Τρίτη 20 Ιουλίου 2021

Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΜΑΣ ΦΥΛΑΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ !!! Μπορεί να προσληφθεί και να μεταδοθεί η οποιαδήποτε ασθένεια (σαν του Κορωνοϊού) από τη θεία (ή σατανική) Κοινωνία στους πιστούς; Πως εργαλειοποιείται η Επιστήμη με σκοπό να καταστρέψει τη Θρησκεία (άρα και τη σατανική μας) αντικαθιστώντας την με τον Αθεϊσμό…

- Ὁ Σατανισμὸς ἔχει ὥς βάσι τὴν ἐξυπηρέτησι τῶν σκοτεινῶν δυνάμεων ἐν εἴδει Θρησκευτικῆς Λατρείας καὶ τὴν καταστροφὴ οἱασδήποτε ὑπάρξεως ἐμποδίζει τὴν ὕπαρξι αὐτῆς. Αὐτὸ εἶναι καὶ αὐτὸ θὰ παραμείνη. Ὑλιστικὰ ὅπλα ποὺ καθιστοῦν τὶς μάζες, ἁπ’ τὶς ὁποίες οἱ ἐλὶτ τους πρέπει νὰ ἦναι ἀποδεκτές, ὅπως τὸ χρῆμα καὶ ἡ ἀνάγκη γιὰ ἀσφάλεια, δὲν ἠμποροῦν νὰ χρησιμποιηθοῦν ἁπ’ τὸν Σατανισμό, γι’ αὐτὸ καὶ τὸ ἰσημερινὸ σύστημα ἁπέχει τόσο ἁπ’ τὴν Φιλοσοφία αὐτοῦ. Αὐτὸ εἶναι ἀναμενόμενο σὲ μία κοινωνία ὅπου ὁ καθένας ἠμπορεῖ νὰ ἔχη τὴν δική του ἄποψι, καθῶς αὐτὴ δὲν διεμορφώθη μὲ φανατισμὸ καὶ πλύσι ἐγκεφάλου σὲ μιρκὴ ἠλικία, ὅπως συμβαίνη στὶς τάξεις τῶν Ταλιμπὰν καὶ ὅπως θὰ πρέπη νὰ συμβῆ καὶ ἐδῶ, ἀλλὰ ἁπὸ προπαγάνδα ποὺ χρησιμοποιεῖ ὥς ὅπλα τὴν ἠλιθιότητα, τὴν ἀνυπαρξία διαύγειας, τὴν ἠμιμάθεια καὶ τὴν ἀνάγκη γιὰ ἀσφάλεια, ἀντὶ τοῦ φανατισμοῦ. Αὐτὸ εἶναι το κατάλληλο σύστημα χειραγωγήσεως τῆς μάζας πρὸς τὴν θεοποίησι τοῦ χρήματος καὶ τῶν ὑπολοίπων ὑλικῶν ἀγαθῶν ποὺ καθιστοῦν αὐτὴν δέσμια στὴν φυλακὴ τῆς παθητικότητος καὶ τῆς αἰδοῦς…Ἡ επιστήμη τὴν ἀπορρίπτει δὶ ὅτι δὲν δύναται νὰ τὴν ἐξηγήση. Ἡ ἐπιστήμη ὅμως, μόνο παρακμή, ἀνηθικότητα, ἀμφισβήτησι, ἀδυναμία καὶ παθητικότητα ἔχει ἐπιφέρει σὲ ὅσες σιχαμένες κοινωνίες ἐκυριάρχησε, γι’ αὐτὸ καὶ ἡ ὕπαρξί της ἀποτελεῖ ἐχθρὸ τοῦ Σατανισμοῦ καὶ τῆς Διαβολιστικῆς κοινωνίας καὶ ἡ γνώμη της σὲ οἰοδήποτε θέμα, περιττή καὶ ἄχρηστη. Ἡ δὲ χρήσι της πρέπει νὰ περιορίζεται μονάχα στὴν δημιουργία ὄπλων, κυρίως μαζικῆς καταστροφῆς, ὥστε νὰ ἦναι ἐπιτυχέστερες οἱ ὅποιες κατακτήσεις…Οἱ Ἄριστοι, ὑπηρετοῦν τὴν θέλησι τοῦ Θεοῦ μέσω τῶν προσωπικῶν τους μαχῶν, μὰ κυρίως μέσω τῆς καθοδηγήσεως τοῦ πλήθους μὲ τὴν προϋπόθεσι ὅτι αὐτὸ πράττει ἄνευ σκέψεως, γιατὶ οἱαδήποτε σκέψι ἐπάνω στοὺς νόμους καὶ τὸ θέλημα τοῦ Θεοῦ, θὰ ἦναι λανθασμένη καὶ ἐνδεχομένως θὰ πηγάζη ἁπὸ τὴν προσπάθεια τῆς ὕλης νὰ κυριαρχήση ἔναντι τῆς ψυχῆς, συνεπῶς μπορεῖ νὰ δημιουργήση μονάχα ἀνηθικότητα, ἐναντίωσι στὴν Ἀγιότητα καὶ Ἀριστότητα καὶ ἀμαρτία.
(σ.σ. από το ‘’Διαβολικό Ευαγγέλιο’’ του προηγούμενου ιστολογίου μας)

Οι λειτουργοί του Χριστού δεν επιτρέπεται ν’ αυθεντούν σχετικά με ιατρικά θέματα. Βρίσκονται μακρυά και έξω από το γνωστικό αντικείμενο της επιστήμης. Εξαιρούνται οι λίγοι λειτουργοί, που είναι συγχρόνως και ιατροί…Όπως όμως οι λειτουργοί, οι θεράποντες της Θεολογίας, δεν πρέπει να αυθεντούν περί τα ιατρικά, έτσι (και για οπωσδήποτε σπουδαιότερους λόγους) οι ιατροί και οι θεράποντες των άλλων επιστημών δεν επιτρέπεται ν’ αυθεντούν σε θεολογικά θέματα, να αποφαίνωνται πάνω σε θέματα πίστεως, λατρείας και μυστηριακής ζωής. Βεβαίως υπάρχουν και επιστήμονες, και μάλιστα ιατροί, που είναι πιστοί, με όλο το βάθος της λέξεως. Έχουν γνώσι του επιστημονικού τους χώρου, αλλά περισσότερο έχουν επίγνωσι του θελήματος του Θεού. Επειδή ακριβώς είναι χριστιανοί επιστήμονες, γι’ αυτό και τις πολλές τους γνώσεις τις θεωρούν λίγες και μικρές μπροστά στην παγγνωσία του Θεού. 

Επειδή η πίστης τους κάνει σεμνούς και ταπεινούς, γι’ αυτό και στέκουν με δέος μπροστά στο μυστήριο του Θεού. Όταν σε θέματα του υλικού σύμπαντος, του φυσικού κόσμου και του ανθρώπινου οργανισμού δεν μπορούν να χρησιμοποιήσουν το 1+1=2, πολύ περισσότερο στο άπειρο του Θεού και στην πανσοφία του Χριστού δεν χρησιμοποιούν τη λογική του 1+1=2 και την πρακτική του πειράματος. Όσοι πιστοί ζουν το μυστήριο ως εμπειρία ζωής. Δέχονται το θαύμα, που λέγεται Εκκλησία ως ιστορική πραγματικότητα. Σκύβουν τη διάνοιά τους να προσκυνήσει το μυστήριο της θείας Κοινωνίας ως υπέρβασι της ύλης και των υλικών και φυσικών δεδομένων. Πολλοί χρησιμοποιούν ως απόδειξι, ότι είναι αδύνατον δια της θείας Κοινωνίας να μεταδοθεί ιοφόρος ασθένεια, το γεγονός, ότι με τον τρόπο μεταδόσεως της θείας Κοινωνίας ουδείς ποτέ (στην εκκλησιαστική ζωή 20 αιώνων) μολύνθηκε ή δηλητηριάστηκε. Άραγε χρειάζονται αποδείξεις, ότι ο Ήλιος δεν μολύνεται ούτε μολύνει όταν εγγίζει κοπριές; Βεβαίως στην περίπτωση της θείας Κοινωνίας οι δεχόμενοι τον Ήλιο, το Σώμα και το Αίμα του Χριστού, είναι και αυτοί κοπριές, που όμως προσέρχονται πρώτα εις μετάνοιαν. Εξομολογούνται πρώτα και ύστερα πλησιάζουν το Ποτήριο της ζωής. Η ειλικρινής μετάνοια μεταβάλλει τα σκουπίδια (τα ανθρώπινα σκεύη) σε λουλούδια. Και αυτή οδηγεί τους πιστούς στο μυστήριο, όπου η Χάρις μεταβάλλει το ψωμί και κρασί σε Σώμα και Αίμα Χριστού.

Όσοι αμφιβάλλουν ή είναι ολιγόπιστοι ή ‘’άθεοι’’, αυτοί ας μην έχουν την απαίτησι να επιζητούν να ερμηνεύσουν το μυστήριο της θείας Κοινωνίας και να το εξετάσουν στο μικροβιολογικό εργαστήριο της πεπερασμένης διανοίας. Τους αγαπάμε και αυτούς, αλλά θα τους πούμε απλά, ότι ‘’ου φέρει το μυστήριον έρευναν’’, δηλαδή, ας μην ασχολούνται με τα της Πίστεως, όσο ο χώρος της ψυχής τους είναι ακόμα κλειδωμένος για τον Θεό. Εκείνο που θλίβει την Εκκλησία, είναι η απαίτησις και η φανερή προσπάθεια ανθρώπων της εξουσίας να θέτουν το εξουσιαστικό τους βέτο, είτε εμμέσως είτε αμέσως, και μέσα στο άγιο Ποτήριο! Το να λέη η υπουργός Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων κ. Νίκη Κεραμέως από τη μια μεριά, ότι η θεία Κοινωνία είναι θέμα πίστεως, και από την άλλη ν’ αφήνη υπονοούμενα με το…σάλιο (στην περίπτωση της θείας Κοινωνίας!), αυτό είναι πέρα από την αρμοδιότητά της. Θα μπορούσαμε να της πούμε, ότι το υπονοούμενο κατά της θείας Κοινωνίας είναι ανάρμοστο σε μία ορθόδοξο υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων! Πιο ασεβής προσέγγισις στο θέμα της θείας Κοινωνίας ήταν εκείνη του κ. Ηλία Μόσιαλου, που είναι ‘’εκπρόσωπος της κυβερνήσεως σε διεθνείς οργανισμούς για την αντιμετώπισι της πανδημίας του κορωνοϊού’’. Ρωτήθηκε σχετικά με τη μετάδοσι της θείας Κοινωνίας. Και απάντησε: ‘’Η γνώμη μου είναι πως θα πρέπει να αποφευχθεί με τη σημερινή της μορφή η θεία Κοινωνία, μέχρι να έχουμε ασφαλές εμβόλιο’’!

Βέβαια ο Χριστός, που η αγάπη Του προσφέρει τον εαυτό Του ‘’εις βρώσιν τοις πιστοίς’’, δεν ζήτησε τη γνώμη των ακροατών Του, όταν τους εξήγγειλε τη δωρεά του Σώματος και του Αίματός Του. Και κανενός κ. Μόσιαλου δεν ζητάει τη γνώμη για τη θεία Κοινωνία. Σε όσους δεν νοούν (δεν πιστεύουν) το σημαινόμενο ‘’Ο τρώγων μου στην σάρκα και πίνων μου το αίμα έχει ζωήν αιώνιον’’ (Ιωάν. στ’ 56-57), ο Χριστός δείχνει το δρόμο της ελεύθερης ασυμφωνίας: ‘’Μη και υμείς θέλετε υπάγειν’’ (Ιωάν. στ’ 67). Δεν υποχρεώνει κανένα να μετάσχη του Δείπνου. Πολύ περισσότερο δεν θα γίνουν ρυθμιστές της οικονομίας και αγάπης του Χριστού όσοι καμμία σχέσι δεν έχουν με τη θεία Κοινωνία. Δεν συμφωνείτε κύριοι; Τραβήξτε το δρόμο σας, μέχρι να σας καταπλήξη το ‘’φως έξω από τη Δαμασκό’’. Η Εκκλησία θα ιερουργή το μυστήριο για όσους με πίστι, με φόβο Θεού και με αγάπη θα προσέρχωνται. Οι συνειδητά χριστιανοί θα προσέχουν, θα προσεύχωνται, θα λαχταρούν και θα προσέρχωνται.

- Ελεύθεροι Σχολιασμοί περί της Θείας Κοινωνίας, από το περιοδικό ‘’Ορθόδοξα Μηνύματα’’

ΣΗΜΕΙΩΣΗ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ: Το άρθρο αυτό έρχεται ως απάντηση σε ενδεχόμενο ερώτημα αναγνωστών μας που κάνουν σατανικές τελετές, για το αν κινδυνεύουν να κολλήσουν κάποια μεταδοτική ασθένεια σαν του Κορωνοϊού επί ημερών μας όποτε έρχονται σε επαφή (επιδερμική ή πόσης) με υγρά σαν του κρασιού ή του αγιασμού κατά τη διάρκεια μιας τελετουργίας. Όπως ακριβώς λοιπόν μετουσιώνεται (από πνευματική παρέμβαση του Μεταφυσικού παράγοντα) το κρασί της χριστιανικής θείας Κοινωνίας και αγιάζεται ας το πούμε έτσι, το ίδιο ισχύει και στην περίπτωση επίκλησης του Σατανά από την άλλη μεριά, μόνο όμως για όσους πραγματικά πιστεύουν σε Αυτόν ώστε να συμβεί κάτι τέτοιο παρομοίως με την περίπτωση περί πίστεως Χριστού όπως διαβάσαμε. Συνεπώς, επίσης δεν θα πρέπει να λαμβάνετε υπόψη σας τις οποιεσδήποτε προτροπές κυβερνητικών ή επιστημόνων για αλλαγή(!) του τρόπου θείας ή σατανικής Κοινωνίας (σ.σ. μεθαύριο μπορεί να σας πουν να μην κάνετε τελετές γιατί δεν εξηγούνται επίσης επιστημονικά και λογικά κ.ο.κ.), αφού στην πραγματικότητα κάτι τέτοιο σημαίνει την κατάργησή της προς χάρη του Αθεϊσμού ή της αντικαταστάσεως (εξαφανίσεως) και της δικής μας σατανικής θρησκείας από την Επιστήμη! Διότι, εφ’ όσον απορρίπτεται η εν λόγω μετουσίωση του κρασιού από τον Μεταφυσικό παράγοντα επειδή υποτίθεται ότι δεν υπάρχει και όλα θα πρέπει να λύνονται μόνο επιστημονικά δια της λογικής ή πειραματικά (=υλικά εκτός Μεταφυσικού πεδίου δηλαδή), τότε αυτομάτως απορρίπτεται η ύπαρξη και κάθε θεότητας σαν του Σατανά που δεν μπορεί να εξηγηθεί το ίδιο επιστημονικά εφ’ όσον βρίσκεται σε Μεταφυσικό πεδίο ύπαρξης, και κατά τας Γραφάς: ‘’επειδή, η πάλη μας δεν είναι ενάντια σε αίμα και σάρκα, αλλά ενάντια στις αρχές, ενάντια στις εξουσίες, ενάντια στους κοσμοκράτορες του σκότους τούτου τού αιώνα, ενάντια στα πνεύματα της πονηρίας στα επουράνια’’ (Προς Εφεσίους, 6:12). 

«Ἡ φωνὴ τῆς Ἀφρικῆς εἰς τὴν Πανδημίαν τοῦ κορωνοϊοῦ»

Συνέντευξις Μητροπολίτου Γέροντος Ναϊρόμπι κ. Μακαρίου,
εἰς τὴν δημοσιογράφον κα Μαρίαν Γιαχνάκη

Φαντάζομαι ὅτι ἔχετε ἀντιμετωπίσει περιστατικὰ μὲ ἐπικίνδυνα –θὰ λέγαμε– μεταδιδόμενα νοσήματα;

Ναί, τὰ πρῶτα 10 χρόνια τῆς ἐδῶ παραμονῆς μου ἤμουν λαϊκός. Ἤμουν ἕνας λαϊκὸς ἄνθρωπος, δάσκαλος, κατηχητής, ἱεροκήρυκας καὶ κοινωνοῦσα ὅλα αὐτὰ τὰ χρόνια ἀπὸ τὸ Ἅγιον Ποτήριον, ἀφοῦ πρῶτα κοινωνοῦσε ὅλος ὁ ἄλλος κόσμος. Ἐπήγαινα ἐγὼ τελευταῖος νὰ κοινωνήσω πάντα. Ἔτσι ἔκανα. Καὶ ἐνῷ, ὁπωσδήποτε ὑπάρχουν πολλὲς ἀσθένειες, μεταδοτικὲς ἀσθένειες, λοιμώξεις, δὲν μπορῶ νὰ σᾶς περιγράψω δηλαδὴ καὶ πόσοι ἄνθρωποι σὲ αὐτὲς τὶς πρωτόγονες περιοχές, ποὺ σᾶς ἀνέφερα προηγουμένως, πῶς ζοῦν αὐτοὶ οἱ ἄνθρωποι καὶ πόσα μικρόβια ἔχουν αὐτοὶ οἱ ἄνθρωποι! Ὡς λαϊκὸς ποὺ κοινωνοῦσα τελευταῖος ἀπὸ τὸ ἴδιο Ἅγιον Ποτήριον, ἀφοῦ πρῶτα πέρασαν ὅλοι οἱ ἄλλοι μπροστά μου, 100, 200, 300, 400, ὅσοι καὶ νὰ ἦταν καὶ ὁ,τιδήποτε ἄφησαν μέσα στὸ Ἅγιο Ποτήριο, ἐγὼ ἤμουν ὁ τελευταῖος καὶ Δόξα τῷ Θεῷ δὲν ἔπαθα τίποτε! Μετὰ ὅταν χειροτονήθηκα καὶ ἔγινα ἐπίσκοπος καὶ εἶχα αὐτὴν τὴν εὐλογία νὰ τελῶ τὴ Θεία Εὐχαριστία στὶς περιοχὲς αὐτές, δὲν σᾶς ἀποκρύπτω ὅτι σὰν καθηγητὴς τῆς Τελετουργικῆς, ἐδῶ στὸ Πατριαρχικό μας σεμινάριο, δίδασκα στοὺς μαθητές μας πῶς γίνεται ἡ κατάλυση. Ἀφοῦ κοινωνοῦσαν ὅλοι, ἤθελα πάντοτε νὰ κάνω τὴν κατάλυση ἐγὼ προσωπικὰ καὶ σᾶς διαβεβαιῶ ὅτι μέσα στὸ Ἅγιο Ποτήριο, ἐπειδὴ βρισκόμαστε σὲ περιοχὲς ὅπου ὑπάρχουν πολλὰ μικρόβια καὶ πάρα πολλὰ ἔντομα ἔπεφταν μέσα στὸ Δισκοπότηρο, ἔπαιρνα τὸ Δισκοπότηρο καὶ ἔκανα τὴν κατάλυση. Ὅ,τι ὑπῆρχε μέσα στὸ Δισκοπότηρο τὸ ἔπινα καὶ ἰδοὺ εὑρίσκομαι ἐν ζωῇ! Ἔπαθα τίποτε; Ἔγινε καμιὰ μετάδοση ἀπὸ ὅλες αὐτὲς τὶς ἀσθένειες; Καὶ οἱ ἀσθένειες σᾶς διαβεβαιῶ εἶναι πάρα πολλές! Οἱ μεταδοτικὲς ἀσθένειες ποὺ ἔχουν οἱ ἄνθρωποι εἶναι πολλὲς καὶ εἶναι συνεχεῖς καὶ δὲν μποροῦμε νὰ τὶς ἀποφύγουμε. Ἀλλὰ Δόξα τῷ Θεῷ. Δὲν ἔπαθα τίποτα! Καὶ τώρα ἀπὸ αὐτὸν τὸν λεγόμενο ἰό, ποὺ λέγεται corona-virus, θὰ μεταδοθεῖ ὁποιαδήποτε ἀσθένεια; Πρὸς Θεοῦ! Ἀδικοῦμε πραγματικὰ τὸν ἴδιο τὸν Θεό μας καὶ τὴν ἱστορία τῆς Ἐκκλησίας μας. Πρέπει νὰ εἴμαστε πάρα πολὺ προσεκτικοὶ καὶ νὰ προσέχουμε τί λέμε καὶ τί πιστεύουμε! Ὁ Θεὸς εἶναι ἐκεῖ, μέσα στὸ Ἅγιο Ποτήριον τὸ Σῶμα καὶ Αἷμα τοῦ Κυρίου καὶ κανένας δὲν μπορεῖ νὰ μᾶς βλάψει! Αὐτὸ εἶναι ποὺ αἰσθάνομαι.

Τὸ γεγονὸς ὅτι στὴν Ἑλλάδα, ὅμως, ἐν ἀντιθέσει μὲ αὐτὰ ποὺ μοῦ λέτε τώρα ἐσεῖς, ἔχει δημιουργηθεῖ ὅλος αὐτὸς ὁ σάλος ἐναντίον τῆς Θείας Κοινωνίας, σᾶς ἔχει προκαλέσει κάποια, ἔτσι, συναισθήματα μέσα σας; Τὸ «εἶναι» σας ἀντιδρᾶ σὲ αὐτό;

Ὁπωσδήποτε, αὐτὸς ὁ σάλος καὶ παρακολουθῶ, δυστυχῶς στὰ Μέσα Μαζικῆς Ἐνημέρωσης δηλώσεις καὶ διάφορες ἐκθέσεις καὶ παρατηρήσεις ποὺ γίνονται ἀπὸ διάφορους, ἀπὸ δικούς μας καὶ μὴ καὶ αὐτὸ σᾶς λέω εἶναι βλασφημία καὶ ὕβρις στὸ ὄνομα τοῦ Θεοῦ. Γιὰ σκεφτεῖτε, ἂς ποῦμε, νὰ πῶ ἐδῶ στοὺς ἀνθρώπους μας ὅτι μπορεῖ νὰ μεταδοθεῖ ὁποιαδήποτε ἀσθένεια, ὄχι μόνον αὐτὴ ποὺ εἶναι ἡ πανδημία ἡ σημερινὴ ἀλλὰ ὁποιαδήποτε. Σὲ καμία περίπτωση! Εἶναι ἀδιανόητο! Ἀφοῦ εἶναι τὸ Σῶμα καὶ Αἷμα Κυρίου καὶ ἔχουμε αὐτὴν τὴν προσωπικὴ μαρτυρία! Τώρα μετὰ ἀπὸ δύο χιλιάδες χρόνια ἐρχόμαστε ἐμεῖς νὰ ποῦμε στὸν Κύριό μας ποὺ εἶπε «Λάβετε φάγετε, τοῦτό μού ἐστι τὸ Σῶμα… Πίετε ἐξ αὐτοῦ πάντες. τοῦτο γὰρ ἐστὶ τὸ Αἷμα μου…» (Ματθ. κστ΄ 26-28) εἶναι τὰ λόγια τοῦ Θεοῦ. Τὰ εἶπε ὁ Ἴδιος ὁ Θεός, γι’ αὐτὸ καὶ ὅλα αὐτὰ τὰ χρόνια ἡ ἱστορία τῆς Ἐκκλησίας μας τὸ ἔχει ἀποδείξει! Μὲ θαύματα!

Ἔτσι ὅπως εἴδατε καὶ ἐσεῖς, μετὰ ἀπὸ 2020 χρόνια, ξαφνικά, κάποιοι ἀμφισβητοῦν τὸ Μυστήριο τῆς Θείας Εὐχαριστίας γιὰ πρώτη φορά, ἐνδεχομένως, στὰ χρόνια τὰ δικά μας τουλάχιστον, χρειάζεται νὰ κλείσουν οἱ ἐκκλησίες, ὅταν βλέπουμε ὅτι στὴ Ἀφρικὴ τὰ πράγματα εἶναι τελείως διαφορετικὰ καὶ σᾶς ἀκοῦμε, ἔτσι, καὶ μὲ τί σθένος ἡ φωνή σας μιλάει γι’ αὐτό!

Μὰ ἐδῶ ποὺ ζοῦμε πῶς θὰ πείσουμε τοὺς ἀνθρώπους ὅτι ὄντως αὐτὸ εἶναι τὸ Σῶμα καὶ τὸ Αἷμα τοῦ Κυρίου; Ἀφοῦ εἶναι! Αὐτὴ εἶναι ἡ πραγματικότητα! Εἶναι ἕνα μεγαλειῶδες μυστήριο, τὸ ὁποῖο εἶναι εὐλογία! Καὶ εἶναι αὐτὸ ποὺ μᾶς ἔλεγαν καὶ μᾶς λέγουν οἱ σύγχρονοι ἅγιοι Πατέρες τῆς Ἐκκλησίας μας «εἶναι τὸ φάρμακον Ἀθανασίας, εἶναι αὐτὸ τὸ ὁποῖο μᾶς δίνει τὴν ζωή!», γι’ αὐτὸ καὶ κινούμαστε, γι’ αὐτὸ καὶ ὑπάρχουμε, γι’ αὐτὸ καὶ γίνονται ὅλα αὐτά, τὰ ὁποῖα γίνονται μπροστὰ στὰ μάτια μας! Εἶναι ἕνα θαῦμα! Θὰ σᾶς ἀναφέρω, μὲ τὴν εὐκαιρία αὐτή, καὶ τὸ θέμα τοῦ Ἁγιασμοῦ. Αὐτὴν τὴν στιγμὴ ποὺ σᾶς μιλῶ ἔχω ἐδῶ στὴν Μητρόπολή μου, καὶ τὸ χρησιμοποιοῦμε βέβαια, τὸ νερό, τὸ Ἅγιο, τὸ Ἁγίασμα τῆς πρώτης τελετῆς ποὺ ἔγινε ἐδῶ στὴν Πατριαρχικὴ σχολὴ τὸ 1981 καὶ εἶναι ἀκόμα σὰν νὰ εἶναι ἕνα φρέσκο νερό, ἔτσι ὅπως εἶναι τὸ Ἁγίασμα. Καὶ τὸ πίνουμε! Εἶναι ποτὲ δυνατόν, ὅλα αὐτὰ τὰ χρόνια νὰ μὴ ὑπάρχει ὁποιαδήποτε, ἂς ποῦμε, παραποίηση τοῦ νεροῦ καὶ νὰ μὴ εἶναι ὁ Ἁγιασμός, τὸν ὁποῖο ἐμεῖς πιστεύουμε; Εἶναι αὐτὸ τὸ θαῦμα, τὸ ὁποῖο γίνεται χειροπιαστὸ μπροστὰ στὰ μάτια μας! Ἐπίσης, νὰ σᾶς ἀναφέρω, ὅταν πῆγα στὴν Μητρόπολη Ζιμπάμπουε καὶ μοῦ εἶπε ὁ ἱερέας τοῦ Ναοῦ ἐκεῖ –τοῦ Καθεδρικοῦ Ναοῦ– ἦταν Μεγάλη Πέμπτη καὶ ἔπρεπε νὰ κάνουμε ξανὰ τὸ Σῶμα καὶ Αἷμα τοῦ Κυρίου, αὐτὸ τὸ ὁποῖο φυλᾶμε, τὸν Ἀμνό, γιὰ τὸν ἑπόμενο χρόνο, γιὰ περιπτώσεις ἀνάγκης, ἀσθένειας καὶ τὰ λοιπά. Καὶ ὅταν ἄνοιξα τὸ Ἀρτοφόριο, γιὰ νὰ βγάλω τὸν ἄρτο, τοῦ περασμένου χρόνου (ὅπως νόμιζα ἐγώ) μοῦ λέει ὁ ἱερέας: «Σεβασμιώτατε, αὐτὸς ὁ Ἀμνὸς εἶναι ἀπὸ τὴν ἐποχὴ τοῦ πρώτου Μητροπολίτη!» καὶ ἦταν φρέσκος, σᾶς διαβεβαιῶ, φρέσκος σὰν νὰ ἦταν καμωμένος ἐκείνη τὴν ἡμέρα! Τί ἄλλο θέλουμε δηλαδή; Δὲν εἶναι αὐτὸ ἕνα θαῦμα τὸ ὁποῖο πραγματικά μᾶς διδάσκει ὅτι ὄντως εἶναι τὸ Σῶμα καὶ τὸ Αἷμα τοῦ Κυρίου καὶ τίποτε δὲν μπορεῖ νὰ τὸ καταστρέψει; Τίποτε δὲν μπορεῖ νὰ τὸ ἀλλάξει;

Πηγή: Ἱεραποστολικός Ταχυδρόμος

ΠΗΓΗ: https://orthodoxostypos.gr/%e1%bc%a1-%cf%86%cf%89%ce%bd%e1%bd%b4-%cf%84%e1%bf%86%cf%82-%e1%bc%80%cf%86%cf%81%ce%b9%ce%ba%e1%bf%86%cf%82-%ce%b5%e1%bc%b0%cf%82-%cf%84%e1%bd%b4%ce%bd-%cf%80%ce%b1%ce%bd%ce%b4%ce%b7%ce%bc/