Σάββατο 24 Δεκεμβρίου 2022

ΕΞΩ ΟΙ ΑΘΕΪΣΤΕΣ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ!!! Άλλη μια εκδήλωση της ‘’Ένωσης (ψευτο)Αθεών’’ στα πανεπιστήμια (απομακρύνοντας έτσι κόσμο και από τον σατανισμό) και γιατί αθεϊσμός σημαίνει αντιχριστιανισμός προς όφελος του εβραιοσιωνισμού στην πραγματικότητα…

(σ.σ. κατά την πρόσφατη συνεδρίαση των G7 στη Γερμανία αφαιρέθηκε ο χριστιανικός Σταυρός για λόγους ανακαίνισης του κτιρίου χωρίς να αφαιρεθεί όμως και η Επτάφωτη Λυχνία των εβραίων για τον ίδιο λόγο!...βλέπε: newsingermany.com/conference-venue-in-munster-foreign-office-had-the-cross-removed-for-the-g7-meeting/) & Πέραν τοῦ θέματος τοῦ σιωνισμοῦ ἡ ἴδια Παλαιά Διαθήκη, ὀρθῶς ἑρμηνευόμενη, εἶναι ἐναντίον τοῦ σημερινοῦ Ἰουδαϊσμοῦ, καί ὡς παν-σιωνισμοῦ καί ὡς θρησκείας. Διότι ἡ Παλαιά Διαθήκη διακηρύσσει ὅτι ὁ Μωσαϊκός Νόμος ἔχει ἡμερομηνία λήξεως, καί ὅτι θά καταργηθεῖ ἀπό τόν Μεσσία (Δευτερονόμιον 18,15.16), μέ νέα Διαθήκη (Ἱερεμίας 38, 31-36), ὄχι ἀπό τό Σινᾶ, ἀλλά τήν Ἱερουσαλήμ (Ἠσαΐας 2,3), μέ νέα παγκόσμια Θυσία (Μαλαχίας 1,11), καί ἐξάπλωση στά ἔθνη χωρίς διάκριση (Γένεσις 17,5 καί Ὡσηέ 2,25), τά ὁποῖα ὅλα ἐκπληρώθηκαν. Τά ἱερότερα, εὐφυέστερα καί πιό προβεβλημένα πρόσωπα τοῦ Ἰουδαϊσμοῦ στά χρόνια τοῦ Χριστοῦ ἐγνώριζαν αὐτήν τήν ἀναμενόμενη (ὡς προφητευμένη) κοσμογονική ἀλλαγή καί ἀποδέχτηκαν τόν Χριστό (Ἰωάννης ὁ Βαπτιστής, Γαμαλιήλ ὁ Νομοδιδάσκαλος, Συμεών ὁ Θεοδόχος, Σαῦλος ὁ ἐπικληθείς Παῦλος καί χιλιάδες ἄλλοι). Κανείς ἀπό αὐτούς τούς πνευματικούς Προπάτορες τῶν Χριστιανῶν δέν μπορεῖ νά θεωρηθεῖ σιωνιστής, διότι ὅλοι τους, ὡς Χριστιανοί, ἀπέρριψαν βασικές ἀρχές τοῦ ἰουδαϊσμοῦ καί τοῦ σιωνισμοῦ, ὅτι δηλαδή δῆθεν ὁ Μεσσίας δέν ἦλθε (καί συνεπῶς τόν ἀναμένουν ἀκόμη), ὅτι ὁ Θεός πρέπει νά λατρεύεται μόνο στό Ναό τοῦ Σολομῶντος (καί συνεπῶς ὁ ναός αὐτός πρέπει νά ξανακτισθεῖ), ὅτι ὁ Μωσαϊκός Νόμος θά μείνει εἰς τόν αἰῶνα καί ὅτι οἱ Ἑβραῖοι θά εἶναι πάντοτε ὁ έκλεκτός λαός τοῦ Θεοῦ, λόγῳ ἐθνοφυλετικῶν κριτηρίων τοῦ Γιαχβέ…Παράδοση τῆς προφητικῆς σκυτάλης στόν Ἰουδαϊσμό. Τέλος, ἡ χειρότερη συνέπεια τῆς ἀπορρίψεως τῆς Παλαιᾶς Διαθήκης, καί τῆς ἀποσυνδέσεώς της ἀπό τό θεῖο Πρόσωπο τοῦ Ἰησοῦ Χριστοῦ, τοῦ «ἐπί πάντων Θεοῦ», εἶναι ὅτι ἀνοίγει τόν δρόμο στό νά ἑρμηνευθοῦν οἱ προφητεῖες μέ κέντρο ὄχι τόν ἐλθόντα Μεσσία Ἰησοῦ ἀπό τή Ναζαρέτ, Χριστοκεντρικῶς, ἀλλά μέ βάση τόν ἀναμενόμενο Μεσσία τῶν Ἰουδαίων, καί νά στηριχθεῖ πλήρως ὁ νέος μεσσιανισμός πού θέλει νά ὁδηγήσει στήν κατάργηση τοῦ Χριστιανισμοῦ καί στήν ἀντίληψη ὅτι ὁ Ἰησοῦς δέν ἦταν ὁ ἀναμενόμενος Μεσσίας, ἀλλά περιμένουμε τόν ἑπόμενο…(σ.σ. Ιερά Μονή Παντοκράτορος Μελισσοχωρίου: Απάντηση σε μομφές σχετικώς με τον Χριστιανισμό και τη σχέση του με τον Ελληνισμό, την Παλαιά Διαθήκη και τον Σιωνισμό)

Οι δυο πρόσφατες αυτές εκδηλώσεις που θυμηθήκαμε φωτογραφικά παραπάνω, επιβεβαιώνουν (για άλλη μια φορά) όλα τα μέχρι σήμερα γραφόμενα της Σατανικής Ορθοδοξίας μας πάνω στο θέμα του αντιχριστιανισμού που εκδηλώνεται και από αθεϊστές σαν αυτούς της εν λόγω οργάνωσης, όταν επανειλημμένα γράφουμε δηλαδή πως δεν συμβαίνει αυτό για ‘’σατανικούς’’ τάχα μου λόγους όπως ψευδώς προπαγανδίζεται από διάφορους χριστιανούς με σκοπό να διατηρήσουν ή να επαυξήσουν τους πιστούς τους ώστε να αντιμετωπιστεί κάτι απειλητικό για αυτούς (σ.σ. δίνοντάς τους με άλλα λόγια κάποιο κίνητρο έτσι ώστε να αγωνιστούν για τη χριστιανική τους πίστη), αλλά παρά μόνο προς όφελος του εβραιοσιωνισμού όπως πολύ σωστά έγραψε το παραπάνω απόσπασμα από κείμενο εκείνης της ιεράς μονής που υπενθυμίζουμε χρόνια τώρα και επιβεβαίωσε τα γραφόμενα αυτά η καθαίρεση ενός χριστιανικού Σταυρού από εκείνο το γερμανικό κτίριο με πρόσχημα την ανακαίνισή του! Πιο συγκεκριμένα στην τελευταία τώρα περίπτωση που καταδείξαμε παραδειγματικά, αν πράγματι ίσχυε αυτή η δικαιολογία της ‘’ανακαίνισης’’ του κτιρίου, τότε θα έπρεπε να αφαιρεθεί και η Επτάφωτη Λυχνία των εβραίων για να μπορούμε μόνο τότε να πούμε ότι κάτι τέτοιο συνέβη είτε για αθεϊστικούς λόγους που δεν επιθυμούν κανένα θρησκευτικό σύμβολο σε εκείνο το χώρο (σ.σ. και όχι μόνο τα χριστιανικά) είτε για σατανικούς (όπως προπαγανδίζεται χριστιανικά) που θα είχαν και κάθε λόγο να μην επιθυμούν ούτε την Επτάφωτη Λυχνία του Βιβλικού Θεού βάζοντας στη θέση της κάποιο δικό μας σατανικό σύμβολο ας πούμε (σ.σ. για να αποδειχτεί έτσι ότι πράγματι προς όφελος του σατανισμού συνεδρίασε εκείνη η παγκοσμιοποιητική οργάνωση στη Γερμανία που μόλις είδαμε). 

Με άλλα λόγια περί συμβολισμού, βλέπουμε ξεκάθαρα ότι υποστηρίζεται έτσι η λατρεία του Βιβλικού Θεού όπως το θέλουν οι εβραίοι και όχι οι χριστιανοί, για να καθαιρεθεί δηλαδή παρά μόνο ο χριστιανικός Σταυρός παραμένοντας η Επτάφωτη Λυχνία στη θέση της και έτσι να επιβεβαιωθούν ξανά όλα εκείνα τα γραφόμενα της ιεράς μόνης που διαβάσαμε πρωτύτερα περί κατάργησης του χριστιανισμού με σκοπό να εδραιωθεί ο εβραιοσιωνιστικός Μεσσιανισμός! Διότι το συγκεκριμένο σύμβολο της Επτάφωτης Λυχνίας είναι επίσης αντισατανικό, όπως και ο χριστιανικός Σταυρός άλλωστε, για να την αποδεχτούμε ή να πούμε ότι σατανιστές κρύβονται πίσω από τη διατήρησή της σε εκείνο το κτίριο, αφού ο Βιβλικός Θεός απεκάλυψε το σχέδιο της λυχνίας στον Μωυσή και περιγράφει λεπτομερώς την κατασκευή της στο 25ο κεφάλαιο της Εξόδου (κε΄ 31-40):

Και ποιήσεις λυχνίαν εκ χρυσίου καθαρού, τορευτήν... ...εξ δε καλαμίσκοι εκπορευόμενοι εκ πλαγίων, τρεις καλαμίσκοι της λυχνίας εκ του κλίτους αυτής του ενός και τρεις καλαμίσκοι της λυχνίας εκ του κλίτους του δευτέρου. Και τρεις κρατήρες εκτετυπωμένοι καρυίσκους εν τω ενί καλαμίσκω, σφαιρωτήρ και κρίνον. Ούτως τοις εξ καλαμίσκοις τοις εκπορευομένοις εκ της λυχνίας. Και εν τη λυχνία τέσσαρες κρατήρες εκτετυπωμένοι καρυίσκους — εν τω ενί καλαμίσκω οι σφαιρωτήρες και τα κρίνα αυτής. Ο σφαιρωτήρ υπό τους δύο καλαμίσκους εξ αυτής, και σφαιρωτήρ υπό τους τέσσαρας καλαμίσκους εξ αυτής. Ούτως τοις εξ καλαμίσκοις τοις εκπορευομένοις εκ της λυχνίας. Οι σφαιρωτήρες και οι καλαμίσκοι εξ αυτής έστωσαν — όλη τορευτή εξ ενός χρυσίου καθαρού. Και ποιήσεις τους λύχνους αυτής επτά, και επιθήσεις τους λύχνους, και φανούσιν εκ του ενός προσώπου. Και τον επαρυστήρα αυτής και τα υποθέματα αυτής εκ χρυσίου καθαρού ποιήσεις. Πάντα τα σκεύη ταύτα τάλαντον χρυσίου καθαρού. `Ορα ποιήσεις κατά τον τύπον τον δεδειγμένον σοι εν τω όρει.

Συμβολισμός

Σύμφωνα με Εβραίους διανοουμένους η επτάφωτος λυχνία συμβόλιζε το ιδανικό του παγκόσμιου διαφωτισμού. Οι επτά λύχνοι της συμβολίζουν τους κλάδους της ανθρώπινης γνώσεως, που αναπαριστούν οι έξι πλάγιοι λύχνοι, οι οποίοι ανυψωμένοι στρέφονται προς τον κεντρικό λύχνο, που συμβολίζει το φως του Θεού. Επιπροσθέτως η επτάφωτος λυχνία συμβολίζει την Εξαήμερο Δημιουργία του κόσμου, με τον κεντρικό λύχνο να συμβολίζει το Σάββατο, την έβδομη ημέρα αναπαύσεως του Θεού. Λέγεται επίσης ότι συμβολίζει τη φλεγόμενη και μη καιόμενη βάτο που αντίκρισε ο Μωυσής στο όρος Χωρήβ.

βλέπε: https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%95%CF%80%CF%84%CE%AC%CF%86%CF%89%CF%84%CE%BF%CF%82_%CE%BB%CF%85%CF%87%CE%BD%CE%AF%CE%B1 

Υπενθυμίζεται δε, πως πριν εμφανιστεί ο Βιβλικός Θεός ως Χριστός (ενσαρκωμένα) και δημιουργηθεί ο χριστιανισμός με τις εκκλησιές του στον κόσμο μας, ο Σατανάς αντιτάχθηκε στον Βιβλικό Θεό ήδη από την εποχή που προηγήθηκε στην Παλαιά Διαθήκη (άρα και στα σύμβολά του συνεπακόλουθα σαν την περιγραφόμενη Επτάφωτη Λυχνία):

Ζαχ. 3,1 Καὶ ἔδειξέ μοι Κύριος Ἰησοῦν, τὸν ἱερέα τὸν μέγαν, ἑστῶτα πρὸ προσώπου ἀγγέλου Κυρίου, καὶ ὁ διάβολος εἱστήκει ἐκ δεξιῶν αὐτοῦ τοῦ ἀντικεῖσθαι αὐτῷ.
Ζαχ. 3,1 Ο Κυριος, διηγείται ο προφήτης, μου έδειξε τον Ιησούν, τον αρχιερέα, να ίσταται ενώπιον του αγγέλου του Κυρίου· και ο διάβολος ίστατο εκ δεξιών του αρχιερέως, δια να αντιτίθεται προς αυτόν.
Ζαχ. 3,2 καὶ εἶπε Κύριος πρὸς τὸν διάβολον· ἐπιτιμήσαι Κύριος ἐν σοί, διάβολε, καὶ ἐπιτιμήσαι Κύριος ἐν σοὶ ὁ ἐκλεξάμενος τὴν Ἱερουσαλήμ· οὐκ ἰδοὺ τοῦτο ὡς δαλὸς ἐξεσπασμένος ἐκ πυρός;
Ζαχ. 3,2 Ο άγγελος Κυρίου είπεν στον διάβολον· “ο Κυριος να σε επιτημήση, διάβολε, να σε επιτιμήση ο Κυριος, ο οποίος έχει εκλέξει την Ιερουσαλήμ ως πάλιν του. Ωσάν δαυλός, που απεσπάσθη από την φωτιάν, δεν είναι ο αρχιερεύς αυτός, που εσώθη από την καταστροφήν του έθνους;”


Ούτε στην περίπτωση του αθεϊσμού όμως μπορούμε να πούμε ότι ο αντιχριστιανισμός του γίνεται επειδή τάσσεται ενάντια σε κάθε θρησκεία και θεό επειδή δεν θέλει καμιά και κανέναν αντίστοιχα, πρώτον γιατί επιτίθεται παρά μόνο στον χριστιανισμό και δεύτερον γιατί αντιφάσκει κάθε τέτοια αθεϊστική οργάνωση (σαν και αυτή που θα δούμε παρακάτω) εφόσον και όπως πολύ εύστοχα γράφει το δημοσίευμα που ακολουθεί:

Λογικά, δεν μπορεί ένας άθεος να εμφανίζεται ως υπέρμαχος των πολλών διαύλων επικοινωνίας των μαθητών με τον Θεό, ώστε μέσα από τη διδασκαλία των διαφόρων θρησκειών να τους δοθεί η δυνατότητα να διαλέξουν ελεύθερα τον θρησκευτικό δρόμο που είναι συμβατός με τη δική του περί Θεού αντίληψη.

Με άλλα λόγια, δεν γίνεται να μη θέλει ένας αθεϊστής καμιά θρησκεία και την ίδια ώρα να λέει αυτοαναιρούμενος ότι θέλει κάθε άνθρωπος να διαλέγει εκείνος ποια θρησκεία ή θεό θέλει, διότι τότε είτε δεν είναι άθεος είτε είναι παρά μόνο αντιχριστιανός αλλά όχι και αντιεβραίος (όπως θα όφειλε) παρόλο που ο Χριστός δεν ήταν χριστιανός και δεν δίδαξε ποτέ σε χριστιανική εκκλησία, μιας που στην εποχή του δεν υπήρχε ακόμα χριστιανισμός και αυτός σαν εβραίος δίδασκε παρά μόνο σε εβραϊκές συναγωγές, όπως μαρτυρά άλλωστε η ίδια η Καινή Διαθήκη του που συγγράφτηκε χρόνια μετά τη Σταύρωσή του (και άρα διάβαζε εκεί πέρα αποσπάσματα από την Παλαιά Διαθήκη ως μοναδική Βίβλο εκείνη την εποχή): 

Λουκ. 4,16 Καὶ ἦλθεν εἰς τὴν Ναζαρέτ, οὗ ἦν τεθραμμένος, καὶ εἰσῆλθε κατὰ τὸ εἰωθὸς αὐτῷ ἐν τῇ ἡμέρᾳ τῶν σαββάτων εἰς τὴν συναγωγήν, καὶ ἀνέστη ἀναγνῶναι.
Λουκ. 4,16 Και ήλθεν εις την Ναζαρέτ όπου είχε ανατραφή και εισήλθε, όπως εσυνήθιζε, κατά την ημέραν του Σαββάτου εις την συναγωγήν, και εσηκώθη από την θέσιν του, δια να αναγνώση περικοπήν από την Βιβλον.
Λουκ. 4,17 καὶ ἐπεδόθη αὐτῷ βιβλίον Ἡσαΐου τοῦ προφήτου, καὶ ἀναπτύξας τὸ βιβλίον εὗρε τὸν τόπον οὗ ἦν γεγραμμένον·
Λουκ. 4,17 Και εδόθη εις τα χέρια του το βιβλίον του προφήτου Ησαΐου και αφού εξεδίπλωσε το βιβλίον, ευρήκε το μέρος εκείνο, που ήσαν γραμμένα τα εξής·
Λουκ. 4,18 Πνεῦμα Κυρίου ἐπ᾿ ἐμέ, οὗ εἵνεκεν ἔχρισέ με, εὐαγγελίσασθαι πτωχοῖς ἀπέσταλκέ με, ἰάσασθαι τοὺς συντετριμμένους τὴν καρδίαν,
Λουκ. 4,18 “Πνεύμα Κυρίου μένει εις εμέ, διότι με αυτό με έχρισεν ο Κυριος ως άνθρωπον και με έστειλε να κηρύξω στους πτωχούς και γυμνούς από πίστιν ανθρώπους το χαρμόσυνον μήνυμα της λυτρώσεως, να θεραπεύσω αυτούς των οποίων η καρδία έχει συντριβή από το βάρος της αμαρτίας.


Συμπερασματικά θα λέγαμε λοιπόν ότι κάθε αντίθεη ή αντιθρησκευτική επίθεση που γίνεται από αθεϊστές, δεν είναι ειλικρινής στην πραγματικότητα όταν είναι παρά μόνο αντίχριστη ή αντιχριστιανική και ότι ο μοναδικός λόγος που συμβαίνει αυτό, είναι για να εξαφανίσει τον χριστιανισμό έτσι ώστε να μπορεί να υπάρξει και να εδραιωθεί ο εβραιοσιωνισμός ανεμπόδιστα με τον τρόπο που είδαμε στην αρχή του παρόντος άρθρου μας μέσα από εκείνο το δημοσίευμα. Ομοίως, ισχύουν ακριβώς τα ίδια πράγματα και για κάθε θρησκευόμενο άνθρωπο (σατανιστή ή μη) που συμπεριφέρεται με τον ίδιο αντιχριστιανικό τρόπο παραβλέποντας όμως και τον αντιεβραϊκό επειδή υπηρετεί εβραιοσιωνιστές και αυτός στην πραγματικότητα, άρα πολύ σωστά και εμείς με τη σειρά μας στρεφόμαστε ενάντια και σε αθεϊστές είτε είναι πραγματικοί είτε κάλπικοι σαν και αυτούς που παρουσιάζονται στο δημοσίευμα που ακολουθεί, αφού στην πρώτη περίπτωση προσηλυτίζουν κόσμο στον αθεϊσμό τους μέχρι και μέσα από τα ίδια τα πανεπιστήμια εστιάζοντας στη νεολαία μας (σ.σ. ενώ θα μπορούσαν εναλλακτικά να κάνουν την εκδήλωση αυτή σε κάποια ιδιωτική αίθουσα και όποιος ήθελε ας πήγαινε ο ίδιος του εκεί πέρα), ενώ στη δεύτερη χρησιμοποιούν τον αθεϊσμό ως πρόσχημα για να χτυπήσουν τον χριστιανισμό παρά μόνο προς όφελος του εβραιοσιωνισμού για τους λόγους που ήδη εξηγήσαμε. Δηλαδή, όχι επειδή προωθείται ο σατανισμός έτσι υποτίθεται, αλλά όπως ήδη αποδείξαμε ξανά, για να πάψει να προωθείται κάθε θρησκεία σαν τη δική μας στην πρώτη περίπτωση και για να επικρατήσει ο Βιβλικός Θεός με διαφορετικό από τον χριστιανισμό τρόπο στη δεύτερη περίπτωση (όπως το επιθυμούν οι εβραιοσιωνιστές, παρομοίως οι Μασόνοι, η Νέα Εποχή, οι μουσουλμάνοι και άλλοι). 

 

Ένωση αθέων: Μια «μπουλντόζα» σε δράση

Του Αλεξάνδρου Π. Κωστάρα, ομότιμου καθηγητή Νομικής Σχολής Πανεπιστημίου Θράκης

Η Ένωση αθέων είναι μια πραγματικότητα της δημόσιας ζωής στην Ελλάδα. Πρόσφατα μάλιστα διοργάνωσε και κάποιο συνέδριο στο Πάντειο Πανεπιστήμιο Αθηνών. Στη σχετική εκδήλωση έλαβαν μέρος διάφορες προσωπικότητες της πνευματικής και πολιτικής ζωής του τόπου. Είναι αξιοσημείωτη η παρουσία στο συνέδριο αυτό της προηγούμενης ηγεσίας του υπουργείου Παιδείας. Και θα μπορούσαν ασφαλώς να συμμετάσχουν σε αυτό όλα τα στελέχη της κυβερνώσης παράταξης (υπουργοί και βουλευτές), οι οποίοι στη συντριπτική τους πλειοψηφία είναι άθεοι, εάν δεν φοβόντουσαν μήπως προκαλέσουν έτσι κι άλλο τον ελληνικό λαό σε μια κρίσιμη γι’ αυτούς πολιτική συγκυρία.

Βέβαια, δεν περιμέναμε να δούμε τον κ. Φίλη και την κ. Αναγνωστοπούλου στο συνέδριο των αθέων, για να πειστούμε για την αθεΐα τους. Κάθε δένδρο το γνωρίζεις από τους καρπούς του. Και οι καρποί π.χ. του κ. Φίλη είναι γνωστοί. Και σε ατομικό και σε θεσμικό επίπεδο. Χλεύασε κατ’ επανάληψη το θρήσκευμα της συντριπτικής πλειοψηφίας του ελληνικού λαού, στο όνομα του οποίου ασκούσε την εξουσία, ενώ μέσα από την προγραμματισθείσα κατάργηση του μαθήματος των Θρησκευτικών εξεδήλωσε ασέβεια και προς το ίδιο το Σύνταγμα, που ήταν αντίθετο στον αθεϊστικό παροξυσμό του.

Τα παιχνίδια του με τη θρησκειολογία ως εναλλακτική λύση απέναντι στην υποχρεωτική διδασκαλία των Θρησκευτικών είχαν έναν μόνο στόχο: Να λειτουργήσει το σχολείο ως ένας μηχανισμός εξουδετέρωσης του παραδοσιακού θρησκευτικού βιώματος που κουβαλούσαν οι μαθητές από τα σπίτια τους. Θα ήταν αφελές να δεχθεί κάποιος ότι ο έρωτας του κ. Φίλη με τη θρησκειολογία υπαγορεύθηκε από την επιθυμία του να καλλιεργηθεί σωστά το θρησκευτικό φρόνημα των μαθητών στα σχολεία. Λογικά, δεν μπορεί ένας άθεος να εμφανίζεται ως υπέρμαχος των πολλών διαύλων επικοινωνίας των μαθητών με τον Θεό, ώστε μέσα από τη διδασκαλία των διαφόρων θρησκειών να τους δοθεί η δυνατότητα να διαλέξουν ελεύθερα τον θρησκευτικό δρόμο που είναι συμβατός με τη δική του περί Θεού αντίληψη.

Υπογραμμίζω ιδιαίτερα την περίπτωση του κ. Φίλη διότι είναι αντιπροσωπευτική της νοοτροπίας όλων των αθέων. Άλλα προβάλλουν προς τα έξω και άλλα επιδιώκουν στην ουσία. Η ένωση των αθέων διακηρύσσει π.χ. ως καταστατικό σκοπό της την προστασία του δικαιώματος στην ανεμπόδιστη έκφραση του αθεϊστικού φρονήματος κάθε ανθρώπου, αλλά και την προάσπιση της ελευθερίας της σκέψης απέναντι σε κάθε τι που θα μπορούσε να την περιορίσει, καθώς και κάθε άλλου ανθρώπινου δικαιώματος. Στην πραγματικότητα όμως ο αληθινός σκοπός της ένωσης αυτής είναι η «ισοπέδωση» της παραδοσιακής θρησκευτικής πίστης των Ελλήνων. Γι’ αυτό και η παρομοίωσή της στον τίτλο του άρθρου με «μπουλντόζα» σε δράση. Αφήνω στην κρίση του καθενός να σκεφτεί αν είναι συμπτωματικό το γεγονός ότι και πολλοί άλλοι «εργολάβοι» εκτός Ελλάδος έχουν ήδη θέσει σε λειτουργία μέσα στη χώρα μας τις δικές τους «μπουλντόζες» επιδιώκοντας τον ίδιο ακριβώς άδηλο σκοπό με την ένωση των αθέων.

Για να γίνουν αντιληπτά όλα αυτά τα πράγματα, πρέπει να πούμε εδώ – και να το τεκμηριώσουμε ασφαλώς, ώστε να μην ακούγεται αυτό ως ένας αυθαίρετος αφορισμός– ότι όλοι οι άθεοι, εντός ή εκτός της ένωσής τους, έχουν επιλεκτική αλλεργία απέναντι στην Ορθοδοξία. Δεν τους ενοχλεί άλλο θρήσκευμα. Το θρήσκευμα π.χ. των μουσουλμάνων. Και αυτό φαίνεται καθαρά από τη στάση που τηρούν οι άθεοι απέναντι στους μουσουλμάνους λαθρομετανάστες, τους οποίους χαρακτηρίζουν πια συλλήβδην ως πρόσφυγες. Τους βλέπουμε να είναι οι πιο θερμοί συνήγοροί τους, διευκολύνοντας μάλιστα την εγκατάστασή τους στην Ελλάδα. Και όταν τους ρωτάς γιατί υποστηρίζουν με τόσο φανατισμό αυτούς τους ανθρώπους, οι οποίοι δεν είναι βέβαια άθεοι, αλλά αντιθέτως βαθιά θρησκευόμενοι, έτοιμοι να θυσιάσουν ακόμη και τη ζωή τους για χάρη του Προφήτη τους, έχουν έτοιμη την απάντηση: «Εμείς δεν υποστηρίζουμε το θρήσκευμα των μεταναστών, αλλά τα ανθρώπινα δικαιώματά τους».

Εάν ήταν αληθής ο ισχυρισμός αυτός, θα έπρεπε οι άθεοι να έδειχναν την ίδια ευαισθησία σε κάθε περίπτωση παραβίασης των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, αδιαφορώντας για το θρήσκευμα των φορέων τους. Υπάρχει σπουδαιότερο ανθρώπινο δικαίωμα από τη ζωή; Λίγες ημέρες πριν από το Πάσχα δολοφονήθηκαν στην Αίγυπτο εν ψυχρώ από μουσουλμάνους φονταμενταλιστές 50 τόσοι Χριστιανοί. Γιατί η ένωση αθέων δεν εξέδωσε μια, μικρή έστω, ανακοίνωση αποδοκιμασίας της αιμοσταγούς μισαλλοδοξίας των μουσουλμάνων απέναντι στους Χριστιανούς της Αιγύπτου; Είδαμε επίσης πολλές φορές τον άθεο κ. Φίλη να πρωτοστατεί σε εκδηλώσεις μουσουλμάνων για την απόκτηση χώρων λατρείας του θεού τους. Δεν τον είδαμε όμως ποτέ να απευθύνει παράλληλα κάποια έκκληση στη Σαουδική Αραβία, όχι απλά να πράξει και αυτή το ίδιο για τους Χριστιανούς που υπάρχουν στη χώρα της, αλλά τουλάχιστον να μην τους κλείνει φυλακή, αν τολμήσουν και φτιάξουν κάποιο χριστιανικό ευκτήριο οίκο, για να ασκούν τα θρησκευτικά τους καθήκοντα.

Είναι λοιπόν προφανής ο στόχος της «μπουλντόζας» των αθέων. Θέλουν μόνο να «γκρεμίσουν» το «οικοδόμημα» της θρησκευτικής πίστης των Ελλήνων. Τους διαφεύγει όμως μία λεπτομέρεια: Το «οικοδόμημα» αυτό είναι παραδοσιακό. Και, όπως όλοι γνωρίζουμε εμπειρικά, είναι αδιανόητη η μπουλντόζα απέναντι σε ένα παραδοσιακό κτίριο, ιδίως όταν αυτό κουβαλάει επάνω του ιστορία χιλιάδων χρόνων. Δεν πρέπει να λησμονεί κανένας –και προπαντός οι άθεοι– ότι ιστορία 5.000 χρόνων Ελληνισμού (3.000 χρόνια προ Χριστού και 2.000 χρόνια μετά Χριστόν) με κοινό γνώρισμα την πίστη στην άλλη ζωή και στην αθανασία της ψυχής είναι ιστορία θρησκευτικής μαρτυρίας του ελληνικού λαού. Το βεβαιώνουν για μεν την προχριστιανική περίοδο οι Παρθενώνες και οι άλλοι αμέτρητοι αρχαίοι ναοί, καθώς και τα αγάλματα στους θεούς ή τα δημιουργήματα της κεραμικής ή άλλης τέχνης (βλ. π.χ. το ψηφιδωτό με την αρπαγή της Περσεφόνης από τον Πλούτωνα στον λόφο Καστά της Αμφίπολης), ενώ για την μετά Χριστόν περίοδο το προβάλλουν η Αγιά Σοφιά μας και οι άλλοι βυζαντινοί ναοί μαζί με τα αναρίθμητα αριστουργήματα της βυζαντινής τέχνης. Είναι όλα αυτά που θαυμάζει σήμερα η ανθρωπότητα ως μοναδικό αρχαιολογικό ή βυζαντινό θησαυρό. Ο υλισμός του Επίκουρου και των άλλων υλιστών φιλοσόφων στην Αρχαία Ελλάδα, που εκπροσωπούσαν πάντως μια μειοψηφούσα γνώμη στην ελληνική κοινωνία της εποχής, δεν άφησε τίποτε πίσω του. Μόνο ένα αβυσσαλέο κενό και ένα απελπιστικό χάος, που κληροδοτεί ο μηδενισμός. Το ίδιο μνημείο του τίποτα εγγυάται και ο σύγχρονος υλισμός της ένωσης των αθέων.

Από την άποψη αυτή, γίνεται φανερό ότι η πίστη στον Θεό για τον Έλληνα είναι στοιχείο της εθνικής του ιδιοπροσωπίας. Επομένως, ας έχουν υπόψη τους οι άθεοι ότι όποιος χτυπάει σήμερα με την «μπουλντόζα» της αθεΐας την Ορθοδοξία στοχεύει στο γκρέμισμα της εθνικής αυτοσυνειδησίας των Ελλήνων και, σε τελευταία ανάλυση, στην εξαφάνιση του Ελληνικού Έθνους.

Είναι ασφαλώς δικαίωμα των αθέων να οργανωθούν, για να υπερασπισθούν την αθεΐα τους, αδιαφορώντας για τις εθνοκτόνες παρενέργειες της πράξης τους. Έχουν όμως αντίστοιχα υποχρέωση όσοι γνοιάζονται για τη διατήρηση του παραδοσιακού «κτιρίου» που προβάλλει το Ελληνικό Έθνος να αντισταθούν με κάθε νόμιμο μέσο στην επέλαση της «μπουλντόζας» της αθεΐας.

ΠΗΓΗ: https://ikivotos.gr/post/5122/enwsh-athewn-mia-mpoylntoza-se-drash