- Η δυναστεία των Αψβούργων έκανε για διακόσια χρόνια αυτό το πράγμα. Τελικά η δυναστεία χάθηκε γιατί δεν υπήρχαν απόγονοι λόγω εκτεταμένης αιμομιξίας. Απ την πολύ αιμομιξία μεταξύ τους οι Αψβούργοι κληρονομούσαν μεταξύ τους ένα τεράστιο σαγόνι και απαίσια ασχήμια. Ο τελευταίος Αψβούργος ήταν ο Κάρλος ο Β της Ισπανίας. Ήταν κακάσχημος και αρρωστιάρης με χίλιες δύο αναπηρίες σαν είχε γεννηθεί από γονείς αδέρφια μεταξύ τους. Παιδιά δεν μπορούσε να κάνει με τίποτα. Η γυναίκα του πουν τον παντρέψαν μόλις τον είδε της κόπηκαν τα πόδια (πηγή: https://www.bourdela.com/forum/threads/tha-gamagate-tin-xaderfi-i-ti-theia-sas.322338/page-7):
Οι γάμοι μεταξύ μακρινών συγγενών δίνουν περισσότερους απογόνους
Η αιμομιξία μεταξύ συγγενών δευτέρου ή τρίτου βαθμού μειώνει την πιθανότητα επιβίωσης των απογόνων, ωστόσο οι γάμοι ανάμεσα σε τρίτα ή τέταρτα ξαδελφια είναι βιολογικά οι πιο πετυχημένοι, καθώς δίνουν τα περισσότερα παιδιά, αποκαλύπτει μεγάλη μελέτη στη Δανία.
Στις περισσότερες δυτικές χώρες, η αιμομιξία θεωρείται ταμπού και αποθαρρύνεται, με το επιχείρημα ότι οι απόγονοι τέτοιων ενώσεων παρουσιάζουν κληρονομικά προβλήματα υγείας. Στην αντίληψη αυτή υπάρχει επιστημονική βάση: Αν και οι δύο γονείς είναι φορείς κάποιας κληρονομικής πάθησης (φορείς υπολειπόμενου γονιδίου), ο απόγονος έχει μεγαλύτερη πιθανότητα να εκδηλώσει την ασθένεια.
Όμως το φαινόμενο αυτό παύει να ισχύει από τον τρίτο βαθμό συγγένειας και μετά, αναφέρουν στο περιοδικό Science ερευνητές της ισλανδικής εταιρείας DeCODE Genetics.
Ο Δρ Κάρι Στέφανσον και οι συνεργάτες του εξέτασαν τα εκτενή δημογραφικά αρχεία της Ισλανδίας, μιας χώρας με ομοιογενή πληθυσμό τόσο από γενετική όσο και από κοινωνικοοικονομική άποψη.
Η ανάλυση έδειξε ότι οι γάμοι ξαδέλφων δίνουν στατιστικά περισσότερους απογόνους. Στην περίπτωση γάμων ανάμεσα σε πρώτα και δεύτερα ξαδέλφια, οι απόγονοι είναι περισσότεροι από το κανονικό, παρουσιάζουν όμως προβλήματα υγείας. Αν επιζήσουν μέχρι την ενηλικίωση, αποκτούν τελικά λίγα δικά τους παιδιά.
Το πρόβλημα αυτό εξαφανίζεται στους γάμους μεταξύ τρίτων ή τέταρτων ξαδέλφων, οι οποίοι δίνουν περισσότερα υγιή παιδιά κατά μέσο όρο.
Για παράδειγμα, οι γυναίκες που γεννήθηκαν το διάστημα 1925-1949 και παντρεύτηκαν έναν τρίτο ξάδελφο απέκτησαν κατά μέσο όρο 3,3 παιδιά και 6,6 εγγόνια ενώ οι συνομήλικές τους που παντρεύτηκαν συγγενή όγδοου βαθμού και πάνω απέκτησαν μόλις 2,5 παιδιά και 4,9 εγγόνια.
Σχολιάζοντας την έρευνα στο Νature.com, ανεξάρτητοι ειδικοί αναφέρουν ότι η αιμομοξία δεν ήταν πάντα ταμπού. Μέχρι τα νέσα του 190υ αιώνα ήταν συνήθης πρακτική ακόμα και στη Δύση, καθώς οι περισσότεροι άνθρωποι δεν μπορούσαν να αναζητήσουν συντρόφους έξω από τις δικές τους μικρές κοινότητες.
Ακόμα και σήμερα, οι γάμοι μεταξύ συγγενών είναι συχνοί σε χώρες της Ασίας, προκειμένου να εξοικονομούνται τα χρήματα της προίκας και να διαφυλάσσεται η οικογενειακή περιουσία.
Επιστημονική εξήγηση για τα οφέλη της τεκνοποίησης ανάμεσα σε συγγενείς προς το παρόν δεν υπάρχει. Οι ερευνητές υποψιάζονται όμως ότι το επιτυχημένο ζευγάρωμα βασίζεται σε μια λεπτή ισορροπία ανάμεσα στη γενετική συμβατότητα και τη γενετική ποικιλότητα.
Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ
Γεν. 3,15 καὶ ἔχθραν θήσω ἀνὰ μέσον σοῦ καὶ ἀνὰ μέσον τῆς γυναικὸς καὶ ἀνὰ μέσον τοῦ σπέρματός σου καὶ ἀνὰ μέσον τοῦ σπέρματος αὐτῆς· αὐτός σου τηρήσει κεφαλήν, καὶ σὺ τηρήσεις αὐτοῦ πτέρναν.
‘’Πρώτα, η μοιχεία δημιουργήθηκε, μετά ο φόνος. Κι αυτός (ο Κάιν) γεννήθηκε με μοιχεία, διότι ήταν το τέκνο του φιδιού. Γι αυτό έγινε φονιάς, σαν τον πατέρα του, και σκότωσε τον αδελφό του. Όμως κάθε ζευγάρωμα το οποίο έχει συμβεί ανάμεσα σε εκείνους που είναι ανόμοιοι είναι μοιχεία’’
– Ευαγγέλιο Φιλλίπου
Στην Πνευματική Πανοπλία του Ευθύμιου Ζιγαβηνού και τον βογομιλικό Μυστικό Δείπνο, ο Σατανάς φθόνησε την λαμπρότητα των πλασμάτων και εισήλθε στον όφη, παραπλάνησε την Εύα και συνευρέθη μαζί της, ώστε το γένος του να κυριαρχήσει του γένους του Αδάμ:
«Τήν δέ ταχέως ὠδινήσασαν ἀπογεννῆσαι τόν Κάιν ἐ τῆς συνουσίας τοῦ Σαταναήλ, καί ἀδελφήν δίδυμον ὁμοιότροπον, ὄνομα αὐτῇ Καλωμενά, ζηλοτυπήσαντα δέ τόν Ἀδάμ συνελθεῖν καί αὐτόν τῇ Εὔᾳ, καί γεννῆσαι τόν Ἄβελ, ὅν ἀνελών εὐθύς ὁ Κάιν, τόν φόνον εἰς τόν βίον εἰσήγαγεν…Λέγουσι τούς ἀποπεσόντας ἀγγέλους, ἀκούσαντας ὅτι ὁ Σαταναήλ ὑπέσχετο τῷ Πατρί πληροῦσθαι τούς ἐν οὐρανῷ τόπους αὐτῶν ἀπό τοῦ γένους τῶν ἀνθρώπων, ἰδεῖν ἀσελγῶς τάς θυγατέρας τῶν ἀνθρώπων, καί λαβεῖν αὐτάς εἰς γυναῖκας, ἵνα τά σπέρματα αὐτῶν εἰς τόν οὐρανόν ἀνἐλθωσιν εἰς τούς τόπους τῶν πατέρων αὐτῶν. Ἰδόντες γάρ, φησίν, οἱ υἱοί τοῦ Θεοῦ τάς θυγατέρας τῶν ἀνθρώπων, ὅτι καλαί εἰσιν, ἔλαβον ἑαυτοῖς γυναῖκας˙ …ἐκ δέ τῆς συνουσίας αὐτῶν ἀπογεννηθῆναι τούς γίγαντας, οὕς ἀντιστῆναι τῷ Σαταναήλ, καί θριαμβεῦσαι τοῖς ἀνθρώποις τήν ἀποστασίαν αὐτοῦ»
Γένεσις. 6,4: οι δε γίγαντες ήσαν επί της γης εν ταις ημέραις εκείναις. Και μετ’ εκείνο, ως αν εισεπορεύοντο οι υιοί του Θεού προς τας θυγατέρας των ανθρώπων και εγεννωσαν εαυτοίς. Εκείνοι ήσαν οι γίγαντες οι απ’ αιώνος, οι άνθρωποι οι ονομαστοί.
Σύμφωνα μὲ τὴν βιβλικὴ γενεαλογία «Νεφελὶμ» ποὺ σημαίνει «πεπτωκότες ἄνθρωποι» εἶναι προσδιορισμὸς ποὺ ἀφορᾶ καὶ πάλι ἀνθρώπους ἀπογόνους τοῦ ἀδελφοκτόνου Κάϊν, σημαίνοντας τοὺς ἰσχυροὺς καὶ μεγαλόσωμους ἔνοπλους πολεμιστές ὅπως ὁ κυνηγὸς Νεμρὼδ καὶ ὁ Φιλιστιεὶμ (ὁ ἐκ Φιλισταίων) Γολιὰθ ποὺ τὸν «κατάφερε» ὁ μικρὸς Δαβὶδ. Οἱ Οʹ μεταφράζουν τὸν ὅρο Νεφελὶμ ὡς Γίγαντες διότι στὰ ῾Ελληνικὰ ἡ Προελληνικὴ Πελασγικὴ λέξη «Γίγας» σημαίνει τὸν σωματώδη ἢ γιγαντόσωμο ἔνοπλο πολεμιστή. Καὶ τὸ κύριο χαρακτηριστικὸ καὶ ἰδανικὸ τῶν πεπτωκότων προκατακλυσμιαίων ἀνθρώπων ἦταν ἡ ἀχαλίνωτη βία καὶ ἡ ἄκρατη φιλοσαρκία καὶ πολυγαμία!
Ο Γολιάθ και όλοι οι Φιλισταίοι ήταν τελικά Έλληνες; Το DNA αποκάλυψε την αλήθεια. Είχε ο Γολιάθ ελληνική καταγωγή; Μια νέα διεθνής γενετική επιστημονική έρευνα θεωρεί πιθανό κάτι τέτοιο, αφού κατέληξε στο συμπέρασμα ότι οι Φιλισταίοι, οι μεγαλύτεροι αντίπαλοι των βιβλικών Ισραηλιτών, κατάγονταν από ανθρώπους που είχαν έρθει στην περιοχή της Παλαιστίνης από το Αιγαίο, τη Νότια Ευρώπη και τη Μεσόγειο στην αρχή της Εποχής του Σιδήρου.
Ancient DNA reveals that Biblical-era Philistines may have originated in Europe. (CNN) The Philistines were related to Europeans, according to DNA evidence in a study published Wednesday in the journal Science Advances (βλέπε: https://www.cnn.com/2019/07/04/world/philistines-european-dna-trnd/index.html)
...Η σκέψη αυτή τον οδήγησε να βάλει, όχι ανθρώπους, αλλά ημίθεους, που είναι από υψηλότερη και πιο θεία φυλή, να είναι οι βασιλείς και οι άρχοντες των πόλεών μας· το έκανε, όπως κάνουμε με τα κοπάδια των προβάτων και άλλων εξημερωμένων ζώων. Γιατί δεν βάζουμε βόδια να κυβερνάνε βόδια, ή τράγους να κυβερνάνε τράγους· αλλά εμάς, που ανήκουμε σε ανώτερη φυλή και τα κυβερνάμε. –Πλάτων, Νόμοι, 4.713c-d
ΤΟ «ΑΠΟΚΡΥΦΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΕΝΩΧ»
Ο Λάμεχ, εγγονός του Νώε, παντρεύτηκε και όταν η γυναίκα του απέκτησε παιδί, τρόμος κατέλαβε την ψυχή του. Η σάρκα του παιδιού ήταν λευκή σαν το χιόνι και ρόδινη όπως το τριαντάφυλλο, ενώ και τα μαλλιά του ήταν και αυτά λευκά. Ο Λάμεχ, φοβούμενος μήπως δεν ήταν δικό του το παιδί αλλά ενός αγγέλου, έστειλε τον πατέρα του τον Μαθουσάλα στον Ενώχ, που ήδη κατοικούσε με τους αγγέλους, για να τον συμβουλευτεί. Ο Ενώχ τον διαβεβαίωσε ότι ήταν δικό του παιδί, του εξιστόρησε την πτώση των Γρηγορούντων αγγέλων και του προφήτευσε ότι ο Νώε θα επιζούσε από τον κατακλυσμό που θα αφάνιζε τους ανθρώπους και τα προϊόντα των μιαρών ενώσεων με τους εκπεσόντες.
The Book of Enoch, by R.H. Charles, [1917], at sacredtexts.com FRAGMENT OF THE BOOK OF NOAH (CVI-CVII.) CHAPTER CVI.: 1. And after some days my son Methuselah took a wife for his son Lamech, and she became p. 151 pregnant by him and bore a son. 2. And his body was white as snow and red as the blooming of a rose, and the hair of his head †and his long locks were white as wool, and his eyes beautiful†. And when he opened his eyes, he lighted up the whole house like the sun, and the whole house was very bright…
ΕΞΤΡΑ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ (ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ):
Μετά από όλα αυτά τίθεται και ένα εύλογο ερώτημα για το ΤΙ απέγιναν όμως όλοι αυτοί οι ημίθεοι απόγονοι μετά τον Κατακλυσμό με τον Νώε, δηλαδή ΠΩΣ διασώθηκαν για να εμφανίζονται ξανά και μετά από αυτόν πάλι στην Παλαιά Διαθήκη (χωρίς να ξεχνάμε και τον Γολιάθ που τον νίκησε ο κοντοπούτανος Δαυίδ):
Αρ. 13,33 καὶ ἐξήνεγκαν ἔκστασιν τῆς γῆς, ἣν κατεσκέψαντο αὐτὴν πρὸς τοὺς υἱοὺς Ἰσραήλ, λέγοντες· τὴν γῆν, ἣν παρήλθομεν αὐτὴν κατασκέψασθαι, γῆ κατέσθουσα τοὺς κατοικοῦντας ἐπ᾿ αὐτῆς ἐστι· καὶ πᾶς ὁ λαός, ὃν ἑωράκαμεν ἐν αὐτῇ, ἄνδρες ὑπερμήκεις·
Αρ. 13,33 Οι άνδρες αυτοί έδωσαν προς τους Ισραηλίτας πολύ αποθαρρυντικήν περιγραφήν δια την χώραν, που είχαν κατασκοπεύσει, λέγοντες• “η γη, την οποίαν επήγαμε να κατασκοπεύσωμεν, είναι γη που κατατρώγει τους κατοίκους της• ο δε λαός, τον οποίον εις αυτήν είδομεν, είναι άνδρες υπερμεγέθεις.
Αρ. 13,34 καὶ ἐκεῖ ἑωράκαμεν τοὺς γίγαντας καὶ ἦμεν ἐνώπιον αὐτῶν ὡσεὶ ἀκρίδες, ἀλλὰ καὶ οὕτως ἦμεν ἐνώπιον αὐτων.
Αρ. 13,34 Εκεί είδομεν τους γίγαντας, ενώπιον των οποίων ημείς εφαινόμεθα, όπως και πράγματι είμεθα, σαν ακρίδες.
‘’And there we saw the giants, the sons of Anak (i.e. the Anakim), which come of the giants (i.e. the Nephilim): and we were in their sight as grasshoppers…’’
– Num. 13:33 (KJV)
Πώς συνέχισαν να υπάρχουν τέτοιοι απόγονοι με άλλα λόγια, όταν ο Κατακλυσμός τους ξεπάστρεψε; Για να μπορέσουμε να καλύψουμε αυτό το κενό πληροφόρησης, δηλαδή το ενδιάμεσο χρονικό διάστημα μεταξύ της προ του Κατακλυσμού εποχής και της νέας τους εμφάνισης στα άνωθεν θρησκευτικά εδάφια των Αριθμών της Παλαιάς Διαθήκης, θα πρέπει να προσέξουμε κάποιες θρησκευτικές λεπτομέρειες. Πάλι στο εβραϊκό Ζοχάρ πιο συγκεκριμένα διαβάζουμε ότι μιλάει για κτήνη και για θηρία διαχωρίζοντάς τα μεταξύ τους, επειδή ως θηρία εννοεί τα ειδωλολατρικά έθνη που ζούσαν μαζί με τους ισραηλίτες εκείνη την εποχή και όχι τα ζώα:
‘’There are many kinds among Israel that are called cattle and beasts…the side of idolatrous nations, who are like animals and wild beasts’’
– Zohar 2 BeresheetA29
Αυτό φαίνεται στο παρακάτω εδάφιο του Ζαχαρία για παράδειγμα, αφού τα κτήνη (στην Παλαιά Διαθήκη μεταφράζονται και ως θηρία) δεν μπορεί να έχουν μισθό και έτσι μιλάμε πάλι για ανθρώπους (αλλιώς δεν θα έγραφε για μισθό των κτηνών παρά μόνο για των ανθρώπων):
Ζαχ. 8,10 διότι πρὸ τῶν ἡμερῶν ἐκείνων ὁ μισθὸς τῶν ἀνθρώπων οὐκ ἔσται εἰς ὄνησιν, καὶ ὁ μισθὸς τῶν κτηνῶν οὐχ ὑπάρξει, καὶ τῷ ἐκπορευομένῳ καὶ τῷ εἰσπορευομένῳ οὐκ ἔσται εἰρήνη ἀπὸ τῆς θλίψεως· καὶ ἐξαποστελῶ πάντας τοὺς ἀνθρώπους, ἕκαστον ἐπὶ τὸν πλησίον αὐτοῦ.
Το ίδιο και στο παρακάτω θρησκευτικό εδάφιο, αφού δεν γίνεται τα ζώα να μιλάνε παρά μόνο οι άνθρωποι:
Ιων. 3,8 καὶ περιεβάλλοντο σάκκους οἱ ἄνθρωποι καὶ τὰ κτήνη, καὶ ἀνεβόησαν πρὸς τὸν Θεὸν ἐκτενῶς· καὶ ἀπέστρεψαν ἕκαστος ἀπὸ τῆς ὁδοῦ αὐτῶν τῆς πονηρᾶς καὶ ἀπὸ τῆς ἀδικίας τῆς ἐν χερσὶν αὐτῶν λέγοντες· 9 τίς οἶδεν εἰ μετανοήσει ὁ Θεὸς καὶ ἀποστρέψει ἐξ ὀργῆς θυμοῦ αὐτοῦ καὶ οὐ μὴ ἀπολώμεθα;
Για αυτό και με τον Νώε έπειτα γράφεται ότι διασώθηκαν οκτώ ψυχές αναφερόμενες προφανώς σε ανθρώπους:
Α Πε. 3,20 ἀπειθήσασί ποτε, ὅτε ἀπεξεδέχετο ἡ τοῦ Θεοῦ μακροθυμία ἐν ἡμέραις Νῶε κατασκευαζομένης κιβωτοῦ, εἰς ἣν ὀλίγαι, τοῦτ᾿ ἔστιν ὀκτὼ ψυχαί, διεσώθησαν δι᾿ ὕδατος.
Α Πε. 3,20 Αυτά δε τα πνεύματα είχαν απειθήσει κάποτε, όταν η μακροθυμία του Θεού τα επερίμενε να μετανοήσουν και επιστρέψουν στον δρόμον της αρετής, κατά τας ημέρας του Νώε, οπότε κατεσκευάζετο η κιβωτός, εις την οποίαν ολίγαι μόνον ψυχαί, δια την ακρίβειαν οκτώ μόνον, εσώθησαν από τον κατακλυσμόν του ύδατος.
Και να διαβάζουμε για Γίγαντες ή απογόνους του Σατανά όμως (για να τους συναντάμε και μετέπειτα στην Παλαιά Διαθήκη όπως προείδαμε νωρίτερα) που αναφέρονται ως θηρία αυτοί και όχι τα ζώα (αλλιώς θα έγραφε μόνο για θηρία ή κτήνη χωρίς να τα αναφέρει ξεχωριστά σαν να μην είναι το ίδιο πράγμα):
Γεν. 7,13 ἐν τῇ ἡμέρᾳ ταύτῃ εἰσῆλθε Νῶε, Σήμ, Χάμ, Ἰάφεθ, οἱ υἱοὶ Νῶε, καὶ ἡ γυνὴ Νῶε καὶ αἱ τρεῖς γυναῖκες τῶν υἱῶν αὐτοῦ μετ᾿ αὐτοῦ εἰς τὴν κιβωτόν.
Γεν. 7,14 καὶ πάντα τὰ θηρία κατὰ γένος καὶ πάντα τὰ κτήνη κατὰ γένος καὶ πᾶν ἑρπετὸν κινούμενον ἐπὶ τῆς γῆς κατὰ γένος καὶ πᾶν ὄρνεον πετεινὸν κατὰ γένος αὐτοῦ
Γεν. 7,15 εἰσῆλθον πρὸς Νῶε εἰς τὴν κιβωτόν, δύο δύο ἄρσεν καὶ θῆλυ ἀπὸ πάσης σαρκός, ἐν ᾧ ἐστι πνεῦμα ζωῆς.
Gen. 7:13 In the selfsame day entered Noah, and Shem, and Ham, and Japheth, the sons of Noah, and Noah’s wife, and the three wives of his sons with them, into the ark; 14 They, and every beast (i.e. Chay) of the Field after his kind, and all he cattle (i.e. Bahemah) after their kind, and every creeping thing (i.e. Remes) that Creepeth on the earth after his kind, and every fowl (i.e. Owph) of the Air after his kind, every bird of every sort. 15 And they went in unto Noah into the ark… wherein is the breath of life.
ΝΟΤΕ: Traditionally, people thought this referred to Noah, and the groupings of animals aboard the ark. We notice, however, that the verses mention the Owph (fowl) of the Air and the birds separately. Why? If the two names both stood for birds only, then why separate the two? Why – unless the Fowl of the Air could have been a specific name for a group of individuals – another group of individuals that were not birds? he verses were already talking about Noah and his family in verse 13. Obviously, there were no other of the Adamite group mentioned; just the other four. Could verse 14 and 15 be just an extension of this list of human beings going
aboard the ark. there could have been up to five
groups of people on the earth at this time; beyond those of Adam. There could have been the Chay (beasts) of the Field, the Owph (fowl) of the Air, the Bahemah, the Remes (creeping thing) that Creepeth, as well as
other Adamites.
- Στα παρακάτω εγχειρίδια δε σημειώνεται πουθενά ότι ο γερμανικός πληθυσμός συγκαταλέγεται κατ’ αποκλειστικότητα στον νορδικό τύπο, όπως ψευδώς κάποιοι διαδίδουν, αλλά τονίζεται πως αποτελεί σύνθεση έξι διαφορετικών υπο-ομάδων της λευκής φυλής. Υπάρχει απλώς η επισήμανση ότι η νορδική συνιστώσα επέδρασε καθοριστικότερα στην πολιτισμική της ταυτότητα. Ως προς τους Σλάβους πιο συγκεκριμένα, τους θεωρούσαν κανονικότατα κομμάτι της ευρωπαϊκής ομοεθνίας, κατατάσσοντας τους στον βαλτικό και ανατολικοβαλτικό τύπο της λευκής φυλής…«Αυτές οι έξι φυλές σύμφωνα με την νομοθεσία μας καθορίζονται ως Άριες (Νορδικός, Κρομανοειδής, Μεσογειακός , Διναρικός , Βαλτικός , Αλπικός). Άριοι επίσης στην Γερμανία είναι οι άνθρωποι που ανήκουν σε μία από αυτές τις παραπάνω φυλές ή αποτελούν μείξη αυτών. (Μη-άριοι είναι από την άλλη , οι Οριενταλικοί και οι Πρωσοασιάτες ( Αρμενοειδής) ή διασταυρώσεις αυτών των δύο με άλλες φυλές , όπως συμβαίνει και με τους Εβραίους.»). «Οι τελευταίες δυο αυτές ράτσες ( Οριενταλικοί και Αρμενοειδείς) σχηματίζουν τον πυρήνα του Εβραϊκού λαού. Οι ευρωπαϊκές φυλές χαρακτηρίζονται συνολικώς ως Άριοι, και αντίθετα οι ξένες ως προς αυτές φυλές ως "Μη-Άριοι".»
ΠΕΡΙ ΦΥΛΗΣ
Φυλή: Όρος της Βιολογίας, χρησιμοποιούμενος ειδικώς δια τον άνθρωπον και υπό Κοινωνιολογίας, Ψυχολογίας, Πολιτικής… Βιολογικώς, φυλή είναι μια Συστηματική κατηγορία εις την κλίμακα ταξινομήσεως των οργανισμών η οποία είναι αμέσως κατωτέρα του είδους, της βασικής Βιολογικής και Συστηματικής μονάδος. Ο σημερινός άνθρωπος ανήκει εις το είδος Homo sapiens είναι δε πολυτυπικόν είδος, δηλαδή είδος που αποτελείται από περισσότερους του ενός τύπους έκαστος των οποίων συνιστά και μια μεγάλη ανθρώπινη ομάδα η οποία καλείται φυλή. Συμφώνως προς τα τελευταία επιστημονικά δεδομένα ως ανθρώπινη φυλή ορίζεται σύνολο ατόμων τα οποία έχουν κοινό γονιδιακό απόθεμα (gene pool) διάφορο του γονιδιακού αποθέματος άλλων ομάδων. Ως κριτήρια διακρίσεως των φυλών χρησιμοποιούνται τόσο σωματικά γνωρίσματα ( κρανιακοί δείκται, ρινικοί δείκται, δείκτης προσώπου, σκελετός, ύψος χρώμα δέρματος, οφθαλμών, χρωματισμός και είδος τριχών κεφαλής κλπ) όσον και βιοχημικά (ομάδαι αίματος, παράγων ρέζους, ενζυμικά συστήματα κλπ)
Διακρίνομεν τρεις μεγάλας φυλετικάς ομάδας: α) Την Λευκήν ή Καυκασία, β) Την Κίτρινην ή Μογγολοειδήν, γ) Την Μαύρην ή Νεγροειδήν.
Ο κλάδος της Φυσικής Ανθρωπολογίας ο οποίος ασχολείται με την αναγνώρησιν και την κατάταξην των φυλών καλείται Φυλογνωσία (Rassenkunde).
Δημήτριος Ευαγγελίδης ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΟΡΟΛΟΓΙΑ
——-
Η φυλή – εφόσον δεν μειχθεί με άλλας – διατηρεί σταθερώς εις τους αιώνας απάσας τας προγονικάς της ιδιότητας αναλλοιώτους.
Η φυλή δεν είναι μόνον εν σύνολον ανθρώπων με κοινάς σωματικάς, πνευματικάς και ψυχικάς ιδιότητας. Είναι μια βιολογική οντότης με υπερχρόνιον έκτασιν, με ιδίαν ψυχήν, με κοινάς αναμνήσεις εκ του παρελθόντος και πόθους δια το μέλλον. Αποτελείται εξ ανθρώπων συγγενών μεταξύ των, συνδεομένων δια των αρρήκτων δεσμών του κοινού αίματος και εχόντων κοινήν νοοτροπίαν, την φυλετικήν νοοτροπίαν.
Φυλετική ψυχή είναι η υπερτέρα σύνθεσις των ψυχικών ιδιοτήτων των ατόμων της φυλής.
Ιδανικά της φυλής είναι το σύνολον των αγιοτέρων πόθων αυτής, των σμιλευθέντων υπό της φυλετικής ψυχής επί σειράς γενεών και ανυψωμένων εις την υπερτάτην σφαίραν της συναισθηματικής της υπάρξεως. Τα ιδανικά της φυλής δεν παραμένουν στατικά, αλλά βραδέως εν τω χρόνω ανανεούνται, μεταλλάσσουν και διευρύνονται υπό την επίδρασιν και των ιστορικών γεγονότων και εξελίξεων, όντα όμως πάντοτε δημιουργήματα της φυλετικής ψυχής.
Δημήτριος Δημόπουλος ΝΕΑ ΤΑΞΙΣ
——–
Η φυλή, ουσιαστικώς, είναι συνάρτησις όμοιων νευροψυχικών λειτουργιών και σωματικών ιδιοτήτων, που καθορίζονται από την πρόκληση του περιβάλλοντος, την επίδρασή του στο βιολογικό υπόστρωμα, σε συνδυασμό με την ανταπόκρισή του με συστήματα σκέψεων και ενεργειών, αναλόγων με τη φύση της προκλήσεως σε όλα τα επίπεδα, καθώς και από τους νόμους της Κληρονομικότητας που αποτελούν την βάση της Βιολογίας.
Η φυλή είναι κυριαρχικός φορεύς, σφραγίζοντας ανεξίτηλα τα άτομα που την αποτελούν, σε μια καθολική και καθορισμένη οντότητα χαρακτηριστικών και ιδιοτήτων, με δική της Πολιτιστική Κληρονομιά.
Ανδρέας Δενδρινός ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΟΚΛΗΣΙΣ
——–
Τα χαρακτηριστικά της φυλής διαμορφώνονται, οι δοξασίες της, οι θεσμοί της, οι τέχνες της με μια λέξη όλα τα στοιχεία του πολιτισμού της, γίνονται η εξωτερική έκφραση της ψυχής της.
Η επίδραση της φυλής είναι τόσο μεγάλη ώστε κυριαρχεί πάνω στα ειδικά χαρακτηριστικά της ψυχής των όχλων.
Όσο πιο δυνατή είναι η ψυχή της φυλής, τόσο έντονα είναι και τα χαρακτηριστικά των όχλων.
Gustave Le Bon ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΟΧΛΩΝ
…Το σύνολο των ψυχολογικών στοιχείων, τα οποία είναι ευδιάκριτα σε κάθε άτομο της φυλής, αποτελεί εκείνο που ονομάζεται εθνικός χαρακτήρας κάθε λαού…
…Η ταυτότητα που ανευρίσκουμε στην διανοητική, πνευματική ιδιοσύνθεση (ιδιοσυστασία) της πλειοψηφίας των ατόμων μιας φυλής, έχει σαν αιτία φυσιολογικούς και απλούστατους λόγους… Κάθε άτομο δεν είναι μόνο ένα προϊόν των άμεσων γονέων του, αλλά αποτελεί συγχρόνως και προϊόν της ίδιας της φυλής…
…Η πνευματική-διανοητική ιδιοσύνθεση κάθε λαού έχει θεμελιώδη αμετάβλητα ατομικά χαρακτηριστικά κάθε φυσικού είδους, αλλά έχει επίσης και δευτερεύοντα χαρακτηριστικά, τα οποία εύκολα μεταβάλλονται. Αυτά τα δευτερογενή χαρακτηριστικά είναι αυτά τα οποία μεταβάλλονται αναλόγως του περιβάλλοντος, των περιστάσεων, της αγωγής και διαφόρων άλλων παραγόντων. Και δεν πρέπει να ξεχνάμε κάτι πιο ουσιαστικό: ότι στην πνευματική-διανοητική ιδιοσύνθεσή μας υπάρχουν πάντα κάποια ενδεχόμενα χαρακτηριστικά, στα οποία οι περιστάσεις δεν παρέχουν πάντα την ευκαιρία να εκδηλωθούν… Ακριβώς εξ αιτίας αυτών των δευτερευόντων χαρακτηριστικών που τίθενται σε ενέργεια λόγω εξαιρετικών γεγονότων, οι πρωτοστάτες των μεγάλων θρησκευτικών και πολιτικών μεταβολών, είναι σαν άνθρωποι ανωτέρας φύσεως – εν είδει κολοσσών- που μπροστά τους εμείς φαινόμαστε σαν εκφυλισμένα παιδιά…
…Τα ανώτερα έθνη ξεχωρίζουν αναμεταξύ τους, βάσει του χαρακτήρα. Αυτό ακριβώς έχει μεγάλη κοινωνική σημασία. Ο χαρακτήρας διαμορφώνεται με τον συνδυασμό – σε αναλογία που ποικίλλει – των διαφόρων στοιχείων τα οποία οι φυσιολόγοι ονομάζουν τώρα αισθήματα.
Μεταξύ των στοιχείων που διαδραματίζουν τον σημαντικότερο ρόλο είναι προπάντων η επιμονή, η δραστηριότητα, η ικανότητα του να μπορεί να είναι κάποιος κύριος του εαυτού του, δηλ. ιδιότητες κατά το πλείστον παραγόμενες από τη θέληση. Ακόμα θα μνημονεύσουμε μεταξύ των θεμελιωδών στοιχείων του χαρακτήρος την ηθικότητα αν και αποτελεί σύνθεση πολύπλοκων αισθημάτων. Τον όρο ηθικότητα τον εκλαμβάνουμε και τον εννοούμε σαν κληρονομικό σεβασμό και υποταγή στους κανόνες επί των οποίων στηρίζεται η ύπαρξη κάθε κοινωνίας…
…Μόνον ένας κατ’ επίφαση λαός αλλάζει αιφνιδίως τη γλώσσα του, την ιδιοσυστασία του, τις δοξασίες ή τις τέχνες του. Για να συντελεστούν στην πραγματικότητα τέτοιου είδους μεταβολές, θάπρεπε να ‘χει κανείς την δύναμη να μεταβάλλει την ίδια την ψυχή αυτού του λαού…
…Στις κατώτερες φυλές, όλα τα άτομα, ακόμα και αυτά του ίδιου φύλου. έχουν το ίδιο περίπου πνευματικό επίπεδο. Σ’ αυτές τιε φυλές όλα τα άτομα ομοιάζουν μεταξύ τους, παριστάνοντας έτσι την τέλεια εικόνα της ισότητας, που ονειρεύονται οι νεότεροι κοινωνιολόγοι. Στις ανώτερες φυλές, ο νόμος είναι η διανοητική ανισότητα των ατόμων και των φύλων…
…Μπορούμε να πούμε ότι κάθε ανώτερος λαός από διανοητικής απόψεως, συνιστά ένα είδος κλιμακωτής πυραμίδας, της οποίας το κατώτερο και μεγαλύτερο μέρος απαρτίζεται από πλατειά στρώματα, η δε κορυφή της πυραμίδας συνίσταται από ελάχιστη μερίδα σοφών, εφευρετών, καλλιτεχνών, συγγραφέων, το οποίο είναι ένα σύμπλεγμα απείρως μικρότερο του υπολοίπου πληθυσμού, που αυτό και μόνον συνιστά τον ανώτατο όρο, το άκρον άωτον κάθε χώρας, στη διανοητική κλίμακα του πληθυσμού. Θα αρκούσε να εξαφανίσει κανείς αυτό το άκρο, για να αισθανθεί να εξαφανίζεται ταυτόχρονα, ό,τι αποτελεί την δόξα ενός έθνους…
ΝΟΜΟΙ ΕΞΕΛΙΞΕΩΣ ΤΩΝ ΛΑΩΝ- ΓΟΥΣΤΑΥΟΥ ΛΕ ΜΠΟΝ
——–
Η φυλή η ελληνική, όσο και να ανακατώθηκε με άλλες φυλές, δεν έχασε το εγώ της και γι αυτό έμεινε ελληνικό έθνος από τον παμπάλαιο καιρό ίσαμε σήμερα. Άλλαξε, ναι, μα δε γέρασε, γιατί οι φυλές δε γερνούν, μόνο ξεφτούνε κάποτε, ξεχάνονται και χάνονται. Αλλά η ελληνική φυλή ως τώρα δε λησμονήθηκε, δε χάθηκε, δεν ξέφτησε, πάντα ανανεώνεται και θυμάται και ζει ξέχωρα από τις άλλες.
Η τύχη και οι περιστάσεις και οι πολιτικοί θεσμοί και οι θρησκείες δεν ορίζουν αυτά τον προορισμό της φυλής. Ο χαρακτήρας της κι ο νους της, οι κληρονόμοι, αυτοί την κυβερνούν.
Μπορεί να μελετηθεί η ράτσα σαν κάτι απόλυτο, ξεχωριστό από τα σημάδια του πολιτισμού ή της απολιτισιάς της; Ξεχωριστό από τα δημιουργήματά της, από την παράδοσή της, από τους αποθαμένους της; Ξεχωριστό από το χώμα, που επάνω του καρφώνεται και κλώθει τη ζωή της; Η φυλή και η πατρίδα της πρέπει να σπουδάζονται μαζί.
Ίων Δραγούμης – ΟΣΟΙ ΖΩΝΤΑΝΟΙ
——–
Όταν ένας λαός δεν στηρίζεται στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της ύπαρξής του, που του δόθηκαν από τη φύση και φύτεψαν τις ρίζες τους στο αίμα του, δεν έχει πια το δικαίωμα να παραπονιέται για το χαμό της γήινης ύπαρξής του.
Οι λαοί που αρνούνται να διαφυλάξουν την αγνότητα της ράτσας τους αρνούνται συγχρόνως στον ίδιο τον εαυτό τους την ικανότητα ν’ αντιδράσει και να σταθεί ενωμένος σε κάθε εκδήλωση.
Ο άνθρωπος δεν έχει παρά ένα μονάχα ιερό δικαίωμα κι αυτό το δικαίωμα είναι ταυτόχρονα το πιο απαράβατο απ’ τα καθήκοντά του: να προφυλάξει την αγνότητα του αίματός του για να διατηρηθεί ότι καλύτερο υπάρχει μέσα στην ανθρωπότητα που θα την οδηγήσει και θα την κάνει ικανή ν’ αναπτύξει τα ανώτερα προνομιούχα πλάσματά της.
Τα αποτελέσματα της διασταύρωσης των φυλών είναι τα ακόλουθα:
α) Κατάπτωση της στάθμης της ανώτερης ράτσας.
β) Φυσική και διανοητική επαναστροφή και σαν συνέχεια, εμφάνιση ενός είδους μαρασμού που τα συνεπακόλουθά του είναι αργά αλλά αναπόφευκτα.
Adolf Hitler Ο ΑΓΩΝ ΜΟΥ
——–
Η Κραυγή δεν είναι δική σου. Δεν μιλάς εσύ, μιλούν αρίφνητοι πρόγονοι με το στόμα σου. Δεν πεθυμάς εσύ· πεθυμούν αρίφνητες γενεές απόγονοι με την καρδιά σου. Οι νεκροί σου δεν κείτουνται στο χώμα. Γενήκαν πουλιά, δέντρα, αγέρας. Κάθεσαι στον ίσκιο τους, θρέφεσαι με τη σάρκα τους, αναπνές το χνότο τους. Γενήκαν ιδέες και πάθη κι ορίζουν τη βουλή σου και την πράξη…
…Η ράτσα σου είναι το μεγάλο σώμα, το περασμένο, το τωρινό, και το μελλούμενο. Εσύ είσαι μια λιγοστή έκφραση, αυτή είναι το πρόσωπο. Εσύ είσαι ο ίσκιος, αυτή το κρέας…
…Κάθε σου πράξη αντιχτυπάει σε χιλιάδες μοίρες. Ως περπατάς, ανοίγεις, δημιουργάς την κοίτη όπου θα μπει και θα οδέψει ο ποταμός των απογόνων. Όταν φοβάσαι, ο φόβος διακλαδώνεται σε αναρίθμητες γενεές και εξευτελίζεις αναρίθμητες ψυχές μπροστά και πίσω σου. Όταν υψώνεσαι σε μια γενναία πράξη, η ράτσα σου αλάκερη υψώνεται κι αντρειεύει. «Δεν είμαι ένας! Δεν είμαι ένας!» Τ’ όραμα τούτο κάθε στιγμή να σε καίει…
…Το πρώτο χρέος, εχτελώντας τη θητεία σου στη ράτσα, είναι να νιώσεις μέσα σου όλους τους προγόνους. Το δεύτερο, να φωτίσεις την ορμή τους και να συνεχίσεις το έργο τους. Το τρίτο σου χρέος, να παραδώσεις στο γιό τη μεγάλη εντολή να σε ξεπεράσει…
Νίκος Καζαντζάκης ΑΣΚΗΤΙΚΗ
——–
Η Λυθία λίθος της κρίσεως των φυλών είναι ο εξ αυτών δημιουργούμενος πολιτισμός.
Ο πολιτισμός είναι αδιάσπαστος ενότης πνευματικών αξιών κεντρομόλων περί μίαν ηθικήν ιδέαν. Ο πολιτισμός είναι υπερατομικός επιζών των θνησκόντων ατόμων, διατηρούμενος και ανερχόμενος ή παρακμάζων και καταστρεφόμενος, αναλόγως προς την εξέλιξιν της φυλής εκ της οποίας απορρέει.
Όταν παραγκωνιστεί ο πολιτισμός που είναι η υπερτέρα εκδήλωσις της ζωής της φυλής, τότε η υλική πρόοδος θα συντελήται εις βάρος της υπάρξεως της ίδιας της φυλής, η οποία αν εγκαίρως δεν αποκαταστήσει τα πράγματα εις την φυσικήν των τάξην, θα αφανισθεί μοιραίως και ανηλεώς.
Κώστας Πλεύρης ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ
——–
…Οι μεγάλοι άντρες είναι ένα κομμάτι του κληροδοτήματος της Φυλής μας μέσα στο πλαίσιο της φυλετικής τους συστάσεως…
…δεν μένει παρά να παραδεχθούμε ότι ποτέ δεν γεννήθηκε μια πραγματική διάνοια σε κάποιο λαό που να μην είχε κληρονομήσει κάποιες ιδιότητες από τους προγόνους της…
…Αν σήμερα είμαστε ικανοί σαν λαός, να πραγματοποιήσουμε ένα επίτευγμα, το οφείλουμε στις φυλετικές ιδιότητες οι οποίες ήταν ήδη παρούσες καθ’ όλη τη διάρκεια της ιστορίας μας. Και στο μέλλον θα είμαστε ικανοί να πραγματοποιήσουμε και να δημιουργήσουμε κάθε επίτευγμα που θα μπορεί να γίνει μέσω των γιών και των εγγονών μας…
…Αυτό που είμαστε και αυτό που μπορούμε να κατακτήσουμε σαν λαός το καθορίζει η εθνική μας σύσταση…
…Ο μόνος και πραγματικός πλούτος του λαού μας είναι η βιοψυχική δύναμή του. Τα υλικά αγαθά αυτού του κόσμου μπορούμε να τα απωλέσουμε μόνο σαν λαός ή άτομα μεμονωμένα. Αυτή η απώλεια δεν θα μας επιφέρει μεγάλες συνέπειες εφόσον προσπαθούμε να διατηρήσουμε αμόλυντη την βιολογική και ψυχική μας υγεία σαν έθνος ενωμένο, γιατί διατηρώντας την βιοψυχική μας δύναμη μπορούμε να ξαναποκτήσουμε, σε οποιαδήποτε στιγμή, τα χαμένα υλικά αγαθά…
…Το μόνο που διατηρεί και δίνει ζωή στους Λαούς με χιλιετή παράδοση είναι η βιοψυχική κληρονομική ικανότητά τους. Αυτά που έχουν τυχαία καθιερωθεί σε έναν λαό δεν είναι τίποτα. Η εθνική του σύσταση είναι το παν…
…Η μοίρα ενός λαού εξαρτάται από την φυλή στην οποία ανήκει…
…Οι άνδρες που είναι πραγματικά ικανοί να δημιουργήσουν μεγάλα έργα πρέπει να μάθουν να επιλέγουν Μητέρες που να τους εγγυώνται παιδιά άξια και ικανά να συνεχίσουν, να υπερασπιστούν και να τελειοποιήσουν αυτά τα έργα. Και οι αληθινά αξιόλογες γυναίκες, αν θέλουν πραγματικά να τις εκτιμούν και να τις σέβονται με ειλικρινή τρόπο, πρέπει να μάθουν να πληρούν την υπέρτατη αποστολή που τους ανέθεσε η Φύση: να είναι άξιες Μητέρες και Σύζυγοι…
ΑΙΜΑ ΚΑΙ ΓΗ – Walther Darre
ΠΗΓΗ: http://blog-arxeio.blogspot.com/2008/08/8.html
H υπόθεση επικεντρώνεται στον νεαρό Danny ο οποίος κληρονόμησε ένα απομονωμένο ξενοδοχείο στο δάσος που ενδέχεται να αποτελεί τον κρυφό σύνδεσμο με το παρελθόν του. Αφού μεταβεί στην περιοχή με τους φίλους του, αυτοί αρχίζουν να δολοφονούνται ένας ένας ενώ ο Danny θα βρεθεί μπροστά σε συνταρακτικές εκπλήξεις και διλήμματα που σχετίζονται με τους κανίβαλους φονιάδες της περιοχής.
ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΤΑΙΝΙΑ ΕΔΩ: https://tenies-online.best/load/11-1-0-10525