Τρίτη 14 Ιουνίου 2022

ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΟ ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Ανθολόγιο διηγήσεων για τα Πονηρά Πνεύματα και συνοπτικός κατάλογος όλων των τύπων Φαντασμάτων & Η ιστορία μιας αγγλίδας που έκανε σεξ με φαντάσματα και με σκοπό τον γάμο για να κάνει παιδί! Η ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΣΥΓΚΡΟΥΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ Ή ΜΗΠΩΣ ΤΟ ΑΝΑΠΟΔΟ ;;;

‘’Δεν είναι φανατικοί μουσουλμάνοι. Δεν είναι γερόντια και γριούλες που ετοιμάζονται να παραδώσουν την ψυχή τους. Είναι Έλληνες υποψήφιοι φοιτητές που γονατίζουν για να παραλάβουν τα «άγια στυλό» με τα οποία θα γράψουν στις πανελλήνιες εξετάσεις. Σε καμία χώρα της Ευρώπης η εκκλησία δεν παρεμβαίνει έτσι σε όλους τους τομείς της ζωής και ουδείς την εμποδίζει. Δεν είναι ότι ο Διαφωτισμός δεν πέρασε ποτέ από αυτόν εδώ τον τόπο. Και από την Ουγκάντα δεν πέρασε αλλά εκεί οι υποψήφιοι φοιτητές δεν αγοράζουν «άγια στυλό» γονυπετείς. Στην ουσία είναι το πολιτικό σύστημα που γονατίζει στην μαυρίλα για να μην χάσει ψήφους και μαζί και όλοι εμείς που παρακολουθούμε σιωπηλοί. Και δεν τολμά ούτε ένας εισαγγελέας, απλώς να κάνει τη δουλειά του και να συλλάβει τους απατεώνες που εξαπατούν τα παιδιά ότι με τα «άγια στυλό» που τους πουλάνε θα πετύχουν στις εξετάσεις. Νομίζω ότι είναι η συγκλονιστικότερη είδηση απ όλα τα θέματα της ελληνικής επικαιρότητας. Η εικόνα αυτή αποκαλύπτει το πόσο βαθύ είναι το ελληνικό πρόβλημα..’’ (σ.σ. σχόλιο από αντιφασιστική σελίδα σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης) & ‘’Δεν θα υπάρχουν πια θρησκείες. Η ύπαρξη της τάξης των ιερέων θα αποτελούσε έναν μόνιμο κίνδυνο για την διακυβέρνησή μας. Αλλά και η πίστη σε μια μετα-θάνατον ζωή θα έδινε πνευματική δύναμη σε ασυμβίβαστους ανθρώπους σε πολλές χώρες και θα τους επέτρεπε να μας αντισταθούν. Πάντως θα διατηρήσουμε τις τελετές και τα έθιμα του Ιουδαϊσμού, ως διακριτικό γνώρισμα της κάστας μας που θα αποτελεί τον κληρονομικό κυβερνήτη, έτσι ώστε κανένας εβραίος να μην μπορεί να παντρευτεί εκτός φυλής ή κάποιος ξένος να γίνει δεκτός σε εμάς’’ (σ.σ. από τον ραβίνο Εμάνιουελ Ραμπίνοβιτς, σε ειδική συνέλευση του έκτατου συμβουλίου των ευρωπαίων ραβίνων στη Βουδαπέστη, στις 12 Ιανουαρίου 1952)

(σ.σ. περιμένουμε και εμείς με τη σειρά μας τώρα να επέμβει κάποιος εισαγγελέας για να συλλάβει όλους αυτούς τους απατεώνες που εξαπάτησαν λέγοντας να ακούμε παρά μόνο την επιστήμη και τους ‘’ειδικούς’’ της στην περίπτωση των ‘’ακίνδυνων’’ εμβολίων για τον Κορωνοϊό που οδήγησαν σε καρδιοπάθειες και ξαφνικούς θανάτους παιδιών όπως αποκαλύπτει η παραπάνω ιρλανδική εφημερίδα)

Κατόπιν (και) προσωπικής μας πείρας όλα αυτά τα χρόνια που δραστηριοποιούμαστε στο διαδίκτυο παρουσιάζοντας τη δική μας σατανική θρησκεία δημοσίως, έχουμε γνωρίσει και εμείς κατά καιρούς προσπάθειες αθεϊστών ή έστω αγνωστικιστών που πάλι προσπαθούν να καταργήσουν τη θρησκεία αντικαθιστώντας την με τη λογική και την επιστήμη, αυτοαναιρούμενοι όμως όταν παρουσιάζονται ταυτόχρονα και ως υπερασπιστές της ελευθερίας (με ‘’αντιφασιστικό’’ ή ‘’προοδευτικό’’ προσωπείο ως συνήθως), διότι απλούστατα καταπατάνε έτσι την ελευθερία όλων ημών των υπολοίπων να επιλέξουμε όποια θρησκεία επιθυμούμε ή να είμαστε όσο θέλουμε υποταγμένοι σε εκείνη. Χαρακτηριστικά παραδείγματα είναι τα δυο παραπάνω που θυμηθήκαμε από το προηγούμενο ιστολόγιό μας. Στο πρώτο, ζητείται μέχρι και παρέμβαση εισαγγελέα(!) για να καταπατήσει την ελευθερία κάθε ιερέα (οποιασδήποτε θρησκείας συμπληρώνουμε εμείς) να δίνει όσα αγιασμένα στυλό θέλει στον οποιονδήποτε, λες και τον υποχρέωσε με το ζόρι να τα πάρει, καταπατώντας έτσι και το ελεύθερο δικαίωμα του οποιουδήποτε άλλου να πάρει κάθε τέτοιο στυλό από δική του επιλογή! Ενώ στο δεύτερο παράδειγμα εκείνης της ομιλίας του εν λόγω ραβίνου, αν και αμφιλεγόμενης, δεν αναιρεί το γεγονός ότι πάλι επιχειρείται κατάργηση των θρησκειών για τον λόγο που διαβάσαμε και που ισχύει πάντα ανεξαρτήτως αξιοπιστίας της συγκεκριμένης ομιλίας, αφού πράγματι όσοι δεν πιστεύουν σε μετά θάνατο ζωή δηλώνοντας αθεϊστές, υπακούνε (και πολύ ευκολότερα) παρά μόνο στην επιστήμη και έτσι υποτάσσονται στο οτιδήποτε τους πει ο οποιοσδήποτε που την επικαλείται μέχρι και για δόλιους σκοπούς που ενδεχομένως να θέσουν σε ρίσκο μέχρι και τη ζωή κάποιου, όπως για παράδειγμα το να κάνει ένα πειραματικό ή αμφιλεγόμενης αξιοπιστίας εμβόλιο σαν εκείνο για τον Κορωνοϊό επί ημερών μας ρισκάροντας την υγεία του, έτσι ώστε να μην θεωρηθεί αρνητής(!) της επιστήμης και οπισθοδρομικός ή θρησκόληπτος! 

Αυτό που δολίως αποκρύπτεται όμως από όλους αυτούς τους προπαγανδιστές, είναι ότι το ένα δεν αναιρεί το άλλο, δηλαδή η Επιστήμη τη Θρησκεία και το ανάποδο, διότι η ίδια η Βίβλος αποδεικνύει το αντίθετο με τα εξής συγκλονιστικά λόγια:

ΠΑΛΑΙΑ ΔΙΑΘΗΚΗ, ΣΟΦΙΑ ΣΕΙΡΑΧ
Σοφ. Σειρ. 38,1 Τιμα τον ιατρόν, όπως του αρμόζει, έχων άλλωστε υπ' όψιν σου τας υπηρεσίας του εις τας ανάγκας σου, διότι ο Κυριος έκαμεν αυτόν.
Σοφ. Σειρ. 38,2 Από τον Υψιστον Θεόν προέρχεται η θεραπεία, που δίδει ο ιατρός, ο οποίος και από τους βασιλείς ακόμη θα λάβη δώρα δια την ιατρικήν του επιστήμην.
Σοφ. Σειρ. 38,3 Η ιατρική επιστήμη θα αναδείξη τον ιατρόν· και ενώπιον επισήμων ανθρώπων θα αποκτήση δόξαν.
Σοφ. Σειρ. 38,4 Ο Κυριος ώρισε να φυτρώνουν φαρμακευτικά βότανα από την γην, ο δε φρόνιμος άνθρωπος δεν τα αποστρέφεται.
Σοφ. Σειρ. 38,5 Τα πικρά ύδατα της Μερράς δεν εγλυκάνθησαν δια του Μωϋσέως με ένα ξύλον, δια να φανή έτσι η δύναμις και αυτού του ξύλου;
Σοφ. Σειρ. 38,6 Ο ίδιος ο Θεός έδωκεν στους ανθρώπους την ιατρικήν επιστήμην, ώστε να δοξάζεται με τα θαυμαστά αυτού έργα.
Σοφ. Σειρ. 38,7 Δια των ιατρών και των φαρμάκων θεραπεύει ο Θεός και αφαιρεί τας ενοχλήσστου ασθενούς.
Σοφ. Σειρ. 38,8 Ο φαρμακοποιός δια των διαφόρων βοτάνων κατασκευάζει φαρμακευτικήν σύνθεσιν και είναι ατελείωτα τα φαρμακευτικά του παρασκευάσματα, ώστε να έρχεται η θεραπεία και η γαλήνη από το φάρμακόν του εις όλους τους ασθενείς της οικουμένης.
Σοφ. Σειρ. 38,9 Τέκνον μου, όταν αρρωστήσης μη αδιαφορήσης δια τον ιατρόν και τα φάρμακα. Συγχρόνως όμως παρακάλεσε και τον Κυριον· και αυτός θα σε θεραπεύση.
Σοφ. Σειρ. 38,10 Απαρνήσου και απομάκρυνε από σε κάθε αμαρτίαν· έχε καθαρά τα χέρια σου ενώπιον του Θεού και καθάρισε την καρδίαν σου από κάθε αμαρτίαν.
Σοφ. Σειρ. 38,11 Πρόσφερε ευώδες θυμίαμα, και αναμνηστικήν παρά τώΘθεώ δια σε αναίμακτον θυσίαν σημιγδαλιού. Πρόσφερε δε πλουσίας τας προσφοράς σου ως εάν δεν πρόκειται να υπάρξης πλέον εις την γην.
Σοφ. Σειρ. 38,12 Να προσφύγης δε κατόπιν και στον ιατρόν, διότι ο Θεός τον εδημιούργησε και τον ανέδειξε. Μη τον απομακρύνης από κοντά σου, διότι έχεις την ανάγκην του.
Σοφ. Σειρ. 38,13 Πολλές φορές η θεραπεία της ασθενείας και η κατευόδωσις της υγείας είναι εις τα χέρια των ιατρών,
Σοφ. Σειρ. 38,14 διότι και αυτοί με την σειράν των προσεύχονται προς τον Κυριον, να κατευοδώση τας προσπαθείας των και να επιτύχουν ελάφρυνσιν και θεραπείαν της νόσου δια την συνέχειαν της ζωής.
Σοφ. Σειρ. 38,15 Μαθε δε και τούτο, ότι εκείνος ο οποίος αμαρτάνει ενώπιον του Δημιουργού του, θα ασθενήση και θα περιέλθη εις τα χέρια του ιατρού. 

Με απλά λόγια, δεν εναντιώνεται η θρησκεία την επιστήμη όπως διαβάσαμε, αλλά η πρώτη αφορά τα μετά τα φυσικά ή πνευματικά ζητήματα (π.χ. μεταθανάτια), ενώ η δεύτερη παρά μόνο τα φυσικά που αφορούν αποκλειστικά και μόνο τον υλικό κόσμο μας (π.χ. θεραπεία σωματικής ασθένειας). Αυτό στον σατανισμό μας μεταφράζεται ως εξής, δίνοντας ένα παράδειγμα περί Αβύσσου από το Τάγμα των Εννέα Γωνιών στην αρθρογραφία μας:

Στο Επταδικό σύστημα, η Άβυσσος βρίσκεται ανάμεσα στις σφαίρες του Ήλιου και του Άρη – είναι η περιοχή όπου συναντιούνται η «αιτιότητα» και η «αναιτιότητα». Το Επταδικό σύστημα – οι επτά σφαίρες και οι διαδρομές που τις συνδέουν – θεωρείται ένας χάρτης της δικής μας συνείδησης. Η συνείδησή μας, από τη φύση της, είναι τόσο αιτιώδης όσο και αναιτιώδης – δηλαδή, ορθολογική (όσο) και «παράλογη», όπου αυτή η «παράλογη» περιλαμβάνει το ασυνείδητο. Με μια έννοια, η αιτιώδης συνάφεια είναι γραμμική, προοδευτική, εξελικτική και η αναιτιώδης είναι ενοποιημένη, «ολιστική». Στην αναιτιότητα ανήκει το «μαγικό» – και το «απόκρυφο» γενικά. Στην αιτιότητα ανήκει η επιστήμη και η λογική.

Όπως βλέπετε λοιπόν, ούτε ο Σατανισμός αντιστρατεύεται ή πολεμά την επιστήμη, αλλά απλά τη διαχωρίζει και αυτός από τα μετά τα φυσικά που αφορούν παρά μόνο (και) τη δική μας θρησκεία. Αυτό που συμβαίνει στην πραγματικότητα οπότε, είναι το ακριβώς ανάποδο όπως μπορεί να διαπιστώσει ο οποιοσδήποτε στις μέρες μας, δηλαδή η επιστήμη να είναι αυτή που πολεμά και να θέλει να εξαφανίσει τις θρησκείες για να υποταχτούν άπαντες έπειτα στους δικούς της εκφραστές, μέχρι και αθεϊστές, αντί σε θρησκείες και ιερείς. Για αυτό θα δείτε πάντα επιστήμονες ή αθεϊστές γενικότερα να είναι αυτοί που επιτίθενται λεκτικά απέναντι σε θρησκευόμενους σαν εμάς ανθρώπους στο διαδίκτυο και όχι μόνο, χωρίς να βλέπετε όμως κάποιον θρησκόληπτο πιστό να προσπαθεί εκείνος να μεταπείσει κάποιον άθεο για να γίνει θρήσκος! Το πολύ πολύ να κράξει μόνο κάποιον αλλόπιστο ή αιρετικό της δικής του θρησκείας, για να τον επαναφέρει στον δικό του σωστό δρόμο και τίποτε περισσότερο.

Κατά συνέπεια και συνοψίζοντας το όλο ζήτημα που εξετάσαμε πριν θυμηθούμε παρακάτω κάποιες μεταφυσικές παρουσίες και ιστορίες που μαζέψαμε από την αρθρογραφία του προηγούμενου ιστολογίου μας (για να τις έχετε όλες αυτές μαζεμένες σε ένα μόλις άρθρο), θα λέγαμε ότι από τη στιγμή που προσπαθούν κάποιοι αθεϊστές (ή οτιδήποτε άλλο είναι) να εξαφανίσουν τις θρησκείες (άρα και τον Σατανισμό μας συνεπακόλουθα) επικαλούμενοι τη λογική και την επιστήμη με σκοπό να υπακούσουμε σε διαφορετικά από τα δικά μας πιστεύω, τότε έχουμε και εμείς κάθε δικαίωμα να καταπατήσουμε τη δική τους ελευθερία για να τους κάνουμε να υπακούσουν παρά μόνον εμάς ή τα δικά μας πιστεύω, ακόμη και αν χρειαστεί να τους οδηγήσουμε και πάλι στην πυρά, αν μας πουν για παράδειγμα πως δεν πιστεύουν ότι η Γη είναι επίπεδη και κούφια όπως την καταδείξαμε γιατί είναι έτσι στην αρθρογραφία μας. Σωστά; Ρητορικό το ερώτημα! Συνεπώς, είτε θα παρέχεται η ίδια ελευθερία σε όλους για να διαλέξουν ποια θρησκεία θα ακολουθήσουν ή και καμιά αν θελήσουν να είναι άθεοι είτε θα καταπατάται και από μέρους μας η δική τους ελευθερία για να επικρατεί στην κοινωνία παρά μόνο μια θρησκευτική άποψη σαν τη δική μας. Διαλέξτε και πάρτε… 

(σ.σ. όταν η Επιστήμη με πρόσχημα την πανδημία του Κορωνοϊού, επεμβαίνει διαλυτικά στη θρησκεία προτρέποντας τους πιστούς να μην φιλάνε εικόνες!!! Χωρίς να συμβαίνει όμως το αντίθετο, δηλαδή να βλέπουμε ιερείς να κολλάνε παρόμοια αυτοκόλλητα μέσα σε ιατρεία προτρέποντας τους γιατρούς να μην φτιάχνουν εμβόλια αντιμετώπισης ετούτης της πανδημίας για τη δική τους πνευματική ασφάλεια!!!)

Μάνης: «Η θρησκεία δεν συγκρούεται με την επιστήμη»

Κυριακή του Αντίπασχα ή Κυριακή του Θωμά, 1-5-2022, ο Σεβ. Μητροπολίτης Μάνης κ. Χρυσόστομος Γ’ μετέβη στην Παλαιόβρυση Σμήνους και τέλεσε την Θ. Λειτουργία στον εκεί Ι.Ναό Αγ. Νικολάου πλαισιούμενος από τον εορτάζοντα εφημέριο π. Θωμά Κλειτήρη.

Στο κήρυγμά του ο Σεβ. ερμηνεύοντας την ευαγγελική περικοπή μεταξύ των άλλων τόνισε: «Είναι πολύ χαρακτηριστικό ότι ο Αναστάς Κύριος είπε στον Θωμά που είχε αμφιβολίες «φέρε τόν δάκτυλόν σου ὧδε καὶ ἴδε τὰς χεῖράς μου, καὶ φέρε τὴν χεῖρά σου καὶ βάλε εἰς τὴν πλευράν μου…», δηλ. έλα, κάμε έρευνα. «Καὶ μὴ γίνου ἄπιστος, ἀλλὰ πιστός». Αυτό σημαίνει την αποδοχή της έρευνας, της παρατηρήσεως, της επιστημονικής έρευνας. Μάλιστα, η αρχή της επιστήμης ευρίσκεται εκεί στην θεία εντολή, «καί ἔθετο αὐτόν (τον πρωτόπλαστον) ἐν τῷ παραδείσῳ τῆς τρυφῆς ἐργάζεσθαι αὐτόν καί φυλάσσειν», και ακόμη ο Θεός «ἒδωκεν ἀνθρώποις ἐπιστήμην ἐνδοξάζεσθαι ἐν τοῖς θαυμασίοις αὐτοῦ».

Θρησκεία και επιστήμη δεν συγκρούονται. Συνεργάζονται. Και βέβαια ισχύουν και τα όριά τους. Είναι παράλληλοι οι δρόμοι και άλλος ο σκοπός της θρησκείας και άλλος της επιστήμης. Σαφής τυγχάνει η διάκριση μεταξύ του πνευματικού και υλικού κόσμου. Είναι λάθος αυτό που λέγεται «πίστευε καί μη ἐρεύνα». Ο λόγος της Εκκλησίας δεν αντιτάσσεται την επιστήμη, τα τεχνολογικά επιτεύγματα, την πρόοδο. Είναι εσφαλμένη η άποψη ότι η Εκκλησία είναι σκοταδιστική και οπισθοδρομική. Αντίθετα, η Εκκλησία καταφάσκει και ευλογεί την επιστημονική πρόοδο και τον αληθή πολιτισμό. Η θρησκεία και η επιστήμη, και οι δύο απαραίτητοι σε κάθε φρονίμως σκεπτόμενο άνθρωπο. Θητεύουν στην είσοδο της αγιότητος και στην γνώση του κτιστού, αντίστοιχα.»

Χθές, εξάλλου, Σάββατο 30.4.2022 ο Σεβ. τέλεσε την Θ.Λειτουργία στον Ι.Ναό Αναλήψεως Σελινίτσας Λεύκτρου πλαισιούμενος από τους ιερείς: π. Ειρηναίο Παπαμάρκου, π. Σωτήριο Τζαΐλέα, π. Παν. Λούτο και π. Σταύρο Λουκαρέα. Επίσης, ο Σεβ. επεσκέφθη και το πολύ γραφικό εκκλησάκι του Αποστόλου Θωμά σε όρμο του Αγ. Νικολάου Λεύκτρου.

im-manis.gr 

Οι πειρασμοί του οσίου Παχωμίου

Ο <<ΑΡΧΗΓΟΣ>> των κοινοβιατών όσιος Παχώμιος (1358) πολεμήθηκε σφόδρα από τους δαίμονες.
Κάποτε του δημιούργησαν την εντύπωση φοβερού σεισμού. Εκείνος τότε άρχισε να λέει δυνατά τον ψαλμικό στίχο: <<Ο Θεός ημών καταφυγή και δύναμις…δια τούτο ου φοβηθησόμεθα εν τω ταράσσεσθαι την γην>>.
Άλλοτε, για να τον κάνουν να γελάσει, συγκεντρώθηκαν πολλοί, χωρίστηκαν σε δυο ομάδες, έδεσαν ένα φύλλο δέντρου με χοντρά σκοινιά και βοηθούσαν ο ένας τον άλλο στο να το σύρουν, σαν να ήταν τεράστιος βράχος. Ο όσιος τότε αναστέναξε και κοίταξε αλλού.
Κάποτε οι δαίμονες τον περιστοίχισαν τιμητικά, σαν να ήταν κάποιος άρχοντας, κι έλεγαν μεταξύ τους:
– Κάνετε τόπο να περάσει ο άνθρωπος του Θεού!
Εκείνος στήριξε την ελπίδα του στον Κύριο και τους αγνόησε.
Μια φορά ήρθε ένας δαίμονας κοντά του και του είπε:
– Χαρά σ’ εσένα, Παχώμιε! Εγώ είμαι ο Χριστός. Μ’ έχεις ευχαριστήσει και ήρθα να σ’ επισκεφθώ.
Ο όσιος, διακρίνοντας μέσα του μια ταραχή, άρχισε να σκέφτεται: ‘’Η παρουσία του Χριστού γεμίζει την ψυχή χαρά, όχι φόβο και κενοδοξία. ‘Εγώ, όμως, τώρα είμαι ταραγμένος και γεμάτος από υπερήφανους λογισμούς. ‘’Άρα μπροστά μου έχω το διάβολο’’.
Σηκώθηκε αμέσως και όρμησε εναντίον του, λέγοντας:
– Καταραμένος κι εσύ, καταραμένα και τα έργα σου!
Ο εχθρός αμέσως έγινε καπνός, αφήνοντας μέσα στο κελλί μια δυνατή δυσοσμία.
[Φατούρου ‘Αγαθονίκου, μητρ. Κίτρους (μετ.), Βίος του αγίου Παχωμίου, εκδ. <<Τήνος>>, ‘Αθήναι 1995]

Ο απελευθερωτής

Ο ΟΣΙΟΣ Ματθαίος ο προορατικός, που ασκήτευε στη Μονή των Σπηλαίων του Κιέβου, έβλεπε με τα φωτισμένα μάτια της ψυχής του τους δαίμονες να στήνουν παγίδες, να σπέρνουν κακούς λογισμούς, να καλλιεργούν τα πάθη και να ρίχνουν στην αμαρτία τους ανθρώπους. ‘Όλα αυτά τα κρυφά και πονηρά τους έργα τα ξεσκέπαζε, συμβάλλοντας έτσι στην ψυχική σωτηρία των αδελφών.
Κάποια μέρα, στη διάρκεια της πρωινής ακολουθίας, καθώς στεκόταν μέσα στην εκκλησία, στη συνηθισμένη θέση του, βλέπει ένα δαίμονα με στρατιωτική στολή να περιτριγυρίζει τους μοναχούς. Κρατούσε άνθη φλαμουριάς και, αφού τα ράντιζε με μια παράξενη ουσία σαν κόλλα, τα πέταγε πάνω τους. Αν το λουλούδι κολλούσε σε κάποιον αδελφό, αυτός αμέσως κυριεύονταν από νύστα και ακηδία.
Έχανε έτσι κάθε διάθεση για προσευχή και με κάποια πρόφαση έφευγε από το ναό και πήγαινε στο κελλί του, όπου παραδινόταν στον ύπνο. Αν το λουλούδι, όμως, δεν κολλούσε στον αδελφό, αυτός παρέμενε στο ναό και αγωνιζόταν στην προσευχή μέχρι το τέλος της ακολουθίας.
Όλα αυτά ο όσιος γέροντας τ’ ανακοίνωσε εκείνη τη μέρα στους αδελφούς, κι από τότε έγιναν πιο προσεκτικοί και επιμελείς στις λατρευτικές συνάξεις.
Ο μακάριος Ματθαίος είχε τη συνήθεια να φεύγει από την εκκλησία τελευταίος. Έμενε αρκετή ώρα στο μισοσκόταδο, όπου προσεύχονταν μόνος, κι ύστερα αποσυρόταν στο κελλί του.
Μια μέρα, μετά την πρωινή ακολουθία, κάθησε λίγο να ξεκουραστεί κάτω από το καμπαναριό. Του φάνηκε τότε πως τον πήρε για λίγο ο ύπνος. Και τι να δει! Ένα πλήθος δαιμόνων έμπαινε στην αυλή της μονής από την ανοιχτή πύλη! Κάποιος, μάλιστα, απ’ αυτούς καθόταν περήφανος καβάλα σ’ ένα γουρούνι, ενώ οι άλλοι τον τριγύριζαν σαν υποτακτικοί του.
– Που πηγαίνετε; Ρώτησε ο όσιος.
– Στον Μιχαήλ Τομπόλκοβιτς, απάντησε ο καβαλάρης.
Αμέσως ο όσιος ξύπνησε. Σταυροκοπήθηκε και τράβηξε για το κελλί του. Είχε ήδη φέξει για καλά.
– Σε παρακαλώ, είπε σ’ έναν νέο μοναχό, πήγαινε να μάθεις αν είναι στο κελλί του ο π. Μιχαήλ.
Ο μοναχός δεν άργησε να επιστρέψει.
– Σήμερα, είπε, μετά τον όρθρο, τον είδε κάποιος να βγαίνει από τη μάντρα της μονής. Κανείς όμως δεν ξέρει που πήγε.
Την ίδια μέρα ο όσιος αποκάλυψε το όραμά του στον ηγούμενο και τους πιο μεγάλους αδελφούς. Ο ηγούμενος κάλεσε τον π. Μιχαήλ και πληροφορήθηκε α’ αυτόν πως την ημέρα εκείνη είχε πέσει, ο ταλαίπωρος, σε βαρειά αμαρτία. Με κατάλληλες νουθεσίες τον βοήθησε να συναισθανθεί την πτώση του, να μετανοήσει και να λυτρωθεί έτσι από τη δαιμονική επήρεια.
[Πατερικόν των Σπηλαίων του Κιέβου, εκδ. ‘Ι. Μονής Παρακλήτου, ‘Ωρωπός ‘Αττικής 2005]

Δαιμονικές παραπλανήσεις

Αναφέρεται στο Γεροντικό, πώς μερικοί αδελφοί επισκέφθηκαν κάποτε τον Μέγα Αντώνιο (356).
Μόλις τον χαιρέτησαν, εκείνος τους ρώτησε:
– Πώς ψόφησε το γαϊδουράκι σας στο δρόμο;
– Πού το έμαθες, αββά; Απόρησαν εκείνοι.
– Μου το φανέρωσαν οι δαίμονες.
– Μα κι εμείς γι’ αυτό ήρθαμε. Βλέπουμε διάφορες φαντασίες, που βγαίνουν συχνά αληθινές. Μήπως πλανιόμαστε;
– Οι εικόνες που βλέπετε, αποκρίθηκε ο όσιος, είναι τεχνάσματα του διαβόλου, που τα κατασκευάζει χρησιμοποιώντας τη δικής σας φαντασία
*
Έλεγαν για κάποιον ασκητή, πώς έβλεπε με τα μάτια του τους δαίμονες στο κελλί του και τους εξευτέλιζε.
Απελπισμένος ο διάβολος από τις ήττες του, φανερώνεται κάποτε μπροστά του και του λέει:
– Εγώ είναι ο Χριστός!
Μόλις τον είδε ο γέροντας, έκλεισε τα μάτια.
– Γιατί κλείνεις τα μάτια; Τον ρωτάει ο διάβολος. Σου είπα, είμαι ο Χριστός!
– Εγώ δεν θέλω να δω τον Χριστό σ’ αυτόν τον κόσμο, απάντησε ο μοναχός.
Ο πονηρός έγινε αμέσως άφαντος.
*
Σ’ έναν άλλο γέροντα είπαν οι δαίμονες:
– Θέλεις να δεις τον Χριστό;
Τότε εκείνος απάντησε:
– Ανάθεμα σ’ εσάς και σ’ αυτό που μου προτείνετε!
Εγώ πιστεύω στον Χριστό μου, που είπε με το ιερό Του Ευαγγέλιο: <<Αν σας πει κανείς πώς εδώ ή εκεί είναι ο Χριστός, μην τον πιστέψετε>>.
Ακούγοντας αυτά τα λόγια οι δαίμονες, εξαφανίστηκαν.
[Παύλου του Ευεργετινού, Συναγωγή των θεοφθόγγων ρημάτων και διδασκαλιών των θεοφόρων και αγίων πατέρων, Ενετίησι 1783]

Ο γερο-Αββακούμ

Ο ΛΑΥΡΙΩΤΗΣ μοναχός γερο-Αββακούμ (1979), που είχε το χάρισμα ν’ αποστηθίζει ολόκληρα κεφάλαια της Αγίας Γραφής, ασκήτευε πρώτα στη Βίγλα. Η εμφάνιση ενός δαίμονα, όμως, που προσπάθησε να τον πλανήσει, τον έκανε να φύγει τρομαγμένος για τη Λαύρα. Να πώς έγινε:
Προσευχόταν κάποτε με το κομποσκοίνι σ’ έναν βιγλιώτικο βράχο. Ξαφνικά του παρουσιάζεται ένας δαίμονας με μορφή αγγελική και του λέει:
– Αββακούμ, μ’ έστειλε ο Θεός να σε πάρω στον παράδεισο, γιατί έγινες πια άγγελος. Έλα να πετάξουμε!
Ο γέροντας τα ‘χασε.
– Πώς να πετάξω; Ρώτησε φοβισμένος. Εσύ έχεις φτερά και πετάς.
– Κι εσύ, Αββακούμ, έχεις φτερά, γιατί έγινες άγγελος, αλλά δεν τα βλέπεις.
Αμέσως ο ασκητής έκανε ταπεινά το σταυρό του, λέγοντας:
– Παναγία μου, τι είμαι εγώ για να πετάξω;
Δεν πρόλαβε να τελειώσει και είδε τον <<άγγελο>> να μεταμορφώνεται. Έγινε μαύρο, αλλόκοτο κατσίκι με φτερά σαν της νυχτερίδας, πέταξε κάτω στον γκρεμό, προς τη θάλασσα, κι εξαφανίστηκε.
– Σ’ ευχαριστώ, Παναγία μου, που με προστάτεψες και δεν με γκρέμισε στο χάος ο πονηρός, φώναξε ο γέροντας ανακουφισμένος αλλά και συγκλονισμένος.
Αμέσως σηκώθηκε, μπήκε στην καλύβη του, πήρε το ντορβά του και πήγε στη Μεγίστη Λαύρα, όπου κι έμεινε ως την κοίμησή του για πνευματική ασφάλεια.
[Παϊσίου μοναχού Αγιορείτου, Αγιορείται πατέρες και Αγιορείτικα, έκδ. ‘Ι. Ησυχαστηρίου <<Ευαγγελιστής Ιωάννης ο Θεολόγος>>, Σουρωτή Θεσσαλονίκης 1993]

Τα παιχνίδια του Γιωργάκη

Τα σημερινά παιδιά εισάγονται βαθμιαία στον αποκρυφισμό και το νεοσατανισμό με τα ανάλογα παιχνίδια, κόμικς, τα άλμπουμ συλλογών και τα σχετικά τηλεοπτικά προγράμματα.
Ένα από τα θύματα της αποκρυφιστικής αυτής μεθόδου είναι και ο Γιωργάκης, παιδάκι έντεκα χρονών, που ζει σε προάστιο της Αθήνας. Ο μικρός προβλημάτισε τη μητέρα του με τα ενδιαφέροντά και τη συμπεριφορά του. Ήταν πολύ ανήσυχος και κάθε τόσο έβγαζε πολεμικά ουρλιαχτά. Συνέχεια πάλευε με αόρατους εχθρούς και πάντα βρισκόταν σε θέση άμυνας ή επιθέσεως. Κυλιόταν κάτω, κλοτσούσε τον αέρα και συχνά ορμούσε με άγριες διαθέσεις στην αδελφούλα του σαν σε αντίμαχο.
Τις νύχτες, πάλι, είχε φοβερούς εφιάλτες. Ξυπνούσε φωνάζοντας ‘’βοήθεια’’ και φοβόταν να ξανακοιμηθεί. Στους εφιάλτες του έβλεπε τον σατανά να τον κυνηγάει, φωνάζοντας: ‘’Θα σε πιάσω, δε θα μου γλυτώσεις! Είσαι δικός μου! Θα σε λιώσω!’’
Στις φαντασιώσεις που είχε την ημέρα, τους πρώτους ρόλους έπαιζαν οι ήρωες των περιοδικών που διάβαζε και των παιχνιδιών με τα οποία έπαιζε. Αυτά ακριβώς ήταν και η αιτία των προβλημάτων του: τα περιοδικά και τα παιχνίδια του, που είχαν μορφή και περιεχόμενο σατανικό.
[Αλεβιζόπουλου Αντωνίου πρωτοπρ., Αποκρυφισμός, Γκουρουϊσμός, <<Νέα Εποχή>>, εκδ. ‘Ι. Μητροπόλεως Νικοπόλεως, Πρέβεζα 1990]

Η εντολή του Ιησού

ΔΙΗΓΗΘΗΚΕ ο αββάς Δανιήλ, ότι στη Βαβυλώνα ζούσε μια δαιμονισμένη. Ο πατέρας της, που ήταν από τους άρχοντες του τόπου, γνώριζε κάποιον μοναχό, και ζήτησε τη βοήθειά του.
– Κανείς δεν μπορεί να θεραπεύσει την κόρη σου, του είπε εκείνος, παρά μόνο οι αναχωρητές που γνωρίζω. Αλλά κι αυτοί, αν τους παρακαλέσεις, δεν θα δεχθούν από ταπεινοφροσύνη. Γι’ αυτό, να τι θα κάνουμε: ‘’Όταν έρθουν στο παζάρι, για να πουλήσουν τα εργόχειρά τους, θα πάμε κι εμείς τάχα για ν’ αγοράσουμε. Και όταν τους φέρεις στο σπίτι σου για να πληρωθούν, θα τους πούμε να προσευχηθούν. Πιστεύω πως έτσι η κόρη σου θα γιατρευτεί.
Βγήκαν, λοιπόν, στην αγορά και συνάντησαν ένα μοναχό που πουλούσε πανέρια. Ο άρχοντας τον πλησίασε, αγόρασε μερικά και τον πήρε στο σπίτι του για την πληρωμή.
Μόλις μπήκε στο σπίτι ο μοναχός, τον πλησιάζει η δαιμονισμένη και του δίνει ένα χαστούκι. Κι εκείνος, πιστός στην εντολή του Κυρίου, γυρίζει αμέσως και το άλλο μάγουλο. Ο δαίμονας τότε δεν άντεξε και ξεφώνισε:
– ‘Ω δύναμη ακατανίκητη! Με διώχνει η εντολή του Ιησού!
Και στη στιγμή η κοπέλα ελευθερώθηκε από το δαιμόνιο.
[Το Μέγα Γεροντικόν, τ. Α’-Δ’, εκδ. ‘Ι. Ησυχαστήριον <<Το Γενέσιον της Θεοτόκου>>, Πανόραμα Θεσσαλονίκης 1994-1999]

ΠΗΓΗ: Επιλεγμένες ιστορίες από το βιβλίο ‘’Οι Δαίμονες και τα Έργα τους’’ της Ιεράς Μονής Παρακλήτου 

‘’Φαντάσματα’’ ονομάζουμε όλες εκείνες τις ανεξήγητες παρουσίες, φασματικού συνήθως χαρακτήρα, που συχνά προκαλούν εξίσου ανεξήγητα φαινόμενα, ενοχλήσεις ή τρόμους, ή προκαλούν φαινόμενα που προκύπτουν από την ανεξήγητη προσκόλλησή τους σε ένα μέρος ή πρόσωπο, το λεγόμενο ‘’στοίχειωμα’’, και εκδηλώνεται με τρόπους που δεν μπορούν να εξηγηθούν με τη συμβατική γνώση και λογική…Έτσι, ουσιαστικά, η έννοια του ‘’φαντάσματος’’ υπονοεί και ένα πνευματικό ον, μια σκπετομορφή, μια προβολή του νου πάνω στην πραγματικότητα, μια οπτασία, μια πνευματική μορφή, ένα φάσμα, που ίσως μέσω της φαντασίας αποκτά ζωή για τον δημιουργό και παρατηρητή της. Και, από την άλλη, υπονοεί ένα πνεύμα που διατηρεί την ύπαρξή του και αποκτά ζωή από τη θέληση και την ενέργεια του ανθρώπου πριν και κατά τη διάρκεια της διαδικασίας του θανάτου του.

ΤΥΠΟΙ ΦΑΝΤΑΣΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΠΙΘΑΝΕΣ ΕΡΜΗΝΕΙΕΣ ΤΟΥΣ

1) ΨΥΧΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ

Αυτές είναι φαινόμενα που έχουν χαρακτηριστικά παρόμοια με τα Στοιχειώματα και με τις εμφανίσεις των Πνευμάτων των Νεκρών, προκαλούνται όμως από ζωντανούς ανθρώπους και όχι από νεκρούς, από τη δύναμη της σκέψης ή της θέλησής τους…Τύποι Ψυχικών Προβολών είναι οι Διπλοστασίες, οι Σκεπτομορφές, τα Εκτοπλάσματα και οι Φασματικοί Αγγελιοφόροι.

Μία βασική έννοια που σχετίζεται με τις ψυχικές προβολές και τα φαντάσματα γενικότερα, είναι το ‘’Αιθερικό Διπλό’’…πρόκειται για ένα ‘’λεπτοφυές’’ ενεργειακό υπόστρωμα του ανθρώπινου σώματος (η γνωστή μας ‘’αύρα’’;), το οποίο ενώνει το υλικό σώμα με το Αστρικό Πεδίο (το πεδίο όπου μπορούμε να πούμε ότι κατοικούν τα πνεύματα κάθε είδους). Το Αιθερικό Διπλό είναι δηλαδή ο ‘’μεσάζοντας’’ που ενώνει τον κόσμο των πνευμάτων με τον κόσμο της ύλης και είναι αυτό που δίνει στους ανθρώπους τη δυνατότητα να αντιλαμβάνονται και τους δυο αυτούς κόσμους. Το Αιθερικό Διπλό είναι σε όλη τη διάρκεια της ζωής μας προσκολλημένο πάνω στο σώμα μας και μας εγκαταλείπει και διαλύεται μονάχα αρκετό καιρό μετά τον θάνατό μας.

Κάπως έτσι πρέπει να δημιουργείται και το φαινόμενο της Πολυστασίας (ή Διπλοστασίας), το οποίο λέγεται ότι μπορούν να πετύχουν συνειδητά εκείνοι που έχουν ισχυρές ψυχικές δυνάμεις. Κατά τη διάρκεια της Πολυστασίας κάποιος άνθρωπος μπορεί να φαίνεται ότι βρίσκεται ταυτόχρονα σε δύο μέρη, να κάνει δύο δουλειές και να επικοινωνεί με διαφορετικούς ανθρώπους. Κάποιες φορές ο ‘’σωσίας’’ δεν διαφέρει σε τίποτε από τον πρωτότυπο άνθρωπο, κάποιες φορές όμως είναι ελαφρά διαφορετικός και δίνει την εντύπωση ενός άψυχου ρομπότ. Την Πολυστασία λέγεται ότι έχουν κατακτήσει διάφοροι Άγιοι, Μοναχοί και γενικά άνθρωποι που έχουν ασκηθεί σε ειδικές τεχνικές ελέγχου του σώματος και της ψυχής. Λέγεται ότι ο γνωστός ‘’Πάνιρε Πίο’’, ένας από τους πιο πρόσφατους Αγίους της Καθολικής Εκκλησίας (ο οποίος ήταν και στιγματικός), παρουσιαζόταν σε πολλά μέρη ταυτόχρονα και μπορούσε να χρησιμοποιεί με τη θέλησή του το φαινόμενο της Πολυστασίας.

Με τις Πολυστασίες ίσως σχετίζεται και το φαινόμενο του Σωσία (Doppelganger), το οποίο είναι μια οντότητα που στοιχειώνει (και τελικά τρελαίνει) έναν άνθρωπο παίρνοντας τη μορφή του. Αυτή η οντότητα-σωσίας εμφανίζεται με διαφορετικό όνομα σε διάφορους πολιτισμούς, όπως Wraith στην Αγγλία, Voror στη σκανδιναβική παράδοση κ.λ.π.

Κάτι ανάλογο είναι οι Σκεπτομορφές. Πρόκειται για σχήματα, φάσματα και νοητικές οντότητες που ο νους ενός ατόμου δημιουργεί στον χώρο και τα στέλνει σε άλλους ανθρώπους με τη μορφή ονείρων, φασματικών εικόνων ή ήχων ή διαφόρων άλλων φαινομένων. Σύμφωνα με τις πιο διαδεδομένες πεποιθήσεις του Αποκρυφισμού, οι σκεπτομορφές είναι αστρικές οντότητες που δημιουργούνται συνειδητά ή ασυνείδητα από τον ανθρώπινο νου, όταν κάποια έντονη σκέψη κρατηθεί στον νου ενός ανθρώπου για μεγάλο χρονικό διάστημα ή με αρκετή ένταση. Αυτή η σκέψη αποκτά σταδιακά υπόσταση στο υλικό πεδίο και μετατρέπεται είτε σε μια ‘’ενσάρκωση’’ ή, αν δεν τα καταφέρει να αποκτήσει πλήρη υλική υπόσταση, σε μια ‘’εκδήλωση’’ (apparition).

Μια μορφή σκεπτομορφής είναι και το Εκτόπλασμα. Αυτό είναι μια ‘’ουσία’’ που αναφέρεται στη λογοτεχνία του Πνευματισμού και ορισμένες άλλες μοντέρνες αποκρυφιστικές δοξασίες. Το εκτόπλασμα είναι ‘’λεπτοφυές’’, δηλαδή υλικό μεν αλλά αέρινο, και μοιάζει να είναι κάτι ανάμεσα σε ενέργεια και σε ύλη. Κανονικά είναι αόρατο και δεν καταγράφεται από τα μηχανήματα, αλλά μπορεί να γίνει ορατό, να μετατραπεί σε ομιχλώδη ατμό, υγρό ή ζελατινοειδές υλικό και να φωτογραφηθεί.

Οι Φασματικοί Αγγελιοφόροι είναι ψυχικές προβολές και σκεπτομορφές που εμφανίζονται σε διάφορους ανθρώπους και τους μεταδίδουν γεγονότα και καταστάσεις που έχουν συμβεί σε συγγενείς τους ή σε κοντινούς τους ανθρώπους. Πολλές φορές είναι οπτασίες ή οράματα, άλλες φορές μοιάζουν με λάμψεις ή με ασώματες φωνές, άλλες φορές παίρνουν τη μορφή γνωστών ή άγνωστων ατόμων που δίνουν το μήνυμα και μετά φεύγουν ή εξαφανίζονται ξαφνικά.

2) ΣΤΟΙΧΕΙΩΜΑΤΑ

Στη περίπτωση του στοιχειώματος, που είναι κατά τη γνώμη μου ο κυριότερος, συχνότερος και πιο μελετημένος τύπος φαντάσματος, το ‘’φάντασμα’’ δεν είναι ένα μεμονωμένο περιστατικό ή μια μεμονωμένη εμφάνιση μιας οντότητας, αλλά είναι μια ολόκληρη σειρά φαινομένων που σχετίζονται με έναν τόπο, με ένα αντικείμενο ή με ένα ή πολλά πλάσματα ή ανθρώπους, Το στοίχειωμα ‘’στοιχειώνει’’ ένα σπίτι ή ένα δάσος, ένα κόσμημα ή ένα πλοίο, δηλαδή είναι πάντα ένα φαινόμενο που στην ουσία του εκφράζεται ‘’τοπικά’’.

ΤΥΠΟΙ ΣΤΟΙΧΕΙΩΜΑΤΩΝ

Η κυριότερη υποκατηγορία είναι οι Παραμένουσες Αντηχήσεις (Residual Resonances) στην οποία έχουμε την καταγραφή κάποιου παρελθοντικού γεγονότος, το οποίο εμφανίζεται να συμβαίνει ξανά και ξανά γύρω από έναν τόπο ή αντικείμενο. Μια από τις πιο γνωστές περιπτώσεις παραμένουσας αντήχησης στην Ελλάδα είναι οι γνωστοί Δροσουλίτες της Κρήτης. Αυτοί είναι φαντάσματα που εμφανίζονται μόλις πριν την αυγή (κατά τη ‘’Δροσιά’’ εξ ου και το όνομά τους) στο Φραγκοκάστελο της Κρήτης, για μια συγκεκριμένη χρονική περίοδο του έτους (τέλη Μάη ως αρχές Ιούνη) και φαίνονται να παρελαύνουν κρυφά και συνωμοτικά προς το εσωτερικό της Κρήτης.

3) ΠΡΟΣΓΕΙΑ ΠΝΕΥΜΑΤΑ ΝΕΚΡΩΝ

Σ’ αυτή τη σημαντική κατηγορία φαντασμάτων, τα φαινόμενα φαίνεται να συνδέονται με την προσωπικότητα ενός ανθρώπου που κάποτε ήταν ζωντανός και μετά τον θάνατό του μετατράπηκε σε μια άυλη οντότητα, η οποία κάνει φανερή την παρουσία της και την ταυτότητά της με διάφορους παράξενους τρόπους.

α) ΑΣΩΜΑΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΑ

Ι) ΑΡΝΗΤΕΣ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ

Η γνωστότερη ίσως σε όλους μας κατηγορία ασωμάτων πρόσγειων είναι τα θύματα απότομων θανάτων, που επειδή δεν έχουν κάποιο επίσημο όνομα, τους ονομάζω σ’ αυτό το κείμενο Αρνητές του Θανάτου. Είναι πνεύματα ανθρώπων που πέθαναν είτε απότομα, είτε σε ατυχήματα, είτε άδικα. Σύμφωνα με χιλιάδες θρύλους που υπάρχουν σε όλη την υφήλιο πολλοί είναι οι άνθρωποι που δεν αποδέχονται τη μοίρα τους και η ψυχή τους δεν φεύγει ποτέ από τον κόσμο μας. Γυρνούν ακόμη αναμεταξύ μας, είτε αρνούμενοι να δεχτούν ότι πέθαναν, είτε χωρίς να το έχουν καταλάβει!

ΙΙ) ΑΝΑΜΕΝΟΝΤΕΣ

Η δεύτερη κατηγορία ασώματων προσγείων είναι οι Αναμένοντες, φαντάσματα ανθρώπων που πέθαναν χωρίς να έχει εκπληρωθεί κάποια βασική τους ελπίδα όσο ζούσαν.

ΙΙΙ) ΠΕΡΙΠΛΑΝΩΜΕΝΟΙ

Η Τρίτη κατηγορία ασώματων προσγείων είναι οι Περιπλανώμενοι. Για αυτούς ισχύει ό,τι και για τους Αναμένοντες, μόνο που στη δική τους περίπτωση αυτό που τους κρατά στη Γη δεν είναι κάποια ελπίδα ή κάποιο γεγονός που περίμεναν να συμβεί, αλλά η εμπλοκή τους σε ένα διαρκές ταξίδι αναζήτησης. Ο θάνατος τους βρήκε πριν προλάβουν να εντοπίσουν κάτι πολύ σημαντικό το οποίο έψαχναν, και είναι καταδικασμένοι να το αναζητούν για πάντα.

IV) ΦΑΣΜΑΤΙΚΟΙ ΤΑΞΙΔΙΩΤΕΣ

Οι Φασματικοί Ταξιδιώτες είναι τα φαντάσματα που εμφανίζονται σε δρόμους και αυτοκινητόδρομους και ζητούν από τους ανυποψίαστους οδηγούς να τους πάρουν μαζί τους ή να τους βοηθήσουν στο ταξίδι τους.

β) ΥΛΙΚΟΙ ΠΡΟΣΓΕΙΟΙ 

Ι) ΒΡΥΚΟΛΑΚΕΣ

Στην απόκρυφη παράδοση υπάρχει μια έννοια του Αιθερικού Απέθαντου (Etheric Revenant) ο οποίος είναι ένας νεκρός που καταφέρνει να αποφύγει τον ‘’δεύτερο θάνατο’’, την αποκόλληση δηλαδή της ψυχής από το αιθερικό σώμα. Υπάρχει η άποψη ότι πολλές μαγικές πρακτικές (όπως π.χ. η αρχαία αιγυπτιακή), διδάσκουν τον τρόπο για να αποφευχθεί ακριβώς αυτή η αποκόλληση και να διατηρηθεί το άτομο σε αυτή την κατάσταση της ημιζωής (un-death). Για να πετύχει όμως αυτή η κατάσταση ημιζωής, σύμφωνα πάντα με τον Αποκρυφισμό, πρέπει να τηρούνται τρεις κανόνες: 1) πρέπει να διατηρηθεί το υλικό σώμα που υπήρχε κατά τη διάρκεια της ζωής, 2) ο Απέθαντος πρέπει να αποφεύγει το ηλιακό φως γιατί αυτό διαλύει τις αιθερικές του δομές, και 3) ο Απέθαντος πρέπει να βρει μια πηγή αιθερικής ενέργειας για να τρέφεται.

ΙΙ) ΑΠΕΘΑΝΤΟΙ

Αυτά τα πλάσματα δεν κατέληξαν στον σωματικό θάνατο, αλλά η επιμονή τους να διατηρήσουν ζωντανό το σώμα τους, τα οδήγησε σε μια κατάσταση που θα μπορούσε να θεωρηθεί ψυχικός θάνατος! Μια άκρατη προσκόλληση στον υλικό κόσμο, σωματικές ανάγκες που εξαιτίας της παρακμής και της φθοράς του σώματος πολλαπλασιάζονται αντί να ελαττωθούν, παράξενες ανάγκες για να εξασφαλίσουν τη μακραίωνη επιβίωσή τους που τα φυσιολογικά πλάσματα δεν έχουν, όλα αυτά συνθέτουν μια φρικιαστική ύπαρξη.

ΙΙΙ) ΑΝΕΙΛΗΜΜΕΝΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΙ

Ανάμεσα στις φασματικές οντότητες που ήταν κάποτε ζωντανοί άνθρωποι, υπάρχουν και εκείνες που κατάφεραν να μετατρέψουν τον εαυτό τους σε καθαρή θετική ενέργεια και να γίνουν πλάσματα υπερφυσικής καλοσύνης, γνώσης και δύναμης. Αυτοί είναι οι Ανειλημμένοι Διδάσκαλοι, που εμφανίζονται πολλές φορές με τη μορφή φαντάσματος στους απλούς ανθρώπους, για να τους συμβουλέψουν και να τους καθοδηγήσουν.

IV) ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑΤΑ – ΓΚΟΛΕΜ

Μια άλλη κατηγορία πρόσγειων απέθαντων πλασμάτων είναι τα Δημιουργήματα (Constructs). Αυτά είναι παράξενες οντότητες από διάφορα άψυχα ή νεκρά υλικά, τα οποία έχουν αποκτήσει ζωή και κίνηση μέσα από κάποια μαγική, επιστημονική ή θεουργική πρακτική που χρησιμοποίησε κάποτε κάποιος μάγος, επιστήμονας ή ιερέας για να τα φτιάξει. Κλασικό παράδειγμα είναι το τέρας του Φρανκενστάιν. Το πιο στοιχειωτικό παράδειγμα όμως ενός Δημιουργήματος, είναι το Γκόλεμ της Πράγας, το οποίο κυριαρχεί ως φασματική παρουσία στο λογοτεχνικό αριστούργημα του Γκουστάβ Μέιρινγκ Der Golem. Εδώ το Γκόλεμ τρομοκρατεί το εβραϊκό γκέτο της Πράγας, χωρίς όμως η παρουσία του να γίνεται ποτέ ολοφάνερη.

4) ΦΑΣΜΑΤΙΚΕΣ ΥΠΕΡΦΥΣΙΚΕΣ ΟΝΤΟΤΗΤΕΣ

Η εμφάνιση φασματικών υπερφυσικών οντοτήτων που δεν είναι του κόσμου μας είναι ακόμη πιο σπάνιο φαινόμενο από τα προηγούμενα. Είναι όμως και η πιο παράξενη και επικίνδυνη κατηγορία φαντασμάτων. Αν το φάντασμα έχει όλα τα χαρακτηριστικά μιας παρουσίας που είναι ανεξάρτητη από συγκεκριμένους χώρους ή αντικείμενα (άρα δεν είναι στοίχειωμα) και δεν σχετίζεται με κάποιο πλάσμα που κάποτε ήταν κομμάτι του κόσμου μας (άρα δεν είναι πρόσγειο πνεύμα ή ψυχική προβολή), τότε μπορούμε να υποθέσουμε ότι είναι μια οντότητα που έρχεται από ‘’αλλού’’.

α) ΣΚΙΕΣ ΚΑΙ ΜΟΡΕΣ

Πρόκειται για φασματικές σκοτεινές οντότητες που κινούνται με απειλητικές διαθέσεις εναντίον του ανθρώπου και τον ‘’αγγίζουν’’ για άγνωστους λόγους την ώρα που εκείνος κοιμάται. Υπάρχουν αμέτρητες μαρτυρίες για αυτές, τόσες που οι ψυχίατροι τις αποδίδουν πλέον σε ένα φαινόμενο που λέγεται ‘’υπνωτική παράλυση’’.

β) ΣΤΟΙΧΕΙΑΚΑ

Τα στοιχειακά είναι πνεύματα που ανήκουν σε ένα από τα τέσσερα μαγικά στοιχεία της Φύσης. Πρώτος ο Παράκελσος (1493-1541) τα κατηγοριοποίησε με τον τρόπο που τα γνωρίζουμε σήμερα: Γνωμοί είναι τα στοιχειακά της Γης, Ουνδίνες (Νύμφες) είναι τα στοιχειακά του Νερού, Συλφίδες είναι τα στοιχειακά του Αέρα, και Σαλαμάνδρες τα στοιχειακά της Φωτιάς. Ο Αβάς Μοντφασόν ντε Βιλάρ στο σημαντικό (και ταυτόχρονα σατιρικό) έργο του Le Comte de Gabalis, ισχυρίζεται ότι ο σκοπός όλων των μαγικών πρακτικών είναι η σεξουαλική ένωση με αυτά τα στοιχειακά. Στον μοντέρνο Αποκρυφισμό, τα στοιχειακά θεωρούνται νοήμονες οντότητες που έχουν περιορισμένη νοημοσύνη, αλλά μεγάλες δυνάμεις στο στοιχείο όπου κατοικούν. Χρειάζονται παρόλο αυτά τη βοήθεια των ανθρώπων για να εξελιχθούν πνευματικά, οπότε απαντούν σχεδόν πάντα στις προσπάθειες επικοινωνίας των ανθρώπων μαζί τους!

γ) ΠΡΟΑΓΓΕΛΟΙ ΘΑΝΑΤΩΝ Ή ΚΡΙΣΕΩΝ

Έχουν καταγραφεί πολλές περιπτώσεις που μια άγνωστη φασματική οντότητα εμφανίζεται, δίνει ένα μήνυμα (συνήθως με κακό περιεχόμενο, μια προειδοποίηση για κάποιον θάνατο που έρχεται, για κάποια μεγάλη κρίση ή πόλεμο) και μετά εξαφανίζεται για πάντα. Οι μεγάλες θρησκευτικές παραδόσεις θεωρούν ότι αυτές οι οντότητες ‘’αγγέλουν’’ για λογαριασμό του Θεού (για αυτό και ονομάζονται Άγγελοι), σ’ άλλους πολιτισμούς όμως αναφέρονται και πιο σκοτεινές οντότητες που κάνουν την ίδια δουλειά. Στην ιρλανδική παράδοση αναφέρονται π.χ. οι Μπάνσι (Banshee), ξωτικές οντότητες με τη μορφή γυναικών που ακολουθούν μια οικογένεια (άρα είναι και οικογενειακά φαντάσματα), και εμφανίζονται για να προαναγγείλουν τον θάνατο ενός μέλους τους.

δ) ΔΑΙΜΟΝΕΣ

Οι Δαίμονες, όπως και οι Άγγελοι, είναι οντότητες –ίσως άλλων πεδίων ύπαρξης- που εισβάλλουν στον κόσμο μας μέσα από φασματικές εκδηλώσεις τους ή καταλαμβάνοντας τη νόηση κάποιων ανθρώπων, τους οποίους ‘’δαιμονίζουν’’. Στα αρχαία Ελληνικά ‘’Δαίμων’’ σημαίνει πνεύμα ή και θεός. Άρα οι Δαίμονες, όπως και οι Θεοί, συνδέονται με τα φαντάσματα (κλασικό είναι και το δαιμόνιο του Σωκράτη, μια ασώματη οντότητα που υπαγόρευε σκέψεις στον φιλόσοφο). Υπάρχουν όμως παλιότερες αναφορές δαιμόνων, π.χ. στην Αίγυπτο και τη Μεσοποταμία, που περιγράφουν δαίμονες που είναι αρκετά υλικοί και απειλητικοί, έχουν όμως και φασματικές ιδιότητες…Η Καμπαλά περιγράφει τους δαίμονες με πολλές λεπτομέρειες: Το σώμα τους αποτελείται από ‘’φωτιά και αέρα’’ (κάτι που θα μπορούσε να μεταφραστεί σε ‘’ενέργεια και αστρικό σώμα’’), γεννιούνται, αναπαράγονται και πεθαίνουν όπως οι άνθρωποι, διατηρούν μάλιστα και οικογενειακά δέντρα. Το πιο παράξενο χαρακτηριστικό τους όμως, αν και αποτελούνται από ενέργεια που θα έπρεπε να είναι θερμή, είναι η έντονη ψύχρα που τους περιβάλλει (ένα χαρακτηριστικό που αποδίδεται σε πολλά στοιχειώματα και πνεύματα). Σύμφωνα με κάποιες καμπαλιστικές πηγές, οι περισσότεροι δαίμονες είναι μιγάδες, απόγονοι της ένωσης ανθρώπων και αρχαιότερων δαιμόνων. Υπάρχουν και δαίμονες που συνεργάζονται με τους ανθρώπους…Η δαιμονολογία της Καμπαλά περιέχει και άλλους παράξενους δαίμονες, όπως τους ‘’Τζεφάριρον’’ που μοιάζουν με πτώματα σε αποσύνθεση (θυμίζουν δηλαδή απέθαντους και ζόμπι), τους ‘’Μπεχέμιρον’’ που μοιάζουν με επίπεδους (δισδιάστατους) ελέφαντες και έρπονται στη Γη, και άλλους. Όλα αυτά υποτάσσονται στα ‘’Κλιπόθ’’, δαιμονικά όντα από ένα άλλο σύμπαν που ονομάζονται ‘’Άρχοντες της Μη Ισορροπημένης Δύναμης’’ και έχουν επιβιώσει στο δικό μας σύμπαν…Σύμφωνα με την αποκρυφιστική άποψη, αλλά και με όλες σχεδόν τις θρησκείες, ειδικότερα όμως τον Χριστιανισμό, τον Εβραϊσμό και τον Μουσουλμανισμό, ο κόσμος μας είναι πεδίο μάχης ανάμεσα σε υπερφυσικές οντότητες άλλων πεδίων ύπαρξης – και το έπαθλο είναι οι ψυχές μας. Άρα, σύμφωνα με τις θρησκείες αυτές, κάθε υπερφυσική οντότητα είναι είτε απεσταλμένος των ‘’καλών’’ (Άγγελος), δηλαδή της οντότητας που ονομάζεται ‘’Θεός’’, είτε απεσταλμένος των ‘’κακών’’ (Δαίμονας), δηλαδή της οντότητας που ονομάζεται ‘’Διάβολος’’.

5) ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΑ ΦΑΝΤΑΣΜΑΤΑ

Τα Φωτογραφικά Φαντάσματα είναι αυτά στα οποία τα φασματικά φαινόμενα καταγράφονται μονάχα από φωτογραφικές μηχανές και όχι από τα ανθρώπινα μάτια…Οι γνωστότεροι από τους τύπους Φωτογραφικών Φαντασμάτων είναι τα Orbs, τα Rods, οι φωτογραφίες Εκτοπλασματικού Καπνού και οι Διπλοεκθέσεις.

α) ORBS

Τα Orbs (Σφαίρες) καταγράφονται συνήθως στις φωτογραφίες ως παράξενες στρογγυλές λάμψεις που αιωρούνται στον χώρο.

β) RODS

Τα Rods (Ράβδοι) είναι μορφές που καταγράφονται στις φωτογραφίες και μοιάζουν με ίσιες ράβδους που πετούν, συνήθως στον καθαρό γαλανό ουρανό, ενώ γύρω τους φαίνεται κάτι που μοιάζει με αύρα ή πόδια που είναι θολά γιατί κινούνται πολύ γρήγορα.

γ) ΕΚΤΟΠΛΑΣΜΑΤΙΚΟΣ ΚΑΠΝΟΣ

Ο Εκτοπλασματικός Καπνός ή Εκτοπλασματική Ομίχλη (στα Αγγλικά το συναντάμε ως Ecto-Mist) είναι ένα ακόμη φωτογραφικό ‘’φάντασμα’’ που δεν έχει εξήγηση. Το όνομά του παράγεται από το εκτόπλασμα, την υποτιθέμενη ‘’ψυχική’’ ουσία που έβγαινε από τα σώματα των μέντιουμ στη διάρκεια των συνεδριών (seances). Το εκτόπλασμα έμοιαζε με ένα είδος λευκής ομίχλης ή καπνού, πολλές φορές αραιού ενώ άλλες φορές πολύ πυκνού, τόσο που έμοιαζε με αφρό ή με ένα είδος υφάσματος.

δ) ΔΙΠΛΟΕΚΘΕΣΕΙΣ

Διπλοέκθεση έχουμε όταν σε μια φωτογραφία φαίνονται ταυτόχρονα αντικείμενα ή άτομα ή τοπία τα οποία αν ήταν σε ξεχωριστές φωτογραφίες θα φαίνονταν απόλυτα φυσιολογικά. Π.χ. σε μια φωτογραφία φαίνεται μια καρέκλα στην οποία τη στιγμή της φωτογράφησης δεν καθόταν κανείς επάνω, όμως στη φωτογραφία φαίνεται να κάθεται το διάφανο είδωλο ενός ανθρώπου, που επειδή είναι διάφανο μοιάζει με φάντασμα. Αν βλέπαμε μια φωτογραφία στην οποία ο ίδιος άνθρωπος θα καθόταν στην ίδια καρέκλα αλλά δεν θα ήταν διάφανος, δεν θα παρατηρούσαμε τίποτε παράξενο.

ΠΗΓΗ: από το βιβλίο ‘’Φαντάσματα’’, Εκδόσεις ‘’άγνωστο’’

»ΠΑΡΑΤΗΣΑ ΤΟΥΣ ΑΝΤΡΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΣΕΞ ΜΕ ΦΑΝΤΑΣΜΑΤΑ»

Αγγλίδα έκανε σεξ με 20 φαντάσματα και αρραβωνιάστηκε το ένα – λέει

Μια…πνευματική πρόσκαιρη σχέση με ένα αυστραλιανό φάντασμα φαίνεται πως κατέληξε στην πραγματική αγάπη για μια Αγγλίδα: Το φάντασμα της έκανε πρόταση, και η ίδια θέλει να το ξέρει ο κόσμος των ζωντανών.

Η Άμεθιστ Ρελμ (Amethyst Realm- στα ελληνικά, το όνομά της σημαίνει «Το Βασίλειο του Αμεθύστου), 30 ετών, από το Μπρίστολ, λέει πως έχει κάνει σεξ με τουλάχιστον 20 φαντάσματα από τότε που ήταν έφηβη, αλλά δεν έψαχνε νέα σχέση όταν πήγε ταξίδι στην Αυστραλία για επαγγελματικούς λόγους.

Ωστόσο, λέει πως αυτό άλλαξε σε μια εκδρομή, όταν ήρθε σε επαφή με μια οπτασία και ένιωσε «σπίθες» όπως δεν είχε νιώσει ποτέ άλλοτε.

Η Ρελμ δεν πίστευε πως θα μπορούσε να σημαίνει κάτι σοβαρό, επειδή, όπως λέει, τα πνεύματα τείνουν να μένουν σε ένα μέρος, αλλά κάτι απίστευτο της συνέβη στην πτήση της επιστροφής: Ένιωσε την παρουσία του εραστή της στο αεροπλάνο- και, παρεμπιπτόντως, όχι στον χώρο των αποσκευών.

«Δεν μπορούσα να το πιστέψω. Ήμουν χαρούμενη και είχα ανάψει- είχα ανάψει τόσο πολύ, που έπρεπε να κάνουμε κάτι για αυτό. Οπότε πήγαμε στην τουαλέτα του αεροπλάνου» είπε στη The Sun. «Και τώρα είμαι μέλος του Mile High Club».

Αυτό ήταν εννιά μήνες πριν, και τα πράγματα έχουν προχωρήσει σε σημείο όπου η Ρελμ συζήτησε την επιθυμία της να παντρευτεί και να κάνει το παιδί του φαντάσματος στη βρετανική εκπομπή «ITV This Morning» τον Αύγουστο.

Η παραφυσική πρόταση φέρεται να έλαβε χώρα την προηγούμενη εβδομάδα, όταν το ζευγάρι ταξίδεψε στις σπηλιές Wookey Hole στην Αγγλία, σύμφωνα με τη New York Post.

«Δεν γονάτισε- δεν έχει γόνατα. Αλλά για πρώτη φορά τον άκουσα να μιλάει» είπε, σύμφωνα με την εφημερίδα. «Μπορούσα να ακούσω τη φωνή του, και ήταν όμορφο. Βαθύ, σέξι και πραγματικό».

Το ζευγάρι τώρα διαλέγει δαχτυλίδι, αλλά δεν έχουν αποφασίσει ακόμα τι είδους θα είναι. Η Ρελμ, (υπερ)φυσικά, ελπίζει πως το δαχτυλίδι θα έχει αμέθυστο, αλλά αφήνει την απόφαση στον πνευματικό της εραστή.

Το ζεύγος σχεδιάζει να κάνει μια παγανιστική τελετή, όπου τα χέρια τους δένονται μαζί, συμβολίζοντας τη σύνδεσή τους, όπως είπε. «Θα είναι κάπου στην αγγλική εξοχή. Δεν έχουμε συζητήσει ακόμα τις λεπτομέρειες, αλλά νομίζω ότι θα είναι αρκετά μεγάλη».

Η Ρελμ λέει πως η ενέργεια του φαντάσματος είναι πιο θηλυκή από ό,τι ενός τυπικού άνδρα, αλλά παραδέχεται πως «αν κάνεις έρωτα με ένα πνεύμα, δεν έχει πραγματικά σημασία το φύλο».

Όπως πρόσθεσε, «οι αόρατοι εραστές τείνουν να είναι πιο αισθησιακοί και ικανοί από τον μέσο τύπο. Υπάρχει μεγαλύτερη σύνδεση, επειδή το σεξ πάει πέρα από τα όρια του σωματικού. Είναι σαν κάθε άλλο είδος σεξ. Η βασική διαφορά είναι πως δεν μπορώ να τους δω» είπε στο Gloucester Live.

πηγή: https://www.huffingtonpost.gr/entry/yenaika-poe-ischerizetai-pos-ekane-sex-me-20-fantasmata-leei-pos-echei-arravoniastei-ena_gr_5bd97995e4b01abe6a19824e