‘’Ο μπολσεβικικός κόσμος δεν μπορεί να υπάρξει αν δεν αγκαλιάσει όλο τον πλανήτη μας. Αν μένει έστω κι ένα κράτος που να διατηρεί ακόμη την ενεργητικότητα του και την εθνικιστική μεγαλοσύνη του, η παγκόσμια αυτοκρατορία που θέλουν να οικοδομήσουν οι Εβραίοι σατραπίσκοι θα νικηθεί, καθώς και κάθε τυραννία, απ’ την δύναμη της εθνικιστικής ιδέας…Με εξόργισε η συμπεριφορά της πλατιάς μάζας απέναντι στον μαρξισμό. Δεν μπόρεσαν να καταλάβουν ότι εδώ δεν είχαν να κάνουν με κάποιο κόμμα αλλά με μια ιδεολογία που αναπόφευκτα οδηγεί στην καταστροφή της ανθρωπότητος, ειδικά από την στιγμή που δεν μπορεί να διδαχτεί στα εβραιοποιημένα πανεπιστήμια και ακόμα περισσότερο από την στιγμή που ειδικά μεταξύ των υψηλών αξιωματούχων καλλιεργείται η ανόητη έπαρση ότι δεν αξίζει τον κόπο να πιάσουν ένα βιβλίο και να μάθουν κάτι που δεν συμπεριλαμβάνεται στην ύλη των πανεπιστημιακών μαθημάτων. Ο σκοπός τους μαρξισμού είναι και παραμένει η καταστροφή όλων των μη εβραϊκών εθνών!’’
(Αδόλφος Χίτλερ – Ο Αγών μου)
Δὲν πέρασαν μόλις κάποιες μέρες ἀπὸ τὴ δημοσίευση ἑνὸς ἀγγλόφωνου συγγράμματός μας (στὸ προηγούμενο ἄρθρο) ποὺ ξεμπρόστιασε σὲ παγκόσμια κλίμακα τὴν λογοκρισία ποὺ κάνει σὲ κάθε διαφορετικὴ ἄποψη ὁ ἀριστερόστροφος φασισμὸς τῆς παγκοσμιοποίησης γιὰ νὰ μπορέσει ἔτσι νὰ ἐπικρατήσει πλανητικὰ (ἐφ' ὅσον μιλᾶμε γιὰ κάτι τὸ παγκόσμιο) καὶ τὰ γραφόμενά μας ἐπιβεβαιώθηκαν γιὰ μία ἀκόμη φορὰ μὲ τὴν πρόσφατη λογοκρισία ἑνὸς ἐθνικόφρονα σκιτσογράφου σὲ ἀθηναϊκὸ φεστιβὰλ ποὺ προκάλεσε σάλο στὴν κοινὴ γνώμη, ἕνα γεγονὸς ἀναμενόμενο ἄλλωστε ὅπως συνέβῃ σὲ συναυλίες μιᾶς ''μπλὰκ μέταλ'' μπάντας ποὺ θὰ ὑπενθυμίσουμε στὴ συνέχεια ἀπὸ παλαιότερη ἀρθρογραφία μας, γιὰ νὰ τεκμηριώσουμε ἐτούτη τὴν διαπίστωση μᾶς ποὺ ἤδη τὴν ἐξέφρασε ὁ Χίτλερ τὸν περασμένο αἰῶνα στὸ δικό του βιβλίο ὅπως θυμηθήκαμε παραπάνω βρίσκοντας διαχρονικὴ δικαίωση οἱ προειδοποιήσεις του! Αὐτονόητες δηλαδὴ διαπιστώσεις γιὰ ὅποιον γνωρίζει ἰδεολογικὰ ζητήματα καὶ ξέρει ὅτι δὲν δύναται μὲ τίποτα κάθε διεθνιστικὴ ἰδεολογία σὰν τῆς ἐβραιοσιωνιστικὴς παγκοσμιοποίησης ἢ τῶν ἀριστεριστῶν νὰ εἶναι ποτὲ Δεξιόστροφη! Γιατί; Διότι ἂν ἐξαιρέσουμε κάποιους ἐλάχιστους ἀριθμητικὰ Δεξιοὺς κεφαλαιοκράτες (π.χ. σὰν τοὺς ἐφοπλιστὲς) ποὺ ἐπίσης δὲν ἔχουν πατρίδα (σ.σ. γιατί καὶ τὸ χρῆμα δὲν ἔχει πατρίδα γιὰ ἐκείνους ποὺ δραστηριοποιοῦνται ἐπιχειρηματικὰ σὲ ὁλόκληρο τὸν πλανήτη ἀδιαφορῶντας ἂν συνεχίζουν νὰ ὑπάρχουν ἔθνη, φυλές, θρησκεῖες, παραδόσεις κ.λ.π.), ὅλος ὁ ὑπόλοιπος λαός της παραμένει πιστὸς στὰ ἐθνικὰ καὶ θρησκευτικά του ἰδεώδη ὡς Δεξιὸς σύμφωνα μὲ τὴ Δημοκρατικὴ ὁρολογία ποὺ ἐπικρατεῖ ἀπὸ τὴν ἐποχὴ τοῦ Διαφωτισμοῦ μέχρι σήμερα στὰ διάφορα κοινοβούλια.
Στὴν Ἀριστερὰ ἀντιθέτως, βρίσκουμε πολλαπλάσιους ἀριθμητικὰ διεθνιστὲς (π.χ. χωρὶς ἐθνικὴ καὶ θρησκευτικὴ συνείδηση) μέσα στὸν ἴδιο τὸν λαὸ μιᾶς Δημοκρατικῆς κοινωνίας, ὁπότε εἶναι λογικὸ καὶ ἑπόμενο νὰ τοὺς χρησιμοποιεῖ ἡ παγκοσμιοποίηση γιὰ νὰ ὑλοποιήσουν ἐκεῖνοι τὰ σχέδιά της, γιὰ τὸν ἴδιο λόγο ποὺ ἕνας ἄνθρωπος μὲ κομμένα χέρια ἀδυνατεῖ νὰ μαγειρέψει! Μὲ ἄλλα λόγια, δὲν ἔχει καμιὰ ἀπολύτως σημασία τί σχεδιάζει μιὰ χούφτα ἀνθρώπων γιὰ τὸν κόσμο μας, ἀλλὰ τὰ ἐκτελεστικά τους ὄργανα ποὺ κάνουν πράξῃ τὰ σχέδια αὐτὰ καὶ παρὰ μόνο ἡ ἐκτελεστικὴ ἐξουσία ἑνὸς κράτους (π.χ. στρατός, ἀστυνομία, δικαστὲς κ.α.) ἢ μερικοὶ ἀπάτριδες μεγαλοκαπιταλιστὲς δὲν φτάνουν ἀριθμητικὰ ἀπὸ μόνοι τους γιὰ νὰ τὸ πετύχουν αὐτὸ ἔχοντας ἀπέναντί τους ἑκατομμύρια ἀνθρώπους ποὺ θὰ διαφωνοῦν (σ.σ. εἰδάλλως οὐδέποτε θὰ ἀπελευθερώνονταν ὅσοι λαοὶ καταπιέζονταν ἀπὸ κομμουνιστικὰ καθεστῶτα ποὺ χρησιμοποιοῦσαν ὅλα αὐτὰ τὰ ἐκτελεστικὰ ὄργανα ἐπιβολῆς), γιὰ τὸν ἴδιο λόγο ποὺ δὲν θὰ παρέμενε οὔτε μιὰ μέρα στὴν ἐξουσία μιὰ κυβέρνηση ἑνὸς μουσουλμανικοῦ κράτους ποὺ θὰ ἀποφάσιζε νὰ τὸ μετατρέψει σὲ ἀθεϊστικὸ κατὰ τὰ ἀριστερίστικα πρότυπα τῶν Μαρξιστῶν ἀπὸ θεοκρατικὸ ποὺ θὰ ἦταν. Συνεπῶς, χρειάζεται νὰ ἀποκτήσει ὑποστηρικτικὰ καὶ ἕνα μέρος τοῦ λαοῦ μὲ παρόμοια διεθνιστικὴ ἰδεολογία σὰν τῶν ἀριστεριστῶν γιὰ νὰ προσπαθήσει νὰ τὸ καταφέρει αὐτό (σ.σ. διαφορετικὰ δὲν θὰ χρειαζότανε ποτὲ νὰ φτιαχτεῖ ἀπὸ τοὺς ἑβραίους μπολσεβίκους ἡ συγκεκριμένη Ἀριστερὴ ἰδεολογία ἂν μποροῦσαν νὰ ἐπιβληθοῦν καὶ χωρὶς νὰ χρειάζονται μιὰ διεθνιστική), ὅπως συνέβῃ ἀνεπιτυχῶς ὅμως στὴν περίπτωση τοῦ Ἀφγανιστὰν μετὰ ἀπὸ ἀμερικανικὴ κατοχὴ ποὺ διαδέχτηκε τὴν κομμουνιστικὴ τῆς ἄλλοτε Σοβιετικῆς Ἕνωσης καὶ στὴν περίπτωση τῶν ὑποκινούμενων διαδηλώσεων στὸ Ἰρὰν πιὸ πρόσφατα μὲ στόχο νὰ καταλυθεῖ τὸ θεοκρατικό του καθεστὼς μέ ''δικαιωματιστικά'' προσχήματα (π.χ. ἀπαλλαγῇ τῶν γυναικῶν ἀπὸ μπούρκα, τὴ χειραφέτησή τους κ.λ.π.) γιὰ νὰ μεταβληθεῖ στὰ πολυπολιτισμικὰ πρότυπα τῆς παγκοσμιοποίησης. Ἀκριβῶς γιὰ νὰ μποροῦν μὲ τὰ πρότυπα αὐτὰ νὰ βρίσκονται πάντα οἱ δικαιολογίες ποὺ χρειάζονται ὥστε νὰ ἀκυρώνεται κάθε ὑφιστάμενη κουλτούρα ποὺ θὰ πρέπει νὰ ἀλλαχτεῖ γιὰ νὰ πάψει νὰ διαφέρει διασπῶντας ἔτσι μιὰ παγκοσμιοποιημένη συνοχὴ (π.χ. ἀφαίρεση χριστιανικῶν συμβόλων γιὰ νὰ μὴν ἐνοχλοῦνται οἱ μουσουλμᾶνοι ποὺ ζοῦν σὲ ἴδια Δημοκρατικὴ πατρίδα μὲ χριστιανούς, ἐξαφάνιση ἐθνικῶν συμβόλων γιατί διαβιώνουν καὶ ἀλλόφυλοι μέσα στὴν ἴδια κοινωνία ποὺ προσβάλλονται τὰ δικά τους ἀπὸ τὰ διαφορετικὰ ὑπάρχοντα, ἀντικατάσταση τῆς ντόπιας τέχνης ἀπὸ μιὰ κοινὴ γιὰ ὅλους τοὺς διαφορετικοὺς μεταξύ τους λαοὺς ποὺ ζοῦν στὴν ἴδια κοινωνία, μὴν πηγαίνετε στὶς παρελάσεις καὶ μὴν φιλᾶτε εἰκόνες γιὰ νὰ μὴν κολλῆστε Κορωνοϊὸ ἀπὸ τὸν συνωστισμὸ καὶ τὴν ἐπαφὴ ἀντίστοιχα κ.ὅ.κ.), γιὰ τὸν ἑξῆς λόγο ποὺ ὑπενθυμίσαμε καὶ στὸ προαναφερθὲν ἀγγλόφωνο σύγγραμμά μας πάνω σὲ αὐτὸ τὸ θέμα:
Θέλω να κατανοήσετε κάτι. Δεν γνωρίζω πως το αποκαλούν στα κέντρα γνώσης και εξουσίας. Ιδεο-προγραμματισμό, το βαφτίζω ή ως τέτοιο το αντιλαμβάνομαι προσωπικά. Θα μπορούσα να το αποκαλέσω και «νοοπολιτική» ή «νοητικό προγραμματισμό». Σίγουρα αναπτύχθηκε μέσω των Μ.Μ.Ε. προγραμμάτων της CIA και των ΝΑΖΙ. Επενδύθηκαν πολλά χρήματα και έγιναν γιγάντια πειράματα τον περασμένο αιώνα πάνω σε αυτό που θα αναλύσω σήμερα, αν και η αρχή του «πειράματος» άρχισε από τον 17ο αιώνα (σχόλιο Σατανικής Ορθοδοξίας: ο αρθρογράφος αφήνει να εννοηθεί από την ίδρυση της Μασονίας εκείνη την εποχή). Με άλλα ιδανικά τότε, αλλά εξελίχθηκε «αλλιώς» στην πορεία. Πως εξάγω αυτό το συμπέρασμα; Από την βιβλιογραφία και την ιστορία.
Υπήρξε στο παρελθόν, ο ιδεοπρογραμματισμός, ώστε να υπάρξει ένα μέτρο σύγκρισης της μεθόδου; Η απάντηση θα μπορούσε να είναι ναι. Αλλά θα ήταν λανθασμένη, διότι σε όλες τις προηγούμενες εποχές, ο ιδεοπρογραμματισμός γινόταν με βάση την πίστη και τις πεποιθήσεις, εμπειρικά και βιωματικά και όχι βάση του τι διέταζε η εξουσία. Δεν μπορούσε ποτέ στο παρελθόν να επιβάλλει γνώμες, απόψεις και θεάσεις της ζωής σε τέτοιο βαθμό. Δεν είχε τα μέσα, άρα δεν είχε και την δυνατότητα. Απλά πράγματα. Άρα, το να πούμε πως ο Χριστιανισμός π.χ, επιβλήθηκε ως νοοπρογραμματισμός, είναι λάθος, αλλά είναι επίσης σωστό, γιατί θεμελιώδη υλικά «δανείστηκαν» οι εμπνευστές των διαφόρων projects ελέγχου του μυαλού.
