Παρασκευή 12 Μαΐου 2023

ΔΗΜΟΣΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ ‘’ΣΑΤΑΝΙΚΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ’’ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΣΥΓΚΑΛΗΨΗΣ ΤΗΣ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗΣ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑΣ ΤΩΝ ΜΑΣΟΝΩΝ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ (ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΔΕΙΧΤΗΚΕ ΔΗΜΟΣΙΩΣ ΣΕ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ‘’ΝΤΙΜΠΕΪΤ’’) ΑΠΟ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΣΚΟΥΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΑΝΤΗΔΕΣ…

Συμπέρασμα (δημοσιογραφίσκων και πολιτικάντηδων που το υποστηρίζουν): ‘’Οι δηλώσεις του κ. Βελόπουλου είναι ψευδείς. Η εικόνα που εμπεριέχεται στο βιβλίο θρησκευτικών του δημοτικού δεν απεικονίζει την Παναγία ως Γκεϊσα, αλλά πολύ απλά παρουσιάζει την Παναγία με παραδοσιακή ιαπωνική ένδυση. Ανά τον κόσμο και σε διάφορους πολιτισμούς εντοπίζουμε παραδείγματα απεικόνισης του Ιησού και της Παναγίας με τα εκάστοτε τοπικά χαρακτηριστικά των πιστών. Η διαφορά στην τεχνοτροπία καθώς και τη μορφή των προσώπων παραπέμπει σε πρακτική που εντοπίζεται σε πολλές θρησκείες, στην απεικόνιση, δηλαδή, θείων προσώπων με διαφορετικά χαρακτηριστικά’’
&
ΟΜΩΣ: Κάποιους αιώνες πρωτύτερα (το 1841) ο εβραιομασώνος Ελιφάς Λεβί ΗΔΗ έγραφε για την (προσχεδιασμένη από τότε) πανθρησκευτική προσέγγιση του Χριστού (που βλέπουμε στην εποχή μας!) μέσα στο βιβλίο του ‘’Η Βίβλος της Ελευθερίας’’ (όπως υπενθυμίζουμε και φωτογραφικά αυτή τη φορά):
‘’Όλα τα χαρακτηριστικά που είχε παρουσιάσει η διαδοχική τέχνη των εθνών, θα συνενωθούν και θα σχηματίσουν την πλήρη εικόνα του Θεού. Η Ιερουσαλήμ θα οικοδομήσει τον ναό του Γιεχωβά πάνω στο πρότυπο που προφήτεψε ο Ιεζεκιήλ, κι ο Χριστός, νέος και αιώνιος Σολομών, θα ψάλλει εκεί, κάτω από τα φατνώματα τα φτιαγμένα από κέδρο και κυπαρίσια, τους γάμους του με την σύζυγο του άσματος. Όμως ο Γιεχωβά θα έχει αφήσει κατά μέρος τον κεραυνό του για να ευλογήσει και με τα δυο του χέρια τους μνηστήρες: θα εμφανισθεί χαμογελώντας ανάμεσα στους δύο συζύγους και θα αγαλλιάζεται ακούγοντας να τον αποκαλούν πατέρα. Ωστόσο, η ποίηση της Ανατολής, μέσα στις μαγικές αναμνήσεις της, θα εξακολουθεί να τον αποκαλεί Βράχμα και Δία. Η Ινδία θα διδάξει στα μαγεμένα κλίματά μας τους θαυμαστούς μύθους του Βισνού, κι εμείς θα δοκιμάσουμε, πάνω στο ακόμα ματωμένο μέτωπο του πολυαγαπημένου μας Χριστού, το τριπλό μαργαριταρένιο στέμμα της μυστικιστικής Τριμούρτι. Η εξαγνισμένη Αφροδίτη, κάτω από το πέπλο της Μαρίας, δεν θα κλαίει πια για τον Αδωνί της, ο Σύζυγος αναστήθηκε για να μην πεθάνει πια, κι ο καταχθόνιος κάπρος βρήκε τον θάνατο μέσα στην παροδική νίκη του. Εγερθείτε, ναοί των Δελφών και της Εφέσσου, ο Θεός του φωτός και των τεχνών κατέστη ο Θεός του κόσμου, κι ο Λόγος του Θεού θέλει κάλλιστα να αποκαλείται Απόλλων…Ας λατρεύσει η Ανατολή τον Ιησού Χριστό μέσα στα τζαμιά, πάνω στους μινεράδες μιας νέας Αγίας Σοφίας, ας ανυψωθεί ο σταυρός εν μέσω του μισοφέγγαρου…Όλη η γη ενδεδυμένη με πλούσια ενδύματα που της τα κέντησαν όλες οι τέχνες, δεν θα είναι παρά ένας θαυμάσιος ναός του οποίου ο αιώνιος ιερέας, θα είναι ο άνθρωπος…Όταν η ψυχή, έχοντας φθάσει σ’ ολόκληρη την ισχύ της, θα κατασκευάσει για τον εαυτό της ένα σώμα κατ’ εικόνα της. Εκεί θα είναι η βασιλεία των ουρανών επί της γης. Και τα σώματα θα είναι οι ναοί της ψυχής, όπως το αναγεννημένο σύμπαν θα είναι ο ναός του Θεού. Και οι ψυχές, και η μορφή και η σκέψη, κι ολόκληρο το σύμπαν θα είναι Θεός. Αμήν! Αμήν! Αμήν!’’
(σ.σ. κεφάλαιο ‘’Ο Ναός’’, σελ. 113-115, Εκδόσεις Τετρακτύς)

 
ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ: ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΠΑΡΑΤΡΑΒΗΞΑΝ ΟΙ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΙΣΤΕΣ ΕΠΙΣΤΡΑΤΕΥΟΝΤΑΣ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΙΣΤΕΣ ΨΕΥΤΟΘΕΟΛΟΓΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΟΥΝ ΠΑΝΩ ΚΑΤΩ ΩΣ ΤΡΕΛΟΥΣ Ή ΕΥΦΑΝΤΑΣΤΟΥΣ ΘΡΗΣΚΟΛΗΠΤΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΤΑΣΣΟΜΑΣΤΕ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟ ΕΝ ΛΟΓΩ ΒΙΒΛΙΟ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ, ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΑΡΑΘΕΤΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΧΕΤΙΚΗ ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΠΟΥ ΤΟ ΚΑΘΙΣΤΑ ΠΑΡΑΝΟΜΟ (ΓΙΑ ΑΠΟΣΥΡΣΗ) ΕΔΩ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΧΡΟΝΙΑ, ΑΛΛΑ ΠΑΡΟΛΟ ΑΥΤΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΔΙΔΑΣΚΕΤΑΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΟΝΤΑΣ ΜΑΣ ΠΑΛΙ (ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ) ΟΤΙ ΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΤΟΥ ΑΠΟΚΑΛΟΥΜΕΝΟΥ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΥ ΤΟΞΟΥ Ή ΤΟΥ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΣΜΟΥ, ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΤΩΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΤΩΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ:

ΣΤΟ ΠΡΟΣΦΑΤΟ ΕΚΛΟΓΙΚΟ ‘’ΝΤΙΜΠΕΪΤ’’ ΚΑΠΟΙΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΑΡΧΗΓΩΝ ΠΟΥ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑΜΕ ΣΤΙΣ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΕΣ ΜΑΣ ΟΘΟΝΕΣ, ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΘΙΧΤΗΚΕ Η ΘΕΟΛΟΓΙΚΗ ΠΑΡΑΧΑΡΑΞΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΥ ΠΟΥ ΕΠΙΤΗΔΕΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΒΟΛΕΥΕΙ ΤΑ ΚΟΣΜΟΕΞΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΟΡΑΜΑΤΑ (ΠΟΥ ΓΙΑ ΕΥΝΟΗΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΜΙΑ ΜΟΝΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΣΑΝ ΤΗΣ ΜΑΣΟΝΙΑΣ) ΚΑΘΕ ΕΒΡΑΙΟΜΑΣΩΝΟΥ ΣΑΝ ΤΟΥ ΛΕΒΙ ΤΑ ΓΡΑΦΟΜΕΝΑ ΠΟΥ ΜΟΛΙΣ ΘΥΜΗΘΗΚΑΜΕ, ΟΠΩΣ ΗΔΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΗΚΕ ΣΕ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΑΡΘΡΟ! ΑΦΟΥ ΠΟΥΜΕ ΚΑΤΑΡΧΑΣ ΟΤΙ ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΣΤΕ ΠΑΝΕΥΤΥΧΕΙΣ ΠΟΥ ΤΟ ΞΕΜΠΡΟΣΤΙΑΣΜΑ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΜΕ ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΤΗ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΠΛΕΟΝ ΚΑΙ ΣΕ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΑ ΠΑΝΕΛ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΤΡΟΠΟ ΓΙΑ ΝΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΘΟΥΝ ΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΚΑΙ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΑΛΛΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΘΕΙ ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ ΑΠΟ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΙΣΤΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΑ ΣΥΓΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΑΣ, ΘΑ ΑΠΟΤΕΛΟΥΣΕ ΕΓΚΛΗΜΑ ΚΑΘΟΣΙΩΣΕΩΣ ΕΠΕΙΤΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΣΥΓΚΑΛΗΨΗΣ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΥ ΕΓΧΕΙΡΗΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΕΙ ΣΤΑ ΜΟΥΛΩΧΤΑ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ, ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΑΠΟΔΕΧΤΟΥΝ ΕΥΚΟΛΟΤΕΡΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕΓΑΛΩΝΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΤΕΣ (Π.Χ. ΕΠΕΙΔΗ ΘΑ ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΠΕΡΑΣΕΙ ΥΠΟΣΥΝΕΙΔΗΤΑ Η ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΤΟΥΣ ΣΕ ΠΑΙΔΙΚΑ ΜΥΑΛΑ). 

ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΔΗΛΑΔΗ ΑΠΟ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΣΚΟΥΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΑΝΤΗΔΕΣ ΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ, ΗΤΑΝ ΝΑ ΕΙΠΩΘΕΙ Η ΜΙΣΗ ΑΛΗΘΕΙΑ ΟΠΩΣ ΠΑΡΑΤΕΘΗΚΕ ΜΕ ΔΥΟ ΛΟΓΙΑ ΣΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ ΤΟΥΣ ΠΟΥ ΘΑ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΣΧΕΤΙΚΟ ΑΡΘΡΟ. Η ΑΛΛΗ ΜΙΣΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΑΣ ΕΙΠΑΝ ΟΜΩΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΕΙ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΑΣ ΟΤΙ ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΣ ΔΟΛΟΣ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΠΑΝΑΓΙΑΣ (ΑΡΑ ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΑΤΑΝΑ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΟΠΩΣ ΒΟΛΕΥΕΙ ΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΠΩΣ ΜΑΣ ΤΟΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ Η ΒΙΒΛΟΣ), ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΓΙΑΠΩΝΕΖΙΚΕΣ, ΙΝΔΙΑΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΟΠΟΙΕΣ ΑΛΛΕΣ ΑΛΛΟΘΡΗΣΚΕΣ ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΕΙΣ ΘΕΪΚΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ, ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΝΤΑΙ ΣΕ ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΑ (ΣΗΜ. ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΣΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΣΧΟΛΕΙΑ ΠΩΣ ΑΠΕΙΚΟΝΙΖΟΥΝ ΑΛΛΟΙ ΛΑΟΙ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΤΟΥΣ ΑΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑ;;;) ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΣΕ ΙΝΔΙΑΝΟΥΣ Ή ΓΙΑΠΩΝΕΖΟΥΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΙΤΙΟΛΟΓΗΘΕΙ ΚΑΘΕ ΤΕΤΟΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΗ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΟΜΩΣ ΤΟ ΑΝΑΠΟΔΟ, ΔΗΛΑΔΗ Η ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΤΟΥΣ ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΗ ΝΑ ΠΡΟΒΑΛΛΕΤΑΙ ΣΤΑ ΙΑΠΩΝΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΟΠΩΣ ΤΗΝ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΣΤΙΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΕΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ!!! ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΕΝΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ, ΕΝΩ ΚΑΙ Η ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΙΚΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΕΧΕΙ ΔΙΑΔΟΘΕΙ ΣΕ ΛΑΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΑΒΙΚΟΙ, ΠΑΡΟΛΟ ΑΥΤΑ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΑΡΑΒΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΔΕΝ ΕΙΔΑΜΕ ΠΟΤΕ ΤΟΝ ΜΩΑΜΕΘ ΛΟΓΟΥ ΧΑΡΗ ΩΣ ΙΝΔΙΑΝΟ Ή ΣΑΜΟΥΡΑΪ!

ΕΠΕΙΔΗ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΜΕ ΑΛΛΑ ΛΟΓΙΑ, ΔΕΝ ΒΟΛΕΥΕΙ ΘΕΟΛΟΓΙΚΑ ΚΑΝΕΝΑΝ ΕΒΡΑΙΟ ΚΑΙ ΜΑΣΟΝΟ Η ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΕΠΕΙΔΗ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΜΕΤΑ ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΑΝ ΤΗΝ ΑΠΟΔΕΧΤΟΥΝ (Π.Χ. ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΩΣ ΜΕΣΣΙΑ, ΣΩΤΗΡΙΑ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΜΕΣΩ ΕΚΕΙΝΟΥ ΚΑΤΑ ΤΑΣ ΓΡΑΦΑΣ Κ.Λ.Π.), ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΤΑΙ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΝΑ ‘’ΚΟΛΛΑΕΙ’’ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΣΕ ΚΑΘΕ ΛΑΟ ΟΠΩΣ ΔΙΑΒΑΣΑΜΕ ΣΤΑ ΓΡΑΠΤΑ ΤΟΥ ΕΛΙΦΑΣ ΛΕΒΙ ΚΑΙ ΕΞΑΦΑΝΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΤΟΥ ΣΑΤΑΝΑ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΠΛΕΥΡΑ, ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ Ή ΑΝΤΙΠΑΛΟΣ ΘΕΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΘΕΙ! ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ… 

- Στο ‘’Ήθη και Δόγμα’’ (σ.σ. βιβλίο του 1871), ο Άλμπερτ Πάικ υποστηρίζει ότι ο Εωσφόρος είναι εκείνος «που φέρει το φως». Σύμφωνα με τον Πάικ, ο Εωσφόρος δεν πρέπει να ταυτίζεται με τον «Διάβολο», το «Πνεύμα του Σκότους» ή το «Κακό!» (σ.σ. αναφερόμενος έτσι στον Χριστό όταν μας μιλά για Εωσφόρο με τέτοια χαρακτηριστικά: Αποκ. 22,16 Ἐγὼ Ἰησοῦς ἔπεμψα τὸν ἄγγελόν μου μαρτυρῆσαι ὑμῖν ταῦτα ἐπὶ ταῖς ἐκκλησίαις. ἐγώ εἰμι ἡ ῥίζα καὶ τὸ γένος Δαυΐδ, ὁ ἀστὴρ ὁ λαμπρὸς ὁ πρωϊνός). Ο Πάικ υποστηρίζει ότι οι όροι «Σατανάς» και «Πνεύμα του Σκότους» δεν είναι ένα πρόσωπο, αλλά απλώς μια «Δύναμη» και ήταν μια εφεύρεση των ανθρώπων που επιθυμούν να εξηγήσουν την ύπαρξη του κακού (σ.σ. όπως ακριβώς άρχισαν να μας λένε το ίδιο και οι ψευτοεκκλησίες του Σατανά στην Αμερική έναν αιώνα μετά απ’ το 1960 μέχρι σήμερα & Σε αντίθεση με τα Βιβλικά κείμενα σαν του Λουκά (βλ. Λουκ. 4, 8 Και αποκριθείς ο Ιησούς του είπεν· “φύγε απ' εμπρός μου, σατανά , διότι είναι γραμμένον· Κυριον τον Θεόν σου θα προσκυνήσης και αυτόν μόνον θα λατρεύσης”) όταν ο Χριστός συνομιλούσε με τον Σατανά ως πραγματικό πρόσωπο και όχι με μια δύναμη ή με κάτι ανύπαρκτο επειδή Σατανάς δεν υπάρχει ή με τον εαυτό του ο Χριστός αν πούμε ότι δεν διαχωρίζεται ο Θεός σε Καλό και Κακό όπως ισχυρίζεται η νεοεποχίτικη προαπαγάνδα). Ο Πάικ ελπίζει ότι αυτοί οι όροι δεν θα χρησιμοποιηθούν για τον προσδιορισμό του Εωσφόρου τον οποίο προσδιορίζει ως ο Φωτοφόρος (σ.σ. αναφερόμενος και πάλι στον Βιβλικό Θεό ή Χριστό: Β Πε. 1,19 καὶ ἔχομεν βεβαιότερον τὸν προφητικὸν λόγον, ᾧ καλῶς ποιεῖτε προσέχοντες ὡς λύχνῳ φαίνοντι ἐν αὐχμηρῷ τόπῳ, ἕως οὗ ἡμέρα διαυγάσῃ καὶ φωσφόρος ἀνατείλῃ ἐν ταῖς καρδίαις ὑμῶν). Στη σελίδα 102, ο Πάικ προσπαθεί να υπονοήσει ότι, πριν έρθει ο Χριστός στον κόσμο, ο Εωσφόρος ήταν αυτός που έδωσε το φως και παρουσίασε αυτό το φως στις άλλες θρησκείες του κόσμου. Ο Πάικ ισχυρίζεται ότι όλες οι θρησκείες του κόσμου είναι «μία θρησκεία και μία λατρεία» και συνδυαστικά, όλες οι θρησκείες του κόσμου είναι πραγματικά η ίδια θρησκεία!» (σ.σ. σαν να λέμε ότι χριστιανός και σατανιστής είναι το ίδιο πράγμα ή ότι η μουσουλμανική θρησκεία είναι ίδια με την πολυθεϊστική των αρχαιοελληνιστών για παράδειγμα, ξαναγράφοντας δηλαδή τη θρησκεία με τον ίδιο τρόπο που ξαναγράφουν την ιστορία σήμερα κάποιοι αναγνώστες ‘’ευαισθησίας’’ αλλοιώνοντας κάποια γραπτά βιβλίων λόγου χάρη για να προσαρμοστούν στη δική τους αντιρατσιστική ιδεολογία εξυπηρετώντας ίδιες παγκοσμιοποιητικές σκοπιμότητες: π.χ. ‘’Ήταν δέκα’’ αντί για ‘’Δέκα μικροί νέγροι’’ το βιβλίο της Αγκάθα Κρίστι για να προπαγανδιστεί ότι δεν διαχωρίζονται μεταξύ τους οι ανθρώπινες φυλές ή ότι δεν διαφέρουν, όπως και οι θρησκείες σύμφωνα με τους Μασόνους σαν τον Άλμπερτ Πάικ που διαβάσαμε πιο πάνω…για να δείτε ότι τίποτε δεν γίνεται τυχαία!) 

- Μεταμόρφωσαν σε Ινδιάνους το Χριστό και την Παναγία στα Θρησκευτικά Γ’ Δημοτικού: Εμφανίζουν τους Ινδιάνους ως «Παναγία» και «Χριστό» στο βιβλίο της Γ’Δημοτικού που διδάσκουν στα Ελληνόπουλα προκαλώντας το θρησκευτικό αίσθημα των Ελλήνων αλλά και δημιουργώντας σαθρές βάσεις «Πανθρησκείας» και συγκρητισμού. Ειδικότερα στις ηλικίες στις οποίες απευθύνεται μπορεί να δημιουργήσει σοβαρά προβλήματα Πίστης καθώς τα παιδιά αρχίζουν να διδάσκονται τον Κύριο Ημών Ιησού Χριστό ως κάποια αρχετυπική μορφή που συναντάται ούτε λίγο ούτε πολύ σε όλες τις θρησκείες, πολιτισμούς και φυλές...Ο Χριστός ήρθε βέβαια για όλους στον κόσμο και για όλες τις φυλές, για όλους τους ανθρώπους, που πρέπει όμως να τον δεχθούν και όχι να τον αλλάξουν ή να τον παραλλάξουν, διότι θα οδηγηθούν σε πλάνη, αίρεση και τελικά πτώση (σ.σ. από: tilestwra.com/indianoi-o-xristos-kai-i-panagia-sto-eno-vivlio-thristeutikwn-g-dimotikou/) 

https://media.ellinikahoaxes.gr/uploads/2023/05/FireShot-Capture-447-9-%CE%A0%CE%91%CE%9D%CE%91%CE%93%CE%8A%CE%91-%CE%93%CE%9A%CE%95%CE%99%CE%A3%CE%91.-%CE%9D%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CE%BB%CE%B1%CE%BF%CF%82-%CE%9C%CF%80%CE%B1%CE%BB%CE%BF%CF%8D%CE%BA%CE%BF%CF%82-%CE%95%CE%BB%CE%BB%CE%B7%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%9B%CF%8D%CF%83%CE%B7-%CE%97%CF%81%CE%AC%CE%BA%CE%BB%CE%B5%CE%B9%CE%BF-%CE%9A%CF%81%CE%AE_-www.facebook.com_.png 

Η εικόνα που παρουσίασε ο Βελόπουλος ΔΕΝ δείχνει την Παναγία ως «Γκέισα»

Ισχυρισμός

Σε βιβλίο Θρησκευτικών που διδάσκεται στο δημοτικό παρουσιάζουν την Παναγία ως «Γκέισα

Συμπέρασμα

Οι δηλώσεις του κ. Βελόπουλου είναι ψευδείς. Η εικόνα στο βιβλίο θρησκευτικών του δημοτικού δεν απεικονίζει την Παναγία ως Γκεϊσα αλλά παρουσιάζει την Παναγία ως Γιαπωνέζα με παραδοσιακή ιαπωνική ένδυση. Ανά τον κόσμο και σε διάφορους πολιτισμούς εντοπίζουμε παραδείγματα απεικόνισης του Ιησού και της Παναγίας με τα εκάστοτε τοπικά χαρακτηριστικά των πιστών.Στο πλαίσιο του τηλεοπτικού ντιμπέιτ των πολιτικών αρχηγών που έλαβε χώρα την Τετάρτη 10 Μαΐου 2023, ο Κυριάκος Βελόπουλος έκανε λόγο για «χριστιανοφοβία» και έφερε ως παράδειγμα εικόνα της Παναγίας που, σύμφωνα με τα λεγόμενα του, απεικονίζεται ως Γκεϊσα σε βιβλία δημοτικού. Οι φωτογραφίες που παρουσίασε υπάρχουν, πράγματι, σε βιβλίο θρησκευτικών του δημοτικού, ωστόσο ο τρόπος με τον οποίο τις πλαισίωσε ήταν παραπλανητικός.

Πλαίσιο

Πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 10 Μαΐου, η τηλεοπτική αναμέτρηση των πολιτικών αρχηγών στο ραδιομέγαρο της ΕΡΤ, ενόψει των εκλογών. Οι έξι αρχηγοί των κομμάτων – Κυριάκος Μητσοτάκης, Αλέξης Τσίπρας, Νίκος Ανδρουλάκης, Δημήτρης Κουτσούμπας, Κυριάκος Βελόπουλος και Γιάνης Βαρουφάκης – ανέπτυξαν τις θέσεις τους στις έξι θεματικές ενότητες που ορίστηκαν από την Διακομματική Επιτροπή Βουλευτικών Εκλογών.

Κατά τη διάρκεια της 4ης Θεματικής Ενότητας «Υγεία, Παιδεία και Κοινωνικό Κράτος» ο Κυριάκος Βελόπουλος απάντησε στις ερωτήσεις που του έθεσε ο Αντώνης Σρόιτερ (ALPHA) αναφορικά με την άρνηση, από μέρους του, της υποχρεωτικότητας του εμβολίου αλλά και σχετικά με τις αμβλώσεις.

Σρόιτερ: Κ. πρόεδρε στη μάχη με την πανδημία επιλέξατε να μην κάνετε το εμβόλιο και ταχθήκατε από την πρώτη στιγμή κατά της υποχρεωτικότητας. Λέγατε, χαρακτηριστικά, ότι στη δημοκρατία ο καθένας έχει το δικαίωμα να κάνει αυτό που νομίζει για το σώμα του. Ρωτάω, λοιπόν, αφού ο καθένας έχει το δικαίωμα να ορίζει το σώμα του, γιατί είστε αντίθετος με τον νόμο περί αλλαγής φύλου, είστε αντίθετος με τους γάμους των ομόφυλων ζευγαριών και κυρίως γιατί λέτε όχι ακόμη και στις αμβλώσεις, τις οποίες χαρακτηρίζετε «δολοφονία». Γιατί όλοι αυτοί δεν μπορούν να ορίζουν το δικό τους σώμα και εσείς μπορείτε να ορίζετε το δικό σας;

Βελόπουλος: Είμαι χριστιανός ορθόδοξος. Θα μου επιτρέψετε ως φυσικό πρόσωπο να έχω τις απόψεις μου και να ταυτίζονται με τον χριστιανισμό. Υποχρεωτικότητα στο εμβόλιο δε μπορώ να δεχτώ για ένα και μόνο λόγο, είναι δικό μου το σώμα, το κάνω ότι θέλω εγώ. Η υποχρεωτικότητα είναι ό,τι χειρότερο για την Δημοκρατία. Όποιος, όμως, ήθελε το έκανε […] Όσο για τις αμβλώσεις, εγώ εμπιστεύομαι την Ελληνίδα μάνα πως μπορεί να κάνει ό,τι νομίζει εκείνη καλύτερο. Μπορεί εγώ ως ορθόδοξος να διαφωνώ με τις αμβλώσεις, αλλά κάποια στιγμή και λόγο του δημογραφικού πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί με το θέμα. Γιατί η Ελλάδα πεθαίνει δημογραφικά και πρέπει να στηρίξουμε την οποιαδήποτε μάνα έχει μια κύηση που δεν της αρέσει. Πλην κάποιων άλλων εξαιρέσεων, όπως των βιασμών. […]

Σρόιτερ: Είστε χριστιανός ορθόδοξος αλλά είστε και πολιτικός αρχηγός. Τις πολιτικές σας θέσεις τις υπαγορεύει η ορθοδοξία και μόνο;

Βελόπουλος: Τις προσωπικές και πολιτικές μου θέσεις τις υπαγορεύουν οι παραδοσιακές αξίες της χώρας μου. Αυτός ο ψευδοπροοδευτισμός εμένα με βρίσκει απέναντι. Έχετε μπερδέψει την πρόοδο με το παρά φύσιν ζην. Με τα περίεργα, κακέκτυπα στερεότυπα που έρχονται απέξω. Εγώ θα διατηρήσω τη γλώσσα μου, τον πολιτισμό μου, την παράδοσή μου. Αυτό πιστεύω, αυτό θέλω να επιβάλω στη χώρα μου. Παραδείγματος χάριν, έχω εδώ μπροστά μου εικόνα θρησκευτικού βιβλίου. Ξέρετε τι είναι εδώ; Η Ινδιάνα η Παναγία [εικόνα 1], εδώ είναι η Γκέισα η Παναγία [εικόνα 2]. Είναι σε βιβλία της τρίτης δημοτικού. Βιβλία τρίτης δημοτικού με Γκέισα Παναγία. Αυτό δεν είναι πρόστυχο; Δεν είναι χριστιανοφοβία; Γιατί δε το καταγγέλλει κανένας από σας και πρέπει εμένα να με ρωτάτε για τον χριστιανισμό; Και υπάρχουν κι άλλα, πολλά περισσότερα τέτοια, σε παιδάκια του δημοτικού λέγονται αυτά. Γκέισα, πόρνη παναγιά.

Τι ισχύει

Στο βιβλίο μαθητή των θρησκευτικών της Γ’ Δημοτικού «Ο Κόσμος της Θρησκείας και της Πίστης: Ανακαλύπτουµε εικόνες, πρόσωπα και ιστορίες», μεταξύ των σελίδων 55-58, υπάρχουν πράγματι οι εικόνες αυτές. Στην υποπαράγραφο «Παραστάσεις της Γέννησης στην τέχνη» (σελ. 55-6) εικονίζονται διάφορες αναπαραστάσεις της γέννησης του Ιησού από «την τέχνη του κόσμου», όπως αναφέρεται και στο κείμενο.

Στην επόμενη ενότητα «Η γιορτή των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς» (σελ. 57-8) παρατίθενται κείμενα από την ελληνική και ξένη λογοτεχνία τα οποία συνοδεύουν εικόνες της Παναγίας με τον Ιησού.


 

  

Οι παραπάνω εικόνες συγκαταλέγονται μεταξύ των διαφόρων αναπαραστάσεων της Παναγίας και του Ιησού σε διάφορες γωνιές του κόσμου, φιλοτεχνημένες με την εκάστοτε τοπική τεχνοτροπία. Πουθενά μέσα στο βιβλίο δεν αναγράφεται πως απεικονίζεται μια γκέισα ή πόσο μάλλον η Παναγία ως «γκέισα». Πρόκειται, απλούστατα, για μια καλλιτεχνική απεικόνιση ιαπωνικής τεχνοτροπίας, με την Θεοτόκο να παρουσιάζεται ως Γιαπωνέζα.

Οι γκέισες (芸者) είναι μια κατηγορία Ιαπώνων καλλιτεχνών και διασκεδαστών που έχουν λάβει ειδική εκπαίδευση και γνωρίζουν παραδοσιακές ιαπωνικές τέχνες, όπως ο χορός, η μουσική και το τραγούδι. Η εμφάνισή τους χαρακτηρίζεται από μακρύ κιμονό, παραδοσιακά χτενίσματα και μακιγιάζ oshiroi. Οι γκέισες διασκεδάζουν τον κόσμο σε πάρτι γνωστά ως ozashiki, συχνά για την ψυχαγωγία πλούσιων πελατών, καθώς και σε σκηνές και φεστιβάλ. Η πρώτη γυναίκα γκέισα εμφανίστηκε το 1751· παλαιότερα οι γκέισες ήταν άντρες καλλιτέχνες που ψυχαγωγούσαν τους καλεσμένους μέσα σε κέντρα διασκέδασης. Αργότερα, το επάγγελμα έγινε κυρίως γυναικοκρατούμενο. Αξίζει να σημειωθεί ότι, οι γκέισες δεν είναι ιερόδουλες, παρά τη λανθασμένη αντίληψη από έχει δημιουργηθεί σε αρκετές κουλτούρες, κυρίως στο δυτικό κόσμο.

Στην Ιαπωνία, ένα μικρό ποσοστό του πληθυσμού – περίπου 1% – είναι χριστιανοί. Μέσα από το διαδίκτυο μπορέσαμε να βρούμε διάφορα έργα από Ιάπωνες καλλιτέχνες που να απεικονίζουν την Παναγία και τον Ιησού, όλα φιλοτεχνημένα με τις τοπικές τεχνοτροπίες (κάποια μάλιστα επάνω σε μετάξι). Παρακάτω, παραθέτουμε ένα πολύ γνωστό παράδειγμα μωσαϊκής τοιχογραφίας στην Εκκλησία του Ευαγγελισμού της Θεοτόκου στο Ισραήλ, δώρο Ιαπώνων καθολικών. 

  

Υπάρχουν πάρα πολλές, ακόμα, εικόνες και έργα – παλαιότερα και νεότερα – που απεικονίζουν την Παναγία και τον Ιησού σε διάφορους πολιτισμούς και με διαφορετικά χαρακτηριστικά, που ταιριάζουν με τον εκάστοτε τοπικό πληθυσμό. Τέλος, παραθέτουμε ένα παράδειγμα λειτουργίας σε εκκλησία της Ελληνορθόδοξης Επισκοπής της Μοζαμβίκης, με την «Παναγία τη Φωτοδότρια, τη Μοζαμβικάνα», να έχει αποδοθεί στην εικόνα ως μαύρη.

Συμπέρασμα

Οι δηλώσεις του κ. Βελόπουλου είναι ψευδείς. Η εικόνα που εμπεριέχεται στο βιβλίο θρησκευτικών του δημοτικού δεν απεικονίζει την Παναγία ως Γκεϊσα, αλλά πολύ απλά παρουσιάζει την Παναγία με παραδοσιακή ιαπωνική ένδυση. Ανά τον κόσμο και σε διάφορους πολιτισμούς εντοπίζουμε παραδείγματα απεικόνισης του Ιησού και της Παναγίας με τα εκάστοτε τοπικά χαρακτηριστικά των πιστών. Η διαφορά στην τεχνοτροπία καθώς και τη μορφή των προσώπων παραπέμπει σε πρακτική που εντοπίζεται σε πολλές θρησκείες, στην απεικόνιση, δηλαδή, θείων προσώπων με διαφορετικά χαρακτηριστικά.

ΠΗΓΗ: https://www.ellinikahoaxes.gr/2023/05/11/i-eikona-pou-parousiase-o-velopoulos-den-deichnei-tin-panagia-os-gkeisa/