Πέμπτη 19 Ιανουαρίου 2023

ΞΕΔΙΠΛΩΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΜΑΣ ‘’ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΤΩ’’ ΜΕ ΕΝΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ: Αποδεικτικά στοιχεία για την ελληνική καταγωγή του τέως βασιλιά μας Κωνσταντίνου που το αριστεροκρατούμενο ελλαδικό κράτος θέλει να ξεχάστε και πως αναβάθμισε την κηδεία του μετά από πίεση του λαού!

- Όταν λέμε κάτι σωστό ΔΕΝ απολογούμαστε. Όταν δλδ ζητά κάνεις να τηρηθεί το Πρωτόκολλο και να κηδευθεί ο Βασιλιάς με τιμές Αρχηγού Κράτους δεν προσθέτουμε το "και εγώ δεν είμαι βασιλικός". Γιατί; Διότι :
1) Και να είσαι Βασιλικός είναι δικαίωμά σου.
2) Έτσι συντελούμε στην διαιώνιση της ιδεολογικής ηγεμονίας της αριστεράς.
3) Η φοβικότητα δείχνει ότι είμαστε υποτελείς κάποιου συστήματος. Εάν κάποιος πρέπει να απολογείται είναι το σύστημα.
4) Το σωστό είναι σωστό και αν είσαι ηθικός άνθρωπος επιβάλλεται να μην σιωπάς και να μην νερώνεις το κρασί σου.
(σ.σ. από διαδικτυακή ανάρτηση)

Η στρατηγική της Σατανικής Ορθοδοξίας που αποκαλείται ‘’αντίσταση από τα κάτω’’ μέσα σε ένα δημοκρατικό καθεστώς και την οποία συναντάτε χρόνια τώρα στα άρθρα της, θα αναλυθεί παραδειγματικά στο παρόν για όσους δεν την έχουν αντιληφθεί ακόμα διερωτώμενοι ενδεχομένως και για ποιο λόγο εμφανίζονται τέτοια άρθρα σε μια σατανική ιστοσελίδα. Για παράδειγμα, θα μπορούσε να αναρωτηθεί κάποιος αναγνώστης γιατί να μας ενδιαφέρει η ελληνική καταγωγή ενός βασιλιά και τα όσα συνέβησαν στην κηδεία του προσφάτως, εφόσον διευκρινίζουμε στα ‘’σχετικά’’ της παρούσας ιστοσελίδας ότι δεν χρηματοδοτούμαστε από κανέναν για να γράφουμε τα όσα διαβάζετε, πόσο μάλλον από τη συγκεκριμένη βασιλική οικογένεια για να δημοσιεύεται ένα τέτοιο άρθρο. Την απάντηση σε ετούτο το ερώτημα θα τη δώσουμε με ένα δικό μας, ρωτώντας με τη σειρά μας γιατί να ενδιαφέρει τους κομμουνιστές και τους πολιτικάντηδες της παγκοσμιοποίησης ένας βασιλιάς μας όταν δεν υπάρχει πια βασιλεία στην Ελλάδα δεκαετίες τώρα, με τους μεν να αποκρύπτουν την ελληνική καταγωγή του μιλώντας για Γκλύξμπουργκ(!) όπως αναφέρουν το επίθετό του και με τους δε δημοκράτες πολιτικούς να υποβαθμίζουν την κηδεία του; Έχοντας όλα αυτά κατά νου ο ανυποψίαστος αναγνώστης μας, αμέσως θα καταλάβει (αν είναι διορατικός σαν και εμάς) ότι δικαίως τους αποκαλούμε όλους αυτούς (χρόνια τώρα) ως φασίστες της παγκοσμιοποίησης με όποιο προσωπείο και αν παρουσιάζονται, είτε του κομμουνιστή είτε του δημοκράτη, διότι πολύ απλά δεν ανέχονται στην κοινωνία που θέλουν να φτιάξουν τους διαφωνούντες σαν εμάς, όπως ήδη αποδείξαμε στην περίπτωση της πανδημίας του Κορωνοϊού παρουσιάζοντας τη συμπεριφορά τους στην αρθρογραφία μας και έτσι δεν μιλάμε πια μόνο υποθετικά ή υποκειμενικά για τον κόσμο που θέλουν να φτιάξουν πλανητικά, αλλά με πραγματικά γεγονότα που εξελίσσονται μπροστά στα μάτια μας!!!

Για να καταλάβετε καλύτερα τη δική τους στρατηγική πρώτα, είτε μιλάμε για κομμουνιστές είτε για πολιτικάντηδες που αν και φαινομενικά αντίπαλοί τους έχουν την ίδια όμως αριστερίστικη ιδεολογία, όπως πολύ εύστοχα την περιγράφει ένα δημοσίευμα που θα ακολουθήσει για μια υποτιθέμενη επίσκεψη ισπανίδας βασίλισσας στην κηδεία του τέως δικού μας, θα λέγαμε ότι όσο σιωπούμε εμείς αποδεχόμενοι την προπαγάνδα τους, τόσο συναινούμε (παθητικά) στην πραγματικότητα με τον κόσμο που θέλουν να ολοκληρώσουν όλοι αυτοί παγκοσμίως, όπως πολύ εύστοχα διαβάσατε σε εκείνη τη διαδικτυακή ανάρτηση στην εισαγωγή του παρόντος άρθρου μας, άρα αφήνουμε να σφίγγει όλο και περισσότερο η θηλιά τους στο λαιμό μας από άποψη διώξεων σε όσους διαφωνούντες με σχετικές νομοθεσίες που ψηφίζουν για παράδειγμα, με σκοπό να φιμώνουν κάθε αντίθετη άποψη για να κυριαρχεί παρά μόνο η δική τους εξασφαλίζοντας έτσι την πλήρη υποταγή των πάντων για να μην μπλέξουν! Υπενθυμίζουμε ξανά επ’ αυτού τι γινότανε προσφάτως με την πανδημία του Κορωνοϊού λόγου χάρη, όταν λογοκρίνανε αγρίως από το δημόσιο λόγο μέχρι και επιστήμονες που εξέφραζαν μια διαφορετική άποψη, με αποτέλεσμα η συντριπτική πλειοψηφία του κόσμου να μαθαίνει μόνο την καθεστωτική και πιθανόν να έχει καταλήξει μέρος αυτής σε κάποιον ξαφνικό θάνατο μετά τα αμφιλεγόμενα εμβόλια για τον συγκεκριμένο ιό που έκανε, χωρίς να της έχει δοθεί δηλαδή ποτέ η ευκαιρία να το σκεφτεί περισσότερο πριν τα κάνει ακούγοντας και μια αντίθετη άποψη ώστε να κρίνει αμερόληπτα.