Ας υποθέσουμε πως εμείς οι γήινοι θέλουμε να κατοικήσουμε, για συγκεκριμένους σκοπούς, σε έναν πλανήτη αφιλόξενο προς εμάς και τις ανάγκες μας. Ας υποθέσουμε επίσης πως δεν έχουμε άλλη επιλογή ή χρόνο, να αναζητήσουμε έναν συμβατό σε εμάς πλανήτη με αντίστοιχο περιβάλλον. Τι θα έπρεπε να κάνουμε; Θα έπρεπε, αναγκαστικά, είτε να βρούμε τρόπο να επιβιώσουμε στο αφιλόξενο περιβάλλον με τεχνητά μέσα, είτε να αναδομούσαμε το περιβάλλον του πλανήτη στα δικά μας πρότυπα. Εάν δεν υπήρχε ατμόσφαιρα, να επιχειρήσουμε να την δημιουργήσουμε, εάν δεν υπήρχε νερό, να φροντίσουμε να το αναπαράγουμε, εάν δεν υπήρχε καθαρός αέρας, να προσπαθήσουμε να τον δημιουργήσουμε. Με λίγα λόγια, να διαμορφώσουμε ένα οικείο περιβάλλον σε εμάς, γκρεμίζοντας το παλαιό και αφιλόξενο περιβάλλον. Έτσι, κάθε γενιά που θα ερχόταν στον κόσμο, θα ζούσε μέσα στο πλαίσιο της νέας πραγματικότητας. Κι έτσι η επιβίωση του ανθρώπου στον πλανήτη αυτόν, θα ήταν απλά θέμα θέλησης και διαχείρισης των κατοίκων. Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει και με τις ιδεολογίες και τα συστήματα / πλαίσια σε κοινωνικό και πολιτειακό / πολιτικό επίπεδο.
(σ.σ. από δημοσίευμα σε άρθρο μας για τον ‘’Ιδεο-προγραμματισμό)
Μόνον ἔτσι μποροῦμε νὰ καταλάβουμε μετὰ γιατί λογοκρίνονται σήμερα καλλιτέχνες σὰν τὸν ἕλληνα σκιτσογράφο ποὺ θὰ δοῦμε καὶ ἐκείνη ἡ μπάντα ποὺ θὰ θυμηθοῦμε, ἀκριβῶς ἐπειδὴ τὰ ἔργα τοὺς (σ.σ. ἐθνικὰ σύμβολα καὶ ἱστορία στὴν πρώτη περίπτωση καὶ ναζιστικὴ θεματολογία σὲ κάποια τραγούδια στὴ δεύτερη) προβάλλουν μιὰ διαφορετικότητα ποὺ ἔρχεται σὲ σύγκρουση μὲ τὴν παγκόσμια ὁμοιομορφία ποὺ προσπαθεῖ νὰ ἐπιβληθεῖ, γιὰ νὰ μὴν ἀπειλεῖται ἡ συνοχὴ τῆς παγκόσμιας διακυβέρνησής της ἀπὸ ἀνθρώπους ποὺ θὰ συγκρούονται γιά τις μεταξύ τους (ἐθνοτικές, φυλετικές, θρησκευτικὲς κ.α.) διαφορές! Καὶ σὲ μιὰ ἀριστερίστικη κοινωνία ὅπου ὅλοι εἶναι ἴδιοι ἀταξικὰ (σὰν ἐργάτες) καὶ ἴσοι (σὲ δικαιώματα) δίχως ξεχωριστὴ πατρίδα (ἐπειδὴ οἱ ἐργάτες δὲν ἔχουν πατρίδα ὑποτίθεται σύμφωνα μὲ τὸν κομμουνιστὴ Μάρξ), πόσο μᾶλλον θρησκεία ποὺ ἐπίσης ἀφανίζεται (ἐπειδὴ ἀποτελεῖ τὸ ὄπιο ἢ ναρκωτικὸ τοῦ λαοῦ πάλι κατὰ Μὰρξ) γιὰ νὰ ὑπακοῦνε ἅπαντες στὴν κυβέρνηση ἀντὶ σὲ ἱερεῖς ἂς ποῦμε, τότε κάθε ἐβραιοσιωνιστὴς θὰ μπορεῖ νὰ διοικεῖ ὁλόκληρο τὸν πλανήτη ἀπὸ τὸ γκετοποιημένο του (ρατσιστικὸ καὶ θρησκόληπτο) Ἰσραὴλ μαζὶ μὲ τὸν Μεσσία του, δικαιώνοντας πλήρως ὅλα τὰ γραφόμενα τοῦ Χίτλερ ποὺ θυμηθήκαμε στὴν ἀρχὴ τοῦ παρόντος ἄρθρου γιὰ αὐτὸ τὸ θέμα (σ.σ. προσέξτε ἐπ' αὐτοῦ ὅτι κανένας ἀριστεριστὴς δὲν στρέφεται ἐνάντια σὲ ἑβραίους καὶ στὴ δική τους Παράδοση ἢ θρησκεία ὅπως ἀντιθέτως στρέφεται ἐνάντια σὲ κάθε ἔθνος ποὺ δὲν εἶναι ἑβραϊκὸ κατηγορῶντας τοὺς πολῖτες του γιὰ ἀντισημιτισμὸ ἂν ἀποφασίσουν νὰ στραφοῦν ἐκεῖνοι!).
Κατὰ συνέπεια, παρὰ μόνον ἀριστερόστροφος μπορεῖ νὰ εἶναι κάθε παγκοσμιοποιημένος σχεδιασμὸς καὶ ποτὲ Δεξιὸς ἢ πόσο μᾶλλον ἀκροδεξιός, ἀφοῦ ἀπὸ τὴ στιγμὴ ποὺ μιλάει γιά ''Πατρίς-Θρησκεία-Οἰκογένεια'' μὲ δυὸ λόγια, συνεχίζει νὰ ἀποτελεῖ ἐμπόδιο ἡ διαφορετικότητα κάθε τέτοιου Δεξιοῦ ἢ ἀκροδεξιοῦ πολίτη στὴν παγκόσμια ὁμοιομορφία ποὺ προσπαθεῖ νὰ ἐπιβληθεῖ ἀκυρώνοντας ὅπως εἴδαμε κάθε διαφορετικὴ κουλτούρα σὰν τὴ δική μας. Πέραν τούτου, ἡ δική του ὁμοιομορφία σὰν τοῦ Χίτλερ, δὲν θὰ πρέπει νὰ ξεχνᾶμε ὅτι παραμένει σὲ τοπικὸ ἐπίπεδο καὶ μόνο ἐκφράζοντας τὴν ντόπια κουλτούρα τῆς Γερμανίας ἕν προκειμένω, γιὰ αὐτὸ καὶ ὅταν οἱ Ναζὶ εἰσέβαλλαν στὴν Ἑλλάδα, εἴδαμε γιὰ παράδειγμα ὅτι κατέβασαν τὴν ἑλληνικὴ σημαία ἀπὸ τὴν Ἀκρόπολη γιὰ νὰ βάλουν τὴ Ναζιστικὴ ποὺ ἐκφράζει παρὰ μόνο τὴν Ἀρία Παράδοση τῶν Λευκῶν λαῶν καὶ ὄχι κάποια πολυεθνικὴ σὰν τὸ σφυροδρέπανο τῶν κομμουνιστῶν ποὺ ἀφορᾷ κάθε λαὸ τοῦ πλανήτη ἀνεξαρτήτου φυλῆς καὶ Παράδοσης ἢ κουλτούρας (σ.σ. γιὰ αὐτὸ καὶ τὴ Σβάστικα τὴν εἴδατε παρὰ μόνο στὴ Ναζιστικὴ Γερμανία). Αὐτὸ πρακτικὰ σημαίνει ὅτι αὐτὸς ποὺ διαφωνεῖ μὲ τὴν ντόπια ὁμοιομορφία τέτοιων κοινωνιῶν σὰν τῆς ναζιστικῆς, μπορεῖ νὰ ζήσει αὐτοεξόριστος (ὅπως ἐπὶ ἐποχῆς ἑλληνικῆς Χούντας παρομοίως) σὲ ὅποιον ἄλλο τόπο θέλει, ἐνῶ αὐτὸς ποὺ διαφωνεῖ μὲ ἐκείνη τῆς παγκοσμιοποιημένης κοινωνίας σὰν τῆς κομμουνιστικῆς, δὲν θὰ μπορεῖ νὰ ξεφύγει ἀπὸ ὁλόκληρο τὸν πλανήτη! Ἐπίσης, δὲν θὰ πρέπει ποτὲ νὰ ξεχνᾶμε ὅτι ὁ Χίτλερ δημοκρατικότατα ἀνῆλθε στὴν ἐξουσία μὲ ἐκλογὲς ἔχοντας τὴν ὑποστήριξη τῆς πλειοψηφίας τοῦ γερμανικοῦ τότε κόσμου, ἐνῶ ἀντιθέτως οἱ ἀριστεριστὲς μόνο δια τῆς βίας πῆραν τὴν ἐξουσία χωρὶς νὰ ἔχουν τὴν ἴδια λαϊκὴ ὑποστήριξη πλειοψηφικὰ ὥστε νὰ μὴν ἀναγκαστοῦν μὲ ἄλλα λόγια νὰ καταφύγουν στὴ βία γιὰ νὰ ἐπιβληθοῦν μέσα στὴν κοινωνία χωρὶς νὰ τὴ ρωτήσουν ἂν τοὺς θέλει ἢ ὄχι, πόσο μᾶλλον οἱ παγκοσμιοποιητὲς ποὺ ἀποφασίζουν ἀπὸ διάφορους παγκόσμιους ὀργανισμοὺς (π.χ. ἀπ' τὸ Παγκόσμιο Οἰκονομικὸ Φόρουμ) γιὰ ἐμᾶς δίχως ἐμᾶς καὶ χωρὶς νὰ τοὺς ἔχει ἐκλέξει κανεὶς μᾶς γιὰ νὰ ἀποφασίζουν ἐκεῖνοι γιὰ τίς ζωές μας!
Αὐτὰ τὰ ὀλίγα σὲ περίπτωση ποὺ ἐμφανιστεῖ κάποιος ἐξυπνάκιας καὶ πεῖ ὅτι ἀντιφάσκουμε ὅταν ὑποστηρίζουμε ἕνα καθεστὼς σὰν τοῦ Χίτλερ τὴν ἴδια ὥρα ποὺ μιλᾶμε γιὰ διαφορετικότητα, ὅταν καὶ ἐκεῖνο ἦταν ὁμοιόμορφο, λὲς καὶ οἱ ἄνθρωποι εἶναι ὅλοι ἐρημῖτες καὶ δὲν ζοῦν μέσα σὲ συλλογικότητες ποὺ ἔχουν ἴδια ἐμφάνιση γιὰ νὰ ξεχωρίζουν ἀπὸ τίς ὑπόλοιπες (π.χ. σὲ μιὰ σατανικὴ ὅλοι φορᾶνε μαῦρα ροῦχα, σὲ μιὰ μουσουλμανικὴ μπούρκα οἱ γυναῖκες, σὲ μιὰ ποδοσφαιρικὴ ὁμάδα ἴδιες φανέλες οἱ παῖχτες, σὲ μιὰ ἐθνικὴ ἴδιο ἐθνόσημο ἢ οἰκόσημο ἂν εἶναι βασιλικὴ κ.ὅ.κ.). Καλὰ ὅλα αὐτά, ὅμως πῶς μπορεῖ νὰ διατηρήσει τότε τὴ διαφορετικότητά του κάποιος, ὅταν βλέπουμε ὅτι αὐτὴ διώκεται σήμερα μέσα σὲ μιὰ Δημοκρατικὴ κοινωνία ποὺ τὴν κουμαντάρουν τέτοιοι ἀριστερόστροφοι φασίστες; Θὰ μποροῦσε εὔλογα νὰ ἀναρωτηθεῖ κάποιος, ἀναλογιζόμενος ἐπίσης τί συνέβαινε ὅταν κυβέρνησε στὴν Ἑλλάδα ἡ ''πρώτη φορὰ Ἀριστερά'' χωρὶς νὰ τὸ προσπαθήσει αὐτὸ παίρνοντας τὰ ὅπλα ἐκείνη τὴ φορά:
«Ο Νίκος Παππάς, με εξακολουθητικές ενέργειες (πράξεις ή παραλείψεις), επεδίωξε να υλοποιήσει τον σχεδιασμό που είχε καταστρωθεί από τον ίδιο, αλλά και από άλλα ηγετικά στελέχη του τότε κυβερνώντος κόμματος (ΣΥΡΙΖΑ), τα στοιχεία των οποίων δεν έχουν εξακριβωθεί, με σκοπό την απόκτηση Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης, τα οποία να τελούν υπό τον έλεγχό τους και να προωθούν τις πολιτικές θέσεις και ενέργειες της τότε κυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ και του ίδιου του κατηγορούμενου».
Στον επίλογο της καταδικαστικής απόφασης, το Ειδικό Δικαστήριο συνοψίζει την παράνομη δράση του πρώην υπουργού.
«Ως κορυφαίος υπουργός, ο οποίος αναφερόταν απευθείας στον τότε πρωθυπουργό της χώρας και συνεννοείτο με την ηγεσία της κυβέρνησης, υπό το κράτος της ισχύος, της επιρροής και των διασυνδέσεων που διέθετε, ενεργώντας εξακολουθητικά με πράξεις και παραλείψεις, με πρόθεση παρέβη τα υπηρεσιακά απολύτως συνυφασμένα με την υπουργική του ιδιότητα καθήκοντα, σχεδιάζοντας και υλοποιώντας με αδιαφανείς διαδικασίες και αδιαφανές ιδιοκτησιακό καθεστώς την απόκτηση μέσω της δημοπρασίας και υπό τον μανδύα της νομιμότητας την απόκτηση τηλεοπτικού σταθμού, ο οποίος τυπικά μεν θα λειτουργούσε από τον συγκατηγορούμενό του, Χρήστο Καλογρίτσα, στην πραγματικότητα, όμως, και κατ’ ουσίαν θα τελούσε υπό τις εντολές του, την καθοδήγηση και τον έλεγχο αυτού και του κόμματός του, με σκοπό να περιποιήσει στον ίδιο ως κυβερνητικό στέλεχος παράνομη και θίγουσα την υπηρεσιακή χρηστότητα και καθαρότητα δύναμη επιρροής στη διαμόρφωση της κοινής γνώμης ώστε να αποκτήσει αυτός και το κόμμα του, με αυτόν τον τρόπο, υπεροχή στον τομέα της επικοινωνίας και της ενημέρωσης του κοινού, βλάπτοντας τρίτους επιχειρηματίες που διεκδικούσαν άδεια για τηλεοπτικό σταθμό, αλλά και το κράτος ως εγγυητή της διαφάνειας της νομιμότητας του άνωθεν των σχετικών διαδικασιών και της πολυφωνίας.»
