‘’Sacrifice is accepted Satanic practice for several reasons. First, it is a test of Satanic character – to kill someone on the personal level (e.g. with one’s own hands) is a character building experience, and today enables various skills to be developed (e.g. cunning in execution and planning). Second, it has magickal benefits…’’ – O.9.A. = ‘’Η θυσία είναι αποδεκτή σατανική πρακτική για διάφορους λόγους. Πρώτον, είναι μια δοκιμασία σατανικού χαρακτήρα - το να σκοτώσεις κάποιον σε προσωπικό επίπεδο (π.χ. με τα χέρια σου) είναι μια εμπειρία δημιουργίας χαρακτήρα και σήμερα επιτρέπει την ανάπτυξη διαφόρων δεξιοτήτων (π.χ. πονηριά στην εκτέλεση και στον προγραμματισμό). Δεύτερον, έχει μαγικά οφέλη…’’ – Τάγμα Εννέα Γωνιών
- ΣΕ ΜΙΑ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΣΑΤΑΝΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΘΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΤΑΝΕ ΝΑ ΑΠΟΦΟΙΤΗΣΕΙ ΑΠΟ ΤΗ ΣΧΟΛΗ ΕΥΕΛΠΙΔΩΝ ΕΝΑΣ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΣ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΟΥ ΕΑΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΣ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΤΕΡΜΑΤΙΣΕΙ (ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ) ΤΟ ΠΙΟ ΣΚΑΤΟΨΥΧΟ ΒΙΝΤΕΟΠΑΙΧΝΙΔΙ ΒΙΑΣ ΠΟΥ ΟΝΟΜΑΣΤΗΚΕ ‘’DOOM’’ (ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΕΚΔΟΣΗ ΤΟΥ 1993) …
Ανεβάζοντας τέρμα ψηλά τον πήχη πια σε επίπεδο απανθρωπιάς και ανωμαλίας, για πρώτη φορά στην πολύχρονη αρθρογραφία μας επειδή αυξάνεται αντιθέτως (για αντισατανικούς λόγους) η πουστοποίηση και παθητικότητα μέσα στην κοινωνία μας, ας διευκρινιστεί αρχικά (προς αποφυγή προβοκατόρικων εις βάρος μας διαστρεβλώσεων ετούτων των διδασκαλιών μας) ότι όταν λέμε για ανάπτυξη φονικών ενστίκτων μέσα σας, δεν εννοούμε να πάρετε απαραιτήτως τα μαχαίρια λόγου χάρη και άνευ λόγου και αιτίας να αρχίσετε να σκοτώνετε όποιον βρείτε μπροστά σας καταλήγοντας πολύ πιθανόν φυλακή και έτσι να παραμείνετε άχρηστοι πλέον στο σατανικό έργο που επιτελείται (και από εμάς) από το συγκεκριμένο Τάγμα των Εννέα Γωνιών, αλλά να χρησιμοποιείστε όποιον τρόπο θέλετε που να οδηγεί στο ίδιο αποτέλεσμα το οποίο στοχεύει να σκοτώσει τον πούστη (ή παθητικότητα) μέσα σας (όπως εξηγήθηκε στο προηγούμενο άρθρο μας), έτσι ώστε να είστε προετοιμασμένοι ψυχολογικά και αντανακλαστικά (δηλ. χωρίς να το σκεφτείτε) για να αντιμετωπίσετε μια εγκληματική εις βάρος σας κατάσταση (π.χ. απόπειρα ληστείας με οπλισμό ή ένοπλη εισβολή σε περίπτωση πολέμου) και ψυχολογική όμως από μια δυσάρεστη κατάσταση που ενδεχομένως να βιώσετε στη ζωή σας (π.χ. πολιτικό εκβιασμό για να κάνετε κάτι που δεν θα θέλατε σαν ένα πειραματικό εμβόλιο για μια πανδημία), αποφεύγοντας δηλαδή να πέσετε θύμα σαν πρόβατο στην πρώτη περίπτωση και σε κατάθλιψη (με πιθανή αυτοκτονία) ή στα ναρκωτικά στη δεύτερη. Για να μη ζήσουμε λοιπόν ξανά άλλη μια τραγελαφική κατάσταση και σε εθνικό επίπεδο αυτή τη φορά, όταν για παράδειγμα επί εποχής κρίσεως στα Ίμια εθεάθησαν αξιωματικοί του ελλαδικού (και όχι πια ελληνικού) στρατού να τηλεφωνούν κλαίγοντας στη μαμά τους πριν επιστρατευτούν επειδή φοβήθηκαν πιθανό θάνατο (άρα ήδη η μισή μάχη που θα έδιναν θα ήταν χαμένη από χέρι) ή για να μη φτάσουμε στο σημείο να δούμε πούστηδες σε συμπεριφορά πολίτες που παθητικά θα κάτσουν να τους σφάξουν τζιχαντιστές ας πούμε και οι οποίοι δε διστάζουν να ανατινάξουν αυτοκτονικά το ίδιο τους το σώμα εις το όνομα του Αλλάχ, τότε η ανάπτυξη τέτοιων φονικών ενστίκτων μέσα στον καθένα αποτελεί μονόδρομο για την επιβίωσή του τουλάχιστον. Αναλόγως βέβαια και του ποσοστού τους που υπάρχουν στον καθένα βάσει γονιδίων που κληρονόμησε όταν γεννήθηκε, εφ’ όσον δεν δύναται να κυλάει η ίδια ποσότητα αίματος του αδελφοκτόνου Κάιν σε όλους.
Τέτοιοι τρόποι δημιουργίας δολοφονικού χαρακτήρα τώρα, υπάρχουν διάφοροι χωρίς να χρειαστεί κάποιος να διαπράξει φόνο απαραίτητα. Παραδείγματος χάρη, η εγγραφή κάποιου σε σχολή πολεμικών τεχνών για να εκπαιδευτεί στη μάχη σώμα με σώμα και σε αυτοάμυνα, η συμμετοχή του σε κάποιο πόλεμο, η ακρόαση πολεμικής μουσικής (π.χ. ‘’μέταλ’’) και η παρακολούθηση παρόμοιων ταινιών, η στρατιωτική εκπαίδευση (επαγγελματική ή απλού φαντάρου έστω) και το παίξιμο τέτοιων παρόμοιων βιντεοπαιχνιδιών σαν το αρχέγονο ‘’DOOM’’ (του ’93) που καταδείξαμε πρωτύτερα (σ.σ. από τα πρώτα τρισδιάστατα που έρχεσαι πρόσωπο με πρόσωπο με τον εχθρό), αποτελούν τέτοιοι εναλλακτικοί τρόποι, με τα συγκεκριμένα βιντεοπαιχνίδια να αφορούν τον ρεαλιστικότερο από άποψη πραγματικής μάχης εφ’ όσον συμπεριλαμβάνουν στρατηγική και επινοητικότητα επίσης, όπως ακριβώς και οι δοκιμασίες που βάζει το Τάγμα των Εννέα Γωνιών που θα δείτε παρακάτω. Το συγκεκριμένο βιντεοπαιχνίδι ιδίως, διότι πέρα από όλα αυτά σε βάζει να σκοτώνεις ολομόναχος κυρίως δαιμονικά πλάσματα που σου έρχονται κατάμουτρα (και που μπορείς να σκοτώσεις κάποια τους με αλυσοπρίονο αν δεν θέλεις να ξοδέψεις σφαίρες) και τα οποία θα αντιμετωπίσεις μέχρι μέσα στην Κόλαση! Ας δούμε παρακάτω σε ελεύθερη μετάφραση από τα αγγλικά (που θα ακολουθήσουν πρωτότυπα) κάποια επιλεγμένα κείμενα του Τάγματος των Εννέα Γωνιών περί διαμόρφωσης φονικού και σατανικού χαρακτήρα για την εξέλιξη, κλείνοντας έπειτα με κάποιον τζιχαντιστικό διαλογισμό πάνω στο θάνατο (σ.σ. η ψυχολογική προετοιμασία που λέγαμε πρωτύτερα για αντιμετώπιση μιας δυσάρεστης κατάστασης) που θα θυμηθούμε από το προηγούμενο ιστολόγιό μας μέσα από ένα παρόμοιο βαμπιρικό τάγμα που καταπιάνεται με τους ίδιους Σκοτεινούς θεούς της Αβύσσου.
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Θα τα δούμε όμως αποκλειστικά για ενημερωτικούς λόγους χωρίς να αναλαμβάνει η ιστοσελίδα μας την οποιαδήποτε ευθύνη σε περίπτωση που τα κάνει πράξη κάποιος (π.χ. πουθενά δεν γράφουμε ότι κάνουμε τέτοιες πράξεις πέρα από την απλή αναφορά τους για εγκυκλοπαιδικούς ή ενημερωτικούς λόγους), παρά μόνο ο ίδιος του σεβόμενοι απόλυτα την ελευθερία βούλησης που έχει για να επιλέξει οποιονδήποτε άλλο εναλλακτικό τρόπο ανάπτυξης φονικών ενστίκτων από αυτούς που ήδη παραθέσαμε.
1) Πρέπει να γίνει κατανοητό ότι όλες οι πράξεις που αναλαμβάνει ένας σατανικός αρχάριος για να αποκτήσει εμπειρία, διαπράττονται/γίνονται εναντίον εκείνων (των θυμάτων) των οποίων ο χαρακτήρας έχει αποκαλυφθεί ή αποδειχθεί ότι είναι, με τις πράξεις τους, ελαττωματικός. Αυτός ο χαρακτήρας κρίνεται από μια σατανική προοπτική…Έτσι, όλες αυτές οι πράξεις που αφορούν θύματα συμμορφώνονται με ορισμένες σατανικές αρχές, η πιο σημαντική από τις οποίες είναι ότι τα θύματα τέτοιων πράξεων είναι θύματα της ίδιας τους της φύσης. Η πράξη ή οι πράξεις που μπορεί να έχουν ως αποτέλεσμα να είναι θύμα αυτών των πράξεων, είναι πραγματικά «φυσικές» συνέπειες που προκύπτουν από τα ελαττώματα του χαρακτήρα που έχει το θύμα και τα οποία αποκαλύπτονται από τις ελαττωματικές πράξεις του θύματος…Τα θύματα επιλέγονται πάντα προσεκτικά μετά από μια αξιολόγηση και κρίση τους (συνήθως από έναν Δάσκαλο ή Κυρία Διδάσκαλο) – τα θύματα αποκαλύπτονται από τις πράξεις και τη ζωή τους. Στη συνέχεια, τα θύματα ελέγχονται (συνήθως τρεις φορές) για να τους δοθεί η ευκαιρία να δείξουν δυνατότητες και να αποκαλύψουν την πραγματική τους φύση – δηλαδή, τους δίνεται μια αθλητική ευκαιρία. Μόνο αφού αυτές οι δοκιμές επιβεβαιώσουν την καταλληλότητά τους – την ελαττωματική τους φύση – θα γίνουν θύματα. Ως εκ τούτου, τα σατανικά θύματα δεν μπορούν ποτέ να είναι παιδιά: όλα τα θύματα πρέπει να έχουν κάνει κάτι που αποκαλύπτει την ελαττωματική τους φύση. Αυτό το «πράγμα» είναι πάντα συγκεκριμένου τύπου: τους αποκαλύπτει για αυτό που είναι, γενικά άχρηστα αποβράσματα των οποίων η σφαγή, για παράδειγμα, ωφελεί την εξέλιξη. Δηλαδή, οι πράξεις/ζωή του επιλεγμένου θύματος είναι ενδεικτικές αδυναμίας – όλων εκείνων των χαρακτηριστικών του χαρακτήρα που οι γνήσιοι σατανιστές περιφρονούν. Πράγματα όπως δειλία, προδοσία, συκοφαντία, φόβος, εκφοβισμός, έλλειψη αυτοελέγχου… Ως εκ τούτου, δεν υπάρχει τέτοιο πράγμα όπως ένα «αθώο» σατανικό θύμα: τα θύματα των σατανικών πράξεων παίρνουν αυτό που τους αξίζει. Τα θύματα είναι επομένως όργανα της σατανικής αλλαγής – πρώτη ύλη από την οποία ο αρχάριος χρησιμοποιεί (και συχνά απορρίπτει) για να μάθει…Δεν υπάρχει, ούτε μπορεί ποτέ να υπάρξει στον σατανισμό καμία εξουσία να απαγορεύει, να ελέγχει τέτοιες πράξεις – γιατί τέτοιοι περιορισμοί είναι άρνηση της συνειδητής απελευθέρωσης, άρνηση της ατομικότητας. Προστατεύουν τα άτομα και τα εμποδίζουν να εξελιχθούν σε ανώτερα, συνειδητοποιημένα και σοφά όντα…
2) Η θυσία είναι αποδεκτή σατανική πρακτική για διάφορους λόγους. Πρώτον, είναι μια δοκιμασία σατανικού χαρακτήρα - το να σκοτώσεις κάποιον σε προσωπικό επίπεδο (π.χ. με τα χέρια σου) είναι μια εμπειρία δημιουργίας χαρακτήρων και σήμερα επιτρέπει την ανάπτυξη διαφόρων δεξιοτήτων (π.χ. πονηριά στην εκτέλεση και στον προγραμματισμό). Δεύτερον, έχει μαγικά οφέλη (π. το Τάγμα MS «Ένα δώρο για τον Πρίγκιπα»)…Η πραγματική θυσία έχει δύο μορφές: (1) κατά τη διάρκεια μιας τελετουργίας. (2) με πρακτικά μέσα (π.χ. δολοφονία/«ατυχήματα») χωρίς μαγικές παγίδες. Εάν επιλεγεί το (2), τότε μπορεί να πραγματοποιηθεί ένα τελετουργικό θυσίας, αλλά με ένα «συμβολικό» ειδώλιο (π.χ. μια κέρινη φιγούρα που πήρε το όνομά της από τον πραγματικό προσφερόμενο)…Ο στόχος της θυσίας μπορεί να είναι είτε (α) μέρος ενός σκοτεινού τελετουργικού – δηλαδή παρουσία διαβολικών ενεργειών στο αιτιακό, προκαλώντας αλλαγές στον κόσμο, τέτοιες αλλαγές που βοηθούν τις σκοτεινές δυνάμεις (παραδείγματα θα ήταν η Τελετή της Ανάκλησης, το Μοχθηρό Κάλεσμα). ή (β) ως μέρος της γενικής διαβολικής στρατηγικής, που προσάγεται μέσω του Αένωου. [Σημείωση: Αυτό το τελευταίο συμβαίνει όταν ένας αρχάριος προχωρά κατά μήκος του σατανικού μονοπατιού σύμφωνα με την παράδοση.]… Μια εγκληματική πράξη δεν γίνεται επειδή είναι εγκληματική, αλλά επειδή η ίδια η πράξη έχει έναν σκοπό ή πρόθεση – η εγκληματικότητα αυτής της πράξης είναι άσχετη. Αυτός ο σκοπός είναι είτε να βοηθήσει την αυτο-αριστεία (οικοδόμηση σατανικού χαρακτήρα) είτε να βοηθήσει τη διαβολική στρατηγική. Βασικά, μια πράξη δεν κρίνεται από το αν είναι παράνομη (και επομένως εγκληματική) σε μια συγκεκριμένη χώρα, αλλά μάλλον από τον σκοπό ή την πρόθεσή της. Ή, που εκφράζεται πιο απλά, με το αν αυτή η πράξη μπορεί να εξυπηρετήσει τον Σατανισμό γενικά και την αυτοανάπτυξη ειδικότερα. Ένα παράδειγμα θα το καταδείξει καλύτερα αυτό. Ένας σατανικός αρχάριος συνέλαβε την ιδέα να αποκτήσει εμπειρία μέσω της διάρρηξης….οι άνθρωποι που θα στερούνταν κάποια από τα υπάρχοντά τους θα επέλεγαν οι ίδιοι – θα «δοκιμάζονταν» για να δουν αν ήταν κατάλληλα θύματα. Η επιλογή θα ήταν ανά χαρακτήρα – ανάλογα με τη φύση τους. Αυτό απαιτούσε από τον αρχάριο να χρησιμοποιήσει τη δική του κρίση και ένστικτο. Θα επέλεγε εκείνους που έδειχναν ότι τους έλειπε χαρακτήρας, αναπαραγωγή, ευγένεια – που στην πραγματικότητα δεν είχαν τις αρετές ενός σατανιστή [Σημείωση: Μία από τις καλύτερες εξωτερικές περιγραφές του «σατανικού» χαρακτήρα – αλλά και όσων δεν έχουν – δόθηκε από τον Νίτσε στον «Αντίχριστο» του. Ο Σατανιστής εμμένει σε μια «κύρια ηθική».]…Ο αρχάριος επέλεξε μερικά Διαμερίσματα σε μια πόλη όπου τα λάφυρα θα ήταν πλούσια. Στη συνέχεια παρατήρησε τους κατοίκους τους για αρκετή ώρα – παρακολουθώντας τους, τις ρουτίνες τους και ούτω καθεξής. Στη συνέχεια, κανόνισε την εκτέλεση των δοκιμών του. Δύο φίλοι (οι οποίοι ήταν στην πραγματικότητα Μυημένοι του Τάγματος του – ή μάλλον του Τάγματος στο οποίο είχε ενταχθεί) επιστρατεύτηκαν για να τον βοηθήσουν σε αυτό. Εμφανίζονταν, στο σινιάλο του, και έμοιαζαν να τον ληστεύουν καθώς έμενε κοντά στην είσοδο του κτιρίου όταν ένα από τα επιλεγμένα θύματά του ήταν κοντά. Την πρώτη φορά, το θύμα αγνόησε τη «ληστεία» και συνέχισε το δρόμο του. Στη δεύτερη, το επόμενο θύμα ήρθε σε βοήθεια και έχασε τις αισθήσεις του από έναν «ληστή» με μια γροθιά, έστω και για λίγο. Έτσι, το πρώτο θύμα ή σημάδι έγινε επιλεγμένο, ή μάλλον επιλέχθηκε ο ίδιος με τις πράξεις του, και ήταν από το Διαμέρισμά του που ο αρχάριος έκλεψε κάποια πράγματα μερικές μέρες αργότερα. Φυσικά, ο σχεδιασμός και η εκτέλεση μιας τέτοιας δοκιμασίας ήταν δύσκολη – απαιτούσε ηθοποιία, συγχρονισμό, χειραγώγηση, τόλμη, όρεξη – εν συντομία, εμπειρία στον πραγματικό κόσμο. Μετά από αυτή την επιτυχία, μετακινήθηκε σε άλλο στόχο και βρήκε μερικά νέα θύματα για τη δοκιμή του. Ήταν ενδιαφέρον ότι αυτές οι δοκιμές επιβεβαίωσαν την ενστικτώδη εκτίμηση του αρχάριου για τον χαρακτήρα του θύματος - και έτσι βοήθησαν τη σατανική του κρίση. Σε αυτό το παράδειγμα, η διάρρηξη ήταν «έγκλημα», σύμφωνα με το νόμο – αλλά, στην πραγματικότητα, η παράνομη φύση της πράξης ήταν άσχετη. Η πράξη, και ο σχεδιασμός της κ.λπ., βοήθησαν στην αυτο-αριστεία του αρχάριου, άρα και στη μαγική του ανάπτυξη, επειδή ήταν μια σατανική πράξη, όχι επειδή ήταν «εγκληματική» – δηλαδή περιείχε κίνδυνο, απαιτούσε επιδεξιότητα, κρίση, τόλμη, και ήταν αληθινή. Ήταν, κατά μία έννοια, μια πρακτική δοκιμασία και ο σατανικός χαρακτήρας της σήμαινε ότι τα θύματά της ήταν θύματα του εαυτού τους: η πράξη έμοιαζε με μια πράξη «φυσικής δικαιοσύνης». Σε κάποιους, μπορεί να φαίνεται παιχνίδι – και έτσι ήταν, αλλά έπαιξε σοβαρά, στο οποίο η ήττα σήμαινε σύλληψη και πιθανή φυλάκιση (παράγοντες που το έκαναν ενδιαφέρον και αξιόλογο). Και ήταν μόνο μερικά περιστατικά σε μια ζωή γεμάτη από τέτοια περιστατικά – σε διαφορετικά επίπεδα…
3) Οι δοκιμασίες φαίνονται να είναι περιστατικά της καθημερινής ζωής, όπως θα περίμενε κανείς να συναντήσει το θύμα, δεδομένης της κοινωνίας της εποχής. Τα τεστ έχουν σχεδιαστεί για να δοκιμάσουν τον χαρακτήρα του θύματος - για να αποκαλύψουν την πραγματική του φύση. Οι θετικές, σατανικές ιδιότητες, είναι το θάρρος, η τόλμη, η περιφρόνηση κ.λπ. Αρνητικές ιδιότητες είναι η δειλία, ο πράος φόβος, η προδοσία και ούτω καθεξής. Εναπόκειται στον Δάσκαλο ή την Κυρία Δάσκαλο να χρησιμοποιήσουν την κρίση, την εμπειρία και τις γνώσεις τους για να κατασκευάσουν τα κατάλληλα τεστ που επιδιώκουν να αποδείξουν εάν το θύμα διαθέτει τις ιδιότητες που κρίνονται κατάλληλες. Βασικά, το θύμα πρέπει, εάν είναι κατάλληλο για θυσία, να δείξει ότι έχει αδύναμο χαρακτήρα και ότι του λείπουν σατανικές ιδιότητες όπως η ευγένεια και η αριστεία. Ένα παράδειγμα θα επεξηγήσει καλύτερα τον τύπο της δοκιμής που απαιτείται. Για αυτό το παράδειγμα, το θύμα είναι άνδρας και για να πραγματοποιηθεί το τεστ θα απαιτηθούν τέσσερα μέλη, δύο εκ των οποίων γυναίκες. Το θύμα βρισκόταν υπό επιτήρηση για αρκετό καιρό, και σημειώθηκε η ρουτίνα του, οι συνήθειές του κ.λπ.….Η δεύτερη κυρία περνά στη συνέχεια κοντά στο σημείο που περιμένει το θύμα – βεβαιώνεται ότι την γνωρίζει. Στη συνέχεια οι δύο άντρες έρχονται στη σκηνή και αρχίζουν να την παρενοχλούν, λεκτικά στην αρχή. Μετά αρχίζουν να την «ενοχλούν» σωματικά και προσπαθούν να την τραβήξουν μακριά (προς ένα αυτοκίνητο, πιθανώς). Φωνάζει για βοήθεια. Το τεστ είναι να δούμε πώς αντιδρά το θύμα – ποια είναι η επιλογή του. Έχει δύο επιλογές – να μην κάνει τίποτα και να προσποιηθεί ότι δεν έχει ακούσει/παρατηρήσει τίποτα (αρνητική απάντηση) ή μπορεί να πάει να βοηθήσει την κυρία. [Σημείωση: «Βοήθεια»/βοήθεια εδώ σημαίνει πραγματικά να προσπαθείς να τη σώσεις, όχι απλώς να ζητάς από τους άνδρες να σταματήσουν.] Αν προσπαθήσει να τη βοηθήσει, οι δύο άντρες τρέχουν και εκείνη τον ευχαριστεί με ευγνωμοσύνη. Αν δεν κάνει τίποτα για να τη βοηθήσει, έχει αποτύχει στη δοκιμασία, γιατί αποκαλύπτει τον χαρακτήρα ενός δειλού. Ο Δάσκαλος ή η Κυρία Δάσκαλο θα παρατηρούν τα γεγονότα από διακριτική απόσταση…. Αυτή η συμμετοχή, από την αρχική επιλογή μέχρι την τελική δοκιμασία, είναι μια εκτεταμένη μαγική πράξη, εμποτισμένη με σατανική ουσία – δημιουργώντας και παρουσιάζοντας διαβολικές ενέργειες, βοηθώντας στην ανάπτυξη της σατανικής ικανότητας και χαρακτήρα, που ενώνει τα μέλη με έναν ζωντανό τρόπο. Ως εκ τούτου, είναι ένα προοίμιο για την ίδια την πράξη της θυσίας. Έτσι, ακόμη και αν το θύμα δεν επιλέγεται επειδή αποδεικνύεται ακατάλληλο έχοντας κάνει μια θετική επιλογή κατά τη διάρκεια μιας δοκιμής, η προσπάθεια ήταν εξαιρετικά σημαντική, τόσο από την άποψη της υποβοήθησης της ανάπτυξης των μελών σε επίπεδο χαρακτήρα και γνώσεων και δεξιοτήτων. και επίσης μαγικά…
4) Η ανθρωποθυσία είναι ισχυρή μαγεία. Ο τελετουργικός θάνατος ενός ατόμου κάνει δύο πράγματα: απελευθερώνει ενέργεια (η οποία μπορεί να κατευθυνθεί ή να αποθηκευτεί - για παράδειγμα σε έναν κρύσταλλο) και να ανασύρει σκοτεινές δυνάμεις ή «οντότητες». Τέτοιες δυνάμεις μπορούν στη συνέχεια να χρησιμοποιηθούν, κατευθύνοντάς τες προς έναν συγκεκριμένο στόχο, ή μπορεί να τους επιτραπεί να διασκορπιστούν πάνω από τη Γη με φυσικό τρόπο, μια τέτοια διασπορά μεταβάλλει αυτό που μερικές φορές είναι γνωστό ως «αστρικό κέλυφος» γύρω από τη Γη. Αυτή η αλλαγή, από τη φύση της θυσίας, είναι ανατρεπτική – ότι τείνει προς το Χάος. Αυτός είναι απλώς ένας άλλος τρόπος να πούμε ότι η ανθρωποθυσία προωθεί το έργο του Σατανά. Η θυσία μπορεί να είναι εθελοντική, ενός ατόμου. ακούσια, ενός ατόμου ή δύο? ή είναι αποτέλεσμα γεγονότων που προκλήθηκαν από σατανικό τελετουργικό ή/και σχεδιασμό (όπως πόλεμοι). Η εθελοντική θυσία προκύπτει από την παραδοσιακή σατανιστική πεποίθηση ότι η ζωή μας σε αυτόν τον πλανήτη είναι μόνο ένα στάδιο: μια πύλη ή σύνδεση με μια άλλη ύπαρξη. Αυτή η άλλη ύπαρξη βρίσκεται στο βασίλειο της αιτίας όπου υπάρχουν οι Σκοτεινοί Θεοί. Το κλειδί αυτής της άλλης ύπαρξης δεν είναι η άρνηση, αλλά μάλλον η έκσταση… Πρέπει να ζήσουμε καλά και να πεθάνουμε την κατάλληλη στιγμή, περήφανοι και προκλητικοί μέχρι το τέλος – όχι να περιμένουμε άρρωστα και αδύναμα. Τα αποβράσματα της Γης κλαίνε και τρέμουν καθώς αντικρίζουν τον Θάνατο: στεκόμαστε γελώντας και φτύνουμε με περιφρόνηση….Το θύμα ή τα θύματα φέρονται ή παρασύρονται στην περιοχή που έχει επιλεγεί για το Τελετουργικό, δεσμεύονται από τον Φύλακα του Ναού και στο κατάλληλο σημείο της Τελετουργίας που θυσιάζεται είτε από τον Δάσκαλο είτε από την Ιέρεια χρησιμοποιώντας το Μαχαίρι Θυσίας. Στη συνέχεια, το σώμα ή τα πτώματα θάβονται ή απορρίπτονται με άλλο τρόπο, λαμβάνεται μέριμνα εάν διαπιστωθούν υποψίες να μην πέσουν σε κανέναν από τους εμπλεκόμενους. Οι εμπλεκόμενοι, φυσικά, πρέπει να ορκιστούν μυστικότητα και να προειδοποιηθούν ότι εάν παραβιάσουν τον όρκο τους, η ίδια τους η ύπαρξη θα τερματιστεί…
Victims: A Sinister Expose
It should be understood that all acts undertaken by a Satanic novice to gain experience are perpetrated/done against those (the victims) whose character has been revealed to be or shown to be, by their deeds, defective. This character is judged from a Satanic perspective…Thus, all such acts involving victims conform to certain Satanic principles, the most important of which is that the victim(s) of such acts are victims of their own nature. The act or acts which may result in them being the victim of those acts, are really ‘natural’ consequences arising from the defects of character which the victim possesses and which are revealed by the defective deeds of the victim…Victims are always carefully chosen following an assessment and judgement of them (usually by a Master or Lady Master) – the victims stands revealed by their deeds and their life. The victims are then tested (usually three times) to give them an opportunity to show potential and reveal their true nature – that is, they are given a sporting chance. Only after these tests have confirmed their suitability – their defective nature – will they become victims. Hence, Satanic victims can never be children: all victims must have done something which reveals their defective nature. This ‘doing’ is always of a certain type: it reveals them for what they are, generally worthless scum whose culling, for example, benefits evolution. That is, the actions/life of the chosen victim are indicative of weakness – of all those traits of character which genuine Satanists despise. Things such as cowardice, treachery, sycophancy, fear, bullying, lack of self-control…Hence, there is no such thing as an ‘innocent’ Satanic victim: the victims of Satanic acts get what they deserve. Victims are thus instruments of Satanic change – raw material which the novice uses (and often disposes of) to learn from…There is not, nor can ever be in Satanism any authority to ban, to control, such acts – for such restrictions are a denial of conscious liberation, a denial of individuality. They patronize individuals and prevent them developing into higher, self- aware, and wise beings…
Satanism, Sacrifice and Crime – The Satanic Truth
Sacrifice is accepted Satanic practice for several reasons. First, it is a test of Satanic character – to kill someone on the personal level (e.g. with one’s own hands) is a character building experience, and today enables various skills to be developed (e.g. cunning in execution and planning). Second, it has magickal benefits (qv. the Order MS “A Gift for the Prince”)…The actual sacrifice has two forms: (1) during a ritual; (2) by practical means (e.g. assassination/’accidents’) without any magickal trappings. If (2) is chosen, then a ritual of sacrifice may still be undertaken, but with a `symbolic’ opfer (e.g. a wax figurine named after the actual opfer)…The aim of the sacrifice can be either (a) part of a dark ritual – i.e. to presence sinister energies in the causal, causing changes in the world, such changes aiding the dark forces (examples would be the Ceremony of Recalling; the Sinister Calling); or (b) as part of general sinister strategy, adduced via Aeonics. [Note: This latter occurs when a novice progresses along the Satanic path according to tradition.]… A criminal act is not done because it is criminal but because the act itself has a purpose or intent – the criminality of that act being irrelevant. This purpose is either to aid self-excellence (build Satanic character) or aid sinister strategy. Basically, an act is judged not by whether it is illegal (and thus criminal) in a particular country, but rather by its purpose or intent. Or, expressed more simply, by whether that act can serve Satanism in general and self-development in particular. An example will best illustrate this. A Satanic novice conceived the idea of gaining experience by burglary….the people to be deprived of some of their belongings would choose themselves – they would be ‘tested’ to see if they were suitable victims. The selection would be by character – according to their nature. This required the novice to use his own judgement and instinct. He would select those who showed they lacked character, breeding, nobility – who lacked, in fact, the virtues of a Satanist [Note: One of the best exoteric descriptions of ‘Satanic’ character – and also of those lacking it – was given by Nietzsche in his ‘The Anti-Christ’. The Satanist adheres to a ‘master-morality’.]…The novice selected some Apartments in a city where the pickings would be rich. Then he observed the occupants for some time – watching them, their routines and so on. Next, he arranged for the execution of his tests. Two friends (who were actually Initiates of his Order – or rather the Order he had joined) were enlisted to aid him in this. They would appear, on his signal, and seem to rob him as he lingered near the entrance to the building when one of his chosen victims was near. On the first occasion, the victim ignored the ‘robbery’, and continued on his way. On the second, the next victim came to his aid and actually knocked one ‘robber’ unconscious with a punch, albeit for a short time. Thus, the first victim or mark became selected, or rather selected himself by his actions, and it was from his Apartment that the novice stole some things some days later. Of course, the planning and execution of such a test was difficult – requiring acting, timing, manipulation, daring, zest – in brief, experience in the real world. Following this success, he moved to another target and found some new victims for his test. It was interesting that these tests confirmed the novice’s instinctive assessment of the victim’s character – and thus aided his Satanic judgement. In this example, the burglary was a ‘crime’, in Law – but, in fact, the illegal nature of the act was irrelevant. The act, and its planning etc., aided the self-excellence of the novice, and thus his magickal development, because it was a Satanic act, not because it was ‘criminal’ – that is, it involved danger, required skill, judgement, daring, and it was real. It was, in a sense, a practical ordeal and its Satanic character meant that its victims were victims of themselves: the act was akin to an act of `natural justice’. To some, it may seem a game – and so it was, but one played in earnest, in which losing meant capture and probable imprisonment (factors which made it interesting and worthwhile). And it was only a few incidents in a life crammed with such incidents – at different levels…
Guidelines for the Testing of Opfers
The tests are to appear to be incidents of everyday life such as the victim might be expected to encounter, given the society of the time. The tests are designed to test the character of the victim – to reveal their true nature. Positive, Satanic qualities, are courage, daring, defiance, and so on. Negative qualities are cowardice, meek fear, treachery and so on. It is for the Master or Mistress to use their judgement, experience and knowledge to construct the appropriate tests which seek to prove if the victim possesses the qualities deemed appropriate. Basically, the victim must, if they are suitable for sacrifice, show that they possess a weak character and be lacking in Satanic qualities such as nobility and excellence. An example will best illustrate the type of test which is required. For this example, the victim is male, and to undertake the test, four members will be required, two of them female. The victim has been under surveillance for some time, and his routine, habits etc. noted….The second lady then passes near to where the victim is waiting – she makes certain he is aware of her. The two men then come onto the scene and begin to harass her, verbally at first. Then they begin to `molest’ her physically and try to drag her away (toward a car, probably). She screams for help. The test is to see how the victim reacts – what his choice is. He has two choices – to do nothing, and pretend he has not heard/noticed anything (a negative response), or he can go to the aid of the lady. [Note: ‘Help’/aid here means actually trying to rescue her, not merely feebly asking the men to stop.] If he tries to aid her, the two men run off, and she thanks him gratefully. If he does nothing to aid her, he has failed the test, for he reveals the character of a coward. The Master or Mistress will be observing events from a discreet distance….This involvement, from the initial choice to the final test, is an extended magickal act, imbued with Satanic essence – creating and presenting sinister energies, aiding the development of Satanic skill and character, drawing the members together in a vivifying way. As such, it is a prelude to the act of sacrifice itself. Thus, even should the victim not be chosen because he/she proves unsuitable having made a positive choice during a test, the effort has been extremely worthwhile, both in terms of aiding the development of members on the levels of character and knowledge and skills, and also magickally…
A Gift for the Prince
Human sacrifice is powerful magick. The ritual death of an individual does two things: it releases energy (which can be directed, or stored – for example in a crystal) and it draws down dark forces or ‘entities’. Such forces may then be used, by directing them toward a specific goal, or they may be allowed to disperse over the Earth in a natural way, such dispersal altering what is sometimes known as the ‘astral shell’ around the Earth. This alteration, by the nature of sacrifice, is disruptive – that it, it tends toward Chaos. This is simply another way of saying that human sacrifice furthers the work of Satan. Sacrifice can be voluntary, of an individual; involuntary, of an individual or two; or result from events brought about by Satanic ritual and/or planning (such as wars). Voluntary sacrifice results from the traditional Satanist belief that our life on this planet is only a stage: a gateway or nexion to another existence. This other existence is in the acausal realm where the Dark Gods exist. The key to this other existence is not negation, but rather ecstasy….We must live well and die at the right time, proud and defiant to the end – not waiting sickly and weak. The scum of the Earth wail and tremble as they face Death: we stand laughing and spit with contempt…. The victim or victims are brought or enticed to the area chosen for the Ritual, bound by the Guardian of the Temple and at the appropriate point in the Ritual sacrificed by either the Master or the Mistress using the Sacrificial Knife. The body or bodies are then buried or otherwise disposed of, care being taken if they are found for suspicion not to fall on any of those involved. Those involved, of course, must be sworn to secrecy and warned that if they break their oath, their own existence will be terminated…
from: darknessconverges.wordpress.com
Το τάγμα που παρουσιάζει τον συγκεκριμένο διαλογισμό σε βιβλίο του, αναφέρει εισαγωγικά πως ως στρατιώτες του τρόμου είμαστε Ιεροί Πολεμιστές. Τζιχαντιστές στο όνομα του Σατανά. Μπορεί να λάβουμε τον θάνατο ανά πάσα στιγμή. Αυτός ο διαλογισμός έχει σκοπό να προετοιμάσει το μυαλό σου για τον θάνατο. Αν κάποιος είναι πρόθυμος να δώσει τον θάνατο, πρέπει να μπορεί να δεχτεί τον θάνατο. Δεν θα δοθεί κανένα έλεος. Βρείτε μόνοι σας ένα κομμάτι από λευκό πανί που μπορείτε να δέσετε γύρω από το κεφάλι σας ως ζώνη κεφαλής. Βρέξτε το υλικό μέσα σε ένα ζώο που κυνηγήσατε (σ.σ. και προφανώς σκοτώσατε), αυτό μπορεί να γίνει εύκολα με τους μυστικούς τρόπους της μύησης στον Επταδικό Δρόμο (σ.σ. αναφέρεται στο ‘’Τάγμα των Εννέα Γωνιών’’ που παρουσιάζεται στην ιστοσελίδα μας επίσης και μπορείτε να οραματιστείτε τη συγκεκριμένη σκηνή με το ζώο που κυνηγάτε σε κάποιο δάσος τη νύχτα αν το επιθυμείτε έτσι, βουτώντας μετά το πανί στο αίμα του). Αφού στεγνώσει το πανί (σ.σ. οραματιστείτε το αυτό), σχεδιάστε στο μπροστινό μέρος του υλικού (σ.σ. πανιού) τις ακόλουθες Σφραγίδες:
Οι Σφραγίδες φέρουν στην πρώτη γραμμή τον Διαβολικό ψαλμό ‘’Dies Irae, Dies Illa’’ (Ντάιες Ίραε, Ντάιες Ίλλα).
Γονατίστε μπροστά στο βωμό σας. Στο βωμό σας θα πρέπει να τοποθετηθεί ένα κόκκινο και ένα μαύρο κερί (σ.σ. εννοείται και μια εικόνα ή αγαλματίδιο του Σατανά στη μέση), ο κρύσταλλός σας από χαλαζία (σ.σ. ο τετράεδρος σε μορφή πυραμίδας που χρησιμοποιεί το αναφερόμενο προηγουμένως ‘’Τάγμα των Εννέα Γωνιών’’ σαν και αυτόν της πιο πάνω φωτογραφίας πριν τις Σφραγίδες ή αντί για κρύσταλλο τον τελετουργικό σας καθρέφτη), ένα μαχαίρι (σ.σ. ή την τελετουργική ξιφολόγχη σας), ένα ποτήρι (σ.σ. ή το μεταλλικό δισκοπότηρο που χρησιμοποιείτε στις σατανικές τελετές σας) γεμάτο αίμα ή κρασί και καίγοντας θυμίαμα του Άρη και του Κρόνου (σ.σ. ή οποιοδήποτε άλλο θυμίαμα ή μην χρησιμοποιείτε καθόλου μιας που δεν είναι υποχρεωτικό στις σατανικές τελετές πέρα από απλό βοήθημα). Καθώς γονατίζετε με το πανί γύρω από το κεφάλι σας. Ησυχάστε το μυαλό σας (σ.σ. αδειάστε το από κάθε σκέψη) και εστιάστε στην αναπνοή σας. Ξέρετε ότι ο θάνατος σας περιβάλλει και ότι πρέπει να τον δεχτείτε. Δεν μπορείς να φοβάσαι τον θάνατο. Πρέπει να αντιμετωπίσετε τον θάνατό σας με αξιοπρέπεια. Τώρα αρχίστε να ψάλλετε τα Διαβολικά:
Dies Irae, Dies Illa (Ντάιες Ίραε, Ντάιες Ίλλα)
Solvet Saeclum in Favilla (Σόλβετ Σαέκλουμ ιν Φαβίλλα)
Teste Satan cum Sibylla (Τέστε Σάταν καμ Σίβυλλα)
Quantos Tremor Est Futurus (Κουάντος Τρέμορ Εστ Φουτούρους)
Quando Vindex est Venturus (Κουάντο Βίντεξ εστ Βέντουρους)
Cuncta Stricte Discussurus (Κούνκτα Στρίκτε Ντισκούσσουρους)
Dies Irae, Dies Illa! (Ντάιες Ίραε, Ντάιες Ίλλα!)
(σ.σ. αρχίζει έπειτα ο παρακάτω οραματισμός που θα πρέπει να κάνετε)
Τώρα αρχίστε να βλέπετε τον κόσμο στη φωτιά. Οι πόλεις έγιναν ερείπια. Οι δρόμοι πνίγηκαν στο αίμα. Μπορείτε να ακούσετε κραυγές και τον ήχο των πυροβολισμών. Ο ουρανός είναι μαύρος. Πλησιάζετε μια γωνιά του δρόμου όπου τα σώματα στοιβάζονται σε ένα σωρό. Μπορείτε να δείτε μια μαύρη αναθυμίαση που ανεβαίνει από τα σώματα. Η ουσία αυτή ανεβαίνει προς τον ουρανό στους Σκοτεινούς θεούς ως θυσία σε αυτούς για να επιστρέψουν στον πλανήτη μας. Βλέπετε άνδρες που σέρνουν τους άντρες και τις γυναίκες σε θέσεις λαμπτήρων και πινακίδες που φέρουν ταμπέλες στο στήθος τους που λένε «Έδειξα δειλία απέναντι στον εχθρό» ή «προδότη». Βλέπετε τα σώματα των ιερέων και των ραβίνων άψυχα να κρέμονται από διάφορες θέσεις. Χαμογελάστε με αυτό. Ξέρετε ότι οι προσπάθειές σας δεν είναι μάταιες όταν θα έρθει η ημέρα της οργής και θα πάρουμε την εκδίκησή μας. Μπορείτε να περιπλανηθείτε στην πόλη στην οποία περιφέρεστε και να δείτε τι μπορείτε να ανακαλύψετε. Όταν είστε έτοιμοι, ανοίξτε τα μάτια αργά, πάρτε μια βαθιά αναπνοή και πείτε ‘’ας γίνει έτσι’’, εκπνεύστε και αφήστε την περιοχή. Αυτός ο διαλογισμός μπορεί να γίνει πριν κοιμηθείτε κάθε βράδυ ως σημείο εστίασης για τον εαυτό σας.
Ζήστε από το σπαθί, πεθάνετε από το σπαθί!
(σ.σ. πιείτε το κρασί ή το αίμα από το δισκοπότηρο και μετά μαζέψτε τα πράγματα της τελετουργίας)
JIHADIST MEDITATION
As soldiers of the sinister way we are Holy Warriors. Jihadists in the name of Satan. We may receive death at any time. This meditation is intended to prepare your mind for death. If one is willing to give out death one must be able to accept death. No quarter will be given. Find yourself a piece of white cloth you can tie around your head as a head band. Drench the material in an animal you have hunted, this can be done easily with the secret tasks of initiation of the seven fold way. Once it has dried mark the front of the material with the following sigils:
The sigils bear the first line of the Diabolus chant.
Dies Irae, Dies Illa
Kneel before your altar. Upon your altar should be placed a red and black candle, your quartz crystal, a dagger, a chalice filled with blood or wine, and burning incense of Mars and Saturn. As you are kneeling tie the head band around your head. Silence your mind and focus on your breathing. Know that death surrounds you and that you must accept it. You cannot fear death. You must face your death with dignity. Now begin to chant the Diabolus:
Dies Irae, Dies Illa
Solvet Saeclum in Favilla
Teste Satan cum Sibylla
Quantos Tremor Est Futurus
Quando Vindex est Venturus
Cuncta Stricte Discussurus
Dies Irae, Dies Illa!
Now begin to see the world on fire. Cities turned to rubble. The streets drowned in blood. You can hear screams and the sound of gunfire. The sky is black. You approach a street corner where bodies are stacked in a pile. You can see a black vapor rising up from the bodies. The essence rises skywards to the Dark Gods as a sacrifice for them to return to our planet. You see men stringing up men and women to lamp posts and street signs bearing placards on their chests that say “I have shown cowardice in the face of the enemy,” or “traitor.” You see the bodies of priests and rabbis lifeless hanging from various posts. Smile at this. Know that your efforts are not in vain that the day of wrath is coming and we will have our revenge. You may wander the city you have transported to and see what you might discover. When you are ready, open your eyes slowly take a deep breath and say it is done, exhale and leave the area. This meditation can be done before sleeping every night as a focusing point for yourself.
Live by the sword, die by the sword!
SOURCE: Jihadist Meditation by Commissar Tyrannous appears in Liber 333, CreateSpace Independent Publishing Platform, 2014 (ISBN-13: 978-1492282204, ISBN-10: 1492282200) Article originally appeared in False Prophet: Internal Journal of the Tempel of Blood Volume I, Issue 3 from Angleton Imprints, distributed exclusively by Black Light Distribution. Graphic courtesy anonymous TOB personnel 21st January, 2016.