωνήστε έπειτα ‘’Σατανάς/Εωσφόρος από την Ανατολή’’. Στραφείτε μετά προς τον Βορρά (στον βωμό μπροστά) κάντε πάλι στον αέρα το ίδιο σχήμα με το ξιφίδιο και αναφωνήστε έπειτα ‘’Βεελζεβούβ από τον Βορρά’’. Ύστερα προς τη Δύση κάνοντας το ίδιο αναφωνώντας έπειτα ‘’Άσταρωθ από τη Δύση’’ και τέλος προς το Νότο κάνοντας πάλι το ίδιο σχήμα στον αέρα αναφωνώντας έπειτα ‘’Άζαζελ από το Νότο’’.
Αφήστε το ξιφίδιο στο βωμό και γονατίστε μπροστά του για την έναρξη της τελετής (παίρνοντας μια πιο ξεκούραστη στάση έτσι για το σώμα σας). Σηκώστε τα χέρια ψηλά και ανοιχτά με το κεφάλι ελαφρώς γυρτό προς τα πίσω, κλείστε τα μάτια και επικαλεστείτε τον Σατανά ως εξής και πιο ολοκληρωμένα όσον αφορά τη φύση του οντολογικά λέγοντας ‘’Εις το όνομα του Τσαβαγιώθ και με τη δύναμη του Αζεράτε καλώ τον Σατανά/Εωσφόρο ή Διάβολο’’, όπου απ’ το ίδιο βιβλίο και του Ναού που το χρησιμοποιεί ενθυμούμαστε τα εξής περί Τσαβαγιώθ και Αζεράτε για θεολογική κατανόηση (ώστε να μην απορριφθεί ως κάτι το ξένο από το υποσυνείδητο όπως είπαμε και αρνηθεί την επαφή):
Σε ένα εξωτερικό επίπεδο η ουσία του Τσαβαγιώθ είναι της Σκοτεινής πλευράς η αντανάκλαση του Δημιουργού και ως εκ τούτου η αντίθεσή του. Γιαχβέ είναι ο ΓΧΒΧ το Τετραγράμματων = «το όνομα με τα τέσσερα γράμματα» που είναι το όνομα του Δημιουργού μέσα στο σύστημα της Καμπαλά. Η αντανάκλαση/αντίθεση όλου αυτού στο Σίτρα Άχρα παίρνει τη μορφή του Τετραγράμματου αντίστροφα = ΧΒΧΓ που σύμφωνα με κάποιες παραδόσεις προφέρεται ως «Τσαβαγιώθ». Ο Τσαβαγιώθ είναι ο αντικοσμικός θεός από τη σφαίρα του Κλίφοθ (σ.σ. το Δέντρο της Γνώσης του Σατανά αντίθετα από το Δέντρο της Ζωής του Θεού/Γιαχβέ). Ο Τσαβαγιώθ δεν είναι μόνο ο Σατανάς, αλλά όλες οι εξουσίες που διατρέχουν τα τέσσερα Σκοτεινά Στοιχεία της Σκοτεινής πλευράς. Αυτό είναι όλοι οι θεοί που υπάρχουν στα διάφορα Κλιφοτικά επίπεδα που κυβερνούν την Σκοτεινή πλευρά της φυσικής, αστρικής, ψυχικής και πνευματικής κυριαρχίας. Εξωτερικά ο Τσαβαγιώθ εκδηλώνεται μέσα από την Σκοτεινή Πλευρά από τον αριθμό τέσσερα (4), αλλά εσωτερικά η ουσία του Τσαβαγιώθ εκδηλώνεται μέσα από τον αριθμό 11, και αυτό το προσδιορίζει ως την ίδια ισχύ ή δύναμη που ονομάζεται Αζεράτε. Θεωρούμε το Σίτρα Άχρα ως «Το Σύμπαν Β’’ ή «η Σκοτεινή πλευρά» που σημαίνει «το φως χωρίς καμία σκέψη περί δημιουργίας’’.
– Ναός του Μαύρου Φωτός
Μετά το Κάλεσμα αυτό, πάλι με κλειστά τα μάτια φέρνουμε στο μυαλό μας κάποια εικόνα του Σατανά αγγελική ή τερατόμορφη και όποιες Σφραγίδες του θέλουμε, οραματιζόμενοι για λίγο ότι παίρνουμε ενέργεια από αυτές (σ.σ. κατά τη διάρκεια μιας τελετής φανταζόμαστε αγγελική ή φωτεινή Του μορφή αν είναι να πάρουμε ή να δώσουμε ενέργεια και τερατόμορφη αν θέλουμε να στείλουμε κατάρα ή να κάνουμε βλασφημία συμβόλων και εικόνων του Βιβλικού Θεού και Μεσσία ή Χριστού του σε κάθε θρησκεία). Έπειτα ανοίγουμε τα μάτια και λέμε ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ κάποια εναρκτήρια λόγια σε κάθε τελετή σαν τα παρακάτω:
‘’καὶ ἐβλήθη ὁ Δράκων ὁ Μέγας, ὁ Ὄφις ὁ Ἀρχαῖος, ὁ καλούμενος Διάβολος καὶ Σατανᾶς, ὁ Πλανῶν τὴν οἰκουμένην ὅλην, ἐβλήθη εἰς τὴν γῆν καὶ οἱ ἄγγελοι Αὐτοῦ μετ’ Αὐτοῦ ἐβλήθησαν’’ (Ἀποκάλυψις Ἱωάννου 12:3,9)
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Αν η τελετή σας δεν αφορά τον ίδιο τον Σατανά, τότε παραλείψτε τη συνέχεια αυτού του βήματος με την εναρκτήρια προσευχή και πάτε απευθείας στο βήμα ‘’κλείσιμο’’ της τελετουργίας.
Και την εξής εναρκτήρια προσευχή (ή όποια άλλη παρόμοια βρείτε) στα λατινικά (υπάρχει σε διάφορες παραλλαγές) από ένα σατανικό βιβλίο (εμφανίστηκε και στην ταινία ‘’Η Ένατη Πύλη’’):
‘’In nomine Dei Nostri Satanas Luciferi Excelsia! In nomine Satanas, Dominus terrae, Rex Mundi iubet Quia infernalia sua potestate tenebrarum vireseffundite super me. Dilata portae inferni et de profundo Salutat me frater et amicus. Da mihi quae ego loquor indulgentiis Cepi tibi nomen sicut mihi vita mea sicut pecoracampi, gaudentes in carnali vita gratiam iustis etmaledicam putrida. Per omnes deos Inferos, et dicit quod omnia immediate contingit …Perge, et nomen tuum dicentes votis respondent’’
Αν δεν θέλετε σε λατινικά, υπενθυμίζουμε παρομοίως μια παρόμοια ελληνική απόδοση αν θέλετε να διαλέξτε εκείνη:
Ιν Νόμινε Ντέι Νόστρι Σατανάς, Λουσιφέρι Εξέλσια! Εις το όνομα του Σατανά, του Κυβερνήτη της γης, του Βασιλιά του Κόσμου, προστάζω τις Δυνάμεις του Σκότους να μου παραχωρήσουν τη σατανική τους δύναμη
Άνοιξε διάπλατα τις πύλες της κόλασης και έλα από την άβυσσο για να με συναντήσεις ως αδελφό και φίλο σου
Παραχώρησε μου την εύνοια για αυτά, για τα οποία μιλώ
Έχω δεχθεί το Όνομα σου ως ένα μέρος του εαυτού μου
Ζω όπως τα Θηρία του Πεδίου, ευχάριστα στη σαρκική ζωή Προτιμώ το δίκαιο και αποτάσσομαι το διεφθαρμένο
Από όλους τους θεούς της κόλασης προστάζω να συμβούν αυτά τα πράγματα για τα οποία αναφέρομαι
Μπορείτε έπειτα να συνεχίστε την τελετή χρησιμοποιώντας το οτιδήποτε σχετίζεται με τον Σατανά (π.χ. διαλογισμούς, προσευχές, επικλήσεις κ.λ.π.). Αν δεν θέλετε τώρα να χρησιμοποιήστε συγκεκριμένο ξόρκι για κάποια επιθυμία σας ή αν δεν μπορείτε να βρείτε κάποιο για να εκπληρωθεί αυτή, αφού πείτε πρώτα κάποια προσευχή προς τον Σατανά (δίνονται αρκετές στο προηγούμενο ιστολόγιό μας αν ψάξτε), διαλογιστείτε μετά σε μια εικόνα ή Σφραγίδα Του καθώς θα επαναλαμβάνετε αργά και σταθερά το όνομά Του όπως είπαμε και όταν αισθανθείτε έτοιμοι ζητήστε Του να την εκπληρώσει προφορικώς ή γραπτώς αφού τη διαβάστε φωναχτά και κάψτε έπειτα το χαρτί σε ένα τασάκι (σ.σ. βοηθάει όπως είπαμε και το χτύπημα από ένα καμπανάκι μετά). Κεριά: Κατά την απαγγελία της επιθυμίας σας, ενισχυτικά δρουν επίσης (πέρα από το καμπανάκι) και οι χρωματισμοί των κεριών (π.χ. βάλτε ένα πράσινο ή χρυσό για προσέλκυση οικονομικής βοήθειας, λευκό για προσωπική σας Διαφώτιση, μαύρο ή κίτρινο σαν των εκκλησιών για αποστολή Κατάρας σε κάποιον, κόκκινο για προσέλκυση ερωτικού συντρόφου κ.ο.κ.). Θυσία: Μετά από το ρίξιμο μιας Κατάρας σας σε κάποιον (σ.σ. μπορείτε να γράψτε μια και με δικά σας λόγια που να εκφράζουν τα αισθήματά σας για το θύμα), είτε μπορείτε να κάψτε μια φωτογραφία του (ζωγραφίστε τον σε κάποιο χαρτί γράφοντας από κάτω το ονοματεπώνυμό του εναλλακτικά) σε τασάκι αφού πείτε προηγουμένως τη θυσιαστήρια πρόταση ''Αντ Μάγιορεμ Σατανάε Γκλόριαμ'' (απ' τα λατινικά σε ελληνική προφορά) ή ότι στέλνετε μια μαύρη ενεργειακή σκιά κατά πάνω του φωνάζοντας προηγουμένως ''Αλάστορος'' ή καρφώνετε με ένα αιχμηρό αντικείμενο κάποια κούκλα που θα φαντάζεστε ότι είναι το θύμα λέγοντας πάλι την ίδια λέξη προηγουμένως, είτε μπορείτε να θυσιάστε δική σας ενέργεια (ιδίως μετά την απαγγελία μιας επιθυμίας σας για να εκπληρωθεί) στέλνοντάς την στην εικόνα του Σατανά που θα φανταστείτε οραματιζόμενοι (όσες φορές θέλετε να το επαναλάβετε αυτό) ότι φεύγει σαν μια λευκή μπάλα φωτός αργά προς τα εκεί από το στόμα σας καθώς θα εκπνέετε επίσης αργά αλλά και σταθερά αφού οραματιστείτε ότι την μαζεύετε από το ηλιακό πλέγμα (στο στήθος σας) ή εναλλακτικά να φεύγει η σφαίρα από την κορυφή του κεφαλιού σας αντί απ' το στόμα προς την εικόνα του Σατανά. Μπορείτε επίσης και ανά πάσα στιγμή μιας σατανικής τελετουργίας να κάνετε και το αντίστροφο, συλλέγοντας δηλαδή όσο θέλετε ενεργειακές μπάλες φωτός από μια αγγελική όμως μορφή του Σατανά (π.χ. ανθρωπόμορφη όπως εμφανίζεται σε χριστιανικές εικόνες ή όπως δίπλα στο άσπρο κερί του βωμού της φωτογραφίας που δίνουμε στην αρχή αυτού του άρθρου) που θα φανταστείτε ότι σας στις στέλνει αργά κατά πάνω σας.
ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΤΕΛΕΤΗΣ
Είτε ασχοληθήκατε τώρα τελετουργικά με τον ίδιο τον Σατανά είτε όχι, υποχρεωτικά θα πρέπει να κλείσετε κάθε τέτοια τελετή. Θα πρέπει να ειπωθούν δηλαδή κάποια τελευταία λόγια που να λένε ότι ολοκληρώνουν κάτι. Για παράδειγμα, μπορείτε να πείτε τα εξής από ένα ρωσικό βιβλίο ορθόδοξου σατανισμού που είχαμε αναφέρει σε άρθρο μας:
Σάρκα από την ακατέργαστη γη, οστά από το Μαύρο φεγγάρι Πνεύμα από την αρχέγονη Φλόγα
Το μεγαλείο του Διαβόλου σφραγίζει την Αναγέννησή μου
Καταράστηκα το Φως
Ακολουθώ μέσα στο Σκοτάδι
Καταδίκασα τον άνθρωπο στη λήθη
Για να περπατήσω το μονοπάτι του σκοτεινού αίματος
Το μονοπάτι του Θηρίου της αβύσσου και της Σκοτεινής φλόγας
Κάνω ένα Μαύρο Προσκύνημα
Και παραδίδω τον εαυτό μου σε σένα, ω Διάβολε !!
Με την καρδιά και την ψυχή μου – για πάντα !!
Παρομοίως, αν δεν θέλετε το παραπάνω κείμενο, μπορείτε να πείτε κάτι πάλι από εκείνο το σατανικό βιβλίο που εμφανίζεται και στην ταινία ‘’Η Ένατη Πύλη’’ όπως προείπαμε, λέγοντας τα εξής:
Ταξιδεύω σιωπηλά
Από έναν μακρύ και πλάγιο δρόμο
Δεν φοβάμαι ούτε φωτιά ούτε θηλιά
Παίζω την μεγάλη παρτίδα
Και νικάω
Μέσα από τις αντιξοότητες της μοίρας
Κερδίζω επιτέλους το κλειδί
Που θα ξεκλειδώσει την Ένατη Πύλη
Κύριε, σβήσε με από το Βιβλίο της Ζωής και γράψε με στο Μαύρο Βιβλίο της Κόλασης
Ας γίνει έτσι
Δόξα στον Εωσφόρο
Ή εναλλακτικά αντί για όλα τα παραπάνω, να πείτε έναν σατανικό ύμνο που να υποδηλώνει κάτι το συνολικό ως ολοκλήρωση αντί για κάτι δικό σας προσωπικά, σαν τον παρακάτω που δημοσιεύτηκε στο βιβλίο του Τρέβορ Ράσενσοφτ ‘’Η Απόκρυφη Ιστορία του Ναζισμού’’:
Αούμ, Αμήν!
Το Κακό επικρατεί,
Και παρακολουθεί την αποδέσμευση του Εγωισμού
Και την εχθρικότητα απέναντι στους άλλους
Για τον Καθημερινό Επιούσιο,
Ενώ το Θέλημα των Ουρανών δεν κυβερνά,
Διότι ο Άνθρωπος αποκόπηκε από τα βασίλειά σας,
Και ξέχασε τα ονόματά σας,
Πατέρες στους Ουρανούς.
(σ.σ. Απόσπασμα από το Πέμπτο Ευαγγέλιο. Δημοσιεύτηκε από τον εκδοτικό οίκο Rudolf Steiner Press, London. Για πρώτη φορά δημοσιεύτηκε από τον εκδοτικό οίκο Nachlassverwaltung, Dornach, Switzerland)
Για να κατανοήστε δηλαδή τη φιλοσοφία αυτού που είπαμε περί ολοκλήρωσης για κάτι λέγοντας κάποια λόγια για να κλείσει κάθε σατανική τελετουργία συνολικά. Αφού μετά από αυτά κλείσουμε πάλι τα μάτια και πούμε κοιτάζοντας ψηλά όποια ευχαριστήρια λόγια θέλουμε από μέσα μας απέναντι στον Σατανά που μας άκουσε, τότε πάλι με την ίδια αρχική στάση επίκλησης κατά το άνοιγμα της τελετής (δηλ. με ψηλά και ανοιχτά χέρια έχοντας το κεφάλι ελαφρώς γυρτό προς τα πίσω) και κλειστά μάτια λέμε ‘’Εις το όνομα του Τσαβαγιώθ και με τη δύναμη του Αζεράτε, Χαίρε Σατανά/Εωσφόρε ή Διάβολε’’ και μπορείτε να κάνετε έπειτα μπροστά στην εικόνα ή αγαλματίδιο του Σατανά στον βωμό τον αντίθεο σατανικό σταυρό, όπως ήδη είπαμε κατά την έναρξη μιας σατανικής τελετής:
– The inverted Sign of the Cross: Vibrate »He» at the top point, »Vau» at the lowest point, the second »He» to the left, and »Yod» to the right
(σ.σ. Κάντε το ανεστραμμένο Σημάδι του Σταυρού με το χέρι πάνω σας ως εξής: Πείτε »Χε» στο πάνω μέρος, »Βάου» στο κάτω, το δεύτερο »Χε» στα αριστερά και »Γιοντ» στα δεξιά)
ΤΕΛΟΣ ΤΕΛΕΤΗΣ…
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ
Γεννάται το ερώτημα: «Πως γίνεται αυτές οι πολύπλοκες τελετουργίες, των οποίων άπλετα δείγματα υπάρχουν στη βιβλιογραφία, να προκαλούν αυτά τα θεαματικά αποτελέσματα που υπόσχονται; και επιπλέον γιατί είναι συνήθως τόσο επίπονες και δύσκολες; (όλοι μας έχουμε ακούσει τέτοια παραδείγματα, ιδίως από τις εκάστοτε Σολομωνικές: βγες μέσα στη νύχτα, κάνε τούτο, κάνε κείνο, βρες το τάδε μαντζούνι κλπ. κλπ.). Μπορεί τελικά το κοκαλάκι της νυχτερίδας αν αναμιχθεί με σάλιο κουτσού βατράχου στις 29 του Φλεβάρη να έχει κάποιο συγκεκριμένο και σίγουρο αποτέλεσμα; Η απάντηση είναι προφανώς όχι! Η τελετουργία από μόνη της είναι νεκρή, δεν έχει κανένα νόημα και σίγουρα κανένα αποτέλεσμα.
Αν φτιάχναμε για παράδειγμα ένα προηγμένο ρομπότ και το προγραμματίζαμε να εκτελέσει μια μαγική τελετή, το αποτέλεσμα θα ήταν μηδενικό. Η πραγματική δύναμη της αλλαγής δεν βρίσκεται παρά μόνο μέσα στην ψυχή του Ανθρώπου. Τότε θα μου πείτε τι χρειάζεται όλη αυτή η διαδικασία; Η απάντηση είναι απλή: όλη αυτή η μυστηριακή ατμόσφαιρα που δημιουργείται κατά τη διάρκεια της τελετής, βοηθά αυτόν που την πραγματοποιεί να έρθει στην κατάλληλη εκείνη ψυχική διάθεση, ώστε να καταφέρει να κραδάσει και να συντονίσει τα «γύρω» του, με το «μέσα» του. Γι’ αυτό ακριβώς όλες οι παραδοσιακές τελετές δίνουν μεγάλη σημασία και στην προετοιμασία τους. Όσο πιο πολύ καιρό έχει ασχοληθεί κανείς με το στόχο του, τόσο πιο πολύ έχει συντονιστεί με αυτόν.
…και αν όλα αυτά φαίνονται σε μερικούς εντελώς θεωρητικά και συμβολικά, ας ανατρέξουμε σε ένα πραγματικό γεγονός που έχει να κάνει με το πώς αντιλαμβάνεται ο ανθρώπινος εγκέφαλος τα γεγονότα.
«Μερικούς αιώνες πριν, όταν οι μεγάλες ναυτικές δυνάμεις της Ευρώπης είχαν αρχίσει να πραγματοποιούν τα πρώτα υπερατλαντικά ταξίδια, ένα τέτοιο καράβι προσάραξε σε ένα μικρό νησάκι στον ωκεανό. Το νησί αυτό κατοικείτο από μια φυλή ιθαγενών, οι οποίοι για να πλέουν στο νερό χρησιμοποιούσαν μόνο κάποια μικρά «κανό». Όταν οι Ευρωπαίοι κατέβηκαν από το πλοίο και βγήκαν στη στεριά, οι αυτόχθονες κάτοικοι ξαφνιάστηκαν υπερβολικά και δεν μπορούσαν να καταλάβουν από πού ήρθαν αυτοί οι ξένοι ναυτικοί! Παρ’ ότι η μεγάλη Ευρωπαϊκή Φρεγάτα ήταν αγκυροβολημένη μπροστά στα μάτια τους δεν μπορούσαν να την δουν!»
Πώς θα μπορούσαμε να εξηγήσουμε αυτό το περιστατικό; Σύμφωνα με τους νόμους της οπτικής η εικόνα του πλοίου δεν μπορεί παρά να σχηματιζόταν επάνω στον αμφιβληστροειδή του ματιού τους. Ο εγκέφαλος όμως των ιθαγενών δεν μπορούσε να μεταφράσει αυτή την πληροφορία. Οι άνθρωποι αυτοί ζούσαν στη δική τους «σπηλιά». Όντας απομονωμένοι, χωρίς εξωτερικά ερεθίσματα και έχοντας προφανώς ταυτίσει τα «κανό» τους ως τα μοναδικά επιπλέοντα αντικείμενα τους ήταν αδύνατο να δεχτούν την ύπαρξη μιας τόσο τεράστιας επιπλέουσας κατασκευής. Τι έκανε λοιπόν ο εγκέφαλός τους; Απέρριψε εντελώς αυτό το ερέθισμα ως μη αληθινό! (Για την ιστορία του θέματος, ο πρώτος που «κατάφερε» να δει το πλοίο, ήταν ο γέρος σαμάνος της φυλής, ο οποίος διέθετε και τη μεγαλύτερη κατανόηση στο χωριό.)
Το παράδειγμα αυτό μας δίνει ένα μικρό δείγμα για το πώς μπορεί να διαφέρει από άνθρωπο σε άνθρωπο το τι είναι πραγματικό και τι όχι. Η περίπτωση αυτή όμως, αφορούσε μόνο στην αίσθηση της όρασης κι έτσι εύκολα βρήκαμε μια «εξήγηση». Σκεφτείτε πόσο πολύπλοκα μπορούν να γίνουν τα πράγματα όταν μιλάμε για τον τρόπο με τον οποίο αντιλαμβάνεται κανείς την ίδια του την ύπαρξη.
ΘΕΟΛΟΓΙΚΗ ΓΝΩΣΗ
Πριν όμως αποφασίσει κάποιος να κάνει σατανικές τελετές, θα πρέπει πρώτα να γνωρίζει προηγουμένως ΤΙ είναι θεολογικά αυτό που επικαλείται ώστε να ‘’συνδεθεί’’ ή ‘’επικοινωνήσει’’ ας πούμε με αυτό, για τον ίδιο λόγο που δεν θα κατάφερνε ΠΟΤΕ να έρθει έτσι σε επαφή με τον Χριστό από την άλλη κάποιος ινδιάνος ας πούμε που αγνοεί τη Βίβλο όσες χριστιανικές προσευχές και αν τον βάλεις να κάνει στη δική του γλώσσα επαναλαμβάνοντας σαν ρομπότ ή παπαγάλος λόγια που δεν καταλαβαίνει που απευθύνονται. Πιο συγκεκριμένα όπως υπενθυμίζουμε από δημοσίευμα στην αρθρογραφία μας:
‘’Όσο για τους πολλούς αναλυτές που υποστηρίζουν ότι ο Γιαχβέ δεν έχει καμία σχέση με τον δικό σας θεό θα σου πω ότι η εκκλησία σου και το δόγμα της πίστεως σου (το πιστεύω) αναφέρει ακριβώς το αντίθετο από τους πολλούς θολολόγους αναλυτές. Ο Πατήρ, ο Παντοκράτωρ, ο Ποιητής ουρανού και γης, ο Παλαιός των Ημερών, είναι ο ένας και ο αυτός Ιεχωβάς ή Γιαχβέ των Εβραίων. Τώρα αν αυτοί οι πολλοί αναλυτές έχουν διαφορετική άποψη μάλλον δεν γνωρίζουν ούτε το δόγμα της πίστεως τους ή τους πειράζει που προσκυνούν έναν τόσο μοχθηρό θεό όπως είναι ο Ιεχωβάς και ο υιός του ο αγαπητός… Το να μην σε νοιάζει το όνομα του θεού που λατρεύεις επειδή, ίσως, να μην ενδιαφέρει και τον θεό το όνομα με το οποίο τον λατρεύεις είναι αυταπάτη. Φυσικά και λατρεύεις έναν συγκεκριμένο θεό και όχι κάθε θεό. Φυσικά και σε ενδιαφέρει το όνομα του όταν απευθύνεσαι νοερά στο πρόσωπο του και ζητάς την βοήθεια του. Το να λες Ιησού σ΄αγαπώ , Απόλλωνα σ΄αγαπώ ή Αλλάχ σ΄αγαπώ με την λογική ότι αναφέρεσαι στον ίδιο θεό είναι λάθος. Οι θεοί αυτοπροσδιορίζονται πάντα με το όνομα τους και με το τι πρεσβεύουν. Για να επιτύχεις την “θέρμη” και την επικοινωνία με το θείο και αυτό να πληρώσει την καρδιά σου, το μυαλό σου (υποσυνείδητα) αναπαραγάγει την εικόνα του θείου που (επίσης υποσυνείδητα) έχεις προσδώσει σε αυτό εσύ ο ίδιος. Εάν προσπαθήσεις να επικοινωνήσεις με το θείο δίνοντας του την εικόνα π.χ του Άχουρα Μάζντα (του Ζωροαστρισμού), το σίγουρο είναι πως δεν θα καταφέρεις τίποτα απολύτως διότι το υποσυνείδητο σου θα αρνηθεί την επαφή και θα τον απορρίψει ως ξένο. Αυτό ισχύει και για όλους τους θεούς που υποσυνείδητα δεν αναγνωρίζεις ως αληθινούς. Ο εσωτερικός κόσμος μας λειτουργεί με διαφορετικούς κανόνες από αυτούς του συνειδητού και είναι γεμάτος δικλείδες’’
Μπορεί δηλαδή να έπαψε σταδιακά να προφέρεται από τους εβραίους το όνομα του Βιβλικού Θεού Ιεχωβάς ή Γιαχβέ (επειδή θεωρούνταν υπερβολικά ιερό για να προφέρεται) και να μεταφράστηκε έπειτα ως Κύριος από τους χριστιανούς στα ελληνικά (όπου σε τούτη τη γλώσσα γράφτηκαν τα Ευαγγέλια), αλλά όλοι αυτοί μαζί ΞΕΡΟΥΝ σε ποιον θεό αναφέρονται όταν διαβάζουν τη Βίβλο ενώ όχι όσοι δεν τη διαβάζουν ή επικαλούνται κάποιον θεό χωρίς να υπάρχει θεολογία για να τον περιγράφει, όπως οι Μασόνοι λόγου χάρη που επικαλούνται κάποιο Υπέρτατο Ον ή ‘’Μέγα Αρχιτέκτων του Σύμπαντος’’ πάλι χωρίς συγκεκριμένο όνομα δίχως όμως και συγκεκριμένη θεολογία που να τον περιγράφει, αφού κάνουν συγκριτική θρησκειών για να φτιάξουν μια άλλη υποτίθεται κοινή προς όλους για παγκοσμιοποιητικούς λόγους (π.χ. για να μην τσακώνονται μεταξύ τους οι μέχρι πρότινος αλλόθρησκοι εμποδίζοντας τη δημιουργία κοινού μεταξύ τους παγκόσμιου κράτους), με αποτέλεσμα πάλι το κάθε μέλος να φέρνει στο μυαλό του διαφορετικά πράγματα όταν ακούει αόριστα για κάποιο Υπέρτατο Ον και τελικά να μην έρχεται σε ‘’επαφή’’ με κανέναν θεό καταλήγοντας έτσι στον αθεϊσμό επί της ουσίας ή στη δημιουργία ενός δικού του φανταστικού Ειδώλου ή Σκεπτομορφής που θα το νομίζει για θεό!
ΠΙΣΤΗ
Οἱ ἐποχὲς ὅπου ἡ μαγικὴ μυσταγωγία κυριαρχοῦσε, ἄρχισαν νὰ ἐκλείπουν ἁπὸ τὴν ἐποχὴ τῆς Ἀναγεννήσεως καὶ σήμερον ἔχουν ἐξαλειφθῆ τελείως, ἐν ὦ ὁ παράγων ποὺ δημιουργοῦσε τὴν μαγεία θεωρεῖται πλέον κάτι τὸ κοινωνικῶς μὴ ἀποδεκτό, ἤτοι τὸ σκοτάδι τοῦ φανατισμοῦ σὲ ἠθικὲς ἀξίες καὶ δόγματα.
Τὸ δὲ σύστημα καὶ κατ’ ἐπέκτασιν ἡ ὑποταγμένη σὲ αὐτὸ καὶ γαμημένη ἁπ’ αὐτὸ κοινωνία, κυνηγᾶ σήμερον ὡς δαίμονα τὴν ἁγιότητα τῶν ψυχικῶν αὐτῶν καταστάσεων στὴν ἀνθρώπινη συνείδησι, φοβούμενο τὴν ἀπαράμιλλη δύναμι τῆς ἀριστότητος ποὺ μποροῦν νὰ ἐπιφέρουν, ἔναντι τῆς πνευματικῆς παρακμῆς τοῦ χρήματος καὶ τῆς ὕλης ποὺ ἔχουν ἐπιβάλλει καὶ ἡ προσκόλλησι στὴν μαγεία τῶν ἀνωτέρων πεδίων τοῦ ὑποσυνειδήτου καὶ τῆς ψυχῆς, ἤτοι τῶν ἠθικῶν ἀξιῶν, ἀντικαθίσταται μὲ τὴν λογικὴ καὶ τὴν κριτική, καθῶς τὸ ὑπάνθρωπο πολιτισμένο σκουπίδι βλέπει τὰ πράγματα ἁπὸ ἀπόστασι καὶ κατὰ συνέπεια ἀντικειμενικῶς, ὥστε νὰ κρίνη ποιὸ εἶναι σωστὸ καὶ ποιὸ λάθος μὲ βάσι αὐτὰ ποὺ τοῦ ἐδίδαξε τὸ ἐδρεῦον παρακμιακὸ καὶ αἰσχρὸ σύστημα, ὡς δεδομένα.
Ὁ Ἀποκρυφισμός, ἤτοι ἡ συνεύρεσι τοῦ ἀνθρώπου μὲ τὶς ἀνώτερες ἐσωτερικὲς καὶ ἐξωτερικὲς δυνάμεις ἐν εἴδει ἀνάγκης ὑπερβάσεως τῆς ἀνθρώπινης ὑποστάσεώς του καὶ τῶν φυσικῶν νόμων τῆς ὕλης μέσω ἐκεινῶν, εἶναι ἔνα ἀδιάσπαστο σκέλος τοῦ Σατανιστικοῦ Δρόμου, συμπεριλαμβανομένων καὶ τῶν πιὸ κατακριτέων ἐλευθεριακῶν καὶ ἄνομων ἐκφάνσεών του. Ἡ μαγεία ὑπάρχει καὶ εἶναι ἡ ἰκανότητα νὰ ἀλλάζουν τὰ μελλούμενα διὰ τῆς δυνάμεως τῆς θελήσεως τοῦ μάγου ἐφ ὅσον αὐτὴ συμπνέη μὲ τὴν θέλησι τῶν ἐξωκοσμικῶν ὀντοτήτων τῶν ὁποίων ἡ συνεργασία εἶναι ἀπαραίτητη. Ὅλοι οἱ μάγοι δὲν εἶναι Σατανιστές, ὅλοι οἱ Σατανιστὲς ὅμως εἶναι μάγοι, ἀσχέτως τῶν νεοτερίστικων, ὑλιστικῶν ἀθεϊστικῶν θεωριῶν ποὺ κυκλοφοροῦν πλέον στὸν ὑποτιθέμενο χῶρο τοῦ «Σατανισμοῦ».
Η Μαγεία ασκείται είτε άμεσα, με τη δράση του αιθερικού σώματος επί των αστάθμητων ρευστών (ο Μύστης προκαλεί είτε τη δημιουργία ρευμάτων μέσα στο Αστρικό είτε χρησιμοποιεί τις υπάρχουσες παλίρροιες), είτε έμμεσα, δια της ισχύος της Βουλήσεώς του επί ορισμένων όντων του αοράτου κόσμου.
Και ο ένας και ο άλλος τρόπος δράσης απαιτεί την απόκτηση (ή καλύτερα την ανάπτυξη) δυνάμεων, μέσω μιας σταδιακά αυξανόμενης εξάσκησης, στην οποία δεν είναι επιδεκτικοί όλοι οι άνθρωποι.
Και αυτός όμως ο γενικός κανόνας, όπως όλοι οι κανόνες, έχει εξαιρέσεις. Κάποια άτομα γεννιούνται μάγοι, δηλαδή ενεργητικά ενδιάμεσα, ή γεννιούνται μέντιουμ, δηλαδή παθητικά ενδιάμεσα.
Γιατί υπάρχει ο διάχυτος και χωρίς αντικείμενο φόβος για τα φαντάσματα; Διότι για να εκδηλωθούν οι κάτοικοι του Αστρικού στο φυσικό πεδίο χρειάζονται νευρική ενέργεια, και ο τρόμος που ενστικτωδώς ή εκ προθέσεως προκαλούν είναι ένας σίγουρος τρόπος, για να κλέψουν αυτή τη δύναμη από τον πρώτο τυχόντα. Όσο περισσότερο τρέφεται με νευρική ενέργεια μια εμφάνιση, τόσο πιο σαφής και πραγματική (απτή) γίνεται.
Στις συνεδρίες των μέντιουμ που κάνουν υλοποιήσεις, η αίσθηση παγώματος που νιώθει ο θεατής όταν βρίσκεται δίπλα στις ρευστές εμφανίσεις, οφείλεται στην ξαφνική απώλεια νευρικές ενέργειας την οποία κυριολεκτικά ρουφά ακόρεστα το φάντασμα. Η σαφήνεια του φαινομένου αυξάνεται αναλόγως. Στις συνήθεις συνθήκες, τα αόρατα όντα δεν χρειάζεται να γίνουν ορατά εμφυσώντας στον άνθρωπο τον τρόμο, που διαχέει προς όφελός τους το νέκταρ της υλοποιήσεως.
Δεν χρειάζεται βέβαια να επισημάνουμε ότι οι Αόρατες Οντότητες στις οποίες αναφερθήκαμε και των οποίων είναι ενδεχόμενη η ανάμειξη σε εγωιστικά και ερεβώδη έργα, είτε ως πρωταιτίων είτε ως συνεργών του πονηρού, δεν είναι οι ανώτερες Διάνοιες, οι ένδοξες Ψυχές ή οι Άγγελοι.
Οι άμεσες σχέσεις τους με τον άνθρωπο γίνονται κατ’ εξαίρεση και είναι λιγότερο συχνές απ’ ότι πιστεύουμε. Υπάρχουν σφάλματα και διαψεύσεις σε αυτό το σημείο. Λέγεται εξ άλλου ότι ο Σατανάς μεταμορφώνεται ακόμη και σε άγγελο του φωτός, γεγονός που πολλοί μυστικιστές ξεχνούν.
Η αλάνθαστη διάκριση των Πνευμάτων δεν άνηκε στις ικανότητές τους, κι έτσι απογοητεύτηκαν από τις Δυνάμεις της σκιάς ή του λυκόφωτος, ενώ πίστευαν ακλόνητα ότι επρόκειτο για απεσταλμένους του ηλιακού Θεού!
Όταν κάνετε ένα ξόρκι ή μαγική τελετουργία θα πρέπει να το σκέφτεστε σαν να έχει ήδη πραγματοποιηθεί. Νιώστε σαν να ξεσηκώνετε τις ουράνιες στρατιές, ώστε να σας συμβούν αυτά που θέλετε. Να ξέρετε πως τα πρώτα σας βήματα, οι πρώτοι σας πειραματισμοί, θα γίνονται με αμφιβολία και μειωμένη πίστη. Το θέμα είναι πως ακόμα και αν σας λείπουν μερικά μαγικά συστατικά ή είπατε τα λόγια λάθος, η πίστη σας θα συμπληρώσει αυτά τα μικρά «μαγικά» κενά. Είναι πολύ βασικός παράγοντας. Επίσης είναι προτιμότερο να κάνετε ένα «λάθος» ξόρκι με όλη σας την καρδιά, παρά το σωστό με μισή καρδιά. Στην πρώτη περίπτωση μπορεί να πετύχει λόγο δυνατής Πίστης, ενώ στη δεύτερη να αποτύχει λόγο έλλειψης Πίστης! Δεν χρειάζονται επίσης πολλά ή περίπλοκα τελετουργικά, αλλά καλύτερα να ασχοληθεί κάποιος με απλά ή τουλάχιστον με αυτά που δεν τον μπερδεύουν, με λίγα και με αυτά που τον εκφράζουν, αρκεί να γίνουν σωστά, χωρίς ποτέ να πιέζει τον εαυτό του να κάνει τελετουργία αν δεν το θέλει εκείνη τη στιγμή ή την συγκεκριμένη μέρα. Καλύτερα να μην κάνει καθόλου.
Βούληση και Πίστη είναι οι δύο αντίθετοι πόλοι της ίδιας Δυνάμεως, ή η ενεργητική και παθητική πλευρά της. Η Πίστη καθ’ εαυτή και η Πίστη εν δυνάμει, αποτελεί την βάση της ατομικής βουλήσεως. Η εμπιστοσύνη στην αλάνθαστη και ευεργετική βούληση των θεών αποτελεί την βάση της συλλογικής Πίστεως.
Ο Ναπολέων, ως άνθρωπος ισχυρής βουλήσεως, όντας ήρωας, μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως υπόδειγμα του σύγχρονου τύπου ανθρώπου, που έχει τυφλή εμπιστοσύνη στο ‘’άστρο’’ του, πράγμα που σημαίνει ότι αγνοώντας τους νόμους της Ειμαρμένης, στηρίχθηκε στο δικό του Πεπρωμένο από το δικό της, που την συνθλίβει. Ο ήρωας εφορμά και πληρώνει με την ζωή του, με άλλα λόγια, ενεργεί εφ’ εαυτού.
Ως άνθρωπος της πίστεως, ο μυστικιστής επικοινωνεί με έναν κύκλο σκέψης και δράσης όπου κυριαρχεί μια αγαθή ή μια κακή Βούληση. Μια τέτοια υποκειμενική ιδιοσυγκρασία ανθρώπου αφήνει να ενεργεί επ’ αυτής, είτε ο Θεός, εκδηλούμενος με την σύμπραξη εκείνων που θέλουν και επιδιώκουν το αγαθό, είτε ο Σατανάς, που στο σημείο αυτό μπορούμε πλέον να τον ορίσουμε ως την συλλογική Βούληση για το κακό. Ο μυστικιστής δηλαδή ενεργεί εν ονόματι των άλλων.
Ο πραγματικός Μύστης είναι ταυτόχρονα άνθρωπος της βούλησης και της πίστης, και δεν αγνοεί ότι στην εξισορροπημένη αρμονία αυτών των δυο ισχύων έγκειται η ύπατη μαγική δύναμη.
Λέγεται ότι η Πίστη μετακινεί βουνά, αλλά είναι εξ ίσου σίγουρο ότι τίποτε δεν αντιστέκεται στη Βούληση.
Και η Επιθυμία επίσης είναι δημιουργική, επειδή πηγάζει έμμεσα κι από την μια κι από την άλλη. Σχετίζεται με την Βούληση, όσον αφορά τον ασυνείδητο δεσποτισμό της ορμητικότητάς της και με την Πίστη, όσον αφορά την αδικαιολόγητη και ενίοτε παράλογη εμπιστοσύνη που έχει για την ικανοποίησή της.
ΕΠΙΘΥΜΙΑ
Το σημαντικότερο όλων των μαγικών διεργασιών είναι η επιθυμία. Επιθυμία δυνατή και ξεκάθαρη. Για αυτό το πρώτο βήμα είναι να ξεκαθαρίσετε τι είναι αυτό που πραγματικά θέλετε να συμβεί. Επικεντρωθείτε σε αυτό. Ξεκαθαρίστε το στο μυαλό σας και κάντε το όσο πιο απλό γίνεται. Αν «παίζετε» απλώς με ξόρκια για να δείτε αν λειτουργούν, απλώς χάνετε το χρόνο σας. Είτε δεν πρόκειται να συμβεί τίποτε, είτε πάλι μπορεί να βρεθείτε πολύ πιο μπλεγμένοι από όσο φαντάζεστε, παίζοντας με δυνάμεις που δεν καταλαβαίνετε. Συγκεντρωθείτε σε αυτό που επιθυμείτε με όλο σας το είναι.
Η επιθυμία είναι η κινητήριος δύναμη της μαγείας. Χωρίς αυτή δεν θα υπήρχαν η μαγεία και τα ξόρκια. Όσο πιο δυνατή είναι η επιθυμία σας, τόσο πιο γρήγορα και πιο εντυπωσιακά θα είναι τα αποτελέσματα που θα έχετε. Η δύναμη της επιθυμίας είναι τόση, που μπορεί να ξεπεράσει ακόμη και τις πλανητικές επιρροές. Αν η επιθυμία σας είναι δυνατή , το σύμπαν δεν πρόκειται να σταθεί εμπόδιο. Αν δεν ξέρετε, ωστόσο τι πραγματικά θέλετε και η επιθυμία σας δεν είναι πραγματική, ακόμα και όλες οι ουράνιες συγκυρίες να είναι με το μέρος σας, δεν πρόκειται να πετύχετε απολύτως τίποτα.
ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ
Συγκεντρωθείτε σε ένα ‘’ζητούμενο’’ πράγμα κάθε φορά. Αποφασίστε τι θέλετε να συμβεί και χαράξτε μία τακτική. Κρατήστε τα βήματα που θα ακολουθήσετε απλά και ξεκάθαρα. Βήματα ξεκάθαρα, ένα προς ένα. Μην ζητάτε δηλαδή πολλά πράγματα μαζεμένα και ταυτόχρονα π.χ. χρήματα και σύντροφο και καλή υγεία, αλλά ΕΝΑ πράγμα και συγκεντρωθείτε σε αυτό. Ένα μόνο ξόρκι ή προσευχή για πολλές επιθυμίες δεν πρόκειται να λειτουργήσει ποτέ. Η επιθυμία είναι τότε τόσο μπερδεμένη που δίνετε λάθος σήματα στις κοσμικές δυνάμεις, αλλά και στον ίδιο σας τον εαυτό. Αποφασίστε το πρώτο βήμα στη «μαγική σας εκστρατεία». Συγκεντρωθείτε σε αυτό 100%. Φτάστε μέχρι τέλους και μετά προχωρήστε στο επόμενο βήμα. Οι τελετουργίες θα πρέπει να γίνονται τη νύχτα που σίγουρα θα έχουν ελαχιστοποιηθεί όλοι οι θόρυβοι, όταν ο μάγος είναι μόνος και κανείς δεν επρόκειτο να τον ενοχλήσει ή να του αποσπάσει την προσοχή. Όλα αυτά για να παραμείνει κάποιος συγκεντρωμένος και να βάλει όλη του τη θέληση σε ένα ξόρκι, προσευχή ή οτιδήποτε άλλο. Αν την ώρα που καταπιάνεστε με ένα ξόρκι υπάρχει φασαρία γύρω σας, τότε άδικα κοπιάζετε. Φροντίστε έτσι, να έχετε δίπλα σας ότι θα χρειαστείτε για να μην ψάχνετε στη μέση της διαδικασίας π.χ. τα σπίρτα σε περίπτωση που σβήσει κάποιο κερί και δεν βλέπεται τι διαβάζεται και πως δεν θα σας ενοχλήσει κανείς. Μείνετε συγκεντρωμένοι στην απαγγελία της προσευχής, της επίκλησης κ.λ.π. και διαβάζετέ την με αργή και σταθερή φωνή για να κατανοείτε τα λόγια που λέτε.
ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ
Αν η επιθυμία σας είναι η κινητήριος δύναμη στα μαγικά, τότε το συναίσθημα είναι το «καύσιμο» της μαγείας. Ο πόνος, ο έρωτας, το πάθος, το μίσος, ο φόβος, είναι όλα δυνατές επιθυμίες και ταυτίζονται με έντονα συναισθήματα. Αυτά ενεργοποιούν την κρυμμένη δύναμη και γυρίζουν τα γρανάζια του σύμπαντος προς όφελός μας. Αν στερείστε συναισθήματος, δεν υπάρχει καν λόγος να ασχοληθείτε με τη μαγεία. Αν μέσα σας δεν υπάρχει κάτι που σας πονάει γιατί δεν το έχετε, κάτι που να καίει τα σωθικά σας μέχρι να πραγματοποιηθεί, δεν έχετε λόγο να ξεκινήσετε. Δεν θα καταφέρετε τίποτα.
Όταν κάνετε τα ξόρκια σας και «ποτίζετε» τα υλικά με την επιθυμία σας, αφήστε τον εαυτό σας να παρασυρθεί συναισθηματικά. Αφήστε το συναίσθημα να σας κατακλύσει και διαλογιστείτε σε αυτό άμα θέλετε.
Γιατί ο Butler θέλει να μας πει ότι ο Μάγος είναι αυτός που έχει την ικανότητα να αλλάζει κατά βούληση την αντίληψή του για το περιβάλλον του. Και τελικά, αλλάζοντας κάτι μέσα του επιτυγχάνει και μια αντίστοιχη αλλαγή στο ίδιο το περιβάλλον του. Οι επιστήμονες έχουν μετρήσει ότι το μαγνητικό πεδίο που παράγει το όργανο της καρδιάς, είναι 100 φορές ισχυρότερο από αυτό που παράγει ο εγκέφαλος. Το δυνατό συναίσθημα είναι αυτό που δημιουργεί τις δονήσεις, τις ικανές να επηρεάσουν το χώρο γύρω μας. Γι’ αυτό και η μαγική προετοιμασία στοχεύει κυρίως στην κατάθεση συναισθήματος!
ΑΓΝΟΗΣΗ
Είναι το τελευταίο, αλλά σημαντικό βήμα σε ένα ξόρκι. Είναι η τελική φάση, οπότε έχετε κάνει όσα έπρεπε να κάνετε. Τώρα είναι η ώρα να το ξεχάσετε. Να το βγάλετε εντελώς από το μυαλό σας. Να το παραδώσετε στο σύμπαν και στις κοσμικές δυνάμεις, που θα ξεκινήσουν τη διαδικασία για να σας φέρουν αυτό που επιθυμείτε.
Πάψτε να το σκέφτεστε και αφήστε το να λειτουργήσει μόνο του. Εσείς ότι ήταν να κάνετε το κάνατε. Με το να το σκέφτεστε συνέχεια, απλά το καθυστερείτε. Μπορεί με τη ΣΙΩΠΗ, δηλαδή το να μην πείτε σε ΚΑΝΕΝΑΝ άλλο τι τελετουργία κάνατε, να το γλιτώσατε από την αρνητική επιρροή των άλλων, έχετε όμως να αντιμετωπίσετε έναν ακόμη μεγάλο εχθρό που είναι ο ίδιος σας ο εαυτός! Ακόμα κι αν η επιθυμία σας είναι μεγάλη, ακόμα κι αν έχετε κάνει τα πάντα σωστά, μπορείτε να σταθείτε εμπόδιο στην πραγματοποίηση της επιθυμίας σας. Πώς; Με το να σκέφτεστε συνέχεια τη μαγική σας εργασία. Με το μυαλό σας να περιστρέφεται συνεχώς γύρω από το ξόρκι, να περιμένετε ανυπόμονα πότε θα λειτουργήσει και να αμφιβάλλετε για αυτό που κάνατε.
Η διαδικασία είναι απλή: ξεκαθαρίζετε την επιθυμία σας, μαζεύετε τα υλικά, βάζετε όλη σας τη δύναμη στο ξόρκι. Το ποτίζετε με τη επιθυμία και το συναίσθημα. Κάντε το, λοιπόν, και μετά διαγράψτε το από το μνημονικό σας. Σαν να μην έγινε ποτέ. Πάψτε να ψάχνετε σημάδια γύρω σας για το αν πέτυχε ή όχι. Μην το γυρνάτε στο μυαλό σας τις νύχτες που ξαπλώνετε. Αφήστε το στη λήθη. Αφήστε το να λειτουργήσει χωρίς να προκαθορίζετε τον τρόπο στο μυαλό σας.
ΣΗΜΕΙΩΣΗ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ: Να συμπληρωθεί τέλος πάνω σε αυτό το τελευταίο συμβουλευτικό βήμα ότι όσο περισσότερο απομακρύνει κάποιος από γύρω του αρνητική ενέργεια και συναισθήματα που μπορεί να προκαλούνται και από τη συναναστροφή του με τέτοιου είδους τοξικούς ανθρώπους, τόσο λιγοστεύουν τα εμπόδια για να επιτευχθεί η τελετουργική του επιθυμία από αυτόν τον ίδιο εξαιτίας μιας τέτοιας ενέργειας που θα τον περιβάλλει.