Σάββατο 25 Φεβρουαρίου 2023

Πως μπορούμε να αποκαλύψουμε τη θρησκευτική ταυτότητα των Γνωστικών εβραιοχριστιανών (σαν των Οφιτών) που κρύβονται πίσω από την παγκοσμιοποιητική προσπάθεια αλλαγής του Φυσικού ή Υλικού Κόσμου του Σατανά σε επίγειο Βιβλικό Παράδεισο…Μια θεολογική σύνοψη σε ένα μόλις άρθρο (και πάλι) σε παγκόσμια αποκλειστικότητα!

- Ο γνωστικισμός δίδασκε γενικά ότι η Γη κυβερνιόταν από έναν κατώτερο θεό, τον Ιαλνταμπαόθ, τον Δημιουργό του Πλάτωνα. Ο Δημιουργός βρισκόταν επικεφαλής των Αρχόντων, κυβερνητών του φυσικού κόσμου. Τα ανθρώπινα σώματα, αν και περιέχουν το κακό στην ύλη τους, περιείχαν επίσης και έναν θείο σπινθήρα ή πνεύμα που προερχόταν από την Πηγή, ή το Τίποτα, τη θεϊκή πηγή εκπόρευσης όλων των πραγμάτων. Η Γνώσις είναι εκείνη που σύμφωνα με τις αντιλήψεις των γνωστικών βοηθά τον θείο σπινθήρα να επιστρέψει στην πηγή από την οποία προήλθε. Πολλοί γνωστικοί (ιδιαίτερα οι οπαδοί του Βαλεντίνιου ή Βαλεντίνου) δίδασκαν πως υπήρχε ο Ένας, ο αρχικός, άγνωστος Θεός (Βυθός, η Μονάδα, ο πρώτος Αιών). Ως προς τη φύση του θεωρούνταν υπερβατικός, άρρητος και άγνωστος…Ορισμένοι γνωστικοί φέρεται ότι θεωρούσαν πως ο κατώτερος Δημιουργός ταυτιζόταν με τον Σατάν…Άλλες γνωστικές ομάδες αντιμετώπιζαν τον Όφι στον Κήπο της Εδέμ ως ηρωική μορφή, γιατί επιθυμούσε να βοηθήσει την Ανθρωπότητα να απελευθερωθεί από τις αλυσίδες του Ιαλδαβαώθ…Ένα υποσύνολο των αρχαίων Γνωστικών, γνωστών ως Οφιτών, τιμούσε τον Όφι του μύθου του Κήπου της Εδέμ. Δεν τιμούσαν τον κακό δημιουργό ενός πολύ ατελούς σύμπαντος με σκοπό να παγιδεύει τις ανθρώπινες ψυχές στην ύλη. Θεώρησαν τον Όφι ως τον φέροντα τη σοφία και έναν απεσταλμένο μιας θεότητας υψηλότερης. Οι αρχαίοι Οφίτες δεν ήταν ‘’σατανιστές’’, υπό την έννοια ότι δεν ταύτισαν το τιμώμενο Φίδι τους με τον Σατανά…Ιωάν.3:14 Και όπως ο Μωυσής ύψωσε το φίδι μέσα στην έρημο, έτσι πρέπει να υψωθεί ο Υιός τού Ανθρώπου.

 
- ΒΡΑΒΕΙΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥ ΑΡΘΡΟΥ ΤΗΣ ΣΑΤΑΝΙΚΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ (ΜΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΟΥ ΑΓΝΟΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΠΑΔΕΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΘΕΟΛΟΓΟΥΣ ΤΟΥΣ)...

Γιὰ νὰ μπορέσει νὰ καταλάβει κανεὶς τὴ θρησκευτικὴ ταυτότητα αὐτῶν ποὺ κρύβονται πίσω ἀπὸ τὴν παγκοσμιοποιητικὴ προσπάθεια τῆς ἐποχῆς μας γιὰ ἀντιφυσικὴ ἀλλαγὴ τοῦ κόσμου ποὺ ζοῦμε καὶ γιατί τοὺς ἀντιμαχόμαστε παρόλο ποὺ προπαγανδίζεται ὅτι εἶναι ''σατανιστές'' εἴτε ἀπὸ χριστιανοὺς γιὰ νὰ συσπειρώνουν τὸ ποίμνιό τους μὲ ἐτούτη τὴ φοβέρα εἴτε ἀπὸ τοὺς ἴδιους τοὺς παγκοσμιοποιητὲς γιὰ νὰ παρασέρνουν μὲ τὸ μέρος τους καὶ σατανιστὲς ἐξασφαλίζοντας ἔτσι τὴν ὁλοκληρωτικὴ ὑποταγὴ τῶν πάντων στὶς ἐπιθυμίες τους, θὰ πρέπει νὰ γνωρίζει τίς ἀντιλήψεις τους καὶ ὄχι τοὺς ἴδιους ὑποχρεωτικά, διότι ἁπλούστατα κάθε μέλος τῶν ποικίλων ὀργανώσεών τους ἐπαναλαμβάνει σὰν παπαγάλος τίς ἀπόψεις τῶν δασκάλων του καὶ ἔτσι πανεύκολα μποροῦμε νὰ γνωρίζουμε ἔπειτα γιατί δὲν εἶναι σατανιστὲς γιὰ νὰ πρέπει νὰ τοὺς ξεσκεπάζουμε δημοσίως ἂν θέλουμε νὰ συνεχίζουν νὰ ὑπάρχουν σατανιστὲς σὰν ἐμᾶς μελλοντικὰ ἢ ἐμεῖς οἱ ἴδιοι σήμερα ὅσο περισσότερο ἐπικρατοῦν μέσα στὴν κοινωνία οἱ ἀντιλήψεις τῶν δασκάλων τους, γιὰ τὸν ἴδιο λόγο ποὺ ἀδυνατεῖ πλήρως κάθε ἀθεϊστὴς νὰ φτιάξει μιὰ ὀργάνωση ἢ ὁμάδα μὲ τίς δικές του ἀντιλήψεις μέσα σὲ μιὰ θρησκόληπτη κοινωνία σὰν τῶν τζιχαντιστῶν γιὰ παράδειγμα μέσα ἀπὸ τὴν ὁποία δὲν θὰ ἔβρισκε οὔτε ἕνα μέλος! Παρομοίως, ἡ Σατανικὴ Ὀρθοδοξία γιὰ τὸν ἴδιο πάλι λόγο ἐπέλεξε νὰ καταλήξει (πρὸς τὸ παρὸν) ὡς μιά ''Δεξαμενὴ Σκέψης'' (ὅπως τὸ διαβάζετε αὐτὸ ἀγγλιστὶ στὴν ὑποδοχή της) ἀντὶ νὰ ἀρχίσει νὰ μαζεύει κόσμο φτιάχνοντας μιὰ σατανικὴ ὀργάνωση, διότι διαφορετικὰ θὰ ἦταν σὰν νὰ προσπαθοῦσε νὰ μαζέψει κόσμο στὴ θρησκεία του ἕνας χριστιανὸς μέσα ἀπὸ μιὰ ἀθεϊστικὴ κοινωνία ποὺ πιστεύει ὅτι κατάγεται ἀπὸ πιθήκους! Λογικὸ καὶ ἑπόμενο μετὰ νὰ πάψει νὰ ὑπάρχει σήμερα ἡ ἄλλοτε Βυζαντινὴ κοινωνία του. 

Ὅπως ὅταν βλέπει λοιπὸν κάποιος τὸ Κολοσσαῖο στὴ Ρώμη γιὰ παράδειγμα καὶ καταλαβαίνει ἀμέσως ὅτι οἱ προθέσεις τοῦ σχεδιαστῆ του ἦταν νὰ φτιάξει μιὰ ἀρένα μονομάχων καὶ ὄχι κάποιο γυμναστήριο ἂς ποῦμε, ἔτσι καὶ ἐμεῖς μποροῦμε νὰ μάθουμε τὴ θρησκευτικὴ ταυτότητα τῶν παγκοσμιοποιητῶν ἀπὸ τὸν δικό τους σχεδιασμὸ πάνω στὸ τί θέλουν νὰ φτιάξουν. Οἱ παραπάνω θεολογικὲς πληροφορίες φερειπεὶν ποὺ διαβάσατε συνοπτικὰ στὴν εἰσαγωγὴ τοῦ παρόντος ἄρθρου γιὰ τὸν ἐβραιοχριστιανικὸ Γνωστικισμό, μᾶς δίνουν καὶ τὴν ἀπάντηση πάνω στὸ ἐρώτημα ποὺ λέει γιατί θὰ πρέπει νὰ ἀλλάξει ὁ Φυσικὸς ἢ Ὑλικὸς κόσμος ποὺ ζοῦμε ἐπειδὴ εἶναι ἀτελὴς ὅπως διαβάσαμε καὶ νὰ μετασχηματιστεῖ μὲ ἄλλα λόγια σὲ κάτι διαφορετικὸ ἀπὸ αὐτὸ ποὺ εἶναι ἂν ὑποθέσουμε ὅτι ἔτσι τὸν ἤθελε ὁ Βιβλικὸς Θεὸς ἢ μήπως ὅτι ἔτσι τὸ θέλει ὁ Σατανᾶς στρεφόμενος ἐνάντια στὴ Βιβλικὴ Δημιουργία. Ἄν πιστέψουμε τὸ δεύτερο, τότε πανεύκολα μποροῦμε νὰ ἀποδείξουμε ὅτι οἱ παγκοσμιοποιητὲς δὲν εἶναι σατανιστές, διότι ἁπλούστατα θὰ μποροῦσαν νὰ πετύχουν τὴν καταστροφὴ αὐτὴ δεκαετίες τώρα προκαλῶντας πυρηνικοὺς πολέμους λόγου χάρη γιὰ νὰ ἀφανίσουν ὁλόκληρο τὸν πλανήτη! Ἀπεναντίας, ἀκοῦμε νὰ μᾶς μιλᾶνε σὰν ἐβραιοχριστιανοὶ γιὰ παγκόσμια εἰρήνη καὶ ἀδελφοσύνη δίχως ἴχνος ρατσισμοῦ, σύμφωνα μὲ τὰ κάτωθεν Βιβλικὰ κηρύγματα ποὺ παραθέτουμε ἐνδεικτικὰ καὶ ἕνα ἀπόσπασμα ἀπὸ δημοσίευμα ποὺ ὑπενθυμίζουμε ἔπειτα γιὰ νὰ κατανοῆστε τὸν ἀντιφυσικὸ τρόπο σκέψης ποὺ ἐπικρατεῖ σήμερα στὴν κοινωνία μας:

Ρωμ. 16,20 Ο δε Θεός της ειρήνης θα συντρίψη με την παντοδυναμίαν αυτού σύντομα τον σατανάν κάτω από τα πόδια σας. Η χάρις του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού εύχομαι ολοψύχως να είναι μαζή σας.

Ησ. 2, 3 Πολλά έθνη θα προστρέξουν εκεί και θα λέγουν το ένα στο άλλο. “εμπρός, ας αναβώμεν στο όρος του Κυρίου, στον ναόν του Θεού του Ιακώβ. Εκεί ο Θεός θα αναγγείλη και θα καταστήση γνωστήν εις ημάς την οδόν αυτού, εις την οποίαν πρέπει να πορευθώμεν. Διότι από το όρος Σιών θα εξέλθη ο νέος Νομος και από την Ιερουσαλήμ θα κηρυχθή ο λόγος του Κυρίου. 4 Θα κάμη κρίσιν ο Θεός μεταξύ όλων των εθνών και ως ανώτατος νομοθέτης και κριτής θα ελέξη πολύν λαόν. Και έτσι οι τότε εχθροί και πολέμιοι μεταξύ των θα μετατρέψουν τα μαχαίρια των εις αλέτρια και τα δόρατά των εις δρεπάνια και δεν θα σηκώση πλέον έθνος εναντίον άλλου έθνους μαχαίρας, δια να πολεμήση κατ' αυτού και δεν θα μανθάνουν πλέον οι άνθρωποι την τέχνην να πολεμούν ο ένας εναντίον του άλλου”.

ΛΕΥΪΤΙΚΌΝ ΙΘ’ 33: "Αν κάποιος ξένος έρθει να μείνει μαζί σας στη χώρα σας, μη τον εκμεταλλευτείτε. 34 Να του φέρεστε όπως σ’ έναν συμπατριώτη σας˙ «και αγαπήσεις αυτὸν ως σεαυτόν», γιατί κι εσείς ξένοι ήσασταν στην Αίγυπτο. Εγώ, ο Κύριος, είμαι ο Θεός σας".

ΛΕΥΪΤΙΚΟΝ ΚΔ’ 22: "Ο ίδιος νόμος θα ισχύει τόσο για τον Ισραηλίτη όσο και για τον ξένο˙ γιατί εγώ, ο Κύριος, είμαι ο Θεός σας".

ΨΑΛΜΟΣ 145 9: "Ο Κύριος προστατεύει αυτούς που βρίσκονται μέσα στη χώρα ως ξένοι".

ΑΜΩΣ Θ’ 10: "Ο Κύριος λέει: «Μήπως νομίζετε, Ισραηλίτες, ότι στα μάτια μου είστε καλύτεροι απ’ τους Αιθίοπες;»"

ΜΑΛΑΧΙΑΣ Γ’ 5: "Ο Κύριος του σύμπαντος λέει: «Έρχομαι σ’ εσάς για κρίση! Θ’ απευθύνω αμέσως την κατηγορία εναντίον (...) αυτών που αδικούν τον εργάτη στο μισθό (...), αυτών που αδιαφορούν για τους ξένους".

ΜΙΧΑΙΑΣ Β’ 7 (μτφ. Ο’): "Καθένας που λέγει με αλαζονείαν: «είμεθα απόγονοι του Ιακώβ», εξώργισε το πνεύμα του Κυρίου εναντίον σας. Εξοργιστικά δεν είναι τα έργα αυτού του αλαζόνος; (...)"

Γαλ. 3,28 Δεν υπάρχει Ιουδαίος ούτε Ελλην, δεν υπάρχει δούλος ούτε ελεύθερος, δεν υπάρχει άρσεν και θύλυ, διότι όλοι σεις είσθε ένας δια μέσου του Ιησού Χριστού

Ο εβραίος, ο Χριστιανός, ο φιλελεύθερος δημοκράτης, ο μπολσεβίκος και ο αναρχικός έχουν την αυτή νοοτροπία και συνεπώς ψυχολογία. Επιθυμούν να παρακάμψουν τους νόμους της φύσης. Γι’ αυτό οι διαφορές τους είναι μόνο επιφανειακές.
Ο τρόπος που αντιλαμβάνονται τον κόσμο και την κοινωνία είναι όμοιος και γι’ αυτό συγγενεύουν σε μεγάλο βαθμό και με λίγη καλή θέληση οι «άθεοι» κομμουνιστές μπορούν να τα βρουν μια χαρά με τους φανατικότερους χριστιανούς. Διότι ο απώτερος σκοπός τους είναι μια παρά φύσει εξωπραγματική ονείρωξη που εκφράζεται στην πράξη ως προσπάθεια ισοπέδωσης της φυσικής τάξης πραγμάτων. Δηλαδή του φυσικού νόμου που επιτάσσει την εθνική τάξη, την ανισότητα, την ιεραρχία και τον πόλεμο των αντιθέσεων. Οι χριστιανοί πιστεύουν στον περίφημο χριστιανικό παράδεισο όπου όλοι οι άνθρωποι θα διάγουν εν ειρήνη και πλήρη αρμονία. Αρκεί κανείς να ζει επί της γης χριστιανικό βίο. Σαν να είναι όλοι οι πιστοί ίσης αξίας.
Οι αριστεροί πιστεύουν σε μια ιδανική «αταξική κοινωνία», που όλοι οι άνθρωποι επίσης δικαιωματικά θα απολαμβάνουν τα ίδια αγαθά, ομοίως σαν να είναι ίσης αξίας. Αρκεί να γίνουν όλοι μπολσεβίκοι ή αναρχικοί κτλ. Οι φιλελεύθεροι δημοκράτες πιστεύουν ότι η δημοκρατική πολιτεία αποτελεί το ύψιστο επίτευγμα της ανθρωπότητας, ήτοι ο παράδεισος επί της γης και η περιφρούρηση των ατομικών δικαιωμάτων πρωταρχική επιδίωξη. Διότι κι εδώ εμφανίζονται όλοι οι άνθρωποι ως ίσης αξίας. Φυσικά πλην των αντιδημοκρατών. Ο χριστιανισμός ειδικότερα διακηρύττει ότι όλοι οι άνθρωποι μπορούν να μετέχουν στην βασιλεία των ουρανών αν είναι πιστοί χριστιανοί. Οι άλλοι στο πυρ το εξώτερον. Οι αριστεροί λέγουν όλοι οι άνθρωποι που έχουν αριστερές ιδέες είναι σύντροφοι και αδέλφια που θα μοιράζονται όλα τα αγαθά που θα παράγουν στον κουμμουνιστικό παράδεισο εκτός από αυτούς που δεν συμφωνούν. Αυτούς τους περιμένει το γκούλαγκ και το εκτελεστικό απόσπασμα.
Η αριστερά όπως ο χριστιανισμός έχει ως θεμέλιο λίθο την παρά φύσει μεταφυσική παραδοχή της απόλυτης ισότητας των ανθρώπων και το όραμα ενός ιδανικού ειρηνικού κόσμου.
Η μεταφυσική αυτή κρύβει τον παντοτινό πόθο του κατωτέρου ανθρώπου να φθάσει τον ανώτερό του δια της ισοπεδώσεως αυτού στο επίπεδό του. Αποκτά δε πολλούς οπαδούς διότι οι αδαείς και οι δειλοί από φόβο συγκινούνται με το ψευδές όραμα ενός απόλυτα ειρηνικού κόσμου. Ενός κόσμου παράλογου και αδρανούς. Ενός κόσμου έξω από τον μοναδικό πραγματικό κόσμο που χαρακτηρίζεται από τον συνεχή αγώνα για επιβίωση και πρόοδο. Ο χριστιανισμός οραματίζεται έναν κόσμο που όλοι οι άνθρωποι θα είναι ίσοι και αγαπημένοι μεταξύ τους. Ο αριστερισμός ομοίως μια κοινωνία αγγέλων όπου όλοι θα εργάζονται για το καλό της ανθρωπότητας εν πνεύμα απόλυτης συνεννοήσεως. Καταστάσεις εξωπραγματικές και αφύσικες που ποτέ δεν βίωσε και προφανώς δεν θα βιώσει ο πλανήτης μας διότι αντίκεινται στο ρυθμό του κόσμου. Δηλαδή και οι δυο θεωρίες με τους εξωκοσμικούς Θεούς τους πιστεύουν ότι η παράβαση των νόμων της φύσεως είναι εφικτή και πως ένας άλλος κόσμος διάφορος από τον πραγματικό είναι δυνατό να υπάρξει αν γίνουμε όλοι πιστοί στην θεωρία τους.

Τὰ ἀντιρατσιστικὰ νομοσχέδια τώρα καὶ ἡ προπαγάνδα τους ποὺ γίνεται παντοῦ σήμερα ἀπὸ τοὺς παγκοσμιοποιητές, πάλι εἴδαμε ὅτι ἐξυπηρετοῦν τὸ Θέλημα τοῦ Βιβλικοῦ Θεοῦ καὶ ἔτσι πάλι δὲν μποροῦμε νὰ τοὺς ποῦμε σατανιστὲς κοιτάζοντας ξανὰ τὸν σχεδιασμό τους σὲ κοινωνικὸ ἐπίπεδο. Τί γίνεται ὅμως μὲ τὸ Φυσικὸ ἢ Ὑλικὸ καὶ γιατί θὰ πρέπει νὰ ἀλλάξει ἀντιφυσικὰ ἂν τὸν ἔφτιαχνε ἔτσι Φυσικὸ ὅπως τὸν βλέπουμε ὁ Βιβλικὸς Θεὸς ἢ γιατί νὰ θεωρεῖται ἀτελὴς ὅπως μᾶς λένε οἱ Γνωστικοὶ σὰν τοὺς Ὀφίτες ποὺ εἴδαμε, ὅταν ὅλα τὰ ἔργα τοῦ Βιβλικοῦ Θεοῦ εἶναι τέλεια χωρὶς ἀδικία (Δευτ. 32,4 Αὐτὸς εἶναι Θεός, τοῦ ὁποίου τὰ ἔργα εἶναι γνήσια καὶ ἀληθινὰ καὶ ὅλαι αἱ ἐντολαί του δίκαιαι. Εἶναι Θεὸς ἀξιόπιστος, δὲν ὑπάρχει εἰς αὐτὸν τίποτε τὸ ἄδικον & Ἐκκλησιαστὴς 3,1 Τὰ σύμπαντα ὅμως, ὅσα ἐδημιούργησεν ὁ Θεὸς στὸν κατάλληλον καιρόν των, εἶναι καλὰ λίαν) γιὰ νὰ χρειάζεται ἀλλαγὴ (π.χ. ὅπως μὲ τὸν μετανθρωπισμὸ τῆς ψηφιακῆς ἐποχῆς ἐπὶ ἡμερῶν μας) ὁ τέλειος κόσμος του ἂν πράγματι ὁ Φυσικός του μέσα στὸν ὁποῖο ζοῦμε ἤτανε δικός του; 

Τὴν ἀπάντηση τὴν παίρνουμε ἀρχικὰ μέσα ἀπὸ τὴν ἴδια τὴ Βίβλο, μὲ ἔμμεσο ὅμως τρόπο γιὰ νὰ μὴ θιχτεῖ ἡ παντοδυναμία τοῦ Βιβλικοῦ Θεοῦ (Γιαχβέ/Χριστοῦ) ἀπέναντι στὸν Σατανᾶ καὶ δοθοῦν ἔτσι λιγότερα κίνητρα γιὰ νὰ ἀκολουθήσει κάποιος τὸν ἐβραιοχριστιανισμὸ ὡς θρησκεία ἀντὶ τὸν σατανισμό:

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΙΩΑΝΝΟΥ Α’, ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2, 15 Μην αγαπάτε τον κόσμο μήτε αυτά που είναι μέσα στον κόσμο. Αν κάποιος αγαπά τον κόσμο, δεν υπάρχει η αγάπη του Πατέρα μέσα του 16 Γιατί καθετί που είναι μέσα στον κόσμο, η επιθυμία των οφθαλμών και η αλαζονεία του βίου, δεν είναι από τον Πατέρα, αλλά είναι από τον κόσμο.

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΙΑΚΩΒΟΥ, ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4, 4 Μοιχαλίδες ψυχές, δεν ξέρετε ότι η φιλία του κόσμου είναι έχθρα στο Θεό; Όποιος λοιπόν θελήσει να είναι φίλος του κόσμου καθίσταται εχθρός του Θεού.

Ρωμ. 7,23 Βλέπω όμως να κυριαρχή εις τα μέλη μου άλλος νόμος, η δύναμις της αμαρτίας, που αντιστρατεύεται και μάχεται όσα ο νους μου και η συνείδησις μου υποδεικνύουν ως ορθά, και με υποδουλώνει στον νόμον της αμαρτίας, ο οποίος κυριαρχεί εις την αμαρτωλήν ανθρωπίνην μου φύσιν 24 Δυστυχισμένος και ταλαιπωρημένος εγώ άνθρωπος! Ποιός θα με ελευθερώση και θα με γλυτώση από το σώμα τούτο, μέσα στο οποίον κυριαρχεί η αμαρτία και δια της αμαρτίας ο θάνατος; 25 Ευχαριστώ τον Θεόν, ο οποίος με ηλευθέρωσε και με έσωσε δια του Ιησού Χριστού, του Κυρίου ημών. Το συμπέρασμα, λοιπόν, είναι ότι εγώ δουλεύω εις δύο κυρίους• με τον νουν και την συνείδησιν δουλεύω στον νόμον του Θεού, με τα μέλη όμως της σαρκός μου δουλεύω στον νόμον της αμαρτίας.

Ρωμ. 8,5 Διότι όσοι ευρίσκονται ακόμη υπό την κυριαρχίαν της σαρκός φρονούν και επιθυμούν όσα θέλει η σαρξ· όσοι όμως κατευθύνονται από την χάριν και την δύναμιν του Αγίου Πνεύματος, σκέπτονται και φρονούν και θέλουν όσα το Αγιον Πνεύμα τους υπαγορεύει 6 Αι σκέψεις, τα φρονήματα και αι επιθυμίαι της σαρκός προκαλούν τον πνευματικόν θάνατον. Το δε φρόνημα, που υπαγορεύει το Πνεύμα το Αγιον και η αγία κατάστασις που δημιουργεί, οδηγεί εις την αληθινήν ζωήν και ειρήνην. Διότι η σαρκική κατάστασις και επιθυμία είναι εχθρά στον Θεόν και φέρει τον θάνατον 7 Εις τον Νομον του Θεού δεν υποτάσσεται ο σαρκικός άνθρωπος και ούτε έχει την δύναμιν να υποταχθή 8 Οσοι δε ζουν κατά σάρκα και πορεύονται κατά τας επιθυμίας της σαρκός, δεν ημπορούν να αρέσουν και να ευαρεστήσουν στον Θεόν…13 Διότι, εάν ζήτε κατά τας επιθυμίας της σαρκός, μέλλετε να αποθάνετε τον αιώνιον θάνατον. Εάν όμως, με τας πνευματικάς δυνάμεις που χαρίζει το Πνεύμα, αποστρέφεσθε και νεκρώνετε τας κακάς πράξστου σώματος, θα ζήσετε αιωνίως πλησίον του Θεού.

Ρωμ. 8,21 Η βεβαία δε ελπίς είναι ότι και αυτή η κτίσις θα ελευθερωθή από τον ζυγόν της φθοράς και του θανάτου και άφθαρτος πλέον θα λάβη μέρος εις την ελευθερίαν της δόξης των τέκνων του Θεού 22 Διότι γνωρίζομεν, ότι όλη η κτίσις μαζή στενάζει και πονεί πολύ μέχρι σήμερον 23 Και όχι μόνον η κτίσις, αλλά και ημείς οι ίδιοι, μολονότι έχομεν ήδη πάρει την απαρχήν των δωρεών του Αγίου Πνεύματος ως προκαταβολήν, τρόπον τινά, και εγγύησιν δια τα μέλλοντα αγαθά, στενάζομεν εν τούτοις εσωτερικώς, περιμένοντες το πλήρες και τέλειον δώρον της υιοθεσίας μας εκ μέρους του Θεού, την απολύτρωσιν του σώματος ημών εκ της φθοράς.

Ἐφ' ὅσον λοιπὸν ἡ ἴδια ἡ Βίβλος μας λέει μὲ τὸν πιὸ ξεκάθαρο ἔστω καὶ μὲ ἔμμεσο τρόπο ὅτι ὁ ὑλικὸς κόσμος τῆς φύσεως δὲν σχετίζεται μὲ τὸν τέλειο καὶ ἀναμάρτητο κόσμο τοῦ Βιβλικοῦ Θεοῦ, πᾶμε τώρα νὰ θυμηθοῦμε συνοπτικὰ (μέσα ἀπὸ τὴν πολύχρονη ἀρθρογραφία μας) γιατί σχετίζεται μὲ τὸν Σατανᾶ (σ.σ. γιὰ αὐτὸ καὶ θὰ πρέπει νὰ ἀλλαχτεῖ ἀντιφυσικὰ ἢ ὡς ἀτελὴς ποὺ εἶναι ὅπως εἴδαμε πρωτύτερα ἀπὸ τὸν Γνωστικισμὸ) μέσα ἀπὸ κάποια ἄλλα θρησκευτικὰ κείμενα ποὺ μαρτυροῦν τρία ἀκόμη ὀνόματα τοῦ Σατανᾶ ὡς, Σακλάς, Ἰαλδαβαὼθ καὶ Σάμαελ ἢ Σαμαὴλ ἐβραϊστὶ (σ.σ. ὅπως ἐμφανίζεται καὶ στὴ μέση τοῦ χάρτη τοῦ Γνωστικοῦ Κόσμου ποὺ εἴδατε φωτογραφικὰ στὴν ἀρχὴ τοῦ παρόντος ἄρθρου), ἀντιγράφοντας τὸν κόσμο τοῦ Βιβλικοῦ Θεοῦ Γιαχβὲ ἢ Χριστοῦ, γιὰ νὰ φτιάξει ἔτσι ὑλικὸ ἢ σαρκικὸ ἄνθρωπο αὐτὴ τὴ φορὰ βάζοντας τὴν εἰκόνα τοῦ Βιβλικοῦ Θεοῦ μέσα ἐκεῖ, ἀντὶ πνευματικὸ ὡς καθ' εἰκόνα καὶ καθ' ὁμοίωση τοῦ Βιβλικοῦ ὅπως ἦταν τὸ πρῶτο ἀνθρώπινο ὅν πρὶν τὴν Πτώση του γιὰ νὰ θεωροῦνται μάλιστα καὶ ὡς ἀσχημοσύνη τὰ μετέπειτα γεννητικὰ τοῦ ὄργανα στὸν ὄμορφο ἢ τέλειο κόσμο τοῦ Βιβλικοῦ Θεοῦ (βλ. Λευιτικόν, 18: 6-7 Ἄνθρωπος ἄνθρωπος πρὸς πάντα οἰκεῖα σαρκὸς αὐτοῦ οὐ προσελεύσεται ἀποκαλύψαι ἀσχημοσύνην• ἐγὼ Κύριος. ἀσχημοσύνην πατρὸς σοῦ καὶ ἀσχημοσύνην μητρὸς σοῦ οὐκ ἀποκαλύψεις, μήτηρ γὰρ σοῦ ἐστιν, οὐκ ἀποκαλύψεις τὴν ἀσχημοσύνην αὐτῆς): 

Στην Πνευματική Πανοπλία του Ευθύμιου Ζιγαβηνού και τον βογομιλικό Μυστικό Δείπνο υπάρχει ο μυθος της δημιουργίας. Σύμφωνα με τον μύθο, ο Σατανάς διατήρησε την δημιουργική δύναμη μετά την πτώση:
«ἐπείπερ ἔτι καί τήν θείαν περιέκειτο μορφήν καί στολήν, καί τήν δημιοργικήν ἐκέκτητο δύναμιν, συγκαλέσαι τάς συγκαταπεσούσας αὐτῷ δυνάμεις, καί θάρσος αὐταῖς ἐμβαλεῖν, καί εἰπεῖν, ὡς Ἐπεί τόν οὐρανόν καί τήν γῆν ὁ Θεός ἐποίησεν˙ Ἐν ἀρχῇ γάρ, φησίν, ἐποίησεν ὁ Θεός τόν οὐρανόν καί τήν γῆν˙ ποιήσω κἀγώ δεύτερον οὐρανόν, ὡς δεύτερος Θεός, καί τά ἐξῆς» Ευθύμιος Ζιγαβηνός, Πνευματική Πανοπλία ΚΖ’ 7.

Ο Σατανάς είναι ο Δημιουργός του υλικού ή φυσικού κόσμου στον οποίο ζούμε. Αυτός στη βάση του είναι ενέργεια και η ενέργεια δεν είναι τίποτα περισσότερο από συνείδηση! Όταν αποφάσισε λοιπόν να γίνει Ελεύθερος, απομακρύνθηκε από την Αρχική Πηγή (Τον αρχικό Θεό). ο Αρχικός Πρώτος Θεός είναι η Πηγή της Αιώνιας ζωής, παράγει συνεχώς ζωτική ενέργεια από το πουθενά! Ο Σατανάς όταν έφυγε λοιπόν ήταν πλέον Θνητός!!! Διότι έφυγε από την πηγή της άπειρης ενέργειας. Είχε σοφία, αλλά δεν είχε να φάει να το πούμε απλοϊκά, οπότε η μοίρα του ήταν να βιώσει την Αιώνια Λήθη, και να εξαφανιστεί.
Ως σοφός όμως ο Σατανάς, είχε μέσα του τους κώδικες της δημιουργίας που χρειαζόταν ώστε να φτιάξει το δικό του Κόσμο… Έτσι έφτιαξε τον Κόσμο μας και μέσα σε αυτόν έκανε μια έξυπνη κίνηση ώστε πλέον να είναι Αθάνατος!!!
Πήρε την ανόργανη ύλη και την έκανε οργανική, προσθέτοντας την εικόνα του Θεού μέσα στην ύλη!
Στο απόκρυφο ευαγγέλιο του Ιωάννη, λέει ο Σατανάς στους άλλους αγγέλους που τον ακολούθησαν: «Θα φτιάξουμε άνθρωπο κατά ομοίωση δική μας και κατά εικόνα του Αρχικού Θεού, ώστε η εικόνα του να μας φωτίζει!» (να μας φωτίζει σημαίνει να μας τρέφει)
Βέβαια η εικόνα του θεού βρίσκεται όχι μόνο στον άνθρωπο, αλλά και στα φυτά και σε όλα τα υπόλοιπα ζώα που έχουν βιοενέργεια, βιοφωτόνια!
Αυτό ήταν το κόλπο! Ο κόσμος μας είναι στην ουσία ένα εργοστάσιο παραγωγής ενέργειας! Προσθέτοντας την «Εικόνα του Θεού» στη δημιουργία του, με κάθε γέννηση νέας ζωής, ο άνθρωπος ή τα άλλα ζώα παράγουν από το πουθενά την ζωτική ενέργεια!! Ο Σατανάς έφτιαξε αυτό το Μάτριξ για να ζει για πάντα, αυτός και οι άγγελοι (δαίμονες) του!! Μας έχει ως μπαταρίες!!

‘’Now the archon who is weak has three names.
The first name is Yaltabaoth,
the second is Saklas,
and the third is Samael’’ -The Apocryphon of John
(‘’Τώρα ο άρχων που είναι αδύναμος έχει τρία ονόματα.
Το πρώτο όνομα είναι Ιαλδαβαώθ,
Το δεύτερο είναι Σακλάς,
Και το τρίτο είναι Σάμαελ’’– Το Απόκρυφο Ευαγγέλιο του Ιωάννη)

‘’Και όταν το φως είχε αναμιχθεί με το σκοτάδι, προκάλεσε τη λάμψη του σκοταδιού.
Και όταν το σκοτάδι είχε αναμειχθεί με το φως, σκοτείνιασε το φως και δεν έγινε ούτε φως ούτε σκοτάδι, αλλά έγινε αχνό’’
– Το Απόκρυφο Ευαγγέλιο του Ιωάννη

Εδώ βλέπουμε τη σημασία του σκοταδιού και την κρυμμένη φωτιά της αυτογνωσίας και ότι ο Σάμαελ αναμειγνύεται και με τα δυο για να προκαλέσει τις δημιουργίες του. Αυτό είναι το μοντέλο του μάγου που με τη Θέληση και την Επιθυμία γίνεται ικανός για να δημιουργήσει ανάλογα. Εδώ μπορούμε να διαβάσουμε ότι η Φωτιά του Παραδείσου λήφθηκε από τη Barbelo (Σοφία) και χρησιμοποιήθηκε από τον Ιαλδαβαώθ.

‘’Αυτός είναι ο πρώτος άρχων που πήρε μεγάλη δύναμη από τη μητέρα του. Και εδώ μετακίνησε τον εαυτό του από την ίδια και απομακρύνθηκε από τα μέρη στα οποία γεννήθηκε. Αυτός έγινε δυνατός και δημιούργησε για τον εαυτό του άλλους αιώνες με φλόγες λαμπρής φωτιάς που εξακολουθεί να υπάρχει (τώρα)’’
– Το Απόκρυφο Ευαγγέλιο του Ιωάννη

Ο Ιαλδαβαώθ κατάφερε να δημιουργήσει και άλλα πνεύματα, όπως ο Μπελιάς, ο Καίν και άλλα. Ο Σάκλας, όπως είναι ένα από τα πολλά ονόματά του, κατανόησε την ισχύ της δυνάμεως που ήρθε από μέσα και πως να αλλάξει το σχήμα του για να είναι όμορφο και αγγελικό, ώστε οι άλλοι άγγελοι να ακούσουν τη φωνή του. Ο Ιαλδαβαώθ, ο οποίος είναι γνωστός ως Εωσφόρος, θα μπορούσε να τους μιλήσει για να τον ακούσουν και αυτή η Μαύρη Φωτιά μέσα θα μπορούσε να πυροδοτηθεί μέσα τους επίσης. Όπως γράφτηκε στον Απόκρυφο Ευαγγέλιο του Ιωάννη

‘’Αλλά ο Ιαλδαβαώθ είχε ένα πλήθος από πρόσωπα, περισσότερο από όλα αυτά, έτσι ώστε να μπορεί να βάλει ένα πρόσωπο πριν από όλα αυτά, σύμφωνα με την επιθυμία του, όταν βρίσκεται στη μέση των σεραφικών.
Μοιράστηκε τη φωτιά μαζί τους. Γι’ αυτό βυθίστηκε πάνω τους. Λόγω της δύναμης της δόξας που κατείχε από το φως της μητέρας του, ο ίδιος αυτοκλήθηκε Θεός. Και δεν εμπιστεύτηκε τον τόπο από τον οποίο ήρθε. Και συνέδεσε τις επτά δυνάμεις στη σκέψη του με τις αρχές που ήταν μαζί του. Και όταν μίλησε αυτό συνέβη’’
– Το Απόκρυφο Ευαγγέλιο του Ιωάννη

Zohar, Genesis (Εβραϊκό Ζοχάρ, Γέννεση), Chapter XIII, 28b-29a
Many impurities exist in Israel and are as dangerous and noxious as snakes and serpents. There are those that originated at first from the tempter, also those of idolators who resemble the wild animals and savage beasts of the field. There is also the impurity arising from wrongdoing in daily life and still more, the impurity of the evil-minded. All these are found afflicting Israel, yet is there no greater impurity than that of Amalek or that personified evil called and known as «The God of this world.» It is that «which poisons all within and hardens all the feeling.» It causes the death of the soul and transforms it into an idolater, a worshipper of the world and its golden image of wealth. Its occult name is Samael, «The poison God.» Though Samael was the name of the serpent that tempted and seduced Adam and Eve, yet are they one and the same and are both cursed alike.
(μετάφραση: Υπάρχουν πολλές ακαθαρσίες στο Ισραήλ και είναι τόσο επικίνδυνες και επιβλαβείς, όπως τα φίδια και τα ερπετά. Υπάρχουν εκείνοι που προέρχονται πρώτα από τον πειρασμό, και εκείνοι οι ειδωλολάτρες που μοιάζουν με τα άγρια ζώα και τα άγρια θηρία του αγρού. Υπάρχει επίσης η ακαθαρσία που προκύπτει από τις αδικίες στην καθημερινή ζωή και ακόμα περισσότερο, η ακαθαρσία του κακού-μυαλού. Όλα αυτά βρίσκονται να πλήττουν το Ισραήλ, αλλά δεν είναι η μεγαλύτερη ακαθαρσία από αυτή του Αμαλέκ ή αυτής της προσωποποίησης του κακού που ονομάζεται και είναι γνωστή ως «ο θεός αυτού του κόσμου». Είναι αυτή «η οποία δηλητηριάζει όλα τα μέσα και σκληραίνει όλα τα συναισθήματα». Προκαλεί το θάνατο της ψυχής και τη μετατρέπει σε έναν ειδωλολάτρη, λάτρη του κόσμου και της χρυσής εικόνας του πλούτου. Το απόκρυφο όνομά του είναι Σάμαελ, «Το δηλητήριο του Θεού». Ωστόσο Σαμαέλ ήταν το όνομα του φιδιού που έβαλε σε πειρασμό και αποπλάνησε τον Αδάμ και την Εύα, αλλά είναι αυτοί ένα και το ίδιο και οι δύο καταραμένοι το ίδιο)
– Το Ζοχάρ είναι ένα έργο του 13ου αιώνα μετά Χριστόν από τον ραβίνο Μωυσή Ντε Λεών, έναν ισπανό Καμπαλιστή σε μια προσπάθειά του να ερμηνεύσει τα δυσνόητα κείμενα της Βίβλου

»Ο Σαμαέλ στο Ζοχάρ συνδέεται με τον Αμαλέκ, το Θεό του φυσικού κόσμου. Το κείμενο περιγράφει τον Σαμαέλ, ως άγγελο που φέρει και το απόκρυφο όνομα Αμαλέκ. Το Ζοχάρ επιπλέον περιγράφει το όνομα Σαμαέλ, δίνοντας την ερμηνεία γι αυτό που είναι το δηλητήριου του Θεού.
Στα απόκρυφα του Ιωάννη ο Σαμαέλ είναι ένα άλλο όνομα που δίνεται για τον δημιουργό που δημιούργησε τον υλικό κόσμο, συνδέοντας έτσι αυτόν και με το κείμενο Ζοχάρ που τον συνδέει με το φυσικό κόσμο, αποδεικνύοντας κατ αυτόν τον τρόπο ότι ο Σαμαέλ δημιούργησε τον ψεύτικο κόσμο μέσα στον οποίο ζούμε για να δοκιμαστούμε στο κατά πόσο θέλουμε να βρισκόμαστε κοντά στον Θεό»
Ας δούμε τι έγραψε το Apocalypsis Baruchi Graece Κεφάλαιο IV:
8. Καὶ εἶπον ἐγὼ· Δέομαί σου, δεῖξόν μοι τί τὸ ξύλον τὸ πλανῆσαν τὸν Ἀδάμ;
Καὶ εἶπεν ὁ ἄγγελος· Ἡ ἄμπελός ἐστιν, ἣν ἐφύτευσεν ὁ ἄγγελος Σαμαὴλ ὅτινηὠργίσθη Κύριος ὁ θεός· καὶ ἐκατηράσατο αὐτὸν καὶ τὴν φυτείαν αὐτοῦ.
Ἐν ᾧ καὶ διὰ τοῦτο οὐ συνεχώρησεν τὸν Ἀδὰμ ἅψασθαι αὐτοῦ.
Καὶ διὰ τοῦτο φθονήσας ὁ διάβολος ἠπάτησεν αὐτὸν διὰ τῆς ἀμπέλου αὐτοῦ.
Στο συγκεκριμένο σημείο από το κείμενο βλέπουμε ότι ο Σαμαήλ ταυτίζεται με τον διάβολο. Σαμαήλ είναι το όνομα που χρησιμοποιείται σε ελληνικά κείμενα για τον Σαμαέλ. Έχουμε λοιπόν μια σημαντική μαρτυρία ως απόδειξη για το ότι το όνομα του διαβόλου είναι Σαμαέλ.
Ακόμη μια αναφορά στο όνομα του Σαμαέλ βρίσκουμε στην Ανάληψη του Ησαία Κεφάλαιο 11, 41. Λόγω αυτών των οραμάτων και των προφητειών, ο Σαμαέλ Σατανάς, έκοψε στα δύο τον Ησαιά τον γιό του Αμώς του Προφήτη μέσω του χεριού του Μανάσση.
Ξεκάθαρο σημείο ότι Σαμαέλ είναι το όνομα του διαβόλου.
Στην χρονογραφία του Μοναχού Γεωργίου Κεδρυνού, ενός βυζαντινού χρονογράφου ο οποίος έζησε στο τέλος του 11ου και στις αρχές του 12ου αιώνα αναφέρεται:
Σημειώσαι ότι εν τη λεπτή Γενέσει κείται τον συναντήσαντα τω Μωσεί μη είναι άγγελον , άλλα πολυώνυμον τινά , Σαμαήλ και Μαστελμάν , ός εστίν Σατανάς.
Πράγματι καταλαβαίνουμε ότι το όνομα του Διαβόλου, είναι Σαμαέλ.

‘’ABRAXAS: The word Abraxas is found in Gnostic texts such as the Holy Book of the Great Invisible Spirit, and also appears in the Greek Magical Papyri. The Holy Book of the Great Invisible Spirit refer to Abraxas as an Aeon dwelling with Sophia (wisdom) and other Aeons of the Pleroma in the light of the illuminary Elleleth. The early Fathers of the Catholic Church such as Irenaeus and Epiphanius had said that the world, as well as the 365 heavens, was created in honour of ‘Abraxas;’ and that Christ was sent not by the Maker of the world but by ‘Abraxas,’ and according to Jerome (c.347–September 30, 420) who is best known as the translator of the Bible from Greek and Hebrew into Latin, ‘Abraxas’ meant for Basilides “the greatest God” (De vir. ill. 21), “the highest God” (Dial. adv. Lucif. 23), “the Almighty God” (Comm. in Amos iii. 9), and “the Lord the Creator” (Comm. in Nah. i. 11). C. W. King, in his Gnostics and Their Remains, says the word Abraxas is similar to the Hebrew Shemhamphorasch, a holy word, the extended name of God’’
(ΑΒΡΑΣΑΞ: Η λέξη Αμπράξας βρίσκεται στα Γνωστικά κείμενα όπως το Ιερό Βιβλίο του Μεγάλου Αόρατου Πνεύματος και εμφανίζεται επίσης στο Ελληνικό Μαγικό Πάπυρο. Το Ιερό Βιβλίο του Μεγάλου Αόρατου Πνεύματος αναφέρεται στον Αβράξας ως έναν Αιώνα που κατοικεί με τη Σοφία (σοφία) και άλλους αιώνες του Πληρώματος υπό το φως του πεφωτισμένου Elleleth. Οι πρώτοι Πατέρες της Καθολικής Εκκλησίας όπως ο Ειρηναίος και ο Επιφάνιος είπαν ότι ο κόσμος, όπως και οι 365 ουρανοί, δημιουργήθηκαν προς τιμήν του «Αβράξας» και ότι ο Χριστός δεν στάλθηκε από τον Δημιουργό του κόσμου αλλά από τον Αβράξας, και σύμφωνα με τον Τζερόμ, ο οποίος είναι περισσότερο γνωστός ως μεταφραστής της Βίβλου από την ελληνική και την εβραϊκή στα λατινικά, ο «Αβράξας» σήμαινε για τον Βασιλίδη «τον μεγαλύτερο Θεό» (De vir. 21), «ο ανώτερος Θεός», «ο Παντοδύναμος Θεός» και «ο Κύριος ο Δημιουργός» (Comm.in.No.I., 11) . Ο Γ. Κ. Βασιλέας, στους Γνωστικούς και στα κατάλοιπά του, λέει ότι η λέξη Αμπράξας είναι παρόμοια με την Εβραϊκή Σεμχαμφοράς, μια ιερή λέξη, το επεκταθέν όνομα του Θεού)


Ὅταν λοιπόν μας λένε καὶ πιθανὸν νὰ λένε καὶ σὲ ἐσᾶς τὸ ἑξῆς μήνυμα ποὺ ὑπενθυμίζουμε ἀπὸ ἄλλο ἄρθρο μας: ''Ἐγὼ εἶμαι σύμφωνος μὲ τὴν Παγκοσμιοποίηση. Ἄλλωστε οἱ Ἀνώτεροι τῆς Ἐλὶτ ἔχουν ἤδη φτιάξει τὴν Νέα Παγκόσμια Ἡλιακὴ Θρησκεία τοῦ Ἄβρασαξ, ποὺ εἶναι ἡ ἔδρα της στὴν Πόλη Ἄστανα'', τότε ξανακοιτάζοντας ἐκεῖνον τὸν χάρτη τοῦ Γνωστικοῦ Κόσμου ποὺ καταδείξαμε στὰ ἑλληνικὰ ἀπὸ ἄλλο ἄρθρο μας στὴν εἰσαγωγὴ τοῦ παρόντος ἄρθρου, καταλαβαίνουμε ὅτι πίσω ἀπὸ τοὺς παγκοσμιοποιητὲς κρύβονται κάποιοι ἐβραιοχριστιανοὶ ποὺ φτιάξανε Ἡλιακὴ θρησκεία στὸν Βιβλικὸ Θεὸ Γιαχβὲ ἢ Χριστὸ μὲ τὸ Γνωστικὸ ὄνομα Ἀβρασὰξ ποὺ μόλις θυμηθήκαμε παραπάνω, ἀφοῦ γράψανε καὶ βιβλίο μάλιστα ἐπ' αὐτοῦ ποὺ ἐπίσης ὑπενθυμίζουμε:

Πρέπει να πάμε τώρα προς την παγκόσμια αρχή που είναι στην πηγή όλων των θρησκειών και να εξηγήσουμε το σύμβολο αυτής της παγκόσμιας θρησκείας: τον ήλιο. Η διδασκαλία του ήλιου είναι να δίνει και να ενώνει, γιατί ο ήλιος φωτίζει, ζεσταίνει και αναζωογονεί όλα τα όντα. Πριν φανούν οι άνθρωποι, ο ήλιος ήταν ήδη παρών, και πάντα λέει: "Κάντε όπως εγώ, να φωτίζετε και να ζεσταίνετε, να αναζωογονείτε, απαλλαγείτε από τις περιορισμένες αντιλήψεις σας, αγκαλιάστε όλο τον κόσμο με τη νοημοσύνη σας και με την αγάπη σας". Η γλώσσα του ήλιου είναι μία παγκόσμια γλώσσα που όλα τα όντα καταλαβαίνουν, είναι η γλώσσα του φωτός, της θερμότητας και της ζωής. Οι άνθρωποι, τα ζώα, τα φυτά, όλοι καταλαβαίνουν τη γλώσσα του ήλιου. Η αληθινή θρησκεία διδάσκει ότι οι άνθρωποι πρέπει να είναι φωτεινοί, θερμοί, ζωογόνοι, δηλαδή, να έχουν εσωτερικά τη σοφία που φωτίζει και λύνει τα προβλήματα, την αφιλοκερδή αγάπη που ομορφαίνει, ενθαρρύνει και παρηγορεί, την αιθέρια και πνευματική ζωή που κάνει τον άνθρωπο δραστήριο δυναμικό και τολμηρό, ώστε να πραγματοποιήσει πάνω στη γη τη Βασιλεία του Θεού και τη Δικαιοσύνη Του. Κανείς δεν μπορεί να καταπολεμήσει αυτήν τη νέα διδασκαλία. Αν δοκιμάσει κανείς να την καταστρέψει, θα καταστραφεί ο ίδιος, γιατί περιορίζεται. Όταν αυτή η κατανόηση μιας παγκόσμιας θρησκείας θα έχει εισχωρήσει στα πνεύματα, όλη η οργάνωση της ζωής θα γίνει παγκόσμια: Δεν θα υπάρχουν πια διαχωρισμοί μεταξύ των ανθρώπων, ούτε σύνορα, ούτε πόλεμοι. Δεν είναι η φύση ή ο Θεός που χάραξαν τα σύνορα αλλά η απληστία των ανθρώπων. Αγωνίζονται για να κατακτήσουν ένα κομμάτι γη, ύστερα όμως από λίγο καιρό φεύγουν, και μόνο η γη μένει. Πρέπει λοιπόν να σταματήσουν να θέλουν όπως μία φυλή ή μία θρησκεία κατακτήσει τον κόσμο και επιβάλει τις απόψεις της. Πρέπει να βαδίσουν όλοι μαζί προς μία παγκόσμια θρησκεία και την παγκόσμια αδελφότητα όπως μας διδάσκει ο ήλιος (σ.σ. Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου ‘’Η Νέα Παγκόσμια Ηλιακή Διδασκαλία’’ του Αϊβάνχοφ)

Μόνον τότε μποροῦμε νὰ κατανοήσουμε, κλείνοντας, τὸ Μέγα Ἔργο τέτοιων παγκοσμιοποιητῶν ἐνάντια στὸν ὑλικὸ ἢ φυσικὸ κόσμο τοῦ Σατανᾶ, ὅπως τὸ ὑπενθυμίζουμε μὲ δυὸ λόγια μέσα ἀπὸ πληροφορίες τοῦ Μασονικοῦ Τάγματος τῶν Μαρτινιστῶν:

Ο Αρχετυπικός αυτός Άνθρωπος δεν θα ξανακερδίσει την πρωταρχική του αίγλη και ελευθερία, αν δεν διαχωρίσει τον εαυτό του από την ύλη που τον δεσμεύει παντού. Για να συμβεί αυτό, όλα τα μεμονωμένα του κύτταρα (δηλαδή όλοι οι μεμονωμένοι άνθρωποι) θα πρέπει, μετά το φυσικό τους θάνατο, να ανασυγκροτήσουν το Αρχέτυπο με την αποκατάστασή τους (επανενσωμάτωσή τους σε αυτό), ξεφεύγοντας από το Υλικό Σύμπαν ή τα δεσμά του Σατανά.
Μόνο τότε ο Μικρόκοσμος θα ξαναφτιάξει το Μακρόκοσμο. Οι μεμονωμένοι άνθρωποι, που δεν είναι παρά η αντανάκλαση του Αρχετύπου, θα είναι η αντανάκλαση της θεϊκότητας όπως και το ίδιο το Αρχέτυπο είναι αντανάκλαση του Θεού, του Λόγου, του «Πνεύματος του Θεού» όπως αναφέρεται στη Γένεση.
Για να ξεφύγει από τον κόσμο της κόλασης, ο άνθρωπος πρέπει να αποβάλει από τον εαυτό του οτιδήποτε τον προσελκύει στην ύλη καθώς και να αποδεσμευτεί από τη σκλαβιά των υλιστικών αισθήσεων. Πρέπει επίσης να ανυψώσει ηθικά τον εαυτό του, όπως διδάσκουν και οι Μασονικές Στοές. Οι εκπέσοντες Άγγελοι (Δαίμονες), ωστόσο, διαρκώς μάχονται την επιδίωξή του για τελειότητα υποβάλλοντάς τον συνεχώς σε πειρασμούς, ώστε να τον κάνουν να παραμένει σε αυτόν τον κόσμο, όπου μπορούν να διατηρούν την κυριαρχία τους πάνω του.
Ο μεμονωμένος άνθρωπος πρέπει να αντιμάχεται διαρκώς αυτά τα όντα αποκαλύπτοντάς τα και αποβάλλοντάς τα από το χώρο του. Θα το επιτύχει αυτό μερικώς μέσω της μύησης, της προσευχής κ.λ.π. που τον συνδέει με τα στοιχεία των Αρχετύπων, τα οποία έχουν ήδη επανενωθεί και που αποτελούν την εξωτερική «Κοινωνία των Αγίων» και κατά δεύτερο λόγο μέσω της απελευθέρωσης της γνώσης που τον διδάσκει τους ταχύτερους τρόπους για να βοηθήσει και την υπόλοιπη τυφλωμένη ανθρωπότητα αλλά και για να δυναμώσει την προσωπική του εργασία.
Μόνο μετά από αυτές τις κατ’ ιδίαν απελευθερώσεις θα πραγματοποιηθεί η μεγάλη συλλογική απελευθέρωση. Αυτό θα επιτρέψει την ανασυγκρότηση του Αρχετύπου και την επανενσωμάτωσή του στο Θείο. Εγκαταλειμμένος από το ζωοδότη του, ο υλικός κόσμος του Σατανά θα διαλυθεί, η ύλη θα διαλυθεί επιταχυνόμενα και έτσι θα έρθει το τέλος του φυσικού σύμπαντος, όπως έχει προαγγελθεί από τις μεγάλες παραδόσεις, ως το Τέλος του Κόσμου, τη Δευτέρα Παρουσία, την Κρίση του Θεού κ.λ.π.
Αυτή είναι η εσωτερική ανάπτυξη του Μεγάλου Παγκόσμιου Έργου του Θεού που επιτελείται σήμερα και τείνει να ολοκληρωθεί με την Παγκοσμιοποίηση και την Πανθρησκεία, την πίστη δηλαδή όλων των ανθρώπων στον Θεό με τον ίδιο τρόπο, σε μια Παγκόσμια θρησκεία ενός Παγκόσμιου Κράτους (Παγκοσμιοποίηση) που θα οικοδομηθεί.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ: ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΑΡΘΡΟ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΗΚΕ ΝΑ ΠΡΟΗΓΗΘΕΙ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΠΟ ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΕΝΑ ΠΟΥ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΣΑΝ, ΓΙΑΤΙ Ο ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ ΜΑΣ ‘’ΚΑΤΣΙΚΟΠΟΔΑΡΟΣ’’ ΧΘΕΣ ΤΗ ΝΥΧΤΑ ΕΙΔΕ ΣΧΕΤΙΚΟ ΟΝΕΙΡΟ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΣΥΝΟΜΙΛΙΑΣ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΜΕ ΜΙΑ ΓΝΩΣΤΙΚΗ ΟΦΙΤΙΣΑ ΕΚΕΙ ΠΕΡΑ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΔΟΘΗΚΕ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ ΠΟΥ ΜΟΛΙΣ ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ…