Τρίτη 24 Ιανουαρίου 2023

Λέμε ΟΧΙ στα κομμουνιστικού τύπου ‘’δελτία σίτισης’’ (ή ‘’Food Pass’’ αγγλιστί για παραπλάνηση) που μας προσφέρει η (εβραιοσιωνιστική) παγκοσμιοποίηση και να αποφεύγουμε κάθε ψηφιακή μας εξάρτηση από αυτή για λόγους ‘’ευκολίας’’! ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ…

- ΤΙ ΕΣΤΙ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΣΕ ΜΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ: ‘’Απαραίτητη προϋπόθεση της ελευθερίας, αποτελεί η ιδιωτική ιδιοκτησία. Κάποιος ο οποίος δεν διαθέτει την κυριότητα του σώματος του, της πνευματικής και φυσικής εργασίας του και των πόρων που επιλέγει να διαχειριστεί για την επίτευξη των στόχων του, δεν είναι ένας ελεύθερος άνθρωπος. Αυτό θα οδηγήσει αναγκαστικά στην απώλεια της ευημερίας του, στον βαθμό που περιορίζεται η ελευθερία του. Για κάθε μονάδα ελευθερίας που του αφαιρείται, το άτομο στερείται μια ανάλογη μονάδα στην κλίμακα επιλογών και προτιμήσεων του’’ (σ.σ. από το ιστολόγιο ‘’Ελεύθερη Αγορά’’)

Εν αντιθέσει με τους αναρχοκομμουνιστές και όσους εθνικιστές (με παρόμοια σοσιαλιστική λογική) που μας μιλάνε για κατάργηση της ατομικής ιδιοκτησίας λέγοντας πως αυτή είναι κλοπή(!) σύμφωνα με τη σχιζοφρενική τους λογική, λες και η γη ας πούμε ολόκληρου του πλανήτη ανήκει από πριν σε κάποιους άλλους για να μην επιτρέπεται να την αξιοποιήσει ο καθένας μας όπως θέλει με τον μόχθο του (σ.σ. μήπως να πάρουμε άδεια για αυτό από τον Βιβλικό Θεό αν το πάμε έτσι που είναι και ο πρώτος ιδιοκτήτης της;;; Πραξ. 17,26 όλα τα έθνη των ανθρώπων να κατοικούν στο πρόσωπον της γης και ώρισε δια τον καθένα από αυτά προσδιωρισμένους καιρούς εμφανίσεως και ζωής όπως επίσης και τα σύνορα της κατοικίας των), εμείς προτάσσουμε με το παραπάνω κείμενο την πραγματική έννοια της ατομικής ελευθερίας του καθενός που δεν νοείται χωρίς την ιδιοκτησία του σώματός του (π.χ. ένας ρωμαίος σκλάβος κάποτε δεν την είχε ούτε αυτός και παρά μόνο ο αφέντης που τον αγόραζε για να την κάνει εκείνος ό,τι θέλει) και των υλικών αγαθών που έχει αποκτήσει με τον μόχθο του (π.χ. ένα σπίτι ανήκει παρά μόνο σε αυτόν που το έχτισε και όχι σε όλη την ανθρωπότητα), ακριβώς για να αποκοπεί κάθε αντίστοιχη εξάρτησή μας από το οποιοδήποτε κράτος, είτε είναι σοσιαλιστικό είτε παγκοσμιοποιητικό, με όποιο προσωπείο και αν αυτό παρουσιάζεται για παραπλάνηση! Για παράδειγμα, το λεγόμενο ‘’Δελτίο Σίτισης’’ των άλλοτε κομμουνιστικών καθεστώτων που το αποκαλούν ‘’δημοκρατικά’’ στις μέρες μας ως ‘’Food Pass’’ στα αγγλικά για να μη συσχετίζεται με εκείνες τις εποχές, είναι μία ακόμη πολυδιαφημιζόμενη καμπάνια που επιχειρεί να εκπαιδεύσει ή εθίσει τον πολίτη να συμπεριφέρεται ψηφιακά και όχι πια υλικά όπως μέχρι πρότινος που χρησιμοποιούσε χαρτονομίσματα στις συναλλαγές του λόγου χάρη. Γιατί όμως ενδιαφέρει αυτό μια σατανική ιστοσελίδα σαν τη δική μας; Διότι απλούστατα, αφήνοντας άλλους που δεν είναι σατανιστές (για να μη ζούμε εκεί έξω σήμερα μια σατανική θεοκρατία αν πράγματι ήταν και για να υπάρχει ισραηλινό κράτος όπως θα θυμηθούμε ενώ δεν θα έπρεπε να φτιαχτεί ποτέ) να καθορίζουν τις καθημερινές μας συναλλαγές που αφορούν μέχρι και τη διατροφή μας, τότε παραδίδουμε τον εαυτό μας στις ορέξεις του οποιουδήποτε κουμαντάρει ετούτες τις συναλλαγές, με αποτέλεσμα να μην μπορούμε να ζούμε πια μέσα στην κοινωνία όπως εμείς θα θέλαμε και με τη θρησκεία που έχουμε. 

Αυτό πρακτικά σημαίνει πως αν αποφασίζαμε όλοι μας να κάνουμε παρά μόνο ηλεκτρονικές συναλλαγές αντί με χαρτονομίσματα, τότε ο οποιοσδήποτε που θα διαφωνούσε με τις αποφάσεις μιας (παγκόσμιας ή μη) κυβέρνησης, θα κινδύνευε με το πάτημα ενός κουμπιού να του μπλοκαριστεί η πρόσβαση μέχρι και στο φαγητό, άρα θα έπρεπε να συμφωνήσει εκβιαστικά με κάτι που δεν θα ήθελε για να μην πεινάσει! Αυτό το ζήσαμε ήδη στον καιρό των περιοριστικών μέτρων για τον Κορωνοϊό, όταν για παράδειγμα απειλούνταν κάποιος να χάσει την εργασία του αν δεν παρέδιδε την ιδιοκτησία του σώματός του στην κυβέρνηση, για να αποφασίζει κάποιος παγκόσμιος οργανισμός σαν τον Π.Ο.Υ. εν προκειμένω τι θα μπαίνει εμβολιαστικά μέσα στο σώμα του είτε το ήθελε αυτό είτε όχι. Οπότε γνωρίζουμε από πρώτο χέρι τι σημαίνει φασισμός της παγκοσμιοποίησης, χωρίς να χρειάζεται πια να κάνουμε υποθέσεις για το πως θα μπορούσε να είναι η Νέα Τάξη της. Αν δεν αποφασίζαμε όμως οι περισσότεροι να κάνουμε έτσι τις συναλλαγές μας και επιμέναμε στα μετρητά χρήματα χέρι με χέρι, τότε κανένα σχέδιό της δεν θα μπορούσε να γίνει πράξη, για τον ίδιο λόγο που δεν θα μπορούσε να σχηματιστεί ποτέ η ψηφιακή εποχή της κάποιους αιώνες πριν που δεν υπήρχε ακόμα ρεύμα! Για αυτό και ζητήθηκε, υπενθυμίζουμε, πάνω από 80% εμβολιασμό των πολιτών για τον Κορωνοϊό την ίδια πάλι περίοδο που αναφέραμε, για να χτιστεί ‘’τείχος ανοσίας’’ όπως μας λέγανε παρόλο που γνωρίζανε σαν επιστήμονες ότι ο εν λόγω ιός θα γίνει ενδημικός κολλώντας του πάντες (εμβολιασμένους και μη), έτσι ώστε να μπορέσει να λειτουργήσει ψηφιακά η κοινωνία με εκείνα τα πιστοποιητικά που δίνανε χωρίς να διαταραχθεί η λειτουργία της από τους ελάχιστους διαφωνούντες. Πάλι μας αποδεικνύεται λοιπόν ότι παρά μόνο οι ίδιοι οι λαοί είναι υπεύθυνοι για το αν θα ζουν ελεύθεροι ή σκλαβωμένοι, αφού κανένα τέτοιο εξαναγκαστικό σύστημα δεν μπορεί να λειτουργήσει αν δεν έχει τη συναίνεση της συντριπτικής πλειοψηφίας του κόσμου. Συνεπώς, ενημερώνοντας τον καθένα τους και εμείς από δική μας πλευρά για το τι μέλει γενέσθαι αν συνεχίζει να ζει με τον τρόπο που θέλουν όσοι κυβερνώντες υπηρετούν παγκοσμιοποιητές, τότε ευελπιστούμε να πετύχουμε και πάλι (όπως στην προαναφερόμενη περίοδο του Κορωνοϊού) ένα ποσοστό διαφωνούντων της τάξεως του 25% και όσο το δυνατόν περισσότερο, έτσι ώστε να μην μπορεί να ολοκληρωθεί κάθε τέτοιο παγκοσμιοποιημένο σύστημα εξουσίας επειδή το συγκεκριμένο ποσοστό θα μπορούσε να φτιάξει δικό του για να ζήσει όπως εκείνο θέλει (π.χ. σε ένα δικό του κράτος ή κοινότητα όπως ήδη κάνουν οι Μορμόνοι στην Αμερική).

Στην περίπτωση οπότε που εξετάζεται στο παρόν άρθρο μας, ας γίνει ο ίδιος ο γραφών παράδειγμα προς μίμηση όσο το δυνατόν περισσότερο, όταν μέχρι σήμερα δεν έχει κάνει καμιά ηλεκτρονική συναλλαγή πληρώνοντας με κάρτα, όταν δεν αφήνει τα (ελάχιστα άλλωστε) χρήματά του σε τράπεζα και όταν αποφεύγει να χρησιμοποιεί ψηφιακές εφαρμογές τύπου ‘’ηλεκτρονικό πορτοφόλι’’ που πλασάρονται καθημερινά για λόγους ευκολίας (π.χ. τα πάντα να βρίσκονται σε ένα κινητό τηλέφωνο αντί να ψάχνεσαι για να δώσεις χαρτιά, ταυτότητα, δίπλωμα οδήγησης, χρήματα κ.λ.π.). Γιατί; Διότι στην περίπτωση των χρημάτων ειδικότερα, ιδιοκτήτες τους είμαστε εμείς οι ίδιοι όταν τα έχουμε στα χέρια μας ως χαρτονομίσματα και όχι κάποιος μεσολαβητής όταν είναι να κάνουμε ηλεκτρονικά μια συναλλαγή, διότι από εκείνον και μόνο θα εξαρτάται μετά η ολοκλήρωση της συναλλαγής που θα γίνεται μεταξύ δυο ατόμων ας πούμε. Με άλλα λόγια, δεν μεσολαβεί κανένα ηλεκτρονικό σύστημα όταν είναι να δοθούν χρήματα από χέρι σε χέρι και δεν μπορεί να παρακολουθήσει συν τις άλλοις την προσωπική μας ζωή για να επέμβει τιμωρητικά ας πούμε σε αυτή τη συναλλαγή αν δεν συμφωνούμε με τους κυβερνώντες ενός τέτοιου συστήματος. 

Θα μπορούσε όμως να πει κάποιος εδώ πέρα ότι πάλι χρειάζεται ένα τέτοιο σύστημα, όπως είναι μια τράπεζα, για να μπορούμε να πάρουμε χρήματα στο χέρι και έτσι δεν έχει φαινομενικά κανένα νόημα αν θα έχουμε χρήματα στα χέρια μας ή όχι. Το ότι δεν είναι το ίδιο πράγμα κάτι τέτοιο, μπορούμε πανεύκολα να το καταδείξουμε άμα ανατρέξουμε στην περίοδο που κυβέρνησε η ‘’πρώτη φορά αριστερά’’ στην Ελλάδα, όταν με τον λεγόμενο ‘’έλεγχο κεφαλαίων’’ που είχε προκύψει μετά την πρόσκαιρη σύγκρουσή της με την Ευρωπαϊκή Ένωση, δεν σου έδινε η τράπεζα τη δυνατότητα να παίρνεις πάνω από εξήντα ευρώ τη μέρα στο χέρι. Το πρόβλημα αυτό όμως, δεν το είχε κάποιος σαν τον γραφών που κρατάει πάντα τα περισσότερα χρήματά του εκτός τραπέζης και έτσι είχε ήδη το απόθεμα που χρειαζότανε σε χαρτονομίσματα για να κάνει ανεμπόδιστα τις όποιες συναλλαγές του, χωρίς να περιμένει καθημερινά στην ουρά σαν ζητιάνος για να πάρει τα εξήντα ευρώ που του επιτρεπότανε να πάρει!

Σκεφτείτε λοιπόν σε μια τέτοια περίπτωση τι θα γινότανε τότε, αν είχαν καταργηθεί τα χαρτονομίσματα ή αν συνέβαινε μια πολύωρη διακοπή ρεύματος ας πούμε την ώρα που θα χρειαζότανε κάποιος να αγοράσει επειγόντως ένα φάρμακο και δεν θα μπορούσε να ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική συναλλαγή για να το πάρει! Πόσο μάλλον να μπει μέσα στο σπίτι του ηλεκτρονικά αν δεν χρησιμοποιούσε κλειδιά ή αν κάποιος χάκερ άδειαζε όλα του τα χρήματα από το ηλεκτρονικό του πορτοφόλι. Ή τι θα γινότανε αν το πάμε ακόμα μακρύτερα φτάνοντας και στα θρησκευτικά μας ζητήματα, αν αποφάσιζε κάποιος να μην υποταχθεί στον (ψευτο)μεσσία των εβραιοσιωνιστών απαρνούμενος τα εξής σχετικά που γράφονται στο Ταλμουδικό βιβλίο τους Χαρκόιμ: ‘’Ο Μεσσίας θα έλθη τότε μόνο, όταν οι Εβραίοι καταλύσουν την άθλια και αισχρά βασιλεία των άλλων λαών. Όταν θα έλθη ο Μεσσίας, όλοι οι λαοί θα τον προσκυνήσουν και θα τον υπηρετήσουν…κάθε Εβραίος θα έχει 2.800 δούλους και 310 γυναίκες, όλη δε η περιουσία των λαών της γης θα περιέλθει στα χέρια των υιών του Ισραήλ’’. Αφού λοιπόν ένα τέτοιο ψηφιακό σύστημα ηλεκτρονικών συναλλαγών ελέγχεται από εβραιοσιωνιστές σαν τους (τραπεζίτες) Ρότσιλντ που εκπληρώνοντας το θέλημα του Βιβλικού Θεού για επαναπατρισμό των εβραίων στη Μέση Ανατολή έφτιαξαν (μετά από σχετικό αίτημα του Μπάλφουρ στον Γουόλτερ Ρότσιλντ το 1917 όπως υπενθυμίζουμε από την αρθρογραφία μας) το κράτος του Ισραήλ (βλ. Ιερεμίας 16:14-15 Γι’ αυτό, δέστε, έρχονται ημέρες, λέει ο Κύριος, και δεν θα πουν πια: Ζει ο Κύριος, που ανέβασε τους γιους Ισραήλ από τη γη της Αιγύπτου, αλλά: Ζει ο Κύριος που ανέβασε τους γιους Ισραήλ από τη γη του βορρά, και από όλους τους τόπους, όπου τους είχε διώξει. Και θα τους επαναφέρω πάλι στη γη τους, που είχα δώσει στους πατέρες τους), πώς θα μπορέσει να πει μετά κάποιος σαν και εμάς ή όποιος άλλος δεν είναι εβραίος, ένα όχι στα θέλω τους, όταν θα μπορούν πανεύκολα να μπλοκάρουν τον ηλεκτρονικό του λογαριασμό για να μην μπορεί να αγοράσει ούτε ψωμί; Ρητορικό το ερώτημα και έτσι θα πρέπει είτε να υποταχτεί προδίδοντας τον θεό του ή τον Σατανά άμα μιλάμε για σατανιστές είτε να αντιδράσει και να πεθάνει από την πείνα!

Πριν φτάσουμε συνεπώς σε ένα τέτοιο δίλλημα ενημερώνουμε τα σχετικά με το παρακάτω δημοσίευμα και για να μην φτάσουμε ποτέ, υπερασπιζόμαστε την ατομική ιδιοκτησία στα πάντα που κατέχουμε, αρά απορρίπτουμε συλλήβδην οποιαδήποτε σοσιαλιστική ή κομμουνιστική πρόταση περί δημόσιων ή κρατικών και μόνο παροχών, από δελτία σίτισης μέχρι σπίτια, γιατί απλούστατα δεν θα είμαστε εμείς οι ίδιοι οι ιδιοκτήτες τους! Για παράδειγμα, ένα σπίτι που δίνεται σε κάποιον από το κράτος, θα πρέπει ο τίτλος ιδιοκτησίας του σπιτιού να αναγράφει το όνομα εκείνου σαν να το είχε αγοράσει ο ίδιος, διαφορετικά θα ανήκει (σοσιαλιστικά ή κομμουνιστικά) παντοτινά στο δημόσιο και στους κυβερνώντες του για να το κάνουν εκείνοι ό,τι θέλουν. Ελπίζουμε να αποσαφηνίστηκε έτσι άπαξ διαπαντός τι σημαίνει ατομική ιδιοκτησία σε όσους τα έχουν μπερδεμένα όλα αυτά μέσα στο κεφάλι τους, εξαιτίας της αριστερίστικης προπαγάνδας που έχουν υποστεί. 

 

Το Market Pass ως προθάλαμος του ψηφιακού εγκλεισμού των πολιτών

Γράφει ο Δημήτριος Νικ. Δασκαλάκης, Δικηγόρος Αθηνών

Η κυβέρνηση του κ. Μητσοτάκη, παραμένοντας πιστή στο δυστοπικό της όραμα για τον ψηφιακό μετασχηματισμό της ελληνικής κοινωνίας, προχωρά ακάθεκτη στην ψηφιοποίηση κάθε οικονομικής συναλλαγής των πολιτών με το κράτος.

Από την πρώτη στιγμή διατυπώσαμε την έντονη διαφωνία μας στην υλοποίηση του κυβερνητικού σχεδιασμού σχετικά με την μετάβαση της οικονομικής δραστηριότητας των πολιτών στο νέο περιβάλλον ψηφιακής οικονομίας που θα οδηγήσει βαθμιαία στην μονομερή επιβολή ενός δεσμευτικού μοντέλου ψηφιακής διακυβέρνησης.

Σύμφωνα με αυτό, οι πολίτες θα εξαναγκάζονται να καταχωρίζουν διαρκώς τα προσωπικά, οικονομικά, περιουσιακά και τραπεζικά τους στοιχεία σε μια ηλεκτρονική βάση δεδομένων, με αποτέλεσμα η ψηφιακή τους παρακολούθηση να αποτελεί μια ανηλεή καθημερινότητα1.

Στο πλαίσιο της προώθησης του προγράμματος «Ψηφιακή Ελλάδα», η κυβέρνηση ευρισκόμενη σε πραγματικό «ψηφιακό παροξυσμό» προαναγγέλλει (ολοκληρώνοντας άραγε την τριλογία;) ένα ακόμη «ενισχυτικό μέτρο στήριξης της οικονομίας», που το ονόμασε «Market Pass» προκειμένου οι εκπαιδευμένοι πολίτες να αντιληφθούν αμέσως ότι συνδέεται με τις αγορές τους σε καταστήματα τροφίμων. (Κατά το προηγούμενο χρονικό διάστημα είχαν υλοποιηθεί αντίστοιχα «οικονομικά πακέτα στήριξης», όπως το «Fuel Pass» και το «Power Pass»).

Σύμφωνα με τις κυβερνητικές εξαγγελίες, το «Market Pass» θα έχει χρονική διάρκεια μόλις έξι μηνών, δηλ. πρόκειται να ισχύσει από τον Φεβρουάριο μέχρι και τον Ιούλιο του 2023.

Με την τελευταία έμπνευση του οικονομικού επιτελείου της κυβέρνησης, το κράτος αντί να αναλάβει μία σοβαρή πρωτοβουλία οικονομικής στήριξης των νοικοκυριών (π.χ. σημαντική μείωση του Φ.Π.Α. στα βασικά καταναλωτικά αγαθά) έκρινε σκόπιμο –για λόγους προεκλογικής στρατηγικής– να επιχορηγήσει το 10% των αγορών σε σούπερ μάρκετ και σε άλλες συναφείς επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στο λιανικό εμπόριο τροφίμων.

Ζώντας την αποθέωση του πατερναλιστικού κράτους το οποίο προκαθορίζει (με εντελώς άγνωστα κριτήρια) για λογαριασμό του βρεφοποιημένου πολίτη το ανώτατο ύψος των δαπανών σε καταστήματα λιανικού εμπορίου τροφίμων, επιδοτεί εν συνεχεία μόλις το 10% της μηνιαίας προϋπολογισμένης δαπάνης. Επομένως προβαίνει σε μια αυθαίρετη, καταχρηστική και μαζική κατηγοριοποίηση των διατροφικών αναγκών των πολιτών, αδιαφορώντας για τα εξατομικευμένα χαρακτηριστικά της κάθε περίπτωσης.

Η ανάλγητη κυβερνητική εξουσία επιχειρεί να εθίσει τον ανυποψίαστο και αφελή πολίτη σε ένα νέο περιβάλλον ψηφιακής επιτήρησης και ελέγχου. Για να αποσπάσει την συναίνεσή του, χρησιμοποιεί ως δέλεαρ την κρατική ενίσχυση ενός ελάχιστου κόστους μηνιαίας διατροφής.

Το ψηφιακό ολοκληρωτικό κράτος μετεξελίσσεται σε «προστάτη και ρυθμιστή» του κοινωνικού δικαιώματος των πολιτών στην αυτοδιαχείριση των οικονομικών τους πόρων, καθώς τους υπαγορεύει τον τρόπο διάθεσης του ατομικού και οικογενειακού εισοδήματος, υπονομεύοντας την (συνταγματικώς προστατευμένη) οικονομική τους ελευθερία.

Συνεπώς η κυβέρνηση του κ. Μητσοτάκη, υποτιμώντας την νοημοσύνη του ελληνικού λαού και εκμεταλλευόμενη την οικονομική του ανέχεια, έχει πλέον αποθρασυνθεί ασκώντας ανεπίτρεπτο έλεγχο και επιβάλλοντας κατά την ανέλεγκτη κρίση της ανώτατο όριο αγορών στα καταστήματα του λιανεμπορίου τροφίμων.

Επομένως, κρίνεται πολύ πιθανό ο δύσμοιρος και χειραγωγούμενος πολίτης, λαμβάνοντας ως αντάλλαγμα τα ελάχιστα ευρώ κρατικής ελεημοσύνης και για περιορισμένο χρονικό διάστημα μόλις έξι μηνών, να συναινέσει στην καταχώριση των προσωπικών και οικογενειακών του στοιχείων σε μια ηλεκτρονική πλατφόρμα δεδομένων (την οποία ο Ρουμάνος γέροντας Ιουστίνος Πίρβου είχε χαρακτηρίσει ως «ηλεκτρονική σκλαβιά» και «ύστατο ζυγό» που επιβάλλεται στον άνθρωπο με σκοπό τον απόλυτο έλεγχό του2), εκπέμποντας ευδιάκριτο σήμα κοινωνικής συμμόρφωσης και εκούσιου εγκλεισμού στην αόρατη ψηφιακή του φυλακή.

Τα ευρώ-ψίχουλα θα πιστώνονται σε μια άυλη ψηφιακή χρεωστική κάρτα που θα χρησιμοποιείται αποκλειστικά σε καταστήματα λιανικού εμπορίου τροφίμων η οποία αξιοποιείται (μαζί με τις άλλες αντίστοιχες κάρτες) εν είδει χρηματοπιστωτικού εργαλείου ψηφιακής εξοικείωσης των πολιτών, με σκοπό την ταχύτερη εισαγωγή τους στην εφιαλτική αχρήματη κοινωνία.

Οι πολίτες οφείλουν να κατανοήσουν ότι τα πολυδιαφημιζόμενα κυβερνητικά προγράμματα «Market Pass», «Fuel Pass» κ.λ.π. δεν έχουν ως στόχο την ανακούφιση των οικονομικά ασθενεστέρων, δηλ. δεν προορίζονται στην βελτίωση των κοινωνικών συνθηκών ζωής των ανθρώπων, αλλά αποσκοπούν να εγκλωβίσουν το δικαίωμα της ελεύθερης βούλησής τους στην τυραννία ενός τεχνοκρατικού και ψηφιακά προηγμένου κράτους.

Κάτω από το αδιάφορο και κουρασμένο βλέμμα της κοινωνίας, το κράτος μετασχηματίζεται στον Μεγάλο Ψηφιακό Αδελφό που θα παρακολουθεί, θα ελέγχει και θα καταγράφει τις διατροφικές και καταναλωτικές συνήθειες των πολιτών, εφοδιάζοντας τις υπολογιστικές μηχανές τεχνητής νοημοσύνης με άπειρα δεδομένα.

Συνεπώς, οι πολίτες καλούνται με αίσθημα ευθύνης να περιφρουρήσουν την ασφάλεια της προσωπικής τους ζωής από κάθε αθέμιτη και αδιάκριτη παρακολούθηση, απορρίπτοντας την «οικονομική απλοχεριά» της κυβέρνησης και διεκδικώντας αξιοπρεπείς όρους διαβίωσης.

Αξίζει να τονιστεί ότι η κυβέρνηση, καθιερώνοντας –με το πρόσχημα της ενίσχυσης των οικονομικά ευάλωτων νοικοκυριών– τις άυλες ψηφιακές κάρτες, ενθαρρύνει τους πολίτες να αποκτήσουν «ψηφιακή κουλτούρα» και να υιοθετήσουν ένα ψυχρό, απρόσωπο και αποστασιοποιημένο μοντέλο οικονομικής συναλλαγής, το οποίο, αν τελικώς επικρατήσει, θα εκμηδενίσει την κοινωνική αλληλεπίδραση και θα υπαγάγει κάθε ανθρώπινη συμπεριφορά στον απόλυτο έλεγχο του κράτους.

Σύμφωνα με τους δόλιους και ύπουλους κυβερνητικούς σχεδιασμούς, η ψηφιακή χρεωστική κάρτα αναδεικνύεται σε κομβικής σημασίας μηχανισμό χειραγώγησης των οικονομικά εξαθλιωμένων μαζών, προκειμένου να αποδεχθούν ευκολότερα και αδιαμαρτύρητα στο άμεσο μέλλον την ψηφιακή τους ταυτότητα βιομετρικών δεδομένων και το ψηφιακό πορτοφόλι!

Δυστυχώς, η συντριπτική πλειονότητα της κοινωνίας των πολιτών (εμβολιασμένοι και ανεμβολίαστοι) θα επιλέξουν να θυσιάσουν στον βωμό της εξευτελιστικής κρατικής οικονομικής ενίσχυσης –δηλ. θα απεμπολήσουν στην κυριολεξία αντί ενός «πινακίου φακής»– το υπέρτερο αγαθό της προστασίας του ιδιωτικού απορρήτου και την ασφάλεια της προσωπικής τους ζωής, προτιμώντας να υπαχθούν οι ίδιοι και τα παιδιά τους σε ένα μόνιμο καθεστώς ψηφιακής υποδούλωσης και επιτήρησης.

Συνεπώς, και οι ίδιοι οι πολίτες, αδιαφορώντας για το μέλλον των παιδιών τους και έχοντας φιμώσει προ πολλού την φωνή της κοινωνικής τους συνείδησης, συμμετέχουν (έστω και ανεπίγνωστα) στην υλοποίηση του αντίχριστου νεοταξίτικου σχεδιασμού που αποσκοπεί στην εγκαθίδρυση ενός αδυσώπητου και απάνθρωπου συστήματος παγκόσμιου ψηφιακού ολοκληρωτισμού, το οποίο θα αστυνομεύει και θα καταπνίγει την ελευθερία της σκέψης και της έκφρασής τους.

1

Ίδετε σχετικώς παλαιότερο άρθρο του γράφοντος με τον τίτλο: «Η εργαλειοποίηση της πανδημίας του κορωνοϊού για τον ψηφιακό μετασχηματισμό της κοινωνίας» https://tasthyras.wordpress.com/2022/03/09/%CE%B7-%CE%B5%CF%81%CE%B3%CE%B1%CE%BB%CE%B5%CE%B9%CE%BF%CF%80%CE%BF%CE%AF%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CF%80%CE%B1%CE%BD%CE%B4%CE%B7%CE%BC%CE%AF%CE%B1%CF%82-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%BA%CE%BF/  

2

Επ’ αυτού βλ. το ακόλουθο άρθρο

Truth revealed

Τι μας διδάσκει ένα βιβλίο (1.0): Για το δικτατορικό ηλεκτρονικό σύστημα της παγκόσμιας διακυβέρνησης
Στο βιβλίο «Ζωή Θυσιαζόμενης Αγάπης. Βίος, Διδαχές και Θαύματα» (μτφ.: Χ.-Α. Λιαναντωνάκη, εκδ. Άθως, Αθήνα 2019) ο αναγνώστης θα βρει συγκλονιστικές αλήθειες, οι οποίες θα τον βοηθήσουν να επαναπροσδιορίσει την θέση του μέσα στον σύγχρονο κόσμο που λοξοδρομεί ολοένα και περισσότερο από τις αρχικές συντεταγμένες του…https://kvathiotis.substack.com/p/-10-?utm_source=substack&utm_campaign=post_embed&utm_medium=web

ΠΗΓΗ: https://www.diktyoellinismou.gr/to-market-pass-os-prothalamos-tou-psifiakou-egkleismou-ton-politon/