Κατά τον ίδιο τρόπο τώρα περνώντας στο παράδειγμα του βασιλιά Κωνσταντίνου, αγνοώντας από τους ίδιους πάλι ανθρώπους ότι ήταν ελληνικής καταγωγής και όχι δανέζικης όπως του λένε αναφέροντας ως Γκλύξμπουργκ το επίθετό του, τότε υποτάσσεται και πάλι σε αυτούς υποσυνείδητα, αφού ευκολότερα ταυτίζεται ένας έλληνας με κάποιον κομμουνιστή ας πούμε που έχει ελληνικό επίθετο και αυτός παρά με κάποιον Γκλύξμπουργκ, άρα ευκολότερα υποτάσσεται έπειτα στο αριστερίστικο ελλαδικό κράτος που έχει πολιτικούς με ελληνικά επίθετα και δυσκολότερα αποδέχεται μια βασιλική οικογένεια με ξένο επίθετο για να τον κυβερνήσει! Μαθαίνοντας όμως και από εμάς την αλήθεια για την ελληνική καταγωγή της, τότε του δίνεται μια εναλλακτική λύση διακυβέρνησης από εκείνη των φασιστών της παγκοσμιοποίησης που του την παρουσιάζουν ως μια και μοναδική με δημοκρατικό ή μη προσωπείο. Έχει με άλλα λόγια να πιαστεί και από κάπου αλλού για να αντισταθεί αν σφίξει και πάλι γύρω από το λαιμό του η θηλιά τους, όπως συνέβη στην προαναφερόμενη περίπτωση του Κορωνοϊού με όλα εκείνα τα τιμωρητικά μέτρα που πήρανε εναντία σε όσους διαφωνούντες. Αυτά για όσους συνδέουν αντιφυσικά ή εξωπραγματικά τη φυλή με το κράτος (π.χ. δεν υπάρχει βουλγαρική φυλή μιας που ο λαός της είναι αρχαίοι Θράκες μας που μετανάστευσαν σε εκείνη την περιοχή πριν γίνει κράτος συμπεριλαμβάνοντας και άλλες φυλές μέσα του), όπως συνέβη αυτό μετά τη Γαλλική Επανάσταση με την εποχή του (ψευτο)Διαφωτισμού, διότι όσοι είμαστε γνώστες της φυλετικής ανθρωπολογίας που επίσης την παρουσιάσαμε στην αρθρογραφία μας για να μην σας παρασέρνουν με το μέρους τους οι προαναφερόμενοι προπαγανδιστές, ξέρουμε ότι η φυλή ταυτίζεται με το φυσικό της περιβάλλον και όχι με νομοθεσίες κάποιου κράτους, το οποίο αποδίδει μόνο υπηκοότητες και ποτέ ιθαγένειες σαν την ελληνική που αφαίρεσε από τον βασιλιά Κωνσταντίνο για να τον παρουσιάσει ως αλλοδαπό στις μετέπειτα ελλαδικές γενιές (για τους λόγους που είπαμε). 

(σ.σ. ακόμη και αν κάναμε όλη την ανθρωπότητα λευκόδερμη, πάλι θα ξεχώριζαν μεταξύ τους οι φυλές της στο ποιες είναι Άριες ή από ευρωπαϊκά χώματα και ποιες ‘’παπάριες’’ ή από άλλη ήπειρο)

Για παράδειγμα, ένας κιτρινιάρης με σκιστά μάτια παραμένει μογγόλος από τα εδάφη της Άπω Ανατολής, είτε ζει στην Αμερική σήμερα είτε του δώσανε ελληνική ταυτότητα που να γράφει ότι τον λένε Παπαδόπουλο! Παρομοίως, όποτε το ελλαδικό κράτος αποφασίζει να δώσει ιθαγένεια αντί για υπηκοότητα όπως θα έπρεπε σε κάποιον νέγρο που μας ήρθε από αφρικανικά εδάφη (σ.σ. με απλά λόγια το υπήκοος διευκρινίζει σε ποιο κράτος είναι πολίτης κάποιος άνθρωπος και η ιθαγένεια σαν τους ιθαγενείς που λέμε για τους ινδιάνους διευκρινίζει τη φυλετική καταγωγή που του δόθηκε από το φυσικό περιβάλλον), τότε αυτός ο νέγρος δεν πρόκειται να δει τον εαυτό του στον καθρέφτη σαν το άγαλμα του Απόλλωνα επειδή του δόθηκε ελληνική ιθαγένεια και τον ονομάτισαν Καραμήτρο!

Όλες αυτές οι γνώσεις όμως που παρέχονται και από την Σατανική Ορθοδοξία μας, δεν φτάνουν αν δεν υπάρχει και αντίσταση ενάντια στον κόσμο που θέλουν να ολοκληρώσουν οι φασίστες της παγκοσμιοποίησης, αφού ο σκλάβος τους τότε θα παραμένει σκλάβος είτε γνωρίζει φυλετική ανθρωπολογία είτε όχι και είτε θα ξέρει το πραγματικό επώνυμο του τέως βασιλιά Κωνσταντίνου είτε όχι! Ούτε μπορεί να περιμένει πότε θα έρθει κάποιος σωτήρας για να τον κυβερνήσει πριν ολοκληρωθεί η σκλαβιά του, γιατί πάλι στην σκλαβιά θα καταλήξει σε περίπτωση που δεν έρθει ποτέ όσο θα τον περιμένει! Για παράδειγμα, αν εκλεγεί μια κυβέρνηση και αποφασίσει τον πρώτο χρόνο διακυβέρνησής της να φέρει στην Ελλάδα εκατό εκατομμύρια μουσουλμάνους μετανάστες από την Ασία ας πούμε, θα κάτσει κλειδωμένος μέσα στο σπίτι του για να μην τον εξισλαμίσουν ή τον σφάξουν επειδή θα διαφωνεί μαζί τους περιμένοντας να περάσουν τα τρία υπόλοιπα χρόνια για να πάει να ψηφίσει στις εκλογές ένα πολιτικό κόμμα που πιστεύει ότι θα τον σώσει και ενδεχομένως να μην κυβερνήσει τελικά περιμένοντας άλλα τέσσερα χρόνια μέχρι τις επόμενες εκλογές και πάει λέγοντας; Όχι φυσικά για όσους δεν έχουμε τάσεις αυτοκτονίας! Τι μπορεί να γίνει οπότε;

Εφ’ όσον λοιπόν δεν μπορούμε να περιμένουμε μια σωτήρια κυβέρνηση που μπορεί να μην εμφανιστεί και ποτέ, τότε δεν περιμένουμε την σωτηρία ‘’από τα πάνω’’, αλλά προσπαθούμε να πάρουμε αυτά που θέλουμε κάνοντας ‘’αντίσταση από τα κάτω’’ απέναντι στον εχθρό από πάνω, με σκοπό να υπακούσει στις δικές μας επιθυμίες για να μη χάσει την εξουσία σε περίπτωση που του δίνεται αυτή με τις δικές μας ψήφους για όσο θα υπάρχει ακόμα αυτή η δυνατότητα, διότι διαφορετικά παρά μόνο δια της βίας φεύγει ο εχθρός από την εξουσία που θα την έχει μόνιμα σε περίπτωση αυταρχικού καθεστώτος (δηλ. που δεν επιλέγει ο λαός κυβερνήτες με ψήφο). Έτσι στην περίπτωση της κηδείας του τέως βασιλιά μας που παρουσιάζουμε ως παράδειγμα επ’ αυτού, αποδεικνύουμε την εν λόγω στρατηγική με την πίεση που ασκήθηκε ‘’από τα κάτω’’, δηλαδή από τον λαό προς τους κυβερνώντες, με αποτέλεσμα να αναβαθμίσουν οι τελευταίοι την κηδεία για να μη χάσουν ψήφους από ένα μέρος του λαού που ψηφίζει το συγκεκριμένο πολιτικό κόμμα παρόλο που έχει φιλοβασιλικές τάσεις! Αυτό που θέλουμε να πούμε με διαφορετικά λόγια, είναι ότι δεν έχει σημασία το ποιος κυβερνάει και τι πολίτευμα έχουμε, αλλά το πως λειτουργεί η κοινωνία μας! Για παράδειγμα, μια θεοκρατική κοινωνία σαν του Ιράν, όσο παραμένει μουσουλμανική λειτουργώντας με τους νόμους που γράφονται στο Κοράνι, δεν έχει καμιά απολύτως σημασία αν θα αναφέρονταν ως Δημοκρατία στο πολίτευμα ή αν θα το κυβερνούσαν κινέζοι βουδιστές, διότι στην πράξη θα λειτουργούσε διαφορετικά από ότι θα αποκαλούνταν στα λόγια! Παρομοίως, η ελλαδική κοινωνία σήμερα είναι αριστερίστικη όσο και αν την κυβερνάει ένα φαινομενικά δεξιόστροφο πολιτικό κόμμα ή οποιοσδήποτε άλλος, όπως αποκαλύπτεται αυτό σε παραδειγματικό δημοσίευμα που θα ακολουθήσει με εκείνη την ισπανίδα βασίλισσα που αναφέραμε πρωτύτερα.

Συνοψίζοντας λοιπόν την εν λόγω στρατηγική που ακολουθούμε και εμείς μέσα σε ένα δημοκρατικό καθεστώς, θα λέγαμε ότι δεν είναι απαραίτητο να κυβερνήσει κάποιο δικό μας άτομο για να φτιάξει την κοινωνία όπως τη θέλουμε ή να περιμένουμε εκείνον να δώσει την εντολή σε καθηγητές και δημοσιογράφους λόγου χάρη για να λένε δημοσίως αυτά που γράφονται στην αρθρογραφία μας, όταν μπορούμε να πετύχουμε το ίδιο αποτέλεσμα την επομένη κιόλας μέρα (σ.σ. αντί να περιμένουμε εκείνη που θα κυβερνήσει κάποιος δικός μας και γράφοντας εμείς οι ίδιοι αυτά που θέλουμε μέχρι και αν έρθει ποτέ εκείνη η μέρα), από τον ίδιο τον εχθρό για να μη χάσει την εξουσία από απώλεια ψήφων! Και εφόσον γίνει αυτό που θέλουμε, τότε ας παραμείνει στην εξουσία και για χίλια χρόνια άμα θέλει, πράγμα εντελώς αδιάφορο, για τον ίδιο λόγο που θα ήταν και για κάποιον θεοκράτη μουσουλμάνο όσο η κοινωνία του λειτουργούσε σύμφωνα με το Κοράνι ανεξαρτήτως αν η κυβέρνηση παρουσιάζονταν ως δημοκρατική και οι κυβερνώντες της ήταν χριστιανοί λόγου χάρη. Ας δούμε τώρα παραδειγματικά το πως πάνω σε τι επικρατεί, πριν περάσουμε στην καταγωγή του τέως βασιλιά μας Κωνσταντίνου… 

Γλύξμπουργκ / Πώς οι φιλοβασιλικοί οδήγησαν τον Μητσοτάκη σε άτακτη υποχώρηση

Με το βλέμμα στους φιλοβασιλικούς, η κυβέρνηση αναβάθμισε την παρουσία της στην κηδεία και έδωσε το πράσινο φως σε λαϊκό προσκύνημα

Άκαρπες απέβησαν οι προσπάθειες της κυβέρνησης κρυφτεί πίσω από το δήθεν φιλελεύθερο και δημοκρατικό προφίλ της μετά τον θάνατο του Κωνσταντίνου Γλύξμπουργκ.
Αν και το Μέγαρο Μαξίμου, σε μια προσπάθεια να κρύψει τις σχέσεις εξάρτησης από την ακροδεξιά πλευρά του κυβερνώντος κόμματος, ανακοίνωσε ότι ο έκπτωτος βασιλιάς θα ταφεί ως ιδιώτης, στη συνέχεια, οι αντιδράσεις στελεχών της ΝΔ οδήγησαν στη σιωπηρή αλλαγή στάσης.
Αρχικά, αν και δεν είχε ανακοινωθεί ότι θα πραγματοποιηθεί λαϊκό προσκύνημα, τελικά αργά το απόγευμα της Πέμπτης διέρρευσε ότι η σορός του Γλύξμπουργκ θα μεταφερθεί στο παρεκκλήσι του Αγίου Ελευθερίου της Μητρόπολης από τις 6 έως τις 10 το πρωί της Παρασκευής προκειμένου να αποτίσουν φόρο τιμής οι υποστηρικτές του.
Στη συνέχεια, και μετά τις εκ δεξιών αντιδράσεις εντός της «γαλάζιας» παράταξης, η κυβέρνηση το πρωί της Παρασκευής προχώρησε σε «μινι- αναθεώρηση» της στάσης της αναβαθμίζοντας την εκπροσώπησή της στην κηδεία του Κ. Γλύξμπουργκ, προφασιζόμενη μάλιστα ότι θα υπάρξουν «σημαντικοί» προσκεκλημένοι.
Συγκεκριμένα η κυβέρνηση, με απόφαση του Κυριάκου Μητσοτάκη, δεν θα στείλει μόνο την υπουργό Πολιτισμού Λίνα Μενδώνη να την εκπροσωπήσει, όπως αρχικά είχε ανακοινωθεί, αλλά και τον αντιπρόεδρο της κυβέρνησης, Παναγιώτη Πικραμμένο.
Το Μαξίμου, εν όψει και των επικείμενων εκλογών οι οποίες προϋποθέτουν μεγάλη συσπείρωση της «γαλάζιας» παράταξης, έβαλε στο ζύγι τις αντιδράσεις βουλευτών και στελεχών της ΝΔ που θεώρησαν ότι υποτιμάται ο έκπτωτος και αποφάσισε αναλόγως.
Πληροφορίες αναφέρουν ότι σημαντικό ρόλο στην αλλαγή της αρχικής απόφασης, έπαιξε η τοποθέτηση Σαμαρά, ο οποίος με ανάρτησή του στον προσωπικό λογαριασμό του στο Facebook υποστήριξε ότι μόνο αυταρχικά καθεστώτα «σβήνουν» φωτογραφίες και σελίδες ολόκληρες της Ιστορίας.
Μάλιστα όπως αναφέρεται στο ρεπορτάζ της «Αυγής», ο Κ. Μητσοτάκης επέλεξε να πατήσει σε δύο βάρκες αφού με τις ευλογίες του Μαξίμου, Σαμαράς και η πτέρυγα ΛΑΟΣ του κόμματος, επιδίδονται σε φιλοβασιλικές δηλώσεις ως ανάχωμα στην πίεση από τα δεξιά της ΝΔ.
Υπενθυμίζεται ότι ο πρώτος βουλευτής της ΝΔ που ανακοίνωσε ότι θα πάει στην κηδεία του Γλύξμπουργκ ήταν ο Μίλτος Χρυσομάλλης ο οποίο δήλωσε ότι «ο αποθανών τέως βασιλιάς, έχει κλείσει το πολιτειακό κεφάλαιο, δεν παύει να υπήρξε αρχηγός του κράτους, ολυμπιονίκης, αρχηγός των ενόπλων δυνάμεων. Δικαιούται τον ρόλο του στην Ιστορία, απ' την οποία κρίνεται».
Ο υπουργός Εσωτερικών Μάκης Βορίδης ισχυρίστηκε πως ο «Βασιλεύς Κωνσταντίνος» υπήρξε αναπόσπαστο κομμάτι της ελληνικής Ιστορίας και ο θάνατός του κλείνει έναν σημαντικό κύκλο που καθόρισε τη μεταπολιτευτική πορεία της χώρας. Εξέφρασε δε τα ειλικρινή και θερμά του συλλυπητήρια στην οικογένεια και στους οικείους του.
Σε ανάλογους τόνους κινήθηκε και ο υπουργός Υγείας, Θάνος Πλεύρης, που έσπευσε να χαιρετήσει το γεγονός ότι ο Γλύξμπουργκ «επέλεξε να πεθάνει στην πατρίδα του», ενώ έστειλε τα συλλυπητήρια στην οικογένεια του «τελευταίου βασιλιά της Ελλάδος».
Επιπλέον, ο Στέλιος Πέτσας με ανάρτηση του στο Twitter έκανε λόγο για «τέλος εποχής», προσθέτοντας ότι ο Γλύξμπουργκ, «υπήρξε Ολυμπιονίκης, Αξιωματικός, Βασιλιάς. Πάντα Έλληνας. Συλλυπητήρια στην οικογένεια του».
Τελευταίος ο οποίος δεν κρύβει τις «προσωπικές σχέσεις» και την «εκτίμηση» του προς τον Κ. Γλύξμπουργκ είναι ο Άδωνις Γεωργιάδης, ο οποίος δήλωσε το απόγευμα της Παρασκευής ότι εάν βρισκόταν στην Ελλάδα, θα πήγαινε στην κηδεία.
Ο υπουργός Ανάπτυξης μιλώντας στο Mega, είπε ότι θα βρίσκεται σε επίσημη επίσκεψη στο Κουβέιτ και στην κηδεία του Γκλύξμπουργκ θα πάει η σύζυγός του Ευγενία Μανωλίδου. «Είχα κάποια προσωπική γνωριμία με τον με τον τέως άνακτα και με τους γιους του και με την τέως βασίλισσα. Είναι μία ανθρώπινη στιγμή. Όταν έχεις προσωπικές σχέσεις και εκτίμηση οφείλεις να είσαι εκεί» σημείωσε μεταξύ άλλων ο Άδωνις Γεωργιάδης και συμπλήρωσε: «Ανθρώπινη στιγμή και το κλείσιμο ενός κεφαλαίου της ελληνικής ιστορίας. Ο βασιλεύς Κωνσταντίνος ο δεύτερος είναι ένα τμήμα της ελληνικής ιστορίας».

ΠΗΓΗ: https://www.avgi.gr/politiki/436195_pos-oi-filobasilikoi-odigisan-ton-mitsotaki-se-atakti-ypohorisi?fbclid=IwAR3aelC4KeDjp4KKbJyWl25c0WodDxiWBFo8LMr1Psn6oaeihki0CJyuX4M

 

Η Βασίλισσα Λετίθια κατεβαίνοντας από το αεροπλάνο, κατευθείαν επιβιβάζεται στο αυτοκίνητο το οποίο τη μεταφέρει στο “Μεγάλη Βρετανία”.

Φτάνοντας στο ξενοδοχείο, ρωτά τι είναι εκείνο το μεγάλο κτίριο απέναντι.

Της απαντούν ότι είναι τα πρώην ανάκτορα χωρίς να αναφέρουν τη λέξη “βασιλικά”, διότι αυτή η λέξη απαγορεύεται στην Ελλάδα.

Ρωτά “τα ανάκτορα ποιου” και της απαντούν: “Ε ξέρετε, των προγόνων του μακαρίτη. Τώρα είναι
το καμάρι της Ελλάδος, το ελληνικό κοινοβούλιο.”

“Α, κατάλαβα” λέει αυτή με μια έκφραση που υποδηλώνει απορία και μια μικρή ανησυχία.

Ύστερα ρωτά “ο κήπος δίπλα από αυτό το κτίριο τι είναι;” για να λάβει την απάντηση ότι είναι ο
Εθνικός Κήπος.

Η Βασίλισσα προσθέτει ότι “λογικά είναι ο κήπος που συνόδευε τα ανάκτορα, δηλαδή ο Βασιλ…”

“Μηηηη, μη λέτε αυτή τη λέξη” τη διακόπτει έντρομος ένας υπάλληλος του ξενοδοχείου.

“Αυτά τα απαγόρευσε ο Ηγέτης μας, ο Ανδρέας Παπανδρέου. Αν είδατε, κι εσάς δε σας υποδέχθηκε κάποιος κυβερνητικός παράγων, είστε εδώ ινκόγκνιτο.
Είστε μια απλή ιδιώτης που πάει σε μια κηδεία ενός άλλου ιδιώτη” προσθέτει ο υπάλληλος.

Ξαφνικά αρχίζουν και λύνονται οι απορίες της Βασίλισσας σχετικά με τη μη υποδοχή
της από κανέναν Έλληνα αξιωματούχο.

Αφού ετοιμάζεται για την κηδεία, το αυτοκίνητο είναι έτοιμο για να τη μεταφέρει στη Μητρόπολη Αθηνών.

Επιβιβάζεται και καθώς κατεβαίνει την οδό Μητροπόλεως, βλέπει, δεξιά και αριστερά, τα τετράγωνα σοβιετικά γκρίζα κτίρια που εμποδίζουν τη θέα του αττικού ουρανού.

Καταφθάνοντας στη Μητρόπολη Αθηνών, ενώ περιμένει να δει μια μεγαλοπρεπή εκκλησία, παρόμοια σε μεγαλοπρέπεια με τον καθεδρικό Ναό της Αλμουδένα, βλέπει ένα εκκλησάκι και απορημένη ρωτά τον οδηγό αν ο τελευταίος έχει κάνει κάποιο λάθος.

Ο οδηγός όμως της επιβεβαιώνει ότι αυτή είναι η κεντρική εκκλησία των Αθηνών και ότι εκεί θα τελεστεί η νεκρώσιμος ακολουθία.

Βγαίνοντας από το αυτοκίνητο, κοιτάζει απογοητευμένη και θλιμμένη τον περιβάλλοντα χώρο.

“Τουλάχιστον θα κηδεύσουν τον Βασιλιά σε ένα ωραίο μέρος μακριά από το κέντρο” σκέφτεται και κάνει να εισέλθει στην εκκλησία.

Πριν την είσοδο της όμως, βλέπει τη Μενδώνη και σκέφτεται ότι θα είναι η κυρία που συλλέγει τα χρήματα, κατόπιν παράκλησης της οικογένειας του Βασιλιά Κωνσταντίνου, τα οποία θα δοθούν σε φιλανθρωπίες.

Ενώ τη χαιρετά γεμάτη καλοσύνη, προτού προλάβει η Μενδώνη να μιλήσει, η Βασίλισσα της δίνει μια επιταγή με ένα διόλου ευκαταφρόνητο ποσό, καθότι είναι και γνωστή για το φιλανθρωπικό της έργο.

Η Μενδώνη σαστίζει αλλά δεν προλαβαίνει να πει κάτι καθώς η Βασίλισσα σπεύδει να μπει στην εκκλησία για να γλυτώσει από το σοβιετικό αθηναϊκό τοπίο.

Κατά τη διάρκεια της λειτουργίας, ακούγονται ήχοι από οδομαχίες ενώ ο αέρας έχει φέρει και τη μυρωδιά δακρυγόνων στην εκκλησία κάνοντας τη λειτουργία δυσκολότερη για όλους.

Ρωτά τη Μενδώνη τι συμβαίνει καθώς η τελευταία την ακολουθεί κατ’ εντολή Μητσοτάκη κάνοντας όμως τη Βασίλισσα να νιώθει κάπως άβολα αφού σκέφτεται μήπως το ποσό που έδωσε για τις φιλανθρωπίες δεν είναι αρκετό.

Παράλληλα, τη διαβεβαιώνει ότι αφού κηδευθεί ο Βασιλιάς Κωνσταντίνος θα της δώσει άλλη μια επιταγή με το ίδιο ποσό.

Η Μενδώνη απαντά ότι γίνονται επεισόδια από αριστερούς, οι οποίοι προσπαθούν να κατευθυνθούν προς τη Μητρόπολη με σκοπό να ματαιώσουν τη νεκρώσιμη ακολουθία.

Παρόλα αυτά, καθησυχάζει τη Βασίλισσα ότι είναι ασφαλείς και ότι τα δακρυγόνα είναι λόγω καταστολής των αριστερών από τους αστυνομικούς.

Η Βασίλισσα ευχαριστεί τη Μενδώνη, όμως είναι εμφανώς ανήσυχη πλέον καθώς έχει αρχίσει να φοβάται για την ασφάλειά της.

“Τουλάχιστον σε λίγο τελειώνει η λειτουργία και θα μεταφερθούμε στην πρώην βασιλική οικία όπου θα θάψουν τον Βασιλιά Κωνσταντίνο στο
οικογενειακό κοιμητήριο” λέει στον εαυτό της.

Σκέφτεται ότι εκεί, μέσα στη φύση, μακριά από το κέντρο, θα μπορέσει επιτέλους να ανασάνει λίγο καθαρό αέρα και θα βρεθεί σε ένα ωραίο περιβάλλον.

Με το πέρας της λειτουργίας, η πομπή κατευθύνεται προς το Τατόι.

Φτάνοντας, η Βασίλισσα Λετίθια βλέπει τον κρανίου τόπο και μένει εμφανώς έκπληκτη αλλά και με έναν τρόμο να την κυριεύει, σκεπτόμενη ότι το μέρος μοιάζει με βομβαρδισμένο τοπίο, και κατευθείαν της έρχονται στο μυαλό οι εικόνες από το Μπαχμούτ που έχει δει στην τηλεόραση.

Μη θέλοντας να ξαναρωτήσει τη Μενδώνη φέρνοντάς τη σε δύσκολη θέση κ επειδή έχει αρχίσει να αντιλαμβάνεται την κατάσταση στην Ελλάδα, βαδίζει με δυσκολία μέσα στις λάσπες για την τελευταία κατοικία του Βασιλιά με το μυαλό της ήδη να βρίσκεται στο αεροπλάνο της επιστροφής.

Ολόγυρά της το μέρος ρημαγμένο, η φύση καμμένη και η Λετίθια στέκεται εκεί μην μπορώντας να πιστέψει αυτό που βλέπει ακούγοντας τον παπά να ψέλνει και τα κοράκια να αλαλάζουν.

Πλέον, θέλει με κάθε τρόπο να τελειώσει η κηδεία ώστε να επιστρέψει το συντομότερο δυνατόν στην πατρίδα της. Με το πέρας της κηδείας και πριν επιβιβαστεί στο αυτοκίνητο που θα την πάει στο αεροδρόμιο, εμφανίζεται η Μενδώνη να τη χαιρετήσει.

Η Βασίλισσα σπεύδει και η ίδια να τη χαιρετήσει ενθυμούμενη ότι πρέπει να της δώσει και μια δεύτερη επιταγή. Μετά από έναν σύντομο χαιρετισμό, παραδίδει στη Μενδώνη και τη δεύτερη επιταγή καθώς θέλει να αποχωρήσει το συντομότερο δυνατόν.

Στο δρόμο για το αεροδρόμιο, η σιωπή κυριεύει την ατμόσφαιρα και τα βλέμματα του Βασιλιά Φιλίππου ΣΤ’ και της Βασίλισσας Λετίθια διασταυρώνονται για αρκετά δευτερόλεπτα χωρίς κανένας τους όμως να ψελλίσει κουβέντα.
Η σιωπή τα έχει πει όλα.

Αφού επιβιβάζεται στο αεροπλάνο και αρχίζει πλέον να νιώθει ασφαλής, κατά τη διάρκεια της πτήσης, μια φρικτή σκέψη έρχεται στο μυαλό της και την κάνει να μονολογήσει κάθιδρη.

“Dios mío, cómo sería España si hubieran prevalecido los comunistas…”

“Θεέ μου, πώς θα ήταν η Ισπανία αν είχαν επικρατήσει οι κομμουνιστές…”

ΠΗΓΗ: https://elladakosmos.gr/to-odoiporiko-tis-vasilissas-letithia-stin-athina/

Χριστιανός, είναι το επώνυμο του έκπτωτου Βασιλιά Κωνσταντίνου (Ντοκουμέντα)

Το επώνυμο του εκπτώτου Βασιλιά Κωνσταντίνου είναι: Χριστιανός. Το κακόηχο «Γλύξμπουρκ» που προσπαθούν να του επισυνάψουν είναι τοπωνύμιο και ουδεμία σχέση δεν έχει με το επώνυμο της Βασιλικής οικογενείας. Το χρησιμοποιούν όμως εκτενώς ώστε να παγιωθεί στην συνείδηση του λαού ως πραγματικό.

Ας πάρουμε όμως τα γεγονότα με την σειρά, από την στιγμή που παντρεύεται ο Έλληνας πρίγκιπας Ιωάννης Χριστιανός την κόρη του Βασιλιά της Δανίας, Μαρία. Αυτό έγινε στα μέσα του 15ου αιώνος. Ο Ιωάννης, έχει το επώνυμο «Χριστιανός» από το τριακοστό (30) έτος της ηλικίας του και μετά, σύμφωνα με πάπυρο που είχε μαζί του στον οποίο ήταν γραμμένη η καταγωγή του. Το πρώτο του επώνυμο ήταν άλλο.

Από τον Ιωάννη Χριστιανό δημιουργήθηκε η Βασιλική δυναστεία των Χριστιανών η οποία βασίλευσε μέχρι το 1947. Η δυναστεία, με τις ελληνικές ρίζες, των Χριστιανών πρόσφερε πάρα πολλά στην Δανία, η οποία άλλοτε αποτελούσε ένα Βασίλειο μαζί με την Νορβηγία και Σουηδία. Υπάρχουν αρκετά στοιχεία αξιοσύνης της δυναστείας αυτής. Όπως για παράδειγμα, το ανώτατο σε αξία χρυσό νόμισμα της Δανίας ονομαζόταν «Χριστιανό». Επίσης, οι Βασιλείς αυτοί έκτισαν και αρκετές πόλεις που έχουν ως πρώτο συνθετικό την λέξη “Christian”, όπως π.χ. Christianfeld, Christianople, κ.λ.π. Χαρακτηριστικότερο παράδειγμα είναι το Όσλο. Η πρωτεύουσα της Νορβηγίας, που παλιά ήταν ένα μικρό χωριό και είχε καεί το 1624, το ξαναέκτισε στην περιοχή στην οποία ευρίσκεται σήμερα, ο Χριστιανός Δ΄ και ονομαζόταν Χριστιανία (Christiania), προς τιμήν του κτήτορά του Χριστιανού Δ΄.

__2 

Στην Ελλάδα τώρα. Μετά την έξωση του Βασιλιά Όθωνα το 1862, οι τρείς (3) εγγυήτριες δυνάμεις (Αγγλία, Γαλλία και Ρωσία) πρότειναν για νέο Βασιλιά της Ελλάδος τον Γεώργιο Χριστιανό, γιό του Βασιλιά της Δανίας Χριστιανού Θ΄. Τότε, η Β’ Εθνική Συνέλευσις των Ελλήνων στην Αθήνα ενέκρινε, με ψήφισμα, τον Γεώργιο Χριστιανό ως νέο Βασιλιά της Ελλάδος με το όνομα Γεώργιος Α΄. Το ψήφισμα, το οποίο δημοσιεύθηκε στις εφημερίδες την 1η Απριλίου 1863, είχε ως εξής:

«Ἡ ἐν Ἀθήναις Β΄ τῶν Ἑλλήνων Συνέλευσις.

»Ψηφίζει.

»Α΄. Ἀναγορεύει παμψηφεί τόν πρίγκηπα τῆς Δανίας Γεώργιον Χριστιανόν Γουλιέλμον, δευτερότοκον υἱόν τοῦ πρίγκηπος Χριστιανοῦ, συνταγματικόν βασιλέα τῶν Ἑλλήνων ὑπό τό ὄνομα Γεώργιος Α΄. Βασιλεύς τῶν Ἑλλήνων.

»Β’. Οἱ νόμιμοι διάδοχοι αὐτοῦ θέλουσι πρεσβεύει τό ἀνατολικόν ὀρθόδοξον δόγμα.

»Γ΄. Τριμελής ἐπιτροπή ἐκλεχθησομένη ὑπό τῆς Συνελεύσεως θέλει μεταβῆ εἰς Κοπεγχάγην καί προσφέρει ἐν ὀνόματι τοῦ Ἑλληνικοῦ ἔθνους τό στέμμα.»

__3 

Η Β’ Εθνική Συνέλευσις των Ελλήνων είχε προκύψει μετά από εκλογές που έγιναν στις 24-27 Νοεμβρίου 1862 με εκλογικό νόμο της Προσωρινής Κυβέρνησης του Δ. Βούλγαρη. Η Συνέλευση απαρτιζόταν από 327 πληρεξουσίους, 288 από την ελεύθερη Ελλάδα και 39 από την σκλαβωμένη Ελλάδα και το εξωτερικό.

Πως εμφανίζεται όμως το «Γλύξμπουργκ»; Το «Γλύξμπουργκ» είναι τοπωνύμιο και αυτό είναι γνωστό. Ας δούμε πως προέκυψε ως «επώνυμο». Στην βιογραφία τοῦ Βασιλιά της Δανίας Φρειδερίκου Ζ΄ διαβάζουμε για τον πρίγκιπα Χριστιανό Θ΄, ο οποίος όπως προαναφέρθηκε ήταν ο πατέρας του βασιλιά της Ελλάδος Γεωργίου Χριστιανού, ότι κατάγεται από το Γλύξμπουργκ. Στο κείμενο χρησιμοποιείται η πρόθεση «εκ». Αυτό δηλώνει τόπο καταγωγής και όχι επώνυμο. Δηλαδή, ο Χριστιανός κατάγεται από το Σλέσβιχ-Χόλσταϊν-Γλύξμπουργκ. Αλλά η προπαγάνδα θέλει να κόψει τις ρίζες της καταγωγής της Ελληνικής Βασιλικής Οικογένειας και επέλεξε να χρησιμοποιήσει την τελευταία λέξη του τοπωνυμίου ως επώνυμο, διότι κάτι πολύ σοβαρό υπάρχει πίσω από το ζήτημα αυτό.

Παρακάτω και στο ίδιο κείμενο, που δημοσιεύθηκε στις 15 Ιουλίου 1863, διαβάζουμε ότι υπήρχε τίτλος «Δούκας Σλέσβιχ-Χόλσταϊν-Γλύξμπουργκ». Δηλαδή ήταν κάποιος είχε τον τίτλο του Δουκός σε κάποιον τόπο. Άρα το «Γλύξμπουργκ», κακώς χρησιμοποιείται ως επώνυμο.

__4 

Μετά τον Γεώργιο Α’, όλοι οι Βασιλείς προέρχονται απ΄ ευθείας από τον προπάτορά τους Γεώργιο Α΄, τον Γεώργιο Χριστιανό έως τον τωρινό Κωνσταντίνο. Είναι όλοι της ίδιας οικογενείας. Επομένως κατ’ ανάγκη όλοι διατηρούν το ίδιο επώνυμο και ως εκ τούτου και το επώνυμο του Κωνσταντίνου είναι: Χριστιανός.

Ο Γεώργιος Χριστιανός, ο Βασιλιάς Γεώργιος Α΄ πλέον, έκανε και μία ουσιαστική αλλαγή, σε σχέση με τον Όθωνα, η οποία διατηρείται μέχρι σήμερα. Κατόρθωσε και άλλαξε τον τίτλο από «Βασιλεύς της Ελλάδος» που είχε ο Όθων, σε «Βασιλεύς των Ελλήνων». Επιπλέον, επέβαλε στις ξένες χώρες να μην χρησιμοποιούσαν πλέον τις λέξεις “Grèce” ή “Grecs” («Ελλάς» ή «Έλληνες» στα γαλλικά, στην γλώσσα της τότε διπλωματίας), αλλά τις λέξεις “Ηellènes” (Έλληνες) και κατ’ επέκταση “Hellas”. Ο Βασιλιάς Όθων ήταν Βασιλεύς της Ελλάδος. Δηλαδή σε όλη την έκταση της Ελλάδος, στο κράτος Ελλάς. Ενώ ο Βασιλιάς Γεώργιος Α΄ ήταν βασιλιάς των απανταχού Ελλήνων. Η διαφορά είναι εμφανής.

__5 Πολύ σημαντικό είναι και το ότι ο παππούς του εκπτώτου Βασιλιά Κωνσταντίνου, ο Κωνσταντίνος Α΄, είχε τον τίτλο «Δούκας της Σπάρτης» για 45 χρόνια, μέχρι την στέψη του. Ο τίτλος τοῦ δόθηκε μόλις γεννήθηκε, με Βασιλικό Διάταγμα το οποίο επικυρώθηκε από την Ελληνική Βουλή κατά την Συνεδρίαση ΝΓ’, στις 17 Σεπτεμβρίου 1868. Υπέγραφε και ως «Δούξ της Σπάρτης» κατά τους Βαλκανικούς Πολέμους ως Αρχηγός του Ελληνικού Στρατού. Όταν μπήκε ως ελευθερωτής στην Θεσσαλονίκη στις 26 (Αγίου Δημητρίου) Οκτωβρίου 1912 έστειλε το τηλεγράφημα με αριθμό 765/Α’/1939 στον Διοικητή του Βουλγαρικού Στρατού με το οποίο τον πληροφορούσε ότι μπήκε και κατέχει την Θεσσαλονίκη και ότι ο Τουρκικός Στρατός έχει παραδοθεί. Στο τηλεγράφημα αυτό υπογράφει ως «Ο Γενικός Αρχηγός του Ελληνικού Στρατού Κωνσταντίνος Διάδοχος, Δούξ της Σπάρτης».

__6 Γιατί όμως Δούκας της Σπάρτης και όχι Δούκας κάποιας άλλης πόλεως ή περιοχής της Ελλάδος; Διότι ο Μυστράς είναι στην Σπάρτη. Αυτός ήταν ο λόγος που είχε τον τίτλο «Δούκας της Σπάρτης». Θα πουν αμέσως οι περισσότεροι ότι ήθελαν οι Βασιλείς να σφετερισθούν την δόξα των Παλαιολόγων, διότι οι Παλαιολόγοι κατήγοντο από τον Μυστρά. Όχι. Δεν το έκαναν γι αυτό. Το έκαναν διότι το πρώτο επώνυμο του πρίγκιπα Ιωάννη που μπήκε στον Βασιλικό Οίκο της Δανίας, πριν από το «Χριστιανός», ήταν «Παλαιολόγος».

Ο Δανός ερευνητής Κ. Laghorn κατάστρωσε, ύστερα από πολύπλευρη μελέτη, να συντάξει γενεαλογικό πίνακα, τον οποίο μετέφρασε στην ελληνική γλώσσα ο καθηγητής της Λατινικής φιλολογίας στο Πανεπιστήμιο Αθηνών Στέφανος Α. Κουμανούδης, που δίδαξε την ελληνική γλώσσα στον Γεώργιο Α’. Πίνακας, μετάφραση, στοιχεία και σημειώσεις του Δανού ερευνητού περιήλθαν αργότερα στην Ιστορική και Εθνολογική Εταιρεία, που τα δημοσίευσε στο φερώνυμο Δελτίο της. Σύμφωνα με τον πίνακα του Laghorn μακρινός γενάρχης του Γεωργίου Α’ ήταν ο αυτοκράτορας Μιχαήλ (1263-1283), της δυναστείας των Παλαιολόγων.

ΠΗΓΗ: https://www.pentapostagma.gr/arheio/4910779_hristianos-einai-eponymo-toy-ekptotoy-basilia-konstantinoy-ntokoymenta

ΚΑΙ ΕΔΩ: https://archive.ph/dlFI0