βλέπε: kathimerini.gr/society/562365805/katapeltis-gia-ton-niko-pappa-i-apofasi-toy-eidikoy-dikastirioy/
Ἀφοῦ λοιπὸν ἤδη γνωρίζουμε καὶ ἐμεῖς οἱ ἴδιοι ἐδῶ πέρα στὴν Σατανικὴ Ὀρθοδοξία ὅτι καμιά ''διαφορετικότητα'' καί ''πολυφωνία'' δὲν ὑφίσταται μέσα σὲ ἕναν τέτοιο ἀριστερόστροφο καὶ καθόλου ''φιλελεύθερο'' φασισμὸ τῆς παγκοσμιοποίησης, ὅπως παραπλανητικὰ καὶ πολύχρωμα (μὲ τὴν σημαία τοῦ Οὐράνιου Τόξου) διαδίδει πρὸς ἐξαπάτηση τῶν μαζῶν, ἀπὸ τὴν πρώτη στιγμὴ τῆς δημόσιας ἐμφάνισής μας διαδικτυακὰ ὑποστηρίξαμε τὴν αὐτοργάνωση (πέρα ἀπὸ τὴν αὐτονομία, τὴν ἀνωνυμία καὶ τὴν μυστικότητα) γιὰ νὰ προβάλλουμε τὰ δικά μας πιστεύω γράφοντας γιὰ παράδειγμα καὶ ἀγγλόφωνα συγγράμματα σὰν τὸ πρόσφατο παραπάνω ποὺ ἀποτελεῖ μέχρι στιγμῆς καὶ τὸ δημοφιλέστερο μέχρι σήμερα γραπτό μας (σ.σ. τὸ ὁποῖο καταπιάνεται θεματολογικὰ μὲ ὅλα ὅσα λέμε στὸ παρὸν ἄρθρο μας), ἔχοντας ἤδη 815 διαδικτυακὲς προβολὲς μόλις σὲ 4 μέρες ἀπὸ τὴν ἐμφάνισή του! Αὐτὸ πρακτικὰ σημαίνει πὼς ἂν δὲν ὀργανωνόμασταν ἀπὸ μόνοι μας γιὰ νὰ τὸ φτιάξουμε καὶ περιμέναμε νὰ πάρουμε ἐντολὴ γιὰ νὰ τὸ πράξουμε αὐτὸ ἢ νὰ ἀπευθυνόμασταν σὲ ὀργανωμένες δομὲς γιὰ νὰ τὸ ἐκδώσουν, τότε στὴν πρώτη περίπτωση δὲν θὰ δημοσιεύονταν ποτὲ ἀφοῦ μέχρι σήμερα κανεὶς δὲν ζήτησε νὰ τὸ φτιάξουμε δίνοντας μιὰ τέτοια ἐντολή, ἐνῶ στὴ δεύτερη περίπτωση εἴτε θὰ λογοκρίνονταν σὰν τὸ ἔργο του προαναφερθέντα ἐθνικόφρονα σκιτσογράφου ἂν ἔπεφτε σὲ ἴδια ἀριστερόστροφα χέρια εἴτε θὰ εἶχε πιὸ περιορισμένη προβολὴ ἂν δὲν ἔπεφτε σὲ σχέση μὲ τὴ διαδικτυακή, ἀφοῦ κανένα τέτοιο βιβλίο ἢ σύγγραμμα δὲν δύναται νὰ πουλήσει 815 ἀντίτυπα μόλις σὲ 4 μέρες μέσα σὲ ἕνα τέτοιο ἐχθρικὸ καθεστὼς ποὺ διαφημίζει ἀντίθετα ἀπὸ τὰ δικά μας πιστεύω, τόσο γιατί ἡ συγκεκριμένη μέθοδος ἀνάγνωσης εἶναι περιορισμένη σὲ τοπικὸ ἐπίπεδο (π.χ. ἑλληνικὸ) σὲ σχέση μὲ τὸ παγκόσμιο τοῦ διαδικτύου, ὅσο καὶ γιατί στὴ σημερινὴ ἐποχὴ περισσότερος κόσμος ἐνημερώνεται ἀπὸ τὸ διαδίκτυο παρὰ ἀπὸ τὸν ἔντυπο τύπο.
Ἔτσι λοιπὸν καὶ ὁ ἐν λόγῳ σκιτσογράφος καὶ κάθε ἄλλος σὰν αὐτόν, εἴτε θὰ πρέπει νὰ ἀπευθυνθεῖ σὲ παρόμοιες μὲ ἐκεῖνον ἐθνικόφρονες ἐκδόσεις βιβλίων ἢ σὲ παρόμοια φεστιβὰλ γιὰ νὰ προβάλλει τὰ ἔργα τοῦ μποϋκοτάροντας σὰν καὶ ἐμᾶς τίς ἀντίπαλες ἀριστερίστικες εἴτε νὰ φτιάξει δική του ἔκδοση ὅπως κάνουμε ἐμεῖς διαδικτυακά, ἀκριβῶς ὅπως ἔφτιαξε καὶ δική της δισκογραφικὴ ἑταιρεία κάποια στιγμὴ ἐκείνη ἡ ''μπλὰκ μέταλ'' μπάντα ποὺ ἀναφέραμε γιὰ νὰ προβάλει μουσικὰ τὸ δικό της ἔργο χωρὶς λογοκρισία ὅπως συνέβῃ μὲ συναυλίες της ποὺ θὰ θυμηθοῦμε. Παρομοίως καὶ μὲ ἄλλα λόγια, κάθε ἄνθρωπος ποὺ διαφωνεῖ μὲ ὅλη αὐτὴ τὴ λογοκριτικὴ κατάσταση καὶ θέλει νὰ συνεχίζει νὰ ὑπάρχει δημοσίως ἡ δική του διαφορετικότητα (π.χ. ἑλληνισμὸς) ἐμποδίζοντας ἔτσι καὶ ἀπὸ δική του πλευρὰ τὴν προσπάθεια ὑλοποίησης μιὰ ὁμοιόμορφης παγκόσμιας κοινωνίας, νὰ μὴν περιμένει πότε θὰ ἀλλάξει τὸ ὑφιστάμενο καθεστὼς γιὰ νὰ τὸ κάνουν αὐτὸ ἄλλοι ἀντὶ γιὰ ἐκεῖνον γιατί μπορεῖ νὰ μὴν ἀλλάξει καὶ ποτὲ (σ.σ. ἄρα θὰ συνεχίζει νὰ ἀπειλεῖται ὅλο καὶ περισσότερο ἡ ὕπαρξη τῆς δικῆς του διαφορετικότητας), οὔτε ὅμως νὰ ἀδιαφορεῖ γιὰ τὰ κοινὰ ἀφήνοντας τελικὰ νὰ ἐπιβληθοῦν ὁλοκληρωτικὰ μέσα στὴν κοινωνία αὐτοὶ ποὺ ἀντιθέτως ἐνδιαφέρονται σὰν τοὺς παγκοσμιοποιητές! Ὁ τρόπος τώρα ποὺ θὰ προβάλει τὴ διαφορετικότητά του καὶ μὲ ποιό μέσο, εἶναι καθαρὰ δική του ἐπιλογὴ (π.χ. ἄλλοι τὸ κάνουν μουσικά, ἄλλοι σκηνοθετικὰ μὲ ταινίες, ἄλλοι γράφοντας βιβλία ἢ συγγράμματα, ἄλλοι διαδικτυακὰ δημιουργῶντας ἱστοσελίδες ἢ ὁμάδες σὲ μέσα κοινωνικῆς δικτύωσης, ἄλλοι μὲ ἐκδηλώσεις ἢ σεμινάρια, ἄλλοι μὲ ἀφισοκολλήσεις, ἄλλοι μέσα ἀπὸ ὀργανωμένα πολιτικὰ κόμματα ἢ κινήματα κ.λ.π.), ἀρκεῖ νὰ τὴν προβάλλει!!!
Δέν ἀντέχουν οὔτε στά κόμικς τήν ἑλληνική σημαία
Λογόκριναν σκιτσογράφο σέ φεστιβάλ κόμικ πού διοργανώνεται σέ χῶρο τοῦ Δήμου Ἀθηναίων – Τόν ἀπέβαλαν ὡς «φασίστα» καί ἐθνικιστή, ἐπειδή ἔχει περιλάβει στά ἔργα του τήν Γαλανόλευκη, τούς ἥρωες τοῦ ἀπελευθερωτικοῦ ἀγῶνος τῆς Κύπρου, τόν στρατηγό Γεώργιο Γρίβα – Στό ἔλεος τῆς πολιτικῆς ὀρθότητος ἡ ἐλευθερία τῆς ἐκφράσεως – Τί λέγει στήν «Ἑστία» ὁ δημιουργός Κωνσταντῖνος Παππᾶς
ΚΑΙ ΟΜΩΣ αὐτά συμβαίνουν σήμερα στήν Ἑλλάδα… Ὑπάρχει λογοκρισία. Πραγματική, σκληρή, ἀντιδημοκρατική λογοκρισία! Λογοκρισία πού στρέφεται ἐναντίον κάθε φωνῆς καί κάθε προσπαθείας γιά τήν προβολή τῆς Πατρίδος, τῆς Σημαίας, τῆς Ἱστορίας, τῶν ἰδανικῶν. Καί δέν μιλᾶμε γιά ἀοριστίες, ὅπως τό γεγονός ὅτι χλευάζονται θεμέλια τῆς κοινωνίας ὅπως τό τρίπτυχο Πατρίς, Θρησκεία, Οἰκογένεια. Μιλᾶμε γιά πολύ συγκεκριμένη περίπτωση ἀποκλεισμοῦ ἑνός νέου Ἕλληνος δημιουργοῦ ἀπό ἐκδήλωση σέ χῶρο τοῦ Δήμου Ἀθηναίων καί μέ χορηγούς τήν Περιφέρεια Ἀττικῆς καί τήν ΕΡΤ. Ὀνομάζεται Κωνσταντῖνος Παππᾶς, καί τό «ἔγκλημά» του εἶναι ὅτι ἀναδεικνύει μέσα ἀπό τά κόμικς πού δημιουργεῖ, τήν Ἑλλάδα, τήν Σημαία, τήν Ἱστορία καί τό πνεῦμα θυσίας. Στήν συγκεκριμένη περίπτωση ὁ τίλος τοῦ ἔργου του ἦταν «60 χιλιόμετρα ἔξω ἀπό τήν Ἄγκυρα» καί ἀνεφέρετο στόν ἡρωισμό τῶν Ἑλλήνων κατά τήν μικρασιατική ἐκστρατεία. Ὁ ἴδιος στό ἔργο του “EOKA Heroes” ἀναδεικνύει τήν ἑλληνική σημαία, τούς πεσόντες κατά τόν ἐθνικοαπελευθερωτικό ἀγῶνα τῆς Κύπρου καί τόν ἡγέτη στρατηγό Γεώργιο Γρίβα, τόν θρυλικό Διγενῆ. Πλέον ἐμβληματικό δημιούργημά του εἶναι τό κόμικ «Ἐκ τῆς κόνεως», ἐμπνευσμένο ἀπό τήν θυσία τοῦ Ἱεροῦ Λόχου στό Δραγατσάνι. Ἀπό τό πρῶτο αἷμα πού πότισε τό δένδρο τῆς λευτεριᾶς τό 1821.
Ὅμως αὐτές οἱ μνῆμες καί αὐτό τό αἷμα δέν ἔχουν θέση στήν Τεχνόπολη τοῦ Δήμου Ἀθηναίων, ὅπου προγραμματίζεται νά γίνει ἡ 17η ἐκδήλωσις φεστιβάλ γιά κόμικς Comicdom στά μέσα τοῦ προσεχοῦς Μαΐου. Θεωροῦνται φασιστικά καί ἐθνικιστικά. Καί ὡς ἐκ τούτου ἐξοβελιστέα. Αὐτό ἐπιβάλλουν ἡ «νέα τάξις πραγμάτων» καί ἡ «πολιτική ὀρθότης».
Ὁ Κωνσταντῖνος Παππᾶς ἀπεκλείσθη ἀπό αὐτήν. Ἡ συμμετοχή του ἀνεκλήθη ἀπό τούς ὀργανωτές, οἱ ὁποῖοι μέ ἰδιαίτερο θράσος αἰτιολογοῦν τήν ἀπόφασή τους ὡς ἑξῆς: «Ὑπέπεσε στήν ἀντίληψή μας ὅτι ἔργα δημιουργοῦ πού συμμετέχει στόν τομέα αὐτοεκδόσεων Artists Alley τοῦ φετινοῦ Comicdom Con Athens, εἶναι φορεῖς ἰδεῶν πού δέν συνάδουν μέ τίς ἀρχές τῆς διοργάνωσης καί ξεφεύγουν ἀπό τό πλαίσιο τῆς ἱστορικῆς ἀναφορᾶς γεγονότων ὅπως εἶχε ἀφήσει νά ἐννοηθεῖ ἀπό τό δεῖγμα τοῦ ἔργου πού ἔστειλε, προκειμένου νά κριθεῖ γιά τή συμμετοχή του. Ὡς ἐκ τούτου, ἡ διοργάνωση ἀνακαλεῖ τή θέση τοῦ ἐν λόγῳ καλλιτέχνη στό Artists Alley. Εὐχαριστοῦμε ὅσους μᾶς ἐπέστησαν τήν προσοχή στό συγκεκριμένο ζήτημα».
Ποιές εἶναι οἱ ἰδέες πού «δέν συνάδουν μέ τίς ἀρχές τῆς διοργάνωσης»; Ἡ Ἑλλάς; Ἡ Σημαία μας; Τό πρόσωπο τοῦ Διγενῆ; Ξεφεύγει ἡ μικρασιατική ἐκστρατεία καί ὁ ἀγών τῆς ΕΟΚΑ, ἡ θυσία τῶν μαχητῶν τῆς Ἑλλάδος καί τῆς Κύπρου «ἀπό τό πλαίσιο τῆς ἱστορικῆς ἀναφορᾶς γεγονότων»;
«Εὐχαριστοῦμε ὅλους ὅσους μᾶς ἐπέστησαν τήν προσοχή στό συγκεκριμένο ζήτημα» καταλήγει ἡ ἀνακοίνωσις τῶν ὀργανωτῶν. Ποιοί εἶναι αὐτοί καί ποιά εἶναι ἡ συμμετοχή τους στήν διοργάνωση τοῦ συγκεκριμένου φεστιβάλ πού ἐδικαιοῦντο νά ἐπιστήσουν τήν προσοχή τῶν ὀργανωτῶν; Οἱ ὁποῖοι, λίγο παραπάνω, γράφουν ὅτι «ὑπέπεσε στήν ἀντίληψή τους»… Ὅτι εἶδαν «δεῖγμα τοῦ ἔργου του». Τί ἀπό τά δύο ἰσχύει; Μόνοι τους τό ἀντελήφθησαν ἤ «κάποιος τούς ἐπέστησε τήν προσοχή»;
Πρόκειται βεβαίως γιά ρητορικά ἐρωτήματα, ἀφοῦ τίς ἀπαντήσεις μπορεῖ εὐκόλως νά τίς ὑποθέσει κανείς. Θά ἀρκεσθοῦμε στά γεγονότα. Ὁ Κωνσταντῖνος Παππᾶς εἶχε μετάσχει στό φεστιβάλ Comicdom Con Athens τῶν παρελθόντων ἐτῶν.
Πρό τριμήνου ὑπέβαλε τήν ἐργασία του γιά τήν συμμετοχή στό ἐφετινό φεστιβάλ, ἡ ὁποία ἐνεκρίθη ἀπό τούς ὀργανωτές καί περιελήφθη στόν κατάλογο τῶν συμμετεχόντων, πού ἐδημοσιοποιήθη τήν 28η παρελθόντος Φεβρουαρίου. Τό πρωί τῆς 19ης Ἀπριλίου, προχθές δηλαδή, ἡ συμμετοχή καί τό βιογραφικό του ἀνηρτήθησαν κανονικά στήν ἱστοσελίδα τοῦ φεστιβάλ. Ἀπό ἐκεῖ καί πέρα ἀρχίζει ἡ παρέμβασις.
Ὁ ἴδιος ὁ Κωνσταντῖνος Παππᾶς μιλῶντας στήν «Ἑστία» λέγει ὅτι τό ἀπόγευμα τῆς Τετάρτης κάθε ἀναφορά σέ αὐτόν καί στό ἔργο του εἶχε διαγραφεῖ, καί μάλιστα χωρίς καμμία προειδοποίηση.
«Δέν μέ ἐνημέρωσαν. Ἁπλά μέ πέταξαν ἔξω» εἶπε χαρακτηριστικῶς. Καί μετά δύο ὧρες καί ἀφοῦ εἶχε ἐντόνως ἀναζητήσει νά μάθει τί ἔγινε, ἐπληροφορήθη τήν προαναφερθεῖσα ἀνακοίνωση τῶν ὀργανωτῶν.
Μᾶς εἶναι δύσκολο νά ἀποτυπώσουμε τό μέγεθος τῆς ὀργῆς καί τῆς ἀγανακτήσεως πού μᾶς διακατέχουν, καθώς βλέπουμε τίς λεπτομέρειες τοῦ θέματος. Ἀποκλείουν δημιουργούς πού ἀναδεικνύουν τίς θυσίες τῶν Ἑλλήνων, ἐνῷ σέ τέτοια φεστιβάλ ἔχουμε δεῖ ἀπαράδεκτες εἰκόνες προσβολῆς καί χλευασμοῦ ἡρώων καί μαρτύρων τῆς θρησκείας τοῦ ἔθνους. Καί διαχρονικῶν ἀρχῶν καί ἀξιῶν. Ὅλα αὐτά φαίνεται ὅτι «συνάδουν» μέ τίς ἀρχές τέτοιων διοργανώσεων. Ἤ τοὐλάχιστον ἐπιτρέπονται χάριν «τῆς ἐλευθερίας τῆς ἐκφράσεως». Ἡ ἀνάδειξις τῆς ἱστορικῆς ἀλήθειας ὅμως δέν συνάδει. Ἡ ἀπεικόνισις τῆς σημαίας δέν συνάδει. Ἡ προβολή τῶν ἡρώων δέν συνάδει.
Τά «πρότυπα» πού προβάλλονται πρέπει νά εἶναι ὑποτακτικά καί «κακομοίρικα». Αὐτό ἀπαιτεῖ ἡ πολιτική ὀρθότης, στήν ὁποία ὑποτάσσεται ὁ κάθε ὀργανωτής μικρῆς ἤ μεγάλης ἐκδηλώσεως ἤ φεστιβάλ.
Τίθεται ὅμως ἐδῶ ἕνα ζήτημα ἀξιοπρεπείας γιά τόν Δῆμο Ἀθηναίων πού φιλοξενεῖ τό φεστιβάλ κόμικς στήν Τεχνόπολη. Περιμένουμε νά ἐπιδείξει ἀξιοπρεπῆ στάση καί νά ἀπαιτήσει τήν ἄρση τῆς λογοκρισίας στά ἑλληνικά κόμικς. Διαφορετικά νά τούς ἀποβάλει ἀπό τήν Τεχνόπολη. Τό ζήτημα πρέπει νά ἀπασχολήσει ἐπίσης τούς χορηγούς.
Τήν Περιφέρεια Ἀττικῆς καί τήν ΕΡΤ. Ἔχουν συνειδητοποιήσει ὅτι ἡ χορηγία τους στηρίζει πρακτικές λογοκρισίας; Τί σκοπεύουν νά πράξουν τώρα πού τό γνωρίζουν;
Καί, τέλος, οἱ λάτρεις τῶν κόμικς ἄς μήν παρασυρθοῦν καί ἄς καταδικάσουν στήν ἀφάνεια ἕνα φεστιβάλ, πού ἔχει ἀποβάλει δημιουργούς πού προβάλλουν τήν ἑλληνική σημαία.
Ακυρώθηκαν οι συναυλίες του ανοικτά νεοναζιστικού συγκροτήματος Marduk σε Αθήνα, Θεσσ/νίκη
Οι αναφορές της μπάντας στις θηριωδίες των ναζί αλλά και σε πρόσωπα όπως ο Χάιντριχ με την μορφή ύμνων προκαλούν αντιδράσεις – Η μπάντα κάνει λόγο για «τεχνικά προβλήματα στις πτήσεις»
Το σουηδικό συγκρότημα είναι γνωστό για τις ναζιστικές του αντιλήψεις, καθώς δεν χάνει στιγμή για να αμολήσει ένα φασιστικό οχετό μέσα από τα τραγούδια του και να εξυμνήσει τους ναζί. Ενδεικτικά είναι τα τραγούδια «Night of the Long Knives» (Η νύχτα των μεγάλων μαχαιριών), ένα γεγονός που έμεινε στην ιστορία για την μεγάλη εκκαθάριση στο εσωτερικό του Ναζιστικού Κόμματος με εντολή του Χίτλερ. Ενώ δεν λείπουν και οι αναφορές, μέσα από τα τραγούδια «The Hangman of Prague» και «The Blonde Beast», στον υψηλόβαθμο αξιωματικό των SS και αρχιτέκτονα του Ολοκαυτώματος, Reinhard Heydrich.
Στη σελίδα του νεοναζιστικού συγκροτήματος στο facebook, αναφέρεται ότι ακυρώνουν τις συναυλίες στην Ελλάδα λόγω «ενός τεχνικού προβλήματος με τις πτήσεις προς την Θεσσαλονίκη». Προφανώς όμως η ακύρωση έχει να κάνει με την κατακραυγή που υπήρξε από μεγάλο μέρος του κόσμου και του αντιφασιστικού κινήματος. Έτσι, η εταιρεία παραγωγής αναγκάστηκε να τους αντικαταστήσει με άλλο συγκρότημα, για να μην πυροδοτήσει αντιφασιστικές δράσεις έξω από τις συναυλίες.
Η ανακοίνωση της ακύρωσης της συμμετοχής των Madruk έγινε μετά από την παρέμβαση που πραγματοποίησε η Αντιφασιστική Νεολαία Θεσσαλονίκης έξω από το Rover Bar (ο ιδιοκτήτης του Rover είναι ο ίδιος με του Principal Club Theater), προκειμένου να μην δοθεί χώρος στο νεοναζιστικό συγκρότημα.
Το αντιφασιστικό κίνημα πρέπει να δείχνει τα αντανακλαστικά του, κάθε φορά που οι νεοναζί προσπαθούν να να σπείρουν το ναζιστικό τους δηλητήριο σε γειτονιές, σε σχολεία, σε χώρους εργασίας, αλλά και σε μουσικές σκηνές.
Για τους Marduk και τους Watain που έρχονται στην Ελλάδα
από Αντιφασίστες/ριες
Όσες και όσοι κινούμαστε στο ευρύτερο ανταγωνιστικό και αντιφασιστικό κίνημα, οφείλουμε να σταθούμε ανάχωμα σε εκδηλώσεις στις οποίες συμμετέχουν φασιστοειδή.
Τον προσεχή Ιούνιο, έρχονται στην Ελλάδα για δύο συναυλίες οι Marduk, συγκεκριμένα στις 15 του μήνα στη Θεσσαλονίκη και στις 16 στην Αθήνα.
Πρόκειται για ένα συγκρότημα που αντλεί ένα μεγάλο μέρος της έμπνευσής του από το 3ο Ράιχ και τη θέση της ναζιστικής Γερμανίας στον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο, και που ανέκαθεν χρησιμοποιούσε ναζιστικές εικόνες και συμβολισμούς, με τη μόνιμη δικαιολογία από την πλευρά τους να είναι πως όλα γίνονται για “ιστορικούς λόγους”. Ένα από τα πολλά παραδείγματα, είναι ότι το επίσημο web store τους ονομάστηκε “Wolfsschanze”, από το αντίστοιχο μυστικό καταφύγιο του Χίτλερ.
Είναι χαρακτηριστικό πως μετά από συντονισμένη αντιφασιστική δράση στις ΗΠΑ και συγκεκριμένα στο Oakland, προ διετίας συναυλία τους ακυρώθηκε, “υπό των φόβο επεισοδίων”, με τον ιδρυτή/κιθαρίστα των Marduk να χαρακτηρίζει τις συντρόφους και τις συντρόφισσες που αντέδρασαν, ως “πιτσιρίκια που δεν είναι ευχαριστημένα με τίποτα στη ζωή τους, οπότε διαμαρτύρονται και δημιουργούν προβλήματα στους υπόλοιπους, θέλοντας να κρίνουν τι θα ακούει ο καθένας”, και την όλη δράση τους ως “διανοητικά στερημένη”, προσθέτοντας πως “ο κόσμος είναι γεμάτος καθυστερημένους, οπότε στραβά συμβαίνουν παντού, κάθε τσίρκο έχει τον δικό του κλόουν”.
Ο ίδιος τύπος, είχε δώσει κάποτε συνέντευξη, στην οποία ανέφερε “[…] εμείς στους Marduk θέλουμε να αποτρέψουμε τη μετανάστευση στη Σουηδία[…] είμαι περήφανος που ο παππούς μου βρισκόταν στον γερμανικό στρατό κατά τη διάρκεια του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου”, ενώ μεταγενέστερα προσπάθησε να συμμαζέψει τα λεγόμενά του, δηλώνοντας πως δεν έχει πρόβλημα με τη μετανάστευση “αρκεί να γίνεται σωστά” (η κλασική καραμέλα με τους “νόμιμους” και τους “παράτυπους” μετανάστες).
Επιπλέον, μετά από σχετική διαρροή αρχείων το 2018, καταγγέλθηκε πως ο τραγουδιστής και ο ντράμερ του γκρουπ αγόρασαν διάφορα αντικείμενα (βιβλία, αυτοκόλλητα, flyers) από τους νεοναζί του Nordic Resistance Movement, κάτι που (προφανώς) οι Marduk αρνήθηκαν.
Σε αυτό το σημείο, να αναφερθεί και το όνομα των Watain-οι οποίοι επίσης έρχονται στην Ελλάδα (στις 4 Μαΐου) και μάλιστα από τους ίδιους διοργανωτές-κι αυτό γιατί μέλη τους “τυγχάνει” να έχουν κάνει ναζιστικούς χαιρετισμούς σε συναυλίες, με τον κιθαρίστα τους, μάλιστα, να ποζάρει πρόσφατα και σε σχετική φωτογραφία, αποτέλεσμα της διαρροής της οποίας ήταν το συγκρότημα να δηλώσει πως ο κιθαρίστας τους… αστειευόταν, παρόλα αυτά σταματάει από την μπάντα… για ένα διάστημα, δηλώσεις που συνοδεύτηκαν από τις (κλασικές, σε τέτοιες περιπτώσεις) κορόνες του ιδρυτή τους, περί “no politica” και “κυνηγιού μαγισσών”.
Όσες και όσοι κινούμαστε στο ευρύτερο ανταγωνιστικό και αντιφασιστικό κίνημα, οφείλουμε να σταθούμε ανάχωμα σε εκδηλώσεις στις οποίες συμμετέχουν φασιστοειδή.
Ούτε στην Αθήνα
Ούτε Θεσσαλονίκη
Ούτε και πουθενά
Τσακίστε τους φασίστες, σε κάθε γειτονιά