(σ.σ. το εξώφυλλο του παραπάνω μουσικού δίσκου απεικονίζει το Δέντρο του Θανάτου και όχι της Ζωής, το οποίο είναι στραμμένο προς τα κάτω, στον Κάτω Κόσμο του Ασυνειδήτου – κάτι που σε τελική ανάλυση ταιριάζει και με τη θεματολογία του δίσκου, την κάθοδο στο Sitra Ahra. Το κέλυφος είναι η 10η Κλίφα Thaumiel και η μαύρη ουσία που αναδύεται είναι η αναγεννημένη ψυχή που οδεύει στον 11ο βαθμό του D.R. (οργάνωσης Dragon Rouge), το Σύμπαν Β…Επίσης το κέλυφος βρίσκεται ακριβώς πάνω από μια μαύρη θάλασσα, κάτι που μπορεί να οδηγήσει σε διάφορους συνειρμούς…σαν τα Νερά του Χάους της Τίαματ… Σ’ αυτή την περίπτωση πιθανόν να είναι το Κλιφωθικό Δέντρο και η 10η σφαίρα Thaumiel, όπου ο Σατανάς καταστρέφει το σύμπαν Α και ο Μολώχ ανοίγει το Σύμπαν Β (το 11ο βήμα πάνω στο Δέντρο). Σ’ αυτή την περίπτωση, αυτό που αναδύεται από το ανοιχτό κέλυφος πρέπει να είναι ο ακτινοβόλος άνθρακας ή Μαύρο Διαμάντι, η ενοποιημένη ψυχή του μύστη που έχοντας γνωρίσει τα μυστήρια του Sitra Ahra βαδίζει πέρα από τον θεό…από: apopheneia.blogspot.com/2010/09/sitra-ahra-cd-therion.html)
Παρατηρώντας αρχικά το παραπάνω βίντεο από μια τελετουργική σκηνή της ταινίας ‘’Η Ένατη Πύλη’’, για όσους την έχουν δει, θα θυμηθούν ότι εκείνος ο ζάμπλουτος συλλέκτης σπάνιων αποκρυφιστικών βιβλίων με επίκεντρο τον Σατανά, αυτοπυρπολήθηκε κάνοντας εκείνη τη σατανική τελετή για να γίνει θεός (αντί να απολαύσει τα λεφτά του λόγου χάρη) και δεν επικεντρώθηκε με άλλα λόγια στο υλικό μας περιβάλλον για να το πετύχει αυτό (π.χ. λέγοντας με αθεϊστικό τρόπο ότι όλα αυτά είναι παρά μόνο συμβολικά) χωρίς καν να χρειαστεί να κάνει τελετή αν υποθέσουμε ότι θα μπορούσε να πετύχει το ίδιο πράγμα, έχοντας μετατραπεί για παράδειγμα σε Ρόμποκοπ μετανθρωπικά φορώντας λαμαρίνες ας πούμε και βάζοντας καλώδια ή μικροτσίπ μέσα του! Αν πιστεύει τώρα κάποιος ότι αυτό είναι το νόημα μιας ανθρώπινης εξέλιξης πνευματικά ή σατανικά ειδικότερα, επειδή έτσι άκουσε από χριστιανόβλακες και συνωμοσιολόγους με σκοπό να παρουσιάσουν τάχα μου ως ‘’σατανική’’ αυτή την μετανθρωπική κοινωνία για να μαζέψουν τρομοκρατημένο κόσμο στις θρησκείες τους, τότε η μόνη κατάληξη που τον περιμένει θα είναι να γίνει πολύ πιθανόν κάποιο ανταλλακτικό αυτοκινήτου! Για αυτό καλείται να εγκαταλείψει άμεσα την ιστοσελίδα μας και να διαγράψει από το κεφάλι του μια για πάντα τη Σατανική Ορθοδοξία μας, ιδίως αν νομίζει ότι είναι (επειδή πάλι έτσι άκουσε ή έμαθε από Μασόνους ή εβραίους που του παρουσιάστηκαν παραπλανητικά ως ‘’σατανιστές’’) εβραϊκή μαγεία σαν την Καμπαλά (με το Σεφιροτικό Δέντρο της Ζωής) και τη Σολομωνική που καταπιάνεται με και επικαλείται αντίστοιχα τον Βιβλικό Θεό Γιαχβέ για να εξορκίσει δαιμόνια μετά από κάποιο ξόρκι που τα εξανάγκασε να κάνουν ή γιατί νομίζει ότι σατανισμός είναι να σφάζει κοκόρια επαναλαμβάνοντας σαν αυτιστικός παπαγάλος κάποια λόγια ενός αρχιερέα που δεν καταλαβαίνει (γιατί τα λέει) υπό την επήρεια ναρκωτικών ουσιών για να γίνεται πνευματικά ακόμα πιο υπάνθρωπος. Καθόλου τυχαία συνεπώς η μεγάλη επισκεψιμότητα τέτοιων άρθρων μας (σαν το παρόν) εδώ και τόσα χρόνια, αφού μόνο ‘’σατανισμό’’ δεν μάθαιναν τελικά εδώ στην Ελλάδα οι φερόμενοι ως σατανιστές (σ.σ. ειδάλλως δεν θα επισκέπτονταν τόσο πολύ τέτοια άρθρα μας για να μάθουν κάτι που ήδη θα ήξεραν), μέχρι να εμφανιστούμε δημοσίως για να τους τον μάθουμε επιτέλους (σ.σ. μέχρι και την ύπαρξη του Κλιφωθικού Δέντρου αγνοούσαν κάποιοι) ξεσκεπάζοντας ταυτόχρονα και την πραγματική ταυτότητα θρησκευτικά του κάθε δασκάλου ή αρχιερέα τους πριν τον επιστρέψουμε κάποια στιγμή πίσω στο Άουσβιτς!
Εμείς από την άλλη τώρα, θα συνοψίσουμε στο παρόν άρθρο το τελικό στάδιο ενός σατανιστή, χωρίς να χρειαστεί να αυτοπυρποληθεί βέβαια κάποιος όπως έδειξε φαντασιόπληκτα εκείνη η ταινία, το οποίο με δυο λόγια θα λέγαμε ότι αποσκοπεί και στο θάνατο του αστρικού σώματος που θα απομείνει μετά τη θνητή μας ζωή, όπως επιθυμεί να το διατηρήσει όμως ένα βαμπιριστής κάνοντας σχετικές τελετουργίες σαν αυτές που έχουμε παρουσιάσει στην αρθογραφία μας για να σας δώσουμε και έναν εναλλακτικό τρόπο μεταθανάτιας ζωής. Να συνεχίζει να παραμένει δηλαδή αθάνατος με τη συγκεκριμένη αστρική μορφή, όσο οι υπόλοιποι άνθρωποι θα χάσουν και το αστρικό τους σώμα κάποια στιγμή μετά θάνατον όταν θα φάνε σαν καλαμπόκι τη ζωτική του ενέργεια οι Δαίμονες με τον Σατανά (σ.σ. για να συνεχίζουν να βρίσκουν ενέργεια παραμένοντας έτσι αθάνατοι και εκείνοι μετά την Πτώση τους από την άπειρη ενέργεια του Βιβλικού Θεού), με αποτέλεσμα η ψυχή του κάθε θνητού να απελευθερωθεί έπειτα και ο Σατανάς μέσω της διαδικασίας της μετενσάρκωσης να την βάλει σε νέο σώμα ώστε να συνεχίσει να ζει και να παράγει τη ζωτική ενέργεια που δίνει αθανασία στον Δράκο (Σατανά) και στους Δράκουλες (Δαίμονες), σύμφωνα με τη Βαμπιρική διδασκαλία που έχουμε δημοσιεύσει. Για όσους όμως επιθυμούν να εξελιχτούν περισσότερο από μια τέτοια αθάνατη ζωή σε αστρικό μόνο σώμα αποκτώντας θεϊκό, τότε θα πρέπει να ασχοληθούν και με τελετές σαν αυτή που θα θυμηθούμε εν συνεχεία δίνοντας συμπληρωματικά και ένα Εωσφορικό βιβλίο αποκλειστικά αφιερωμένο πάνω σε αυτό το ζήτημα περί ενασχόλησης με το Δέντρο του Θανάτου, όπως είδαμε σε συνοπτική παρουσίαση στην αρχή του παρόντος άρθρου για το εξώφυλλου εκείνου του μουσικού συγκροτήματος. Ας τα πάρουμε λοιπόν τα πράγματα με τη σειρά, ενώνοντας ένα προς ένα όλα τα κομμάτια αυτού του παζλ πριν φτάσουμε στην προαναφερόμενη τελετουργία για την επίτευξη του τελικού μας στόχου.
‘’Τα Δέκα Σεφιρότ είναι τα Δέκα κανάλια της θεϊκής ενέργειας ή Ζωτική-Δύναμη του Πρώτου Θεού (καλούμενος Υπέρτατο Ον ή Μέγας Αρχιτέκτονας του Σύμπαντος κατά τη μασονική απόδοση ή Γιαχβέ και Χριστός κατά την εβραιοχριστιανική). Αυτή η δομή των Δέκα Σεφιρότ αποτελεί θεμέλιο της Μεσσιανικής Καμπαλιστικής Γνώσης. Στο Ζοχάρ (εβραϊκό βιβλίο) αποκαλούνται αυτά τα Δέκα Σεφιρότ ως Δέντρο της Ζωής, όπως γράφτηκε στη Βίβλο. Γεν.2:9, Απόκ.2:7, 22:2, 14’’ (σ.σ. Γεν. 2,9 Εκαμε δε ο Θεός να βλαστήσουν από την γην όλα τα είδη των δένδρων, τα οποία είναι ωραία εις την όρασιν, ευχάριστα εις την γεύσιν και θρεπτικά, καθώς επίσης διέταξε και εφύτρωσε το δένδρον της ζωής εν μέσω του παραδείσου και το δένδρον της γνώσεως του καλού και του κακού & Αποκ. 22,14 Και ο άγγελος επρόσθεσε· “Μακάριοι είναι εκείνοι, που τηρούν τας εντολάς του Χριστού, δια να έχουν έτσι εξουσίαν από τον Θεόν και δικαίωμα να τρέφωνται από το δένδρον της ζωής και να εισέλθουν ελεύθερα από τας πύλας εις την πόλιν του Θεού, εις την βασιλείαν των ουρανών)
[…Το παραδοσιακό μονοπάτι της μαγικής Τέχνης είναι η Δεξιά Ατραπός η οποία στοχεύει στην αποκατάσταση της πρωταρχικής σχέσης μεταξύ ανθρώπου και θεϊκής ουσίας. Προσευχές, τελετές και ενάρετος τρόπος ζωής σύμφωνα με τους νόμους του Θεού, θεωρούνται ως μονοπάτια επιστροφής στο χρόνο, πριν την Πτώση.
Υπάρχει, παρόλα αυτά, κι ένα άλλο μονοπάτι: η Αριστερή Ατραπός η οποία βαθαίνει και ολοκληρώνει την Πτώση. Εκείνος που εξασκεί την Σκοτεινή Τέχνη συνεχίζει την Πτώση από τον Θεό προκειμένου να επιτύχει ατομική θεότητα.
Ο λόγος πίσω από την Πτώση περιγράφεται συχνά ως ύβρις και αυτή η ύβρις είναι η αναζήτηση του ανθρώπου για Γνώση και δυνάμεις οι οποίες δεν προορίζονταν για αυτόν. Ο Σκοτεινός Νόμος υπόσχεται να οδηγήσει τον Μύστη στην ατομική θεότητα μέσω Δρακόντιας πειθαρχίας. Έτσι, η Αριστερή Ατραπός οδηγεί σε μια δεύτερη γέννηση, μια πνευματική αναγέννηση του ανθρώπου ως θεός…Με άλλα λόγια, ο εξασκών την Σκοτεινή Τέχνη, αντί να επανορθώνει την ζημία της Πτώσεως, δοξάζει την Πτώση και επιτρέπει στην καταστροφή να ολοκληρωθεί. Με αυτόν τον τρόπο καταστρέφει το παλαιό και επιτρέπει σε κάτι νέο να υψωθεί στη θέση του…Οι μυημένοι του μονοπατιού της Αριστερής Ατραπού βαδίζουν σε διαφορετικό και πιο δύσκολο δρόμο. Είναι ένα μονοπάτι που είναι σκληρό και δρακόντειο, αλλά το οποίο έχει ένα μεγαλύτερο στόχο: αυτό του να γίνεις ένας θεός. Αντί για την αποκατάσταση των ζημιών από την Πτώση, το σκοτεινό μονοπάτι δοξάζει την Πτώση και επιτρέπει την καταστροφή που πρέπει να ολοκληρωθεί. Το σκοτεινό μονοπάτι συνθλίβει το παλιό για να αφήσει κάτι νέο να προκύψει στη θέση του…Το μονοπάτι της Αριστερής Ατραπού οδηγεί μακριά από το Δέντρο της Ζωής και παραπέρα στο Δέντρο της Γνώσης. Όταν ο άνθρωπος είχε φάει τους Καρπούς της Γνώσης, ο Θεός τον απέτρεψε από το να τρώει από το Δέντρο της Ζωής. Ανάμεσα στο υψηλότερο θεϊκό επίπεδο και στο Χαμηλότερο υπάρχει μια Άβυσσος. Από την πλευρά του Φωτός, αυτή μπορεί να παρομοιαστεί με μια τεράστια πλαγιά που οδηγεί στη σκοτεινή πλευρά. Στη σκοτεινή πλευρά η Άβυσσος δεν υπάρχει με την ίδια σημασία. Το μονοπάτι του φωτός που αποτυγχάνει να φθάσει στην υψηλότερη Θεϊκή Τριάδα πέφτει στην άβυσσο και θα μπορούσε να γίνει θύμα των δυνάμεων του χάους που κατοικούν εκεί. Από την πλευρά του σκοτεινού μονοπατιού, ωστόσο, η Άβυσσος μπορεί να παρομοιαστεί με ένα ποτάμι που χωρίζει το σκοτεινότερο κέντρο του Κάτω Κόσμου από τις γύρω περιοχές…Με το πέρασμα στην Άβυσσο, η περιορισμένη μορφή του παλαιού μάγου πεθαίνει. Όλα τα χαρακτηριστικά που έχουν καθορίσει τη ζωή και το Θέλημα του μύστη έχουν μείνει πίσω. Ο μύστης μετουσιώνεται στην Άβυσσο. Οι δυνάμεις του σκότους διώχνουν μακριά όλους τους περιορισμούς που εμποδίζουν τη μήτρα της ψυχής του μάγου για να γίνει θεός. Μετά την Άβυσσο, η ψυχή γίνεται σαν ένα μαύρο διαμάντι που φέρει όλα τα χρώματα της ζωής και το φάντασμά του μέσα…Όντα και οντότητες όπως ο Abbadon («ο άγγελος της αβύσσου») και ο Choronzon κατοικούν στην Άβυσσο. Καταναλώνουν τα μέρη του σώματος του παλιού, του περιορισμένου εαυτού που ο μάγος αφήνει στην Άβυσσο για να πεθάνει…]
– Thomas Karlsson, «Qabalah, Qliphoth and Goetic Magic»
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Το άρθρο δημοσιεύθηκε αρχικά στο τεύχος 76 του περιοδικού mystery, με τον τίτλο «Σκοτεινή Καμπάλα».
Ο Κλιφωθικός Αντικόσμος
Η “εποχή” πριν την Πτώση των Πρωτόπλαστων αντιπροσωπεύεται από ένα Δέντρο πολύ διαφορετικό από αυτό που βρίσκεται στα περισσότερα σύγχρονα καμπαλιστικά κείμενα. Αυτό το σχήμα αποτελείται επίσης από δέκα σφαίρες και είκοσι δύο μονοπάτια, ωστόσο δεν περιέχει το Malkuth. Αντιθέτως, η Daath είναι πλήρως υπαρκτή στη Μεσαία Στήλη, κοντά στα Τρία Ανώτερα Σεφιρώθ, και αντιπροσωπεύει την ανώτερη, πνευματική γνώση όπου η σοφία της Chokmah και η κατανόηση της Binah ενώνονταν. Ήταν ο μυστικός Μαύρος Ήλιος που έλαμπε κοντά στο στέμμα του Kether και κυβερνώταν από τον Αρχάγγελο Sa’el ή Εωσφόρο, πέρα από τον κατώτερο κίτρινο Ήλιο της Tiphareth, που κυβερνούσε ο Μιχαήλ.
Το σχήμα αυτού του Δέντρου, τέλεια συμμετρικό, θύμιζε αυτό ενός διαμαντιού, αποτελούμενου από τρία διαφορετικά επίπεδα, που αντιστοιχούν στους τρεις ανώτερους από τους τέσσερις καμπαλιστικούς κόσμους, τον θεϊκό κόσμο του Atziluth, τον μεσαίο κόσμο των Αγγέλων Briah, και τον αστρικό κόσμο του Yetzirah. Ο υλικός κόσμος του Assiah, που αντιπροσωπεύεται από το Malkuth δεν υπήρχε ακόμη, ενώ ο οίκος στον οποίο κατοικούσαν οι Πρωτόπλαστοι ήταν η σφαίρα Yesod στο κατώτερο μέρος του αστρικού. Τότε όμως η Yesod ήταν η ακριβής αντανάκλαση του Kether, και οι Πρωτόπλαστοι ζούσαν “κατ’εικόναν και καθ’ομοίωσιν” του Θεού, εκπληρώνοντας το θεμελιώδες ερμητικό ρητό “όπως Επάνω έτσι και Κάτω”. Αυτή η ιδεατή κατάσταση ήταν ίσως που προκάλεσε το φθόνο του Εωσφόρου, οδηγώντας στην προδοσία του.
(σ.σ. Το Δέντρο της Ζωής πριν την «Πτώση». Το συγκεκριμένο σχήμα περιγράφεται από την Gra. εκδοχή του Sefer Yetzirah)
Αργότερα, όταν οι πρωτόπλαστοι τρώνε τον απαγορευμένο καρπό της γνώσης, εκδιώκονται από την Εδέμ για να κατοικήσουν στη γη. Δημιουργείται έτσι η Σεφίρα Malkuth, και το ανθρώπινο πνεύμα εισέρχεται στους κύκλους και τις διαδικασίες του υλικού κόσμου. Ο Ήλιος της Daath χάνει το καθάριο φως του και ο Sa’el, που το όνομά του κάποτε συμμετείχε στο μυστικό όνομα Semhamphorash, έλαβε το γράμμα ma από τη λέξη maveth (θάνατος) και σαν Άγγελος του Θανάτου (Samael) ρίχτηκε στο κενό μαζί με τους ακόλουθούς του.
Μια αχανής Άβυσσος σχηματίζεται, διαχωρίζοντας τα τρία ανώτερα Σεφιρώθ Kether, Chokmah και Binah από την υπόλοιπη Δημιουργία. Αυτές οι τρεις σφαίρες δομούν πλέον ένα άπιαστο τρίγωνο, στο κέντρο του οποίου το αυστηρό μάτι του Θεού επιβλέπει τα πάντα. Η Daath βυθίζεται μέσα σε αυτήν την Άβυσσο, και ένα νέο Δέντρο της Ζωής σχηματίζεται, ασύμμετρο και ατελές.
Η πτώση της Σεφίρας της Γνώσης διατάραξε την ισορροπία ανάμεσα στις Στήλες του Ελέους και της Κρίσης. Έτσι η Σεφίρα Geburah (Αυστηρότητα), έχοντας χάσει την πλήρη ισορροπία από την Chesed, αδυνατεί να συγκρατήσει και να διοχετεύσει αποτελεσματικά τη ζωοποιό Φλόγα, η οποία χύνεται έξω από το Δέντρο της Ζωής, σε ένα άλλο σύμπαν ύπαρξης, που η καμπαλιστική γραμματεία αποκαλεί Sitra Ahra, η Άλλη Πλευρά.
Το Σύμπαν αυτό όμως δεν ήταν άδειο. Σύμφωνα με το Zohar, πριν από τον σημερινό κόσμο ο Θεός είχε προσπαθήσει ξανά να δημιουργήσει ζωή, όμως το αποτέλεσμα ήταν ανεπαρκές. Μετά την καταστροφή των προηγούμενων κόσμων, τα απομεινάρια ή “κελύφη” τους παρέμειναν και, με την διαταραχή της Ισορροπίας, ενεργοποιήθηκαν από το Φως που ξεχυνόταν από την Geburah οδηγώντας στην δημιουργία των Κλιφώθ, των αντικόσμων της Δημιουργίας, στους οποίους το Zohar αντιστοιχίζει τους έκπτωτους βασιλιάδες της Εδώμ, τους απόγονους του Ησαύ που κυβερνούσαν τη Χαναάν πριν την διεκδικήσουν οι απόγονοι του Ιακώβ.
Το πρόβλημα του Κακού
Δεν συμφωνούσαν όμως όλοι οι μελετητές της Καμπάλα με τη φιλοσοφία της Πτώσης. Έτσι ο Isaac Luria, όπως και οι μαθητές του, πίστευαν ότι το Sitra Ahra σχηματίστηκε από τη “θραύση των αγγείων” (shevirat ha-kelim). Καθώς η φωτεινή ακτίνα διέσχιζε σαν αστραπή τις διαδοχικές εκπορεύσεις, οι κατώτερες από αυτές δεν μπόρεσαν να συγκρατήσουν την ισχύ της και θρυμματίστηκαν. Ένα μέρος του φωτός επέστρεψε στην πηγή του και διοχετεύθηκε σε νέες, πιο ανθεκτικές εκπορεύσεις, όμως 288 σπίθες παγιδεύτηκαν μέσα στα θραύσματα, δημιουργώντας τα κελύφη της Άλλης Πλευράς.
Το Κλιφωθικό Δέντρο του Θανάτου
Τα Κλιφώθ και τα Λέπια του Ερπετού
Από όλες σχεδόν τις απόψεις το Δέντρο της Γνώσης είναι μια ανεστραμμένη αντανάκλαση του Δέντρου της Ζωής. Αποτελείται κι αυτό από δέκα σφαίρες, και κάθε Κλίφα είναι το σκοτεινό ανάλογο της αντίστοιχης Σεφίρας. Τα κελύφη του οργανώνονται σε τρεις στήλες και χωρίζονται στα τέσσερα καμπαλιστικά πεδία. Ο μάγος που θα εξερευνήσει μυητικά τα Κλιφώθ θα έχει ανάλογες εμπειρίες με τον αντίστοιχο μάγο της Δεξιάς Ατραπού, περνώντας αρχικά από τον υλικό κόσμο της Malkuth/Lilith στο αστρικό βασίλειο των Yesod/Gamaliel. Στη Σφαίρα του Ήλιου Tiphareth/Thagirion θα βιώσει την αλχημική ένωση με τον Ανώτερο Εαυτό του, τον Άγιο Φύλακα Άγγελο ή τον Εσώτερο Δαίμονα αντίστοιχα, ενώ θα κληθεί κι αυτός, όταν έρθει η ώρα, να αποβάλλει τους περιορισμούς του εγωισμού του. Κι αυτό γιατί η Άβυσσος υφίσταται και στο Δέντρο του Θανάτου, αν και με διαφορετικό τρόπο απ’ ό,τι στο Δέντρο της Ζωής, όχι σαν απύθμενο χάσμα αλλά σαν ένας ποταμός που τα νερά του καθαρίζουν την ψυχή του μύστη από όλα όσα τον εμποδίζουν να γίνει θεϊκός.
Σε κάθε περίπτωση, ο μύστης που επιδιώκει να εξερευνήσει την Άλλη Πλευρά πρέπει να έχει μελετήσει καλά τόσο την κλασική καμπαλιστική βιβλιογραφία όσο και τις, δυστυχώς περιορισμένες, πηγές πάνω στο Δέντρο του Θανάτου. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να εξερευνήσουν σε βάθος το νόημα των κελυφών μέσα από το Qabalah, Qliphoth and Goetic Magic του Thomas Karlsson ή το, πιο εωσφορικό, Scales of the Black Serpent του Michael W. Ford:
ΚΑΙ ΕΔΩ ''ΣΚΑΝΑΡΙΣΜΕΝΟ'':
-WARNING!!!-
‘’Working with Qlippothic demons and forces of chaos by definition will challenge the Adept who seeks such forbidden knowledge. Approach is imperative to such operations. If you approach the Qlippoth as a Luciferian seeking wisdom, balanced and approaching as a Brother or Sister, a «child» the Samael and Lilith then you will be empowered and charged with their power and wisdom. However, if you approach the Qlippoth in a bullying. overbearing way trying to command the name of the Judea-Christian or Cabalistic «God» then expect just what they warn you about – madness. chaos, death or failure’’
Σύμφωνα με την παραπάνω προειδοποίηση μέσα από εκείνο το βιβλίο που μόλις δόθηκε για όσους θέλουν να ‘’εργαστούν’’ με τους Δαίμονες και τις Δυνάμεις του Χάους του Κλίφωθ (δηλ. το Δέντρο της Γνώσης ή Θανάτου του Σατανά) ώστε να επιδιωχθεί η απαγορευμένη γνώση, επισημαίνεται πως όσοι το κάνουν αυτό ως Εωσφοριστές που ψάχνουν τη σοφία, ισορροπημένα και προσεγγίζοντας ως Αδελφοί ή Αδελφές ενός παιδιού του Σάμαελ και της Λίλιθ, τότε θα ενδυναμωθούν και θα φορτιστούν με τη δύναμη και τη γνώση τους. Αν όμως το προσεγγίσουν με εκφοβιστικό, δεσποτικό τρόπο προσπαθώντας εις το όνομα του ιουδαιοχριστιανικού ή Καβαλιστικού Θεού, τότε να περιμένουν την τρέλα, το χάος, τον θάνατο ή την αποτυχία! Με άλλα λόγια, όποιος με αυτές τις μεθόδους εξαναγκάσει και έπειτα ξορκίσει αυτούς τους Δαίμονες και τις Δυνάμεις του Χάους χρησιμοποιώντας το όνομα του εβραιοχριστιανικού Θεού (Γιαχβέ/Χριστού), όπως συμβαίνει για παράδειγμα αυτό με τη Σολομωνική της Εβραϊκής Μαγείας. Αυτό δεν αποτελεί βέβαια προσωπική άποψη του συγγραφέα του βιβλίου ή δική μας, αλλά τεκμηριώνεται πέρα από την απλή λογική (π.χ. κανείς δεν λατρεύει Χριστό και Σατανά μαζί) και θεολογικά μέσα από τη Βίβλο, τόσο στην Καινή Διαθήκη στην Προς Κορινθίους Α’, κεφ. 10: 21 ‘’Δε δύναστε να πίνετε το ποτήρι του Κυρίου και το ποτήρι των δαιμονίων, δε δύναστε να μετέχετε στο τραπέζι του Κυρίου και στο τραπέζι των δαιμονίων’’, όσο και στην Παλαιά Διαθήκη όπως στην περίπτωση που απαγορεύει ο Θεός Γιαχβέ την οποιαδήποτε ενασχόληση με τον δαίμονα Μολώχ (σ.σ. όταν εμείς αντιθέτως τον χρησιμοποιούμε στην σατανική τελετουργία που θα πάρετε παρακάτω), ΛΕΥΙΤΙΚΟΝ 18 : 21 ‘’Κανέναν από τους απογόνους σου δεν πρέπει να προσφέρεις θυσία στο Μολόχ, για να μη βεβηλώσεις έτσι το όνομα του Θεού σου. Εγώ είμαι ο Κύριος’’ (βλέπε: bible.com/el/bible/173/LEV.18.TGV)
Κλείνοντας με τα θεωρητικά, ας σημειωθεί ότι η Άβυσσος έχει τείχη αδιαπέραστα, είναι το απόλυτο κενό που ούτε καν ο Βιβλικός Θεός δεν εισέρχεται εκεί μέσα. Είναι το λεγόμενο ‘’Εξώτερο Σκότος’’ της Βίβλου όπου υπάρχει πυρ άσβεστο (χωρίς φως), μια μαύρη φωτιά που καίει αιωνίως όπως μαρτυρά και ο δεύτερος εξορκισμός του εβραιοχριστιανού Βαπτίσματος ως Αφορκισμός Β’: ‘’Ἥξει γάρ, καὶ οὐ χρονιεῖ, κρίνων πᾶσαν τὴν γῆν, καὶ σὲ καὶ τὴν συνεργόν σου δύναμιν, κολάσει εἰς τὴν γέενναν τοῦ πυρός, παραδοὺς εἰς τὸ σκότος τὸ ἐξώτερον, ὅπου ὁ σκώληξ ὁ ἀκοίμητος, καὶ τὸ πῦρ οὐ σβέννυται’’
‘’Every time we die, the body and the astral body is killed and the cosmic prana/life-force these two bodies contain is being sucked back into cosmos being recycled in the cosmic circulation. Some black magicians are able, through the practice of vampirism, to program their astral bodies to feed upon the life-force of other living creatures after the death of their own physical body. This way preventing their post-mortem astral bodies from being recycled by the cosmic powers. However, those who practice astral vampirism are in most cases not Anti-cosmic Satanists and don’t carry the black flame inside. They therefore deny the existence of the spirit/black flame and see the soul/astral body as the deepest essence of their existence. It is therefore of the utmost importance for these ”vampires” to keep their astral bodies alive to avoid the ”second death”, i.e. the death of the astral body’’
– M.L.O.
Η μεταθανάτια κατάσταση της αθανασίας του Βαμπιρισμού διαφέρει από αυτή του Σατανισμού. Σύμφωνα με το άνωθεν κείμενο από το ‘’Μισανθρωπικό Εωσφορικό Τάγμα’’, η διαφορά έγκειται στο γεγονός ότι στην πρώτη περίπτωση ο Βαμπιριστής έχει ως σκοπό, μετά το θάνατο του φυσικού του σώματος, να κρατήσει ζωντανό το Αστρικό του σώμα/ψυχή μέσω του προγραμματισμού του για να συνεχίσει να τρέφεται από την ενέργεια ή ‘’ζωτική δύναμη’’ ή ‘’Life-Force’’ αγγλιστί των άλλων πλασμάτων, μετά το θάνατο του δικού τους φυσικού σώματος. Κατά αυτό τον τρόπο αποφεύγεται ο ‘’δεύτερος’’ θάνατος του Βαμπιριστή, δηλαδή ο ενεργειακός θάνατος του Αστρικού του Σώματος ώστε διατηρώντας το να αποφύγει να ανακυκλωθεί σαν σκουπίδι έπειτα στην Κοσμική κυκλοφορία πίσω στο Σύμπαν, κερδίζοντας έτσι μόνο την προσωρινή Αθανασία όσο συνεχίζεται να υφίσταται δηλαδή ο Κόσμος μας που του παρέχει αυτή την ενέργεια από τα άλλα πλάσματα που είπαμε. Αντίθετα, ο Σατανιστής που φροντίζει και ενδιαφέρεται για τη Μαύρη Φλόγα μέσα του επιδιώκοντας την ένωση με τους Σκοτεινούς θεούς του Εξώτερου Σκότους έξω από το Σύμπαν του Βιβλικού Θεού, κερδίζει την Αιώνια Αθανασία ακόμη και αν πεθάνει και το Αστρικό του Σώμα πέρα από το Φυσικό που πεθαίνει άλλωστε σε όλους μας.
Για να συμβεί τώρα αυτό ως προετοιμασία για αυτή τη νέα αναγεννησιακή του κατάσταση ως θεός μετά θάνατον εκεί πέρα (στο Σύμπαν Β’ ή Σίτρα Άχρα), θα πρέπει να επικαλεστεί πρώτα ο αρμόδιος για αυτό και γνωστός ιστορικά Δαίμονας Μολώχ από τα μωρά που πετούσαν θυσιαστικά στις φλόγες του την προχριστιανική εποχή, για να ανοίξει το συγκεκριμένο Δέντρο του Θανάτου ή Γνώσης (το Κλίφωθ) και μετά να προσφέρουμε θυσιαστικά δική μας ενέργεια και αίμα. Κατά τη διάρκεια λοιπόν μιας Τυπικής ή Κανονικής τελετής στον Σατανά (μετά το άνοιγμά της και πριν κλείσει) και έχοντας στα αριστερά του βωμού τον τελετουργικό μας καθρέφτη (μαύρος κατά προτίμηση) με μια εικόνα ή αγαλματίδιο του Σατανά στο κέντρο του, τοποθετούμε μπροστά του την παρακάτω σφραγίδα του Δαίμονα Μολώχ:
Στη συνέχεια λέμε τα παρακάτω λόγια (αφού διαλογιστούμε προηγουμένως στη Σφραγίδα του για λίγο) που επεξηγούνται μέσα στις αγκύλες, μεταφραστικά όπως ακολουθούν τώρα (ή από το πρωτότυπο κείμενο που ακολουθεί έπειτα):
Μέλους Ντε Κούο Μάγκμα (χ11)
(το λέμε αυτό 11 φορές)
[Η πραγματικότητα προέρχεται από το Δαιμονικό]
Ολ Ζονταμέτα Μολώχ Μικάλζο Γράα Ντε Ατσαράγιμ
[Συγκαλώ Σε Μολώχ Ισχυρέ Κυβερνήτη του Κλίφοθ]
Σόλπεθ Ντε Τζι Ομάοας Οντ Νιίσο Πούγκο Καόσγκι
[Άκουσε τα Ονόματά Σου και Έλα Εμπρός στη Γη]
Μαλκάμ + Αστέριους + Μολώχ + Μέλχομ + Μινόταουρ + Μίνος + Μουλάκ
(σ.σ. μετά από την απαγγελία κάθε ονόματος χτυπάμε το καμπανάκι ή όποιο άλλο αντικείμενο κάνει παρόμοιο ήχο δόνησης για κάθε ένα όνομα χωριστά)
Ζάζας Ζάζας Νασατανάντα Ζάζας! Λιφτόαχ Παντεμόνιουμ! Γιέχι Αούρ Τσασάκχ!
[(Μαγικές Λέξεις για να Ανοίξει το Κλίφοθ)! Άνοιξε το Κολασμένο Επίπεδο! Άφησε να υπάρξει το Σκοτεινό Φως]
Απεριάτουρ Ατσαράγιμ, ετ Γκέρμινετ Μακκάλ! Κουόντες λα-Μολόκ Σαρ Θαούμιελ! Απεριάτουρ Κλίφοθ; Ινβόκο Μολώχ! Ω Σάλβε Μακκάλ Ρεξ Αθάνορ! Μπαρούχ χα-Μαλκάμ Μελέχ χα-Θαούμιελ! Απεριάτουρ Κλίφοθ! Ινβόκο Μέλχομ! Μολόκ ις Μίλτσαμαχ βε-Σαρ Θάμιελ! Βενίρε Ρεξ Ίγκνιφερ! Άγιος Μολέκχ, Σάλβε Ρεξ Ίγκνιφερ! Ω Σάλβε Μακκάλ Ρεξ Αθάνορ! Απεριάτουρ Κλίφοθ! Ινβόκο Μαλκάμ!
[Άνοιξε το Κλίφοθ, και Φέρε Μπροστά τον Μακκάλ! Άγιος στον Μολόκ, Πρίγκιπα του Θαούμιελ! Άνοιξε το Κλίφοθ; Καλώ τον Μολώχ! Ω, Χαίρε Βασιλιά Μολώχ του Αλχημικού Κλίβανου! Ευλογημένος είναι ο Μολώχ, ο Βασιλιάς του Θαούμιελ! Άνοιξε το Κλίφοθ! Καλώ τον Μολώχ! Ο Μολώχ είναι ο Άνθρωπος του Πολέμου και ο Πρίγκιπας του Θαούμιελ! Έλα, Φέρων τη Φλόγα Βασιλιά! Υπερφυσικός είναι ο Μολώχ; Χαίρε στον Φέρων τη Φλόγα Βασιλιά! Ω, Χαίρε στον Βασιλιά Μολώχ του Αλχημικού Κλίβανου! Άνοιξε το Κλίφοθ; Καλώ τον Μολώχ]
Ρεάιχα Μπακάνα Λίαν Ρέμε Κουίμ Μολώχ (χ11)
(το λέμε αυτό 11 φορές)
Γκόχεντ Χαμί Βόνφο (χ11)
(το λέμε αυτό 11 φορές)
[Στέκομαι ως Μολώχ το Ισχυρό Πνεύμα και το Αιώνιο Πλάσμα της Οργής]
Πρωτότυπο κείμενο:
Melus De Quo Magma (x11)
[Reality Emanates from the Demonic]
Ol Zodameta Moloch Micalzo Graa De Acharayim
[I Conjure Thee Moloch Mighty Governor of the Qliphoth]
Solpeth De G Omaoas Od Niiso Pugo Caosgi
[Hearken Unto Your Names and Come Forth unto the Earth]
Malcam + Asterius + Moloch + Melchom + Minotaur + Minos + Mulak
Zazas Zazas Nasatanada Zazas! Liftoach Pandemonium! Yehi Aur Chashakh!
[(Magick Words to Open the Qliphoth)! Open the Infernal Plane! Let There Be Dark Light]
Aperiatur Acharayim, et Germinet Makkal! Qodesh la-Molock Sar Thaumiel! Aperiatur Qliphoth; Invoco Moloch! O Salve Makkal Rex Athanor! Baruch ha-Malcam Melech ha-Thaumiel! Aperiatur Qliphoth; Invoco Melchom! Molock ish Milchamah ve-Sar Thamiel! Venire Rex Ignifer! Agios Molekh, Salve Rex Ignifer! O Salve Makkal Rex Athanor! Aperiatur Qliphoth; Invoco Malcam!
[Open the Qliphoth, and Bring Forth Makkal! Holy to Molock, Prince of Thaumiel! Open the Qliphoth; I Call to Moloch! Oh, Hail King Moloch of the Alchemical Furnace! Blessed is Moloch, King of Thaumiel! Open the Qliphoth; I Call to Moloch! Moloch is a Man of War and the Prince of Thaumiel! Come, Fire-Bearing King! Numinous (is) Moloch; Hail to the Fire-Bearing King! Oh, Hail to King Moloch of the Alchemical Furnace! Open the Qliphoth; I Call to Moloch]
Reayha Bacana Lyan Reme Quim Moloch (x11)
Ol Biah Ca Moloch A Micaelazodo Gah Od Gohed Hami Vonpho (x11)
[I Stand as Moloch the Powerful Spirit and Everlasting Creature of Wrath]
(σ.σ. από: vkjehannum.wordpress.com)
Εις το όνομα του Σατανά
Σου δίνω αυτή την τελική θυσία
Είθε να συναντήσω την υφάντρια και είθε να με οδηγήσει προς τα εμπρός
Είθε να σταθώ μπροστά στην απρόσωπη βασίλισσα
Είθε να ξεφύγω από αυτή την πήλινη φυλακή
Κατέστρεψε αυτή την εικόνα του Αδάμ
Και είθε να λάβω μορφή ως το όμορφο φίδι που είμαι
Η σπίθα
Και είθε να κατοικήσω για πάντα στην Κόλαση
Δίνω τη ζωή μου επειδή υπάρχει αναγέννηση στο θάνατο
Χαίρε Σατανά!
Πρωτότυπο κείμενο στα αγγλικά:
In the name of Satan
I give you this final sacrifice
May I meet the weaver, and may she guide me forward May I stand before the faceless queen
May I break free of this clay prison
Shatter this image of Adam
And may I take form as the beautiful serpent I am
The spark
And may I forever reside in Hell
I give my life for there is rebirth in death
Hail Satan!
(από: Aka Paimon)
Λέμε μετά ‘’Ας γίνει έτσι’’ και λέγοντας την κατάλληλη για θυσίες φράση ‘’Αντ Μάγιορεμ Σατανάε Γκλόριαμ’’, καίμε ένα χαρτί που θα γράφει το ονοματεπώνυμό μας ή κάποια φωτογραφία μας, με λίγο αίμα ή άλλο γενετικό μας υλικό πάνω του και καθώς θα καίγεται στέλνουμε ενεργειακά μια λευκή σφαίρα φωτός (σ.σ. το οραματιζόμαστε αυτό εισπνέοντας και εκπνέοντας σταθερά με αργό ρυθμό) από το στήθος ή το μέτωπό μας προς το κέντρο (μαύρη τρύπα) της Σφραγίδας του Χάους με τις 11 ακτίνες που είδατε πρωτύτερα. Έπειτα συνεχίζετε την Κανονική ή Τυπική τελετουργία σας στον Σατανά ή την κλείνετε όπως γνωρίζουμε (σ.σ. με λόγια ευχαριστίας στον Σατανά και με μια προσευχή έπειτα).