Δευτέρα 27 Φεβρουαρίου 2023

Αναδημοσίευση μιας Επίκλησης στον Σατανά ως (‘’φτερωτή κατσίκα’’) Σάμαελ ή Σαμαήλ εβραϊστί με έναν επιπλέον Διαλογισμό και επιπρόσθετες θεολογικές πληροφορίες (εισαγωγικά) για την αντιεβραϊκή συμπεριφορά Του (προστάτη της άλλοτε Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας) μέσα από την Εβραϊκή Εγκυκλοπαίδεια

- ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ ΜΑΣ:
Ο ΑΝΤΙΘΕΟΣ ΣΑΜΑΕΛ (ΣΑΤΑΝΑΣ/ΕΩΣΦΟΡΟΣ)
Το όνομά του στα εβραϊκά σημαίνει «Δηλητηριώδης Άγγελος». Άγγελος του θανάτου, άρχοντας της μαύρης μαγείας, μεγάλος άρχοντας της Κόλασης με 2 εκατομμύρια δαίμονες υποτακτικούς του, ο όφις της Εδέμ, πατέρας του Κάιν, είναι μερικές μόνο από τις ιδιότητές του.
Στο εβραϊκό Zohar (I, 286) διαβάζουμε:
«Το φίδι ήταν πιο πανούργο απ» όλα τα ζώα στον Παράδεισο», κτλ (Γένεση III, 1) «Πιο πανούργο» όμως, όσον αφορά στο κακό «απ» όλα τα ζώα», δηλ. τους ειδωλολάτρες όλης της γης. Γιατί αυτοί είναι οι απόγονοι του αρχέγονου όφι που αποπλάνησε την Εύα’’ (δηλ. ο διάβολος με τη μορφή του φιδιού, ονομάζεται Sammael (βλ. Targum Iobi, XXVIII, 7). Ο Ραββίνος Maimonides γράφει στο «Περισσότερα» (Βιβλ. II, κεφ. 30) ότι ο Sammael (Σάμαελ) πήρε τη μορφή φιδιού και αποπλάνησε την Εύα. Ονομάζεται επίσης ο Άγγελος του Θανάτου» και Ή Κεφαλή της Συνάθροισης των Διαβολεμένων». Ο Debbarim Rabba (208c) τον-72- ονομάξει «Sammael, ο ασεβής», ο «πρίγκιπας όλων των διαβόλων». Ο Ραββίνος Bechai (στο Mikkets) τον αποκαλεί «Ό Ασεβής Sammael, ο Πρίγκιπας της Ρώμης»
Επίσης αναφέρεται , στην Αποκάλυψη του Βαρούχ (εβραϊκά: ברוך , «μπαρούχ», δηλαδή «ευλογημένος») ο οποίος ήταν, σύμφωνα με την Παλαιά Διαθήκη, ο γραφέας, μαθητής και αφοσιωμένος φίλος του βιβλικού προφήτη Ιερεμία.
Ας δούμε τι έγραψε στο Apocalypsis Baruchi Graece Κεφάλαιο IV:
8. Καὶ εἶπον ἐγὼ· Δέομαί σου, δεῖξόν μοι τί τὸ ξύλον τὸ πλανῆσαν τὸν Ἀδάμ;
Καὶ εἶπεν ὁ ἄγγελος· Ἡ ἄμπελός ἐστιν, ἣν ἐφύτευσεν ὁ ἄγγελος Σαμαὴλ ὅτινηὠργίσθη Κύριος ὁ θεός· καὶ ἐκατηράσατο αὐτὸν καὶ τὴν φυτείαν αὐτοῦ.
Ἐν ᾧ καὶ διὰ τοῦτο οὐ συνεχώρησεν τὸν Ἀδὰμ ἅψασθαι αὐτοῦ.
Καὶ διὰ τοῦτο φθονήσας ὁ διάβολος ἠπάτησεν αὐτὸν διὰ τῆς ἀμπέλου αὐτοῦ.
Στο συγκεκριμένο σημείο από το κείμενο βλέπουμε ότι ο Σαμαήλ ταυτίζεται με τον διάβολο. Σαμαήλ είναι το όνομα που χρησιμοποιείται σε ελληνικά κείμενα για τον Σαμαέλ. Έχουμε λοιπόν μια σημαντική μαρτυρία ως απόδειξη για το ότι το όνομα του διαβόλου είναι Σαμαέλ.
Αργότερα, κατά την παράδοση της Γριμόριας μαύρης μαγείας, ο Σαμαέλ είναι συλλαβισμένος ως ΣΑΜ-ΑΕΛ , για μαγικούς σκοπούς. Στο κείμενο «Επτάμερον» έχει περιγραφεί σαν άγγελος , ο οποίος λέγεται ότι βασιλεύει πάνω στις ημέρες της εβδομαδάς και κυρίως την Δευτέρα και την Τρίτη.
Στην χρονογραφία του Μοναχού Γεωργίου Κεδρυνού, ενός βυζαντινού χρονογράφου ο οποίος έζησε στο τέλος του 11ου και στις αρχές του 12ου αιώνα αναφέρεται:
Σημειώσαι ότι εν τη λεπτή Γενέσει κείται τον συναντήσαντα τω Μωσεί μη είναι άγγελον , άλλα πολυώνυμον τινά , Σαμαήλ και Μαστελμάν , ός εστίν Σατανάς.
Πράγματι καταλαβαίνουμε ότι το όνομα του Διαβόλου , είναι Σαμαέλ

ΣΑΜΑΗΛ: Πρίγκιπας των δαιμόνων και σημαντική προσωπικότητα τόσο στην Ταλμουδική όσο και στη μετα-Ταλμουδική λογοτεχνία, όπου εμφανίζεται ως κατήγορος, αποπλανητής και καταστροφέας. Το όνομά του ετυμολογείται ως = «το δηλητήριο του Θεού», αφού ταυτίζεται με τον άγγελο του θανάτου (Targ. Jer. έως Gen. iii. 6, βλ. επίσης Death, Angel of), που σκοτώνει τους ανθρώπους με μια σταγόνα δηλητηρίου ('Ab. Zarah 20b· Kohut, "Angelology and Demonology", σελ. 69, 71). Είναι πιθανό, ωστόσο, το όνομα να προέρχεται από αυτό του Συριακού θεού Shemal (Bousset, «Religion», σελ. 242). Ο Σαμαήλ είναι ο «αρχηγός των σατανάδων» (Δευτ. R. xi. 9· Jellinek, «BH» θ. 125), με την έννοια «ο πρίγκιπας των διαβόλων» που αναφέρεται στο Ματθ. ix. 34; αλλά, από την άλλη, είναι «ο μεγάλος πρίγκιπας στον ουρανό. (Pirḳe R. El. xiii., αρχή), ο οποίος κυβερνά τους αγγέλους και τις δυνάμεις (ib. ; Martyrdom of Isaiah, ii. 2). Ως ενσάρκωση του κακού είναι ο ουράνιος προστάτης της αμαρτωλής αυτοκρατορίας της Ρώμης, με την οποία ταυτίζονται ο Εδώμ και ο Ησαύ (Tan. on Gen. xxxii. 35· Jellinek, lc vi. 31, 109, κ.λπ.). Πετάει στον αέρα σαν πουλί (Targ. στον Job xxviii. 7) και, ενώ οι ḥayyot και ofannim έχουν μόνο έξι φτερά, έχει δώδεκα και διοικεί έναν ολόκληρο στρατό δαιμόνων (Pirḳe R. El. xiii.) ;.... Στο βαθμό που ταυτίζεται με το φίδι («JQR» vi. 12), με τη σαρκική επιθυμία (Yeẓer ha-Ra'), και με τον άγγελο του θανάτου, όλοι οι θρύλοι που σχετίζονται με τον Σατανά αναφέρονται εξίσου σε αυτόν, ενώ ως κακοποιός συγκρίνεται με τον Belial (= "άχρηστος"· βλέπε συλλογή υλικού στο Bousset, "Antichrist", σελ. 99-101). Όλες αυτές οι περιγραφές του Σαμαήλ δείχνουν ότι θεωρούνταν απλώς ως η αρχή του κακού που έφερε στον Ισραήλ και στον Ιούδα κάθε συμφορά που τους έπληξε. Ακόμη και στη δημιουργία του κόσμου ήταν ο Εωσφόρος, που αναζήτησε το κακό και που ξεκίνησε την κακοήθη δράση του με τον Αδάμ. Αντίπαλός του είναι ο Μιχαήλ , ο οποίος εκπροσωπεί την ευεργετική αρχή και που έρχεται συχνά σε σύγκρουση μαζί του (σύν. Εβραίος. Encyc. viii. 536 κ.ε. ; Lucken, "Michael", σελ. 22 κ.ε.). 

Ο Σαμαέλ στην Ιστορία της Ανθρωπότητας

Η κακή φύση του Σαμαέλ μπορεί να απεικονιστεί με διάφορα παραδείγματα. Αυτός και ο δαιμονικός οικοδεσπότης του κατέβηκαν από τον ουρανό για να αποπλανήσουν το πρώτο ανθρώπινο ζεύγος (Pirḳe R. El. xiii., αρχή· Yalḳ. Gen. i. 25), και για το σκοπό αυτό φύτεψε το αμπέλι, το απαγορευμένο δέντρο του παραδείσου (Γρ. Apocalypse of Baruch, iv.). Ήταν ο ίδιος το φίδι, του οποίου τη μορφή απλώς έλαβε (ib. ix., "JQR" vi. 328), και ήταν ένας από τους αρχηγούς των αγγέλων που παντρεύτηκαν τις κόρες των ανθρώπων (Γεν. vi. 1-4). άρα είναι εν μέρει υπεύθυνος για την πτώση των αγγέλων (Enoch vi., στο Kautzsch, «The Apocrypha», ii. 238 κ.ε. , Lucken, lc σελ. 29). Η πρώην σύζυγός του ήταν η Λίλιθ (Jellinek, lc vi. 109). Προσπάθησε να πείσει τον Αβραάμ να μην προσφέρει τον Ισαάκ και, αποτυγχάνοντας στον σκοπό του, προκάλεσε το θάνατο της Σάρας μεταφέροντάς της τα νέα της θυσίας (Γεν. R. lvi. 4· Sanh. 89a et passim· Pirḳe R . ) . . Ελ. xxxii.). Πάλεψε με τον Ιακώβ (Γεν. R. lxxvii. και παράλληλοι), και συμμετείχε επίσης στην υπόθεση της Ταμάρ (Soṭah 10b). Κατηγόρησε τους Ισραηλίτες όταν ο Θεός επρόκειτο να τους οδηγήσει έξω από την Αίγυπτο (Ex. R. xxi. 7· Bacher, "Ag. Pal. Amor." i. 25, 473) και ήταν χαρούμενος με το θάνατο του Μωυσή επειδή ο τελευταίος είχε φέρει την Τορά (Δευτ. R. xi. 9· Jellinek, lc i. 12 et passim ). Εισερχόμενος στον Βασιλιά Μανασσή, ο Σαμαήλ προκάλεσε το μαρτύριο του προφήτη Ησαΐα (Martyrdom of Isaiah, i., in Kautzsch, lc ii. 124). και θεώρησε τον εαυτό του νικητή έναντι του Μιχαήλ όταν ο Θεός αποφάσισε ότι οι δέκα ευσεβείς λόγιοι κατά τη διάρκεια της βασιλείας του Αδριανού πρέπει να υποστούν θάνατο (Jellinek, lc ii. 66, iii. 87, vi. 31). Την Ημέρα του Εξιλέωσης, ωστόσο, ο Ισραήλ δεν τον φοβάται (Λευ. R. xxi. 4).

Στην Καμπάλα

Στα αποσπάσματα από το Σλαβονικό Βιβλίο του Ενώχ (vi.) ο Σαμαήλ παριστάνεται ως πρίγκιπας των δαιμόνων και μάγος. Ως εκ τούτου, αναφέρεται συχνά στα καμπαλιστικά γραπτά του Μεσαίωνα, από τα οποία ο Αϊζενμένγκερ συνέταξε μια πλούσια συλλογή αποσπασμάτων («Entdecktes Judenthum», i. 826 κ.ε.), στα οποία πρέπει να προστεθούν εκείνα του Schwab «Λεξιλόγιο του." η Αγγελολογία" (σελ. 199). Ως κύριος των δαιμόνων, ο Σαμαέλ θεωρείται ως ένα μαγικό ον και πρέπει να λαμβάνεται υπόψη κατά την προετοιμασία των φυλαχτών, αν και δεν υπάρχει συμφωνία ως προς τη δύναμη και τη δραστηριότητά του. Προεδρεύει του δεύτερου "teḳufah" (ηλιοστάσιο) και του δυτικού ανέμου της τέταρτης teḳufah, καθώς και της τρίτης ημέρας της εβδομάδας ("Sefer Raziel," 6a, 40b, 41b· βλέπε επίσης Schwab, lc ). Στα εβραϊκά φυλαχτά ο Σαμαήλ αναπαρίσταται ως ο άγγελος του θανάτου («Review of Numismatics», 1892, σελ. 246, 251). Η Εύα υποτίθεται ότι έμεινε έγκυος από αυτόν (Targ. Jer. to Gen. iv. 1). και οι καβαλιστές προσθέτουν πολλές λεπτομέρειες σε αυτόν τον μύθο (Eisenmenger, lc i. 832 κ.ε. ). Η κηλίδα στο φεγγάρι υποτίθεται ότι προκλήθηκε από τη βρωμιά του Σαμαέλ (Menahem of Recanati, σελ. 140, περ. 2).

Βιβλιογραφία:

Eisenmenger, Entdecktes Judenthum, i. 826-838;

Brecher, Das Transcendentale, Magie, und Magische Heilarten in Talmud, pp. 40-44, Vienna, 1850;

Kohut, Angelologie und Dämonologie, pp. 62-72, Leipsic, 1866;

Hamburger, R. B. T. i. 897, ii. 1060;

Hastings, Dict. Bible, iv. 407-412;

Schwab, Vocabulaire de l'Angélologie, p. 199, Paris, 1897;

Bousset, Der Antichrist, Göttingen, 1895;

idem, Religion des Judenthums im Neutestamentlichen Zeitalter, pp. 242, 329, Berlin, 1903;

Lucken, Michael, Göttingen, 1895, Index;

Weber, Jüdische Theologie, Index, 2d ed., Leipsic, 1897;

Stave, Ueber den Einfluss des Parsismus auf das Judenthum, pp, 236 et seq., Haarlem, 1898;

Moritz Friedländer, Der Antichrist in den Vorchristlichen Jüdischen Quellen, Göttingen, 1901. 

ΠΗΓΗ: https://www.jewishencyclopedia.com/articles/13055-samael

ΕΠΙΠΛΕΟΝ:

Samael - ο κύριος κυβερνήτης του πέμπτου ουρανού (Ιουδαϊσμός)

Ο Samael είναι ένα τεράστιο δωδεκάφτερο φίδι που σέρνει το ηλιακό σύστημα πίσω του (Αποκάλυψη)

Samael - ο άγγελος του θανάτου που ήρθε για τον Μωυσή (Βίβλος)

Ο Σαμαέλ είναι ο αρχηγός των κακών πνευμάτων και ο άγγελος του θανάτου (ύστερη ραβινική λογοτεχνία). (Σημειώστε ότι οι λέξεις άγγελος του θανάτου εδώ έχουν μια ευδιάκριτα αρνητική χροιά)

Samael - πρίγκιπας των δαιμόνων και μάγος (Βιβλίο του Ενώχ)

Samael - φύλακας άγγελος του Ησαύ και επικεφαλής της φρουράς της Εδέμ (Ταλμούδ)

Samael - πειρασμός του φιδιού (Ταλμούδ)

Samael - ο πατέρας του Κάιν (ως συνέπεια του προηγούμενου σημείου)

Samael - ο άγγελος του σκότους (η διδασκαλία των Καμπαλιστών)

Samael - ο πέμπτος αρχάγγελος του κόσμου Braia, που αντιστοιχεί στη sephirah Geburah

Ο Σαμαέλ είναι ένα από τα ονόματα του Σατανά

Samael - Δημιουργός (Κόπτες)

Samael - ο άρχοντας του κάτω μέρους του κάτω κόσμου και του χάους (Κόπτες)

Samael - ο αρχηγός άρχοντας, ο πρώτος γιος της Πέστης Σοφίας, ο δημιουργός της κακής αρχής του Σύμπαντος (γνωστικισμός)

Samael - Πατέρας και αρχηγός των Δαιμόνων (Δαιμονολατρία)

Samael - Φύλακας Άγγελος της Ρώμης

Samael - ο κακός της όπερας "Magic Shooter", ένας κυνηγός δαίμονας που κατέχει το μυστικό της δημιουργίας σφαιρών που χτυπούν πάντα τον στόχο

Ο Σαμαέλ είναι ο πρώτος από τους σεραφείμ στην Καμπάλα και ως ένδειξη της αποκλειστικότητάς του είχε όχι έξι αλλά δέκα φτερά 

ΕΠΙΚΛΗΣΗ ΣΤΟΝ ΣΑΜΑΕΛ

Πριν από την επίκληση χρησιμοποιούμε κόκκινο μελάνι (με λίγες σταγόνες αίμα όσοι το επιθυμούν) και γράφουμε την εμφάνιση των χαρακτήρων που αντιπροσωπεύει το όνομα του Σάμαελ στα εβραϊκά, στην παλάμη του δεξιού μας χεριού ως εξής:

סמאל

Έπειτα, ρίχνουμε κόκκινο κρασί στο ασημένιο δισκοπότηρο που χρησιμοποιούμε στις τελετουργίες και το βάζουμε στο βωμό.

Σταθείτε ή καθίστε σε μια άνετη θέση. Βάλτε την Σφραγίδα στο βωμό (αυτή που παραθέσαμε πιο πάνω στο σχετικό κυκλικό σχέδιο της μαύρης φωτογραφίας με την τρίαινα στην κορυφή), με δύο κεριά από τις δύο πλευρές και επικεντρωθείτε σε αυτή. Διαλογιζόμενοι την Σφραγίδα, ψάλτε το μάντρα: «Σαμαέλ, Σεμάλ, Σάκλας, Τσαβαγιώθ» (σ.σ. μπορείτε αν θέλετε να τις δονείτε ταυτόχρονα και με το καμπανάκι). Και πάλι, οραματιζόμαστε τη Σφραγίδα να λάμπει σαν να είναι ζωντανή. Νιώστε το σώμα σας να φορτίζεται με την ενέργεια που ρέει μέσω της Σφραγίδας, να δονείται και να σας γεμίζει με τη Δρακόντεια ύπαρξη του Σαμαέλ που μετατοπίζει τη συνείδησή σας και ανοίγει την ψυχή σας για τις ενέργειες του θεού του Κλίποθ (σ.σ. το Δέντρο της Γνώσης του Σατανά). Μπορείτε να οραματιστείτε την αύρα σας να γεμίζει με κόκκινες και χρυσές φλόγες και οι ίδιες οι φλόγες να είναι επίσης όλες γύρω σας. Νιώστε πως η ατμόσφαιρα στο τελετουργικό χώρο σας πυκνώνει. Όταν αισθανθείτε έτοιμοι να εκτελέσετε το τελετουργικό, σταματήστε να ψέλνετε τις λέξεις των μάντρα και αρχίστε την Επίκληση:

Αρχαίε Όφι, Σαμαέλ, άκου το Κάλεσμά μου και έλα σε μένα. Απάντησε στη προσευχή μου και οδήγησέ με στη Φώτιση και την ελευθερία. Κάψε με με την ύπαρξή σου. Μετέφερε τη φωνή μου με τα φτερά της Νύχτας. Προστάτεψέ με από τους ουρλιαχτούς ανέμους της ερήμου. Στείλε τη θεϊκή σου δύναμή σαν κεραυνός να σκίσει το μυαλό μου και την ψυχή μου στην ανίερη κοινωνία του πόνου και της απόλαυσης. Ο κόσμος ξυπνά στη ζωή στην αγκαλιά σου και οι πόρτες του Σίτρα Άχρα είναι ανοικτές σε όσους τολμούν να περπατήσουν την πορεία σου!
Σε καλώ, Μοναδικέ Αρχαίε! Σε επικαλούμαι, Πατέρα των Δαιμόνων, που κάθεται θρονιασμένος στη μέση εκείνων που κυβερνούν τον κόσμο. Όλοι υπηρετούν εσένα που δημιουργήθηκαν από εσένα και από τη δική σου ύπαρξη. Δημιουργέ και Καταστροφέα, που το πρόσωπό σου είναι φωτεινό στη δεξιά μεριά και σκοτεινό στην αριστερή, έλα πίσω σε μένα!
Έλα μέσα στο δεξί μου χέρι. Έλα μέσα στο αριστερό μου χέρι. Βυθίσου μέσα στη σάρκα μου που σου την προσφέρω ως ναό και φανέρωση μέσα στο βωμό της αθάνατης ψυχής μου. Σε καλώ στη δύναμη των ονομάτων σου:

Σαμαέλ, Σεμάλ, Σακλάς, Τσαβαγιώθ

Πατέρα της Αμαρτίας, αποκάλυψε σε μένα την αληθινή σου μορφή, μίλησε αληθινά και απάντησε πραγματικά. Εξολόθρευσε τον κόσμο και δίδαξέ μου τους τρόπους της δημιουργίας και της καταστροφής. Οδήγησέ με μέσα από τις πύλες του Λαστ στον Κήπο των Απολαύσεων!
Σε καλώ στο όνομα του Δράκου, ο Όφις ο Αρχαίος,
ο Δράκος ο Μέγας!


Όταν τελειώσετε τα λόγια της επίκλησης, πιείτε το θείο Μυστήριο από το δισκοπότηρο. Καθίστε ή ξαπλώστε και ανοίξτε τον εαυτό σας στις ενέργειες που εκδηλώνονται στο τελετουργικό χώρο σας και στη συνείδησή σας. Παρατηρήστε το ναό και την αίσθηση των φαινομένων που εκδηλώνονται στο τελετουργικό χώρο όταν ο σκοτεινός θεός του Κλίποθ (σ.σ. το Δέντρο της Γνώσης του Σατανά) έρχεται μέσα από τις πύλες της Νύχτας. Ή κλείστε τα μάτια σας και αφήστε Τον να εμφανιστεί και να σας μιλήσει μέσα στα ενδότερα του μυαλού σας. Και πάλι, αν δεν αντιμετωπίσετε οποιαδήποτε απτή εκδήλωση ή ολοκληρωμένα οράματα, απλά γράψτε κάτω όλες τις σκέψεις που μπορεί να έχετε μετά την Εργασία (σ.σ. την τελετουργία που κάνατε) και διαλογιστείτε πάνω τους για λίγο, προσπαθώντας να ξεκαθαρίσετε εάν αυτά είναι όλα τα προσωπικά μηνύματα από τον θεό.

ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΣ (ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ):

Στρέψτε όλη σας την προσοχή στη Σφραγίδα του Σάμαελ που δόθηκε πρωτύτερα. Παρακολουθήστε τις γραμμές της να γεμίζουν και να ενεργοποιούνται με την ουσία της ζωής σας και οραματιστείτε τη να λάμπει και να αστράφτει με χρυσό φως, να πάλλεται και να αναβοσβήνει με κόκκινες και χρυσές φωτιές. Ταυτόχρονα, ψάλλετε το μάντρα: ‘’Σαμαέλ, Σεμάλ, Σακλάς, Τσαβαγιώθ’’ - κάντε το με χαμηλή, δονούμενη φωνή. Καθώς επαναλαμβάνετε τα λόγια της επίκλησης, νιώστε πως αλλάζει και πυκνώνει η ατμόσφαιρα στον κρόταφό σας. Κοιτάξτε τη Σφραγίδα μέχρι να τη θυμηθείτε και να την οραματιστείτε εύκολα. Εξάλλου, εδώ δεν είναι μόνο η πύλη της Νυχτερινής πλευράς, αλλά και η δύναμη που σε συνδέει με άλλους συμμετέχοντες στο έργο. Οραματιστείτε τα σαν μαύρες σκιές με σκούρα πρόσωπα να στέκονται ή να κάθονται γύρω σας.

Στη συνέχεια, κλείστε τα μάτια σας και αναστήστε την εικόνα στη μνήμη. Σε αυτό το σημείο, μπορείτε και πάλι είτε να συνεχίσετε να ψέλνετε το (προαναφερόμενο) μάντρα είτε να αποφασίσετε να εξασκηθείτε περαιτέρω στη σιωπή. Εστιάστε το βλέμμα του μυαλού σας στο σχήμα της Σφραγίδας, δείτε το να σχηματίζεται μπροστά σας, σε μαύρο χώρο, να λάμπει με χρυσό φως και να περιβάλλεται από κόκκινες φλόγες. Φανταστείτε αργότερα πως αλλάζει, παίρνει άλλες μορφές, ξεκλειδώνει τις πύλες του μυαλού σας, ανοίγει τις πόρτες της Νυχτερινής Πλευράς και σας δείχνει διάφορα αντικείμενα, εικόνες και τοπία. Αφήστε τα οράματα να κυλήσουν ελεύθερα, ανοίξτε τον εαυτό σας στην εμπειρία. Στείλτε ένα αίτημα μέσω της Σφραγίδας, ζητώντας από τον Σάμαελ να είναι εκεί και να σας καθοδηγήσει στο μονοπάτι της φλόγας. Όταν νιώσετε ότι είναι ώρα να τερματίσετε τον διαλογισμό σας, επιστρέψτε στην κανονική σας κατάσταση του μυαλού, σβήστε τα κεριά και ολοκληρώστε τη δουλειά της ημέρας.

ΠΗΓΗ: Temple of Ascending Flame