Παρασκευή 6 Οκτωβρίου 2023

ΣΠΑΣΕ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΑ!!! Το κλασικό επιτραπέζιο παιχνίδι ‘’Ιθύνων νους’’ διαδικτυακά (on-line) που τεστάρει τον τρόπο σκέψης και σας μαθαίνει να σκέφτεστε! Για να αναπτυχθεί η κριτική σας ικανότητα απέναντι στην εχθρική προπαγάνδα…

Στοιχεία σοκ για κίνδυνο σχεδόν οι μισοί μαθητές των Λυκείων να έχουν αυξημένη πιθανότητα να είναι λειτουργικά αναλφάβητοι περιλαμβάνει η έκθεση της Ανεξάρτητης Αρχής Διασφάλισης της Ποιότητας στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση….Η ΑΔΙΠΠΔΕ επικαλείται για το συμπέρασμά της αυτό τα στοιχεία από τις απογοητευτικές επιδόσεις των μαθητών της Β Λυκείου σε Γενικά και Επαγγελματικά Λύκεια για το σχολικό έτος 2017-2018.

Ενδεικτικά στα γενικά λύκεια:

Στην Γλώσσα το 7,1% των μαθητών βαθμολογήθηκε κάτω από τη βάση
Στη Φυσική βαθμολογία κάτω από τη βάση πήραν 1 στου δύο μαθητές (48,4%)
Στην Άλγεβρα το ποσοστό των βαθμολογιών κάτω από τη βάση ήταν 38,9% και στη Γεωμετρία 44,2%

Ακόμα χειρότερη είναι η εικόνα στα επαγγελματικά λύκεια:

Ένας στους πέντε πήρε κάτω από τη βάση στη Γλώσσα
Το 52,7% πήρε κάτω από τη βάση στην Άλγεβρα και το 51,3% στη Γεωμετρία
Στο 41% οι βαθμολογίες κάτω από τη βάση στη Φυσική και στο 40,8% στη Χημεία.

Οι συντάκτες της έκθεσης επισημαίνουν, σύμφωνα με την Καθημερινή, ότι «τα προβλήματα που εμφανίζονται στο λύκειο, σε σύγκριση με το δημοτικό και το γυμνάσιο, δεν είναι προβλήματα αποκλειστικά του λυκείου αλλά όλων των βαθμίδων, τα οποία συσσωρευτικά κατέληξαν στο λύκειο. Προβληματίζει, βέβαια, το γεγονός ότι οι αντιλήψεις και οι πρακτικές του Δημοτικού και του Γυμνασίου, ίσως λόγω του υποχρεωτικού τους χαρακτήρα δεν αποτύπωσαν τα αρχόμενα προβλήματα λειτουργικού αναλφαβητισμού και ενδεχομένως δεν κινητοποιήθηκαν εγκαίρως».

Τὸ παραπάνω σλόγκαν γιὰ τὸν ἀμόρφωτο ποὺ ἐπίτηδες διατηρεῖται ἔτσι γιὰ νὰ πιστεύει τὰ ὅσα τοῦ λέει ἡ ἐχθρικὴ πρὸς ἐμᾶς προπαγάνδα ἐφόσον δὲν ζοῦμε σὲ καθεστὼς Σατανικῆς Θεοκρατίας γιὰ νὰ εὐθυνόμαστε ἐμεῖς γιὰ αὐτό, ἀλλὰ σὲ παγκοσμιοποιητικὸ ἀπὸ Γνωστικοὺς Ἑβραίους (ὅπως ἤδη ἀποδείξαμε στὴν ἀρθρογραφία μας ἀπὸ τὶς ἀντιλήψεις ποὺ ἐπικρατοῦν στὴν κοινωνία καὶ ὄχι μόνο) ποὺ μόνον ἔτσι ἐξασφαλίζουν ὅτι δὲν θὰ χάσουν τὴν ἐξουσία ἀπὸ ἐξυπνότερους ἢ χαρισματικότερους ἀπὸ ἐκείνους ἀνθρώπους (σ.σ. γιὰ αὐτὸ ἄλλωστε διαφημίζουν καὶ τὸ φυλετικὸ μπαστάρδεμα τοῦ ἀνώτερου Λευκοῦ καὶ καταγόμενου ἀπὸ τὸν Σατανᾶ ὅπως καταδείξαμε θρησκευτικῶς ἀνθρώπου μὲ ἀφροασιατικοὺς πιθηκανθρώπους γιὰ νὰ πέφτει τὸ διανοητικὸ ἐπίπεδο στὴν κοινωνία ἐπιστρέφοντας ἐν τέλει πίσω στὴν ἐποχὴ τῶν σπηλαίων πολιτισμικὰ ἢ στὴν ἐποχὴ τῶν κατσικογάμηδων ἑβραίων τῆς ἐρήμου καὶ τῶν κρεμαστῶν κήπων τῆς Βαβυλώνας ποὺ μᾶς παρουσίαζαν ὡς ''πολιτισμὸ'' κάτι ἀχλάδια ποὺ κρέμονταν ἀνάποδα σὰν ρυτιδιασμένα παπάρια), θὰ λέγαμε ὅτι δὲν λύνει τὸ πρόβλημα ποὺ διαβάσατε στὴ συνέχεια γιὰ τὸν ἀναλφαβητισμὸ τῆς νέας γενιᾶς, μιᾶς ποὺ ὅσοι διανύουν τὴν τρίτη ἢ τέταρτη καὶ παραπάνω δεκαετία τῆς ζωῆς τους δὲν ἀπέκτησαν ποτὲ τέτοια προβλήματα (π.χ. ἀνέπτυξαν κάπως παραπάνω τὴν κριτικὴ σκέψη τους μὲ τὴν τότε σχολικὴ ἐκπαίδευση, μὲ ἐπιτραπέζια παιχνίδια σὰν καὶ αὐτὸ ποὺ δίνουμε στὸ παρὸν ἄρθρο, μὲ ἀστυνομικὰ μυθιστορήματα ποὺ διάβαζαν σὰν ἐκεῖνα τῆς Ἀγκάθα Κρίστι κ.λ.π.), ἀλλὰ χρειάζεται καὶ ἡ ἀνάπτυξη τῆς κριτικῆς σκέψεως ἢ νὰ μάθει νὰ σκέφτεται κανεὶς μὲ ἄλλα λόγια γιὰ νὰ καταλαβαίνει ὡς ἐκ τούτου τί γράφουμε καὶ ἐμεῖς στὴν ἀρθρογραφία μας!

Καὶ αὐτὸ τὸ διαπιστώσαμε ὄχι μόνο στὴ δική μας περίπτωση ἀπὸ ἀναγνῶστες ποὺ δὲν μποροῦσαν νὰ κατανοήσουν αὐτὰ ποὺ διαβάζανε στὰ ἄρθρα μας ἢ νὰ πιστεύουν διάφορες συκοφαντίες εἰς βάρος μᾶς παρ' ὅλο ποὺ μπροστὰ στὰ μάτια τους διαβάζανε τί ἰσχύει πραγματικὰ γιὰ νὰ μὴν τὶς πιστέψουν, ἀλλὰ καὶ στὴν πρόσφατη περίοδο τοῦ Κορωνοϊοῦ ὅταν πάλι πιστεύανε ὅ,τι τοὺς ἔλεγε τηλεοπτικὰ ὁ κάθε ''παπαροσάλτε'' ἰδίως ἐκεῖ στὸ κανάλι Σκαϊ ἢ κάθε ἄλλος δημοσιογραφίσκος τῆς σφαλιάρας ποὺ σὲ ρόλο φιλιπινέζας παπαγάλιζε τὴν παγκοσμιοποιητικὴ προπαγάνδα, παρ' ὅλο ποὺ τὴν πίστευαν καὶ ἄνθρωποι μορφωμένοι! Γιὰ παράδειγμα, παρατηρήσαμε καὶ μορφωμένους ἀνθρώπους νὰ μὴν πονηρεύονται μὲ τὶς ἀντιφάσεις της ὅταν ἀπὸ τὴ μιὰ τοὺς ἔλεγε ὅτι ἐκεῖνα τὰ πειραματικὰ ἐμβόλια γιὰ τὸν Κορωνοϊὸ ἦταν τὸ θαῦμα τῆς ἐπιστήμης καὶ ἀπὸ τὴν ἄλλη ψηφίζονταν τὸ ἀκαταδίωκτο(!) στοὺς προπαγανδιστὲς γιὰ νὰ μὴν τοὺς ἀσκηθοῦν ποινικὲς διώξεις μελλοντικὰ γιὰ τὸ κάλπικο θαῦμα ἢ ὅταν τοὺς ἔλεγε ἀπὸ τὴ μιὰ ὅτι ἡ μάσκα προστατεύει (ποὺ πράγματι προστατεύει) καὶ ἀπὸ τὴν ἄλλη δὲν ἀρκοῦσε ἀπὸ μόνη της γιὰ νὰ εἰσέλθει κάποιος σὲ ἕνα κατάστημα χωρὶς πιστοποιητικὸ ἐμβολιασμοῦ ἢ ἀρνητικὸ τὲστ Κορωνοϊοῦ (ποὺ δὲν χρειαζότανε ἐφόσον ὑπῆρχε ἡ μάσκα) φορῶντας τὴ μάσκα του ὅπως μέχρι πρότινος! Χωρὶς νὰ ἐπεκταθοῦμε περισσότερο σὲ ἄλλες ἀντιφάσεις ποὺ ἤδη ἔγιναν ἀντιληπτὲς ἀπὸ ἐμᾶς καὶ παρουσιάστηκαν στὴν ἀρθρογραφία μᾶς περὶ πανδημίας θεματολογικά, εἴτε ἀπὸ μορφωμένους ἀνθρώπους εἴτε ἀπὸ ἀμόρφωτους!

Βλέπουμε δηλαδή, πὼς ἡ μόρφωση ἀπὸ μόνη της δὲν φτάνει γιὰ νὰ μὴν πιστέψει καὶ ἕνας μορφωμένος τὴν ἐχθρικὴ προπαγάνδα ποὺ τὴν πιστεύει ἕνας ἀμόρφωτος σύμφωνα μὲ τὸ σλόγκαν ποὺ δείξαμε φωτογραφικὰ πιὸ πάνω, ἀλλὰ ἀπαιτεῖται καὶ ἡ ἀνάπτυξη τῆς κριτικῆς σκέψης ὥστε νὰ μπορεῖ νὰ διακρίνει τὴν ἀλήθεια ἀπὸ τὴν ἐξαπάτηση, ὅπως ἀκριβῶς ἔκανε ἡ Σατανικὴ Ὀρθοδοξία μας στὴν ἀρθρογραφία της γιὰ τὴν προστασία ἡμῶν καὶ ὅσων ἄλλων ἀκολούθων μας. Πρὸς αὐτὴ τὴν κατεύθυνση λοιπὸν βοηθάει τὸ ἐν λόγῳ ἐπιτραπέζιο παιχνίδι τοῦ 1994 ποὺ ὑπάρχει πλέον καὶ διαδικτυακὰ ὅπως θὰ δεῖτε παρακάτω (ἀπὸ μιὰ ἱστοσελίδα καὶ ἄλλων παιχνιδιῶν γιὰ ὅσους ἐνδιαφέρονται) γιὰ νὰ μπορεῖ νὰ τὸ παίξει κάποιος ἀπὸ μόνος του (σ.σ. ἀφοῦ ὁ ὑπολογιστὴς εἶναι αὐτὸς ποὺ διαλέγει τὸν κώδικα ποὺ θὰ πρέπει νὰ σπάσει), δηλαδὴ καὶ μὲ μιὰ φράση, νὰ τὸν μάθει νὰ σκέφτεται καὶ ἔτσι νὰ μπορεῖ μετὰ νὰ διακρίνει τὴν ἀλήθεια ἀπὸ τὸ ψέμα σὰν ἐμᾶς... 

ΠΑΙΞΕ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ ΕΔΩ: https://gr.sgames.org/150113/  

ΠΑΡΟΜΟΙΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΑΙΞΙΜΑΤΟΣ (ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΝ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΑΓΓΛΙΚΑ) ΑΠΟ ΤΟ ΕΠΙΤΡΑΠΕΖΙΟ ΑΥΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ:

Οι 2 παίκτες αποφασίζουν πόσες παρτίδες θα παίξουν ο αριθμός των οποίων πρέπει να είναι άρτιος. Ο ένας θα δημιουργήσει ένα μυστικό κωδικό τον οποίο ο άλλος θα προσπαθήσει να σπάσει. Για να αποφασίσουν ποιος θα φτιάξει τον κωδικό στην 1η παρτίδα, λέει ο καθένας έναν αριθμό απ' το 1 μέχρι το 10 κι εκείνος ο οποίος θα πει το μεγαλύτερο θα φτιάξει τον κωδικό. Ο παίκτης αυτός επιλέγει 4 καρφάκια όποιων χρωμάτων θέλει εκείνος και τα τοποθετεί στην ειδική θέση κι ύστερα καλύπτει τον κωδικό αυτό με την προστατευτική ασπίδα. Η ασπίδα αυτή επιτρέπει στον παίκτη ο οποίος έφτιαξε τον κωδικό να τον βλέπει, όμως όχι και στον αντίπαλο. Την ώρα που ο ένας παίκτης φτιάχνει τον μυστικό κωδικό, ο άλλος έχει κλειστά τα μάτια του ή έχει την πλάτη γυρισμένη ώστε να μην κοιτάζει και κάνει σκονάκι. Μόλις ο ένας παίκτης δημιουργήσει το μυστικό κωδικό, ειδοποιεί τον αντίπαλο να γυρίσει και ξεκινάει το παιχνίδι. Τότε αυτός ο παίκτης προσπαθεί να μαντέψει ποιος είναι ο κωδικός τον οποίο δημιούργησε ο αντίπαλός του και ξεκινά να τοποθετεί καρφάκια χρώματος ένα κάθε φορά. Κάθε φορά που ο παίκτης τοποθετεί ένα καρφάκι, ο παίκτης ο οποίος δημιούργησε τον κωδικό, τοποθετεί ένα καρφάκι - κλειδί στις ειδικές μικρές τρύπες στα πλάγια του πίνακα. Τα καρφάκια - κλειδιά είναι 2 χρωμάτων. Λευκά και μαύρα. Όταν τοποθετείται μαύρο καρφάκι - κλειδί, σημαίνει πως το καρφάκι το οποίο τοποθέτησε ο αντίπαλος είναι και του σωστού χρώματος και τοποθετημένο στη σωστή θέση. Όμως όταν τοποθετείται λευκό καρφάκι - κλειδί, αυτό σημαίνει πως το καρφάκι το οποίο τοποθέτησε ο αντίπαλος είναι του σωστού χρώματος μεν όμως είναι τοποθετημένο σε λάθος θέση. Όταν ο παίκτης ο οποίος προσπαθεί να σπάσει τον κωδικό τοποθετήσει ένα καρφάκι το οποίο δεν υπάρχει ως χρώμα στον κώδικα, ο αντίπαλος δε βάζει καθόλου καρφάκι – κλειδί (σ.σ. κάθε αποτυχημένη προσπάθεια να βρεθεί σωστά ο κωδικός, πάρτε την κάθε λανθασμένη που προηγήθηκε σαν οδηγό για να βρείτε τη σωστή θέση του χρώματος ή το σωστό χρώμα σε κάθε επόμενη προσπάθεια).

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΊΑ…ΣΕ ΟΛΑ ΤΟΥ ΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